Eigenlijk ook niet, want er volgde nog een return.quote:Op woensdag 1 september 2021 19:43 schreef Maastoren het volgende:
[..]
AZ speelde een beslissende wedstrijd.
Tja, liep veel troep rond. Gemiddelde ondergrens qua kwaliteit is wat dat betreft wel hoger komen te liggen.quote:Op woensdag 1 september 2021 22:51 schreef De_Pel het volgende:
19 (!) spelers vertrokken, waarvan alleen die ene buitenspelen voor meer dan een miljoen (en sowieso maar een stuk of 4 spelers waar iets voor is betaald) :’)
Voor zes miljoen gehaald destijds?quote:Op woensdag 1 september 2021 22:54 schreef fetX het volgende:
[..]
Tja, liep veel troep rond. Gemiddelde ondergrens qua kwaliteit is wat dat betreft wel hoger komen te liggen.
En niet echt spelers die veel op konden leveren al blijft het bedrag voor Haps karig.
Jep.quote:Op woensdag 1 september 2021 23:14 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
Voor zes miljoen gehaald destijds?
Ja, dat is wel jammer.quote:
Naja ondergrens ze hebben net weer een speler van het niveau diemers binnen gehaald.quote:Op woensdag 1 september 2021 22:54 schreef fetX het volgende:
[..]
Tja, liep veel troep rond. Gemiddelde ondergrens qua kwaliteit is wat dat betreft wel hoger komen te liggen.
En niet echt spelers die veel op konden leveren al blijft het bedrag voor Haps karig.
Gemiddelde ondergrens hè. Wat we hebben gehaald is gemiddeld dikke prima tot nu toe (Dessers afwachten).quote:Op donderdag 2 september 2021 00:21 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Naja ondergrens ze hebben net weer een speler van het niveau diemers binnen gehaald.
Precies. Van de spelers die nu nog in de selectie zijn gebleven kunnen enkel Teixeira en Diemers er niets van en die zijn enkel wegens een blessure bij ons gebleven. De nieuwe spelers hebben allemaal al getoond aanwinsten te zijn, behalve Dessers en Nelson maar dat zijn huurspelers. Er is nu niemand met een veel te lang contract die er eigenlijk niks van kan volgens mij.quote:Op woensdag 1 september 2021 22:54 schreef fetX het volgende:
[..]
Nelson zou zomaar basis kunnen staan tegen zowel Heracles als die Israëliërs. Aangezien we eerst Sinisterra missen en vervolgens Jahanbaksh.quote:Op donderdag 2 september 2021 10:55 schreef Rocket Ride het volgende:
Goedemorgen Feyenoorders. Jammer dat er altijd een interland week volgt na de transferdeadline-dag. Kan niet wachten op de eerste wedstrijd met de uiteindelijke selectie. Al zullen de laatste 2 nieuwelingen waarschijnlijk nog niet verder komen dan hooguit een invalbeurt.
Er is nog een oefenwedstrijdje ergens deze week/volgende week, denk dit weekend. Maar niet openbaar helaas.quote:Op donderdag 2 september 2021 10:55 schreef Rocket Ride het volgende:
Goedemorgen Feyenoorders. Jammer dat er altijd een interland week volgt na de transferdeadline-dag. Kan niet wachten op de eerste wedstrijd met de uiteindelijke selectie. Al zullen de laatste 2 nieuwelingen waarschijnlijk nog niet verder komen dan hooguit een invalbeurt.
In dit geval denk ik dat het wel goed uitkomt, wat rust voor spelersquote:Op donderdag 2 september 2021 10:55 schreef Rocket Ride het volgende:
En terecht natuurlijk.quote:
Beter voor Feyenoord, maar ook wel klote. Vijf weken niet naar de Kuip om vervolgens drie keer in één week thuis te spelen. Nee dit schema bevalt mij tot dusver niet.quote:
Schema is best onlogisch inderdaad.quote:Op donderdag 2 september 2021 17:47 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Beter voor Feyenoord, maar ook wel klote. Vijf weken niet naar de Kuip om vervolgens drie keer in één week thuis te spelen. Nee dit schema bevalt mij tot dusver niet.
Is gewoon toeval natuurlijk (behalve op dinsdagmiddag uit in Israel spelen, wie verzint dat nou weer).quote:Op donderdag 2 september 2021 18:20 schreef H.FR het volgende:
[..]
Schema is best onlogisch inderdaad.
quote:Op donderdag 2 september 2021 18:29 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Is gewoon toeval natuurlijk (behalve op dinsdagmiddag uit in Israel spelen, wie verzint dat nou weer).
Maar het beest kwaad ben ik dat we thuis spelen tegen Union Berlijn in de week dat ik in Berlijn ben.
Gewoon twee weken later verschuiven.quote:Op donderdag 2 september 2021 18:29 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Is gewoon toeval natuurlijk (behalve op dinsdagmiddag uit in Israel spelen, wie verzint dat nou weer).
Maar het beest kwaad ben ik dat we thuis spelen tegen Union Berlijn in de week dat ik in Berlijn ben.
Die begint niet eerder dan 2043quote:Op donderdag 2 september 2021 18:46 schreef onlogisch het volgende:
Is er al wat bekend over de kaartverkoop thuis voor de CL?
Op z'n laatst 2035 verwacht ik.quote:Op donderdag 2 september 2021 18:52 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Die begint niet eerder dan 2043
Drie thuiswedstrijden in een week waarin ik op vakantie ben ook nog eensquote:Op donderdag 2 september 2021 17:47 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Beter voor Feyenoord, maar ook wel klote. Vijf weken niet naar de Kuip om vervolgens drie keer in één week thuis te spelen. Nee dit schema bevalt mij tot dusver niet.
Ik heb niet het idee dat die Zuid-Amerikanen inhoudelijk veel hebben gemist aan de wedstrijdbesprekingen. Ik vond het echt wel pijnlijk, hier prik je echt snel doorheen als speler denk ik, dat zag je al bij Fer (“hoe moeten we duels winnen als we niet eens leren hoe je druk moet zetten”). Op andere aspecten zag je gelukkig wel professionalisering op 1908 (Leigh die alle fysieke gegevens in kaart heeft is een mooi voorbeeld).quote:Op vrijdag 3 september 2021 13:09 schreef ThePlaneteer het volgende:
Heb soms wel bedenkingen bij hoe professioneel het nou echt bij 1908 is. Wedstrijdbesprekingen waarbij ik me afvraag of Zuid Amerikanen er ook maar iets van meekrijgen bijv. Of die trainingen van Petrovic.
Ik geloof ook niet zo dat ze 5 minuten voor de wedstrijd nog de tactische afspraken gaan doornemen, dat werkt wel zo in de kelderklasse maar doorgaans trainen profclubs doordeweeks wel.quote:Op vrijdag 3 september 2021 13:26 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik heb niet het idee dat die Zuid-Amerikanen inhoudelijk veel hebben gemist aan de wedstrijdbesprekingen. Ik vond het echt wel pijnlijk, hier prik je echt snel doorheen als speler denk ik, dat zag je al bij Fer (“hoe moeten we duels winnen als we niet eens leren hoe je druk moet zetten”). Op andere aspecten zag je gelukkig wel professionalisering op 1908 (Leigh die alle fysieke gegevens in kaart heeft is een mooi voorbeeld).
#UEFABoetesInbegrepenquote:Op vrijdag 3 september 2021 14:03 schreef Caland het volgende:
88 uuuro voor een passepartout in de conference liek trouwens.
WANBELEID
Inflatie!!quote:Op vrijdag 3 september 2021 14:03 schreef Caland het volgende:
88 uuuro voor een passepartout in de conference liek trouwens.
WANBELEID
Het gaat niet over het gedeelte vlak voor de wedstrijd zelf maar de analyse van FC Twente een paar dagen van te voren.quote:Op vrijdag 3 september 2021 13:53 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik geloof ook niet zo dat ze 5 minuten voor de wedstrijd nog de tactische afspraken gaan doornemen, dat werkt wel zo in de kelderklasse maar doorgaans trainen profclubs doordeweeks wel.
Je bedoelt dat stuk waarin Advocaat zegt 'voordat John begint met de wedstrijd van morgen, Twente'?quote:Op vrijdag 3 september 2021 14:14 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Het gaat niet over het gedeelte vlak voor de wedstrijd zelf maar de analyse van FC Twente een paar dagen van te voren.
Ik doel op dat stuk ja. Dat was echt slecht. Met name John die benadrukt dat ‘bij balverlies snel druk gezet moet worden’, terwijl het dacht ik juist van de TS kwam afgelopen seizoen dat er dan ingezakt moest worden.quote:Op vrijdag 3 september 2021 14:30 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Je bedoelt dat stuk waarin Advocaat zegt 'voordat John begint met de wedstrijd van morgen, Twente'?
Ja, dat kwam volgens mij ter sprake in de bespreking van de TS vlak ervoor. Dat Advocaat daarover twijfelde omdat het dan in de koppies gaat zitten dat ze veel druk moeten zetten ('terwijl ze dat niet kunnen').quote:Op vrijdag 3 september 2021 14:48 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik doel op dat stuk ja. Dat was echt slecht. Met name John die benadrukt dat ‘bij balverlies snel druk gezet moet worden’, terwijl het dacht ik juist van de TS kwam afgelopen seizoen dat er dan ingezakt moest worden.
Het komt wel vaker aan bod in de aflevering, maar het is natuurlijk erg raar om zoiets te benoemen. Het laat wel zien dat ze allemaal niet op één lijn zaten. Daarom snap ik de frustratie van Fer later in die aflevering wel.quote:Op vrijdag 3 september 2021 14:52 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ja, dat kwam volgens mij ter sprake in de bespreking van de TS vlak ervoor. Dat Advocaat daarover twijfelde omdat het dan in de koppies gaat zitten dat ze veel druk moeten zetten ('terwijl ze dat niet kunnen').
Overigens eens dat het tenenkrommend is, maar ik denk ook dat dit niet het enige aan tactische besprekingen is (we zien geloof ik een paar minuten ofzo) én ik denk ook dat het bij heel veel clubs niet veel anders is verder.
Welke gesloopte trein?quote:Op vrijdag 3 september 2021 16:06 schreef Bombvis het volgende:
[ twitter ] Vrij vervoer naar PSV moet ook makkelijk kunnen
https://www.ad.nl/den-haa(...)upe-slopen~a79c2cf0/ - deze gesloopte trein kennelijkquote:
Die mensen zijn toch gewoon opgepakt en kunnen dus zelf opdraaien voor eventuele kosten?quote:Op vrijdag 3 september 2021 16:06 schreef Bombvis het volgende:
[ twitter ] Vrij vervoer naar PSV moet ook makkelijk kunnen
Klopt, maar zal wel lang duren voor dat betaald is en in de tussentijd zal de NS het wel van Feyenoord willen hebben ofzo. Zal uiteindelijk wel uitdraaien op een wedstrijd zonder supporters omdat er geen vervoer geregeld kan wordenquote:Op vrijdag 3 september 2021 17:27 schreef H.FR het volgende:
[..]
Die mensen zijn toch gewoon opgepakt en kunnen dus zelf opdraaien voor eventuele kosten?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |