Eigenlijk ook niet, want er volgde nog een return.quote:Op woensdag 1 september 2021 19:43 schreef Maastoren het volgende:
[..]
AZ speelde een beslissende wedstrijd.
Tja, liep veel troep rond. Gemiddelde ondergrens qua kwaliteit is wat dat betreft wel hoger komen te liggen.quote:Op woensdag 1 september 2021 22:51 schreef De_Pel het volgende:
19 (!) spelers vertrokken, waarvan alleen die ene buitenspelen voor meer dan een miljoen (en sowieso maar een stuk of 4 spelers waar iets voor is betaald) :’)
Voor zes miljoen gehaald destijds?quote:Op woensdag 1 september 2021 22:54 schreef fetX het volgende:
[..]
Tja, liep veel troep rond. Gemiddelde ondergrens qua kwaliteit is wat dat betreft wel hoger komen te liggen.
En niet echt spelers die veel op konden leveren al blijft het bedrag voor Haps karig.
Jep.quote:Op woensdag 1 september 2021 23:14 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
Voor zes miljoen gehaald destijds?
Ja, dat is wel jammer.quote:
Naja ondergrens ze hebben net weer een speler van het niveau diemers binnen gehaald.quote:Op woensdag 1 september 2021 22:54 schreef fetX het volgende:
[..]
Tja, liep veel troep rond. Gemiddelde ondergrens qua kwaliteit is wat dat betreft wel hoger komen te liggen.
En niet echt spelers die veel op konden leveren al blijft het bedrag voor Haps karig.
Gemiddelde ondergrens hè. Wat we hebben gehaald is gemiddeld dikke prima tot nu toe (Dessers afwachten).quote:Op donderdag 2 september 2021 00:21 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Naja ondergrens ze hebben net weer een speler van het niveau diemers binnen gehaald.
Precies. Van de spelers die nu nog in de selectie zijn gebleven kunnen enkel Teixeira en Diemers er niets van en die zijn enkel wegens een blessure bij ons gebleven. De nieuwe spelers hebben allemaal al getoond aanwinsten te zijn, behalve Dessers en Nelson maar dat zijn huurspelers. Er is nu niemand met een veel te lang contract die er eigenlijk niks van kan volgens mij.quote:Op woensdag 1 september 2021 22:54 schreef fetX het volgende:
[..]
Nelson zou zomaar basis kunnen staan tegen zowel Heracles als die Israëliërs. Aangezien we eerst Sinisterra missen en vervolgens Jahanbaksh.quote:Op donderdag 2 september 2021 10:55 schreef Rocket Ride het volgende:
Goedemorgen Feyenoorders. Jammer dat er altijd een interland week volgt na de transferdeadline-dag. Kan niet wachten op de eerste wedstrijd met de uiteindelijke selectie. Al zullen de laatste 2 nieuwelingen waarschijnlijk nog niet verder komen dan hooguit een invalbeurt.
Er is nog een oefenwedstrijdje ergens deze week/volgende week, denk dit weekend. Maar niet openbaar helaas.quote:Op donderdag 2 september 2021 10:55 schreef Rocket Ride het volgende:
Goedemorgen Feyenoorders. Jammer dat er altijd een interland week volgt na de transferdeadline-dag. Kan niet wachten op de eerste wedstrijd met de uiteindelijke selectie. Al zullen de laatste 2 nieuwelingen waarschijnlijk nog niet verder komen dan hooguit een invalbeurt.
In dit geval denk ik dat het wel goed uitkomt, wat rust voor spelersquote:Op donderdag 2 september 2021 10:55 schreef Rocket Ride het volgende:
En terecht natuurlijk.quote:
Beter voor Feyenoord, maar ook wel klote. Vijf weken niet naar de Kuip om vervolgens drie keer in één week thuis te spelen. Nee dit schema bevalt mij tot dusver niet.quote:
Schema is best onlogisch inderdaad.quote:Op donderdag 2 september 2021 17:47 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Beter voor Feyenoord, maar ook wel klote. Vijf weken niet naar de Kuip om vervolgens drie keer in één week thuis te spelen. Nee dit schema bevalt mij tot dusver niet.
Is gewoon toeval natuurlijk (behalve op dinsdagmiddag uit in Israel spelen, wie verzint dat nou weer).quote:Op donderdag 2 september 2021 18:20 schreef H.FR het volgende:
[..]
Schema is best onlogisch inderdaad.
quote:Op donderdag 2 september 2021 18:29 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Is gewoon toeval natuurlijk (behalve op dinsdagmiddag uit in Israel spelen, wie verzint dat nou weer).
Maar het beest kwaad ben ik dat we thuis spelen tegen Union Berlijn in de week dat ik in Berlijn ben.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |