En toch speelt Utrecht voor plekken 4/5 en zijn ze dus een directe concurrent voor Feyenoord.quote:Op woensdag 1 september 2021 19:09 schreef fetX het volgende:
[..]
Ontzettend opportuun. Een week eerder is Groningen nog veel beter dan Utrecht.
Als je je kansen moeilijk afmaakt gaat het ook moeizaam. Sowieso maakt het gewoon een enorm verschil of hij wel of niet mee doet, ook gezien zijn grootse vorm.quote:Op woensdag 1 september 2021 19:06 schreef fetX het volgende:
[..]
Dat leek moeizaam omdat we laat scoorden, maar genoeg kansen toen hoor.
Vorig jaar was Utrecht ook een directe concurrent. Feyenoord eindigde maar n plekje boven ze....quote:Op woensdag 1 september 2021 19:19 schreef fetX het volgende:
[..]
Ja, dat mag natuurlijk. Ik vind dat er voor wegspelen wel wat meer mag worden gevraagd dan een paar goals uit standaardsituaties en 2 echt goede kansen.
Wel mooi dat er nu al een aantal zijn die in de Utrechthype trappen (dit is een sneer naar mezelf, omdat ik er vorig jaar keihard intrapte).
Zeker het einde van den tweede helft wel echt tyfusveel kansen voor Utrecht hoor. 4 of 5-1 had niet heel vreemd geweest.quote:Op woensdag 1 september 2021 19:08 schreef fetX het volgende:
[..]
Overwinning was terecht, maar echt veel kansen waren er ook weer niet.
Het is vooral grappig dat Utrecht na 1 aardige wedstrijd opeens een concurrent is terwijl Feyenoord daarvoor alles uitstekend op orde had. Tegen bijna allemaal tegenstanders die echt niet slechter zijn dan een Heracles oid. Als Feyenoord 100 wedstrijden goed speelt en daarna 1 slecht kunnen ze er alsnog niks van.
Bijzonder hoor. AZ werd wl verplaatst. Waarom die wel en wij niet? Zit daar een logische redenering achter?quote:
AZ speelde een beslissende wedstrijd.quote:Op woensdag 1 september 2021 19:39 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Bijzonder hoor. AZ werd wl verplaatst. Waarom die wel en wij niet? Zit daar een logische redenering achter?
Ik vind dit geen logische redenering.quote:Op woensdag 1 september 2021 19:43 schreef Maastoren het volgende:
[..]
AZ speelde een beslissende wedstrijd.
Feyenoord speelt om plek 3 lijkt me, tenzij er 2 langdurige blessures komen.quote:Op woensdag 1 september 2021 19:26 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
En toch speelt Utrecht voor plekken 4/5 en zijn ze dus een directe concurrent voor Feyenoord.
Net als AZ, Vitesse en misschien Groningen en Twente ook wel.
Met nog meer ploegen. AZ, Vitesse. En dus speel je ook om plek 4 en 5, want er wordt er maar eentje derde....quote:Op woensdag 1 september 2021 21:02 schreef fetX het volgende:
[..]
Feyenoord speelt om plek 3 lijkt me, tenzij er 2 langdurige blessures komen.
Het is niet confronterend, het is vooral heel onwaarschijnlijk en heel opportuun na 1 wedstrijdje. Feyenoord is overall ook (een stuk) sterker dan vorig seizoen.quote:Op woensdag 1 september 2021 21:14 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Met nog meer ploegen. AZ, Vitesse. En dus speel je ook om plek 4 en 5, want er wordt er maar eentje derde....
Er is een subtop van 5 clubs en daar is Feyenoord er n van. En ja, normaal gesproken eindigt Feyenoord wel boven Utrecht, maar zo groot was het verschil niet vorig jaar en Utrecht heeft zich ook versterkt.
Ik snap dat het confronterend is voo je, maar vooralsnog heb ik nog niets gezien waaruit blijkt dat Utrecht geen concurrent zou zijn van Feyenoord dit jaar. Eerder het tegendeel.
Opeens scoort diequote:Op woensdag 1 september 2021 21:25 schreef Caland het volgende:
https://streamja.com/9o15o
Goede goal van Bozenik
Die verdedigerquote:Op woensdag 1 september 2021 21:25 schreef Caland het volgende:
https://streamja.com/9o15o
Goede goal van Bozenik
Ja, maar niet grappig. Wat is dit weer voor bizar gedoe. Komen ze speciaal voor het seizoen met 'in principe wordt het gehonoreerd', worden er 2 aanvragen afgewezen.quote:Op woensdag 1 september 2021 22:07 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Dit is wel een tikkeltje lachwekkend.
De KNVB is een parodie op een organisatie, maar dat wisten we toch al? Heeft ook weleens in ons voordeel uitgepakt.quote:Op woensdag 1 september 2021 22:28 schreef H.FR het volgende:
[..]
Ja, maar niet grappig. Wat is dit weer voor bizar gedoe. Komen ze speciaal voor het seizoen met 'in principe wordt het gehonoreerd', worden er 2 aanvragen afgewezen.
Ja straks zullen ze voor de laatste wedstrijden in de groep wel weer uitzonderingen gaan maken, maar de 1e 3 punten zijn net zo belangrijk natuurlijk.quote:Op woensdag 1 september 2021 22:33 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Volgens mij staat er ergens dat ze dit alleen rond Europese Play offs wedstrijden doen. Daar zal de KNVB wel naar wijzen.
Dinsdagmiddag om 16 uur in Israel is alleen al genoeg reden lijkt mij.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |