Zou jij geld lenen aan Feyenoord?quote:Op dinsdag 31 augustus 2021 15:41 schreef Haringkop het volgende:
Was er nou echt geen vriend van VvF die een kredietje wilde verstrekken aan Frank. Wat een armoe zo…
Niet dat ik weet eigenlijk. Zou wel verstandig zijn om een jaartje aan vast te binden met de afspraak dat je niet te moeilijk doet (maar ook niet voor een appel en een ei laat gaan uiteraard).quote:Op dinsdag 31 augustus 2021 15:38 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Zijn ze eigenlijk nog bezig met het verlengen van Senesi? Anders gaat daar ook niet de hoofdprijs voor komen.
Jammer dat Frans van Seumeren geen Feyenoord supporter is.quote:Op dinsdag 31 augustus 2021 15:41 schreef aTypisch het volgende:
[..]
Zou jij geld lenen aan Feyenoord?
Die doet wel wat anders bij Utreg dan wat uitlenen toch?quote:Op dinsdag 31 augustus 2021 15:42 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Jammer dat Frans van Seumeren geen Feyenoord supporter is.
Wie zegt dat Nelson basisspeler wordt?quote:Op dinsdag 31 augustus 2021 15:39 schreef Pistolero het volgende:
[..]
En dan gaat komende zomer je halve basis weg met Senesi, Malacia, Kokcu, Til en Nelson. Hoe wil je dan bouwen?
Ja geld weggeven en heel veel drinken zodat ie vergeet hoeveel, prima dus.quote:Op dinsdag 31 augustus 2021 15:43 schreef aTypisch het volgende:
[..]
Die doet wel wat anders bij Utreg dan wat uitlenen toch?
Ja, daar zat de hele eredivisie voor op de tribune.quote:Op dinsdag 31 augustus 2021 15:44 schreef maxi-mus het volgende:
h Mausswa opperde ik hier ooit ook eens, zaten ze dus voor op de tribune vorg seizoen. (en Itakura)
Nog erger, ik heb het al geschonken.quote:Op dinsdag 31 augustus 2021 15:41 schreef aTypisch het volgende:
[..]
Zou jij geld lenen aan Feyenoord?
JAA GUIDETTI JAAAAAAAAAquote:Op dinsdag 31 augustus 2021 15:44 schreef fetX het volgende:
@:Scrummie Feyenoord is bezig met een spits. Naam onbekend, aldus zolderkamerautist.
En toch met een (zak)je geld. @Scrummie !!!quote:Op dinsdag 31 augustus 2021 15:44 schreef fetX het volgende:
@:Scrummie Feyenoord is bezig met een spits. Naam onbekend, aldus zolderkamerautist.
Dat lijkt mij niet, en sowieso niet elke week.quote:Op dinsdag 31 augustus 2021 15:44 schreef Caland het volgende:
[..]
Ja, daar zat de hele eredivisie voor op de tribune.
Matusiwa bedoel je?quote:Op dinsdag 31 augustus 2021 15:44 schreef maxi-mus het volgende:
Oh Mausswa opperde ik hier ooit ook eens, zaten ze dus voor op de tribune vorg seizoen. (en Itakura)
Doelde er meer op dat dat wel erg bord op schoot is. Wel goede spelers natuurlijk.quote:Op dinsdag 31 augustus 2021 15:45 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Dat lijkt mij niet, en sowieso niet elke week.
Oh hij wil de naam van Berghuis niet noemen. (lol)
Oh ja die edit ging niet helemaal goed, stond eerst Matisuwa. (lol)quote:Op dinsdag 31 augustus 2021 15:45 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Matusiwa bedoel je?
Die heb ik volgens mij ook een keer genoemd, maar dat soort spelers zijn niet de goedkoopste opties
Ah ja, dat soort spelers komen wij zonder scoutingsapparaat natuurlijk ook wel wat vaker op uit.quote:Op dinsdag 31 augustus 2021 15:45 schreef Caland het volgende:
[..]
Doelde er meer op dat dat wel erg bord op schoot is. Wel goede spelers natuurlijk.
Oh ja dat soort dingen vertik ik.quote:Op dinsdag 31 augustus 2021 15:44 schreef Haringkop het volgende:
[..]
Nog erger, ik heb het al geschonken.
Maar goed ik heb ook niet de vermogens van een Blokland en co.
Is ook wel makkelijker bij een iets kleinere club. In Rotterdam word je dan denk ik alsnog uitgekotst als je een keer daarna niets doet.quote:Op dinsdag 31 augustus 2021 15:44 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ja geld weggeven en heel veel drinken zodat ie vergeet hoeveel, prima dus.
Smolovgodquote:Op dinsdag 31 augustus 2021 15:48 schreef Caland het volgende:
Mijn optie (Smolov) werd even genoemd net
Dat noemen ze ook wel Volendams.quote:Op dinsdag 31 augustus 2021 16:00 schreef Haringkop het volgende:
Wat is dit voor vent, met z’n slechte Amsterdamse accent
Aangezien zolderkamer op het speciaal onderwijs zat moet ie er daar genoeg van kennen toch?quote:
Doet een KKD podcastje met Berry Powell, wordt regelmatig compleet ziedend.quote:Op dinsdag 31 augustus 2021 16:00 schreef Haringkop het volgende:
Wat is dit voor vent, met z’n slechte Amsterdamse accent
Zolderkamer gaat zich klemzuipen.quote:Op dinsdag 31 augustus 2021 16:05 schreef fetX het volgende:
Zolderkamerautist vraagt om een biertje @:Scrummie
Zolderkamer 🔜 Brienenoordquote:Op dinsdag 31 augustus 2021 16:13 schreef Caland het volgende:
Als zolderkamerautist voor 6 uur geen naam van een spits heeft gaat hij langs het spoor lopen.
It's happening.quote:Op dinsdag 31 augustus 2021 16:14 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Zolderkamer 🔜 Brienenoord
⏳
quote:Op dinsdag 31 augustus 2021 16:13 schreef Caland het volgende:
Als zolderkamerautist voor 6 uur geen naam van een spits heeft gaat hij langs het spoor lopen.
🥇 🎉quote:Op dinsdag 31 augustus 2021 16:14 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
⏳
Mag 't hopen zeg. Twee spelers mag nog wel hoor.quote:Op dinsdag 31 augustus 2021 16:24 schreef H.FR het volgende:
Voorlopig is de selectie alleen nog dunner aan het worden. Komt er ook nog wat bij of wat?
Die heeft zo'n raar loopje.quote:Op dinsdag 31 augustus 2021 16:25 schreef maxi-mus het volgende:
Henk Veerhont, dat zou ik niet doen.
Ze vinden hem bij Heerenveen stiekem ook niet goed genoeg maar hij scoort zoveel. Deed vorig jaar ook regelmatig vrijwel niets maar had toch 0 concurrentie.quote:
Dan klinkt Dost toch zo gek nog nietquote:Op dinsdag 31 augustus 2021 16:25 schreef maxi-mus het volgende:
Henk Veerhont, dat zou ik niet doen.
Ik vind het echt een hele matige voetballer. Dan kan je beter met Bannis spelen (lol).quote:Op dinsdag 31 augustus 2021 16:27 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ze vinden hem bij Heerenveen stiekem ook niet goed genoeg maar hij scoort zoveel. Deed vorig jaar ook regelmatig vrijwel niets maar had toch 0 concurrentie.
quote:Op dinsdag 31 augustus 2021 16:13 schreef Caland het volgende:
quote:Op dinsdag 31 augustus 2021 16:14 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
⏳
quote:
Hardop gelachen gozertsquote:
en bovendien Jorgensen en Bozenik hebt laten vertrekken...quote:Op dinsdag 31 augustus 2021 16:30 schreef Haringkop het volgende:
De pijnlijke constatering ja gewoon dat je na een volledige transferwindow nergens een fatsoenlijke spits kon vinden (koop/huur/vrij). Toch wel de plek waar je vanaf het begin wist dat er flink kwaliteit tekort kwam.
En Pratto.quote:Op dinsdag 31 augustus 2021 16:31 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
en bovendien Jorgensen en Bozenik hebt laten vertrekken...
Dit inderdaad. Best wel een misser dat daar niets voor in plaats lijkt te komen.quote:Op dinsdag 31 augustus 2021 16:31 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
en bovendien Jorgensen en Bozenik hebt laten vertrekken...
Ik vind misser nog zacht uitgedrukt tbh.quote:Op dinsdag 31 augustus 2021 16:34 schreef Haringkop het volgende:
[..]
Dit inderdaad. Best wel een misser dat daar niets voor in plaats lijkt te komen.
Nog 7,5 uur he boys. Kan nog zat gebeuren.quote:Op dinsdag 31 augustus 2021 16:34 schreef Haringkop het volgende:
[..]
Dit inderdaad. Best wel een misser dat daar niets voor in plaats lijkt te komen.
We houden hoop inderdaadquote:Op dinsdag 31 augustus 2021 16:36 schreef fetX het volgende:
[..]
Nog 7,5 uur he boys. Kan nog zat gebeuren.
Dat lijkt mij zijn probleem.quote:Op dinsdag 31 augustus 2021 16:39 schreef fetX het volgende:
Rutger is niet blij.
"We kunnen straks in een Fiat Multipla naar de uitwedstrijden"
quote:Op dinsdag 31 augustus 2021 16:39 schreef fetX het volgende:
Rutger is niet blij.
Vd Ven naar Wolfsburg DONE DEALquote:Op dinsdag 31 augustus 2021 15:33 schreef ThePlaneteer het volgende:
Onze selectie is idd zo klein aan het worden dat we de spelersbus binnenkort ook wel kunnen vervangen voor een Vito ivm kostenbesparing.
Schuttingtaal plaatsen we na 0:00quote:Op dinsdag 31 augustus 2021 16:35 schreef Erasmus het volgende:
[..]
Ik vind misser nog zacht uitgedrukt tbh.
Neal wil je ten alle tijde blokkeren, ook buiten het voetbal om.quote:Op dinsdag 31 augustus 2021 16:43 schreef Caland het volgende:
De altijd vervelende Neal en Rutger zijn geblokkeerd door Krabby.
Terecht.
Het is ook wel om te janken hoor. Eigenlijk zijn Hendriks, Geertruida, Aursnes en Nelson de enige spelers op de bank die je straks kunt opstellen. Verder nog wat jeugd maar het is te weinig. Laten we hopen op erg weinig blessures.quote:Op dinsdag 31 augustus 2021 16:39 schreef fetX het volgende:
Rutger is niet blij.
Bij nog een blessuregeval centraal achterin hebben we Fer en Burger nog een GROOT probleem.quote:Op dinsdag 31 augustus 2021 16:43 schreef fetX het volgende:
Haal in ieder geval een spits. CV is niet per se nodig. In de winter die Bjorkan halen.
quote:Op dinsdag 31 augustus 2021 16:44 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Laten we hopen op erg weinig blessures.
Ik denk dat we een groter probleem hadden met Fer en Burger als centraal duo.quote:Op dinsdag 31 augustus 2021 16:44 schreef Erasmus het volgende:
[..]
Bij nog een blessuregeval centraal achterin hebben we Fer en Burger nog een GROOT probleem.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Mwah, denk dat het niet zo veel uitmaakt of we Varkenoordjeugd of die twee als stand-in hadden staan. Achteruit gaan we toch wel bij blessures.quote:Op dinsdag 31 augustus 2021 16:46 schreef Rocket Ride het volgende:
[..]
Ik denk dat we een groter probleem hadden met Fer en Burger als centraal duo.
Op zich heb je Hendriks en Geertruida na de interlands. Tot de winter moet dat hopelijk wel lukken. Dan die Bjorkan erbij voor H2.quote:Op dinsdag 31 augustus 2021 16:44 schreef Erasmus het volgende:
[..]
Bij nog een blessuregeval centraal achterin hebben we Fer en Burger nog een GROOT probleem.
Hoop is uitgestelde uitgestelde teleurstelling aldus Jan de Jong.quote:Op dinsdag 31 augustus 2021 16:36 schreef fetX het volgende:
[..]
Nog 7,5 uur he boys. Kan nog zat gebeuren.
quote:Op dinsdag 31 augustus 2021 16:48 schreef fetX het volgende:
Mja, die spits heeft echt keihard prioriteit op dit moment. Maar, als je Burger en Haps laat gaan moet je wel echt een vervanger halen natuurlijk.
Arnesen gaat tussen 22u en 24u gewoon nog 2 transfers aankondigen.Eerste zou ik het minst erg vinden (ondanks dat je er geen fuck aan hebt) omdat cult, bij de tweede steek ik het kantoor van Koevermans in de fik.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 2% gewijzigd door Erasmus op 31-08-2021 16:50:00 ]
🤪quote:Op dinsdag 31 augustus 2021 16:56 schreef Tomatenboer het volgende:
Het gerucht gaat dat John de Wolf z'n voetbalschoenen weer gaat aantrekken, en Robin van Persie weer in de spits.
Doe maar weer inspiratieloos Guidetti en Martina terughalen dan.quote:Op dinsdag 31 augustus 2021 16:56 schreef Tomatenboer het volgende:
Het gerucht gaat dat John de Wolf z'n voetbalschoenen weer gaat aantrekken, en Robin van Persie weer in de spits.
Vagner Love.quote:Op dinsdag 31 augustus 2021 16:58 schreef Rocket Ride het volgende:
Laten we anders nog een keer een grap maken over Charisteas of Guidetti.
Ik had graag nog een Bellamy-grapje gemaakt. Jammer.quote:Op dinsdag 31 augustus 2021 16:58 schreef Rocket Ride het volgende:
Laten we anders nog een keer een grap maken over Charisteas of Guidetti.
Vorig jaar kwam het ook goed met Ie en die kwam ook niet. IK GELOOF HET PAS ALS HET OP FEYENOORD PUNT EN EL STAAT!!!!!quote:Op dinsdag 31 augustus 2021 17:01 schreef fetX het volgende:
Spits gaat goedkomen, nog geen naam. @:Scrummie
Ik hoop dat Van Bommel met pech langs de weg staat.quote:Op dinsdag 31 augustus 2021 17:02 schreef maxi-mus het volgende:
Van de Ven is definitief trouwens.
[ twitter ]
Zonde.quote:Op dinsdag 31 augustus 2021 17:02 schreef maxi-mus het volgende:
[ twitter ]
Ik vind 3,5 miljoen eigenlijk best veel geld voor een speler van Volendam. Veel plezier ermee Bommel.quote:Op dinsdag 31 augustus 2021 17:02 schreef maxi-mus het volgende:
[ twitter ]
Ook wel erg veel geld voor een eerste divisie spelertje van FC Volendam.quote:Op dinsdag 31 augustus 2021 17:02 schreef maxi-mus het volgende:
[ twitter ]
DRIEDETTI JAAAAAAquote:Op dinsdag 31 augustus 2021 17:04 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
En laten we eerst even afwachten wat voor spits er komt binnenwandelen.
(done) deal!quote:Op dinsdag 31 augustus 2021 17:04 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
één van de grootste bedragen ooit vanuit de KKD/1e divisie lijkt mij.quote:Op dinsdag 31 augustus 2021 17:03 schreef Rocket Ride het volgende:
[..]
Ik vind 3,5 miljoen eigenlijk best veel geld voor een speler van Volendam. Veel plezier ermee Bommel.
Hoezo beter? Daar wonnen wij glansrijk van met 2-1.quote:Op dinsdag 31 augustus 2021 17:02 schreef Caland het volgende:
En blijkbaar heeft Feyenoord achter Marcos Paulo aangezeten deze zomer. Maar die koos een iets betere club
ANNOUNCE spits die niet kan scoren.quote:Op dinsdag 31 augustus 2021 17:04 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Kanonnen wat een bedrag zeg.quote:Op dinsdag 31 augustus 2021 17:02 schreef maxi-mus het volgende:
[ twitter ]
Ik durf te wedden dat @Zipportal genoeg GIFjes heeft met een ziendende Simeone in De Kuip.quote:Op dinsdag 31 augustus 2021 17:05 schreef fetX het volgende:
[..]
Hoezo beter? Daar wonnen wij glansrijk van met 2-1.
Ja kan zo snel geen groter bedrag vinden voor een speler van het 2e niveau in NL, die ook nog nooit hoger heeft gespeeld.quote:
Een volkswagen verkiezen boven een bmw.quote:Op dinsdag 31 augustus 2021 17:08 schreef ThePlaneteer het volgende:
Dus we bieden hetzelfde maar Vd Ven kiest zelf voor Wolfsburg?!
Raar.
Die boden 80k de maand zei ZKA toch, en Feyenoord niet.quote:Op dinsdag 31 augustus 2021 17:08 schreef ThePlaneteer het volgende:
Dus we bieden hetzelfde maar Vd Ven kiest zelf voor Wolfsburg?!
Raar.
quote:Op dinsdag 31 augustus 2021 17:08 schreef Noorse_Kabeltrui het volgende:
Genieten jullie nog een beetje van deze mooie dag?
Ah ok, nouja dat snap ik ook wel weer.quote:Op dinsdag 31 augustus 2021 17:09 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Die boden 80k de maand zei ZKA toch, en Feyenoord niet.
quote:Op dinsdag 31 augustus 2021 17:10 schreef Caland het volgende:
Ik heb Mark van Bommel altijd al een verschrikkelijke eikel gevonden.
Naar ventje die niet met kritiek kan omgaan.quote:Op dinsdag 31 augustus 2021 17:10 schreef Caland het volgende:
Ik heb Mark van Bommel altijd al een verschrikkelijke eikel gevonden.
Nergens last van met mijn iPhone 12 Pro Max.quote:Op dinsdag 31 augustus 2021 17:12 schreef Haringkop het volgende:
M’n batterij van mijn telefoon gaat wel rap vandaag met al dat refreshen..
Shit, ik ben gewoon een pauper met alleen m’n iPhone 12quote:Op dinsdag 31 augustus 2021 17:13 schreef Erasmus het volgende:
[..]
Nergens last van met mijn iPhone 12 Pro Max.
IPhonequote:Op dinsdag 31 augustus 2021 17:13 schreef Erasmus het volgende:
[..]
Nergens last van met mijn iPhone 12 Pro Max.
Ach, verder heb ik een lege bankrekening dus ik kan mij wel identificeren met Feyenoord op dit moment.quote:Op dinsdag 31 augustus 2021 17:15 schreef Haringkop het volgende:
[..]
Shit, ik ben gewoon een pauper met alleen m’n iPhone 12
Wat een armoequote:Op dinsdag 31 augustus 2021 17:08 schreef ThePlaneteer het volgende:
Anywaaayyy dan zouden wij dus een potje van 3.5 miljoen hebben
#ANNOUNCESPELERS
quote:Op dinsdag 31 augustus 2021 17:26 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Ik kijk al niet meer. Zou jij ook MOETEN doen.
Gewoon.
quote:Op zondag 29 augustus 2021 14:09 schreef [url=https://Zipportal[/url] het volgende:
Hele weekend weer naar de KLOTEN.
Het echte nieuws is dat Mark Diemers kennelijk op insta zit en mensen hem ook nog volgen.quote:Op dinsdag 31 augustus 2021 17:30 schreef fetX het volgende:
Mark Diemers met een zandlopertje op z'n insta.
IT'S HAPPENING
Contract verlengd met vijf jaar.quote:Op dinsdag 31 augustus 2021 17:30 schreef fetX het volgende:
IT'S HAPPENING
quote:Op dinsdag 31 augustus 2021 17:26 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Ik kijk al niet meer. Zou jij ook MOETEN doen.
Gewoon.
Diemers tekent bij! Jaaaa!!!quote:Op dinsdag 31 augustus 2021 17:30 schreef fetX het volgende:
IT'S HAPPENING
Jup, is weer bijna fit en tijd om te shinen!quote:Op dinsdag 31 augustus 2021 17:30 schreef fetX het volgende:
IT'S HAPPENING
Dan kon je Bozenik ook wel houdenquote:
En dan ook nog die spits van VVV. Goeie zomer daar.quote:Op dinsdag 31 augustus 2021 17:04 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
één van de grootste bedragen ooit vanuit de KKD/1e divisie lijkt mij.
Zoals voorspeldquote:Op dinsdag 31 augustus 2021 17:24 schreef fetX het volgende:
Nu wachten op de naam die enorm tegen gaat vallen.
Eens. Dan kun je net zo goed bozegod houdenquote:Op dinsdag 31 augustus 2021 17:59 schreef maxi-mus het volgende:
Iemand die mislukt bij Genk, tja. Dit soort huur snap ik niets van.
Denk eigenlijk wel zeker van niet, bij Heracles wel goed gedaan natuurlijk maar bij Utrecht lukte het ook niet. (hoewel hij daar ook niet goed kon met ome Sjon als mijn geheugen me niet in de steek laat.quote:Op dinsdag 31 augustus 2021 18:01 schreef hhh38 het volgende:
Dessers is wel wanhoop ja, betwijfel of ie beter is dan Linssen.
Wel beter dan Bozenik en Bannis
Eens. Dessers kan er echt geen zak van. Dit zou ik écht schandalig vinden van Arnesen. Wanbeleid.quote:Op dinsdag 31 augustus 2021 18:03 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Denk eigenlijk wel zeker van niet, bij Heracles wel goed gedaan natuurlijk maar bij Utrecht lukte het ook niet. (hoewel hij daar ook niet goed kon met ome Sjon als mijn geheugen me niet in de steek laat.
Eigenlijk altijd een redelijke onderkant subtop voetballer gevonden.
Dessers kan er echt he-le-maal niks van. Bozenik is 3 klassen beter.quote:Op dinsdag 31 augustus 2021 18:02 schreef hhh38 het volgende:
Maar wat voor spits hadden jullie verwacht die zoveel beter is dan Dessers? Was op weg om 20 goals te maken 2 seizoenen terug
Nouja, dat nou ook weer nietquote:Op dinsdag 31 augustus 2021 18:04 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Dessers kan er echt he-le-maal niks van. Bozenik is 3 klassen beter.
GODVERDOMME.quote:Op dinsdag 31 augustus 2021 18:03 schreef Slobeend het volgende:
[ twitter ]
Arnesen daalt ineens enorm in mijn achting.
quote:Op dinsdag 31 augustus 2021 18:03 schreef Slobeend het volgende:
[ twitter ]
Arnesen daalt ineens enorm in mijn achting.
Dat vind ik ook zo raar. Blijkbaar is er een potje van 3,5 miljoen, daar moet je toch iets mee kunnen? Komen ze aan met Dessers. Op huurbasisquote:Op dinsdag 31 augustus 2021 18:08 schreef Pistolero het volgende:
Maare, je hebt toch geld over nu vd Ven niet doorgaat. Waarom in godesnaam dan een huurspeler halen.
Dat valt ook wel mee. In de Eredivisie voldoet die wel. Europees niet nee.quote:Op dinsdag 31 augustus 2021 18:01 schreef fetX het volgende:
Dessers, hahaha![]()
Die kan er echt he-le-maal niets van.
Neem aan dat ze nog iets anders gaan halen, maar Dessers kopen was al helemaal een ramp geweest.quote:Op dinsdag 31 augustus 2021 18:10 schreef Qarrad het volgende:
[..]
Dat vind ik ook zo raar. Blijkbaar is er een potje van 3,5 miljoen, daar moet je toch iets mee kunnen? Komen ze aan met Dessers. Op huurbasis
Optie tot koop moet wel er bij zitten, mocht hij wel goed uitpakken heb je er tenminste nog wat aan.quote:Op dinsdag 31 augustus 2021 18:11 schreef fetX het volgende:
[..]
Neem aan dat ze nog iets anders gaan halen, maar Dessers kopen was al helemaal een ramp geweest.
Dat het bij Utrecht niet lukte lag ook niet alleen aan kwaliteit inderdaad. Ik zie het nog best gebeuren dat ie rendeert onder Slot, maar het is geen kwaliteitsinjectie ofzo. Maar een paar dagen geleden had ik eigenlijk helemaal niet meer op een spits gerekend dus misschien dat ik daarom wat milder ben.quote:Op dinsdag 31 augustus 2021 18:03 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Denk eigenlijk wel zeker van niet, bij Heracles wel goed gedaan natuurlijk maar bij Utrecht lukte het ook niet. (hoewel hij daar ook niet goed kon met ome Sjon als mijn geheugen me niet in de steek laat.
Eigenlijk altijd een redelijke onderkant subtop voetballer gevonden.
quote:Op dinsdag 31 augustus 2021 18:15 schreef Caland het volgende:
Nouja het is in ieder geval een spits die je volgens mij wel aardig de diepte in kan sturen en nog wel redelijk sterk is
Verder kan ik niet echt positieve punten opnoemen
Ja, hij zal ook wel zonder gezeik op de bank gaan zitten aangezien het een belg is
Ik krijg een beetje het gevoel dat ze behoorlijk in hadden gezet op Van de Ven, om dat potje dat er blijkbaar is aan een lange termijn speler uit te geven. Geen idee in hoeverre ze nu nog kunnen doorschakelen wat dat betreft.quote:Op dinsdag 31 augustus 2021 18:13 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Dat het bij Utrecht niet lukte lag ook niet alleen aan kwaliteit inderdaad. Ik zie het nog best gebeuren dat ie rendeert onder Slot, maar het is geen kwaliteitsinjectie ofzo. Maar een paar dagen geleden had ik eigenlijk helemaal niet meer op een spits gerekend dus misschien dat ik daarom wat milder ben.
Zou er nu nog een echte verdedigende versterking komen?
Spelen wel EL.quote:Op dinsdag 31 augustus 2021 18:20 schreef Caland het volgende:
Hoe kan je nou afgetroefd worden door Antwerp
Die hebben best veel geld. Radja Naingolan is daar ook heenquote:Op dinsdag 31 augustus 2021 18:20 schreef Caland het volgende:
Antwerp heeft wel een suikeroom met te veel geld.quote:Op dinsdag 31 augustus 2021 18:20 schreef Caland het volgende:
Aha, tot zover mijn kennis over het Belgische voetbal.quote:Op dinsdag 31 augustus 2021 18:28 schreef LordVoldermort het volgende:
[..]
Die hebben best veel geld. Radja Naingolan is daar ook heen
Ze mochten blijkbaar ook niet zoveel los laten, Neal wist al meer (is een maat van Dessers ook)quote:Op dinsdag 31 augustus 2021 18:32 schreef Caland het volgende:
Maar even iets anders
Dat zolderkamerautistje zit dus de hele dag live bij FC Afkicken en uiteindelijk heeft Mike Verweij de scoop?
gelachen
Misschien presteert ie minder als ie niet op z'n zolderkamer isquote:Op dinsdag 31 augustus 2021 18:32 schreef Caland het volgende:
Maar even iets anders
Dat zolderkamerautistje zit dus de hele dag live bij FC Afkicken en uiteindelijk heeft Mike Verweij de scoop?
gelachen
Einde tijdperk Zolderkamerquote:Op dinsdag 31 augustus 2021 18:32 schreef Caland het volgende:
Maar even iets anders
gelachen
quote:
quote:Op zondag 29 augustus 2021 14:09 schreef [url=https://Zipportal[/url] het volgende:
Hele weekend weer naar de KLOTEN.
"We volgen Dessers al maanden. Met Dessers hebben we een goede en ervaren spits gevonden die in de Eredivisie heeft bewezen doelpunten te kunnen maken. Daarmee hebben we de spitspositie weer goed bezet."quote:
"Feyenoord zit in een lastige financiële positie en dat maakt onze zoektocht erg lastig. We hebben goed gezocht en veel opties bekeken en Cyriel was een fijne mogelijkheid gezien wat we kunnen krijgen. We zijn daarom. Zeer content met deze transferperiode".quote:Op dinsdag 31 augustus 2021 18:37 schreef H.FR het volgende:
[..]
"We volgen Dessers al maanden. Met Dessers hebben we een goede en ervaren spits gevonden die in de Eredivisie heeft bewezen doelpunten te kunnen maken. Daarmee hebben we de spitspositie weer goed bezet."
Ze gaan natuurlijk nooit zeggen dat het tegenvalt, dat is ook niet echt lekker naar de spelers toe.quote:Op dinsdag 31 augustus 2021 18:40 schreef ThePlaneteer het volgende:
Hopelijk gaan ze nu keer eerlijk zijn en dat 't vandaag geen topdag was. Dat ontkennen vind ik Feyenoord onwaardig.
Armenteros ooit nog meer!quote:Op dinsdag 31 augustus 2021 18:36 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Die schoot er ooit 15 in bij Heracles.
https://www.vi.nl/pro/hoe(...)jadon-sancho-verloorquote:Op dinsdag 31 augustus 2021 18:43 schreef Scrummie het volgende:
Oh en welkom Reis ‘you know’ Nelson. (Of hoe heet die gozer)
In de beelden (jaquote:Op dinsdag 31 augustus 2021 18:41 schreef H.FR het volgende:
Misschien al voorbij gekomen, maar leuk artikeltje op VI Pro m.b.t. Nelson. Ooit net zo goed als Sancho, maar op mentaliteit de weg naar de top (even?) kwijt geraakt. Had een broertje dood aan meeverdedigen. Hopelijk heeft hij wat geleerd en kan hij dat nu ook brengen.
Dat is lief van je scrummie dat zal hij leuk vindenquote:Op dinsdag 31 augustus 2021 18:43 schreef Scrummie het volgende:
Oh en welkom Reis ‘you know’ Nelson. (Of hoe heet die gozer)
Volgens Pieter Zwart vergat hij dat dus regelmatig.quote:Op dinsdag 31 augustus 2021 18:45 schreef Qarrad het volgende:
[..]
In de beelden (ja) die ik van hem heb bekeken viel me juist op dat hij erg fel meeverdedigde.
Het Feyenoord topic is een warm bad voor onze spelers!!!quote:Op dinsdag 31 augustus 2021 18:46 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat is lief van je scrummie dat zal hij leuk vinden
Kan je iets origineler zijn, dit zei ik net al!quote:Op dinsdag 31 augustus 2021 18:48 schreef Duveldrinker het volgende:
Nelson en Dessers erbij we moeten het er maar mee doen zullen we maar zeggen.
Die Nelson lijkt me op zich wel prima zo op het eerste gezicht en als ik een beetje her en der lees. Nou ja, laat maar zien dan.quote:Op dinsdag 31 augustus 2021 18:48 schreef Duveldrinker het volgende:
Nelson en Dessers erbij we moeten het er maar mee doen zullen we maar zeggen.
Gewoon lekker aanval met Alireza, Sini en die Nelson dan. Beetje beweging voorin.quote:Op dinsdag 31 augustus 2021 18:50 schreef fetX het volgende:
[..]
Die Nelson lijkt me op zich wel prima zo op het eerste gezicht en als ik een beetje her en der lees. Nou ja, laat maar zien dan.
Ja, die lezen ook dat hij voorzetten aan fuckin' Cyriel Dessers moet gaan geven..quote:Op dinsdag 31 augustus 2021 18:51 schreef ThePlaneteer het volgende:
Arsenal fans zijn wel boos dat Reiss verhuurd wordt.
Maarja Arsenal fans
Ik lees niks terugquote:Op dinsdag 31 augustus 2021 18:48 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Kan je iets origineler zijn, dit zei ik net al!
Nee joh, gewoon lekker met vijf verdedigers de competitie inquote:
Jahanbaksh kan misschien ook wel in de spits staan, heeft er m.i. wel de kwaliteit voor.quote:Op dinsdag 31 augustus 2021 18:51 schreef Caland het volgende:
[..]
Gewoon lekker aanval met Alireza, Sini en die Nelson dan. Beetje beweging voorin.
Zijn die niet structureel kwaad en woedend tegenwoordig?quote:Op dinsdag 31 augustus 2021 18:51 schreef ThePlaneteer het volgende:
Arsenal fans zijn wel boos dat Reiss verhuurd wordt.
Maarja Arsenal fans
Nelson is heel snel en behendig. Dat is wel lekker want dan kun je heb met Sini en hem in iedergeval 2 spelers met veel diepgang.quote:Op dinsdag 31 augustus 2021 18:50 schreef fetX het volgende:
[..]
Die Nelson lijkt me op zich wel prima zo op het eerste gezicht en als ik een beetje her en der lees. Nou ja, laat maar zien dan.
Sini ook, heeft hij al bewezen.quote:Op dinsdag 31 augustus 2021 18:53 schreef H.FR het volgende:
[..]
Jahanbaksh kan misschien ook wel in de spits staan, heeft er m.i. wel de kwaliteit voor.
En terecht toch. Van topclub tot degradatie kandidaat.quote:Op dinsdag 31 augustus 2021 18:53 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Zijn die niet structureel kwaad en woedend tegenwoordig?
Ja al vind ik het zonde om Sinisterra uit zijn kracht te halen.quote:Op dinsdag 31 augustus 2021 18:51 schreef Caland het volgende:
[..]
Gewoon lekker aanval met Alireza, Sini en die Nelson dan. Beetje beweging voorin.
Ja, maar die zou ik lekker op links laten, daar is ie lekker bezig.quote:
Het salarishuis was toch het grootste probleem? Dan moet je ze maar lozen tegen spotprijs.quote:Op dinsdag 31 augustus 2021 18:55 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Rekent Arnesen in Deense Kronen ofzk bij de uitgaande transfers.
Wat een droevige getallen eigenlijk. Nu snap ik ook wel dat Haps bijv geeb 5 mil is. Maar 5 ton..
Die zou eigenlijk zijn account moeten opheffenquote:Op dinsdag 31 augustus 2021 18:59 schreef Scrummie het volgende:
Is zolderkamerautist naar huis bij FC Afkicken?
Misschien even pizza aan het eten, heeft volgens mij nog geen afscheid genomen.quote:Op dinsdag 31 augustus 2021 18:59 schreef Scrummie het volgende:
Is zolderkamerautist naar huis bij FC Afkicken?
Hm, even kijken hoe lang ik het volhou dan. Stoor me nu al aan die andere gasten.quote:Op dinsdag 31 augustus 2021 19:01 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Misschien even pizza aan het eten, heeft volgens mij nog geen afscheid genomen.
Dit zijn ook niet mijn favorieten.quote:Op dinsdag 31 augustus 2021 19:02 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Hm, even kijken hoe lang ik het volhou dan. Stoor me nu al aan die andere gasten.
Milambo, Hartjes nu.quote:Op dinsdag 31 augustus 2021 19:04 schreef Dr.Mikey het volgende:
Zit er eigenlijk jeugd aan te komen van het niveau de vrij wijnaldum van persie?
Volgens mij totaal niet eigenlijk anders was de hype wel groter.
Is dit een grap? Die halen toch net ons andere doelwitquote:
Toen deed Troost ook de keuringen.quote:Op dinsdag 31 augustus 2021 19:15 schreef maxi-mus het volgende:
Fer kwam dus eigenlijk niet de keuring door?
Maar van Kokcu Wijnaldum en van Persie werd gelijk gezegd super talent dit dat volgens mij bij Milambo en Hartjes totaal niet.quote:Op dinsdag 31 augustus 2021 19:13 schreef Duveldrinker het volgende:
[..]
Milambo, Hartjes nu.
Sliti en v Persie later.
Kan me niet voorstellen. Die laat zich echt niet in de maling nemen.quote:Op dinsdag 31 augustus 2021 19:16 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Toen deed Troost ook de keuringen.
Wacht, is dit echt?quote:Op dinsdag 31 augustus 2021 19:15 schreef maxi-mus het volgende:
Fer kwam dus eigenlijk niet de keuring door?
Was de afgelopen 2 jaar natuurlijk ook bijna niet te volgend dat jeugdvoetbal, als ze al speelden.quote:Op dinsdag 31 augustus 2021 19:17 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Maar van Kokcu Wijnaldum en van Persie werd gelijk gezegd super talent dit dat volgens mij bij Milambo en Hartjes totaal niet.
Bij De Vrij en Karsdorp ook niet.quote:Op dinsdag 31 augustus 2021 19:17 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Maar van Kokcu Wijnaldum en van Persie werd gelijk gezegd super talent dit dat volgens mij bij Milambo en Hartjes totaal niet.
Misschien zijn we daar na vele teleurstellingen wat voorzichtiger in geworden.quote:Op dinsdag 31 augustus 2021 19:17 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
in 2019 volgens Rutger, kon eigenlijk niet met zijn knieën maar toch maar gedaan. Daarom wilden ze ook maar 1 jaar contract maar op twee uitgekomen. Kreeg niet alles mee maar daar kwam het geloof ik op neer.quote:
Het dubbele.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |