Ja, eens. Maar ja, dat krijg je toch wel.quote:Op woensdag 1 september 2021 14:44 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Belachelijk gerucht eigenlijk, als je nu dit leest.
Heftig zeg, ook om daar zo lang mee om te lopen. Fijn dat het goed lijkt gekomen in ieder geval, kerkgod.quote:
Fr12genotquote:Op woensdag 1 september 2021 14:44 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Belachelijk gerucht eigenlijk, als je nu dit leest.
@KingRoland en ik zijn daar ook zeer blij mee!quote:Op woensdag 1 september 2021 14:50 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Heftig zeg, ook om daar zo lang mee om te lopen. Fijn dat het goed lijkt gekomen in ieder geval, kerkgod.
Nou, ik vraag me af of dat gerucht er was gekomen als hij een lichte huidskleur had gehadquote:Op woensdag 1 september 2021 14:46 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ja, eens. Maar ja, dat krijg je toch wel.
Nee, waarschijnlijk niet. Veelzeggend.quote:Op woensdag 1 september 2021 14:58 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Nou, ik vraag me af of dat gerucht er was gekomen als hij een lichte huidskleur had gehad
Dat gerucht had Karsdorp ofzo toch ook best kunnen overkomen.quote:Op woensdag 1 september 2021 14:58 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Nou, ik vraag me af of dat gerucht er was gekomen als hij een lichte huidskleur had gehad
quote:
Geen idee.quote:Op woensdag 1 september 2021 14:58 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Ik denk dat het hem geen reet kon schelen wat mensen over hem dachten op dat moment. Als je depressief bent (zoals ik het lees), heb je daar simpelweg echt geen ruimte voor.quote:Op woensdag 1 september 2021 14:42 schreef Rocket Ride het volgende:
[..]
Heftig. Ja, dat zal er best ingehakt hebben. Had hij toch wel eerder kunnen melden, niet dat het ons iets aangaat, maar dat had hoop speculaties gescheeld.
ps. goed dat hij zo helder is om zijn hand op bedragen (?) van contract te leggen.
Wat enorm kut maar waarom kan hij dat nu pas delen dan? Als er iemand spelers steun en liefde kan geven is het Het Legioen wel.quote:
Hij is jou of het legioen helemaal geen verklaring schuldig.quote:Op woensdag 1 september 2021 15:36 schreef Elan het volgende:
[..]
Wat enorm kut maar waarom kan hij dat nu pas delen dan? Als er iemand spelers steun en liefde kan geven is het Het Legioen wel.
Al zou dat waar zijn, wat dan? Zingende supporters met fakkels die hem dwingen tot een bedankje voor zijn huis terwijl hij al doodgaat van de stress en spanning?quote:Op woensdag 1 september 2021 15:36 schreef Elan het volgende:
[..]
Wat enorm kut maar waarom kan hij dat nu pas delen dan? Als er iemand spelers steun en liefde kan geven is het Het Legioen wel.
Eens, al had ik een verklaring 'wegens familieomstandigheden' toch wel verstandig gevonden vanuit Feyenoord toen al dat gespeculeer bezig was.quote:Op woensdag 1 september 2021 15:38 schreef Caland het volgende:
[..]
Hij is jou of het legioen helemaal geen verklaring schuldig.
Dat beweer ik ook nergens.quote:Op woensdag 1 september 2021 15:38 schreef Caland het volgende:
[..]
Hij is jou of het legioen helemaal geen verklaring schuldig.
Lekker belangrijk. Als ik te horen zou krijgen dat mijn vader terminaal zou zijn, zou er geen seconde aan randzaken bij mij opkomen.quote:Op woensdag 1 september 2021 15:36 schreef Elan het volgende:
[..]
Oh dat zeker maar vind de timing gewoon opmerkelijk zo daags na zijn transfer. Alsof hij er als speler bij ons niet over kon praten.quote:Op woensdag 1 september 2021 15:39 schreef Erasmus het volgende:
[..]
Lekker belangrijk. Als ik te horen zou krijgen dat mijn vader terminaal zou zijn, zou er geen seconde aan randzaken bij mij opkomen.
Ja, als je papa komt te overlijden is Feyenoord maar een randzaak.
Dan beginnen de speculaties en gerichte vragen des te meer. Hij wilde het zo aanpakken en dat is dan ook gelijk de beste oplossing.quote:Op woensdag 1 september 2021 15:39 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Eens, al had ik een verklaring 'wegens familieomstandigheden' toch wel verstandig gevonden vanuit Feyenoord toen al dat gespeculeer bezig was.
Dat denk ik niet.quote:Op woensdag 1 september 2021 15:44 schreef Makamba_ het volgende:
[..]
Dan beginnen de speculaties en gerichte vragen des te meer.
Volgende keer beter gelijk vragen of er een succesvol oncoloog in Het Legioen zit.quote:Op woensdag 1 september 2021 15:44 schreef Makamba_ het volgende:
[..]
Dan beginnen de speculaties en gerichte vragen des te meer. Hij wilde het zo aanpakken en dat is dan ook gelijk de beste oplossing.
Ik vermoed zo dat hij al dat aandacht niet wilde op dat moment (en terecht). Daarnaast zaten we toen al in een zwaar negatieve flow, dus dit had het niet heel veel beter gemaakt.quote:Op woensdag 1 september 2021 15:43 schreef Elan het volgende:
[..]
Oh dat zeker maar vind de timing gewoon opmerkelijk zo daags na zijn transfer. Alsof hij er als speler bij ons niet over kon praten.
Mwa delen had natuurlijk ook steun kunnen bieden en duidelijkheid over zijn afwezigheid in plaats van de lulverhalen die in de media verschenen, maar goed hij kiest hier voor dat moet je inderdaad verder maar gewoon respecteren.quote:Op woensdag 1 september 2021 15:48 schreef Erasmus het volgende:
[..]
Ik vermoed zo dat hij al dat aandacht niet wilde op dat moment (en terecht). Daarnaast zaten we toen al in een zwaar negatieve flow, dus dit had het niet heel veel beter gemaakt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |