Dat noemen ze ook wel Volendams.quote:Op dinsdag 31 augustus 2021 16:00 schreef Haringkop het volgende:
Wat is dit voor vent, met z’n slechte Amsterdamse accent
Aangezien zolderkamer op het speciaal onderwijs zat moet ie er daar genoeg van kennen toch?quote:
Doet een KKD podcastje met Berry Powell, wordt regelmatig compleet ziedend.quote:Op dinsdag 31 augustus 2021 16:00 schreef Haringkop het volgende:
Wat is dit voor vent, met z’n slechte Amsterdamse accent
Zolderkamer gaat zich klemzuipen.quote:Op dinsdag 31 augustus 2021 16:05 schreef fetX het volgende:
Zolderkamerautist vraagt om een biertje @:Scrummie
Zolderkamer 🔜 Brienenoordquote:Op dinsdag 31 augustus 2021 16:13 schreef Caland het volgende:
Als zolderkamerautist voor 6 uur geen naam van een spits heeft gaat hij langs het spoor lopen.
It's happening.quote:Op dinsdag 31 augustus 2021 16:14 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Zolderkamer 🔜 Brienenoord
⏳
quote:Op dinsdag 31 augustus 2021 16:13 schreef Caland het volgende:
Als zolderkamerautist voor 6 uur geen naam van een spits heeft gaat hij langs het spoor lopen.
🥇 🎉quote:Op dinsdag 31 augustus 2021 16:14 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Zolderkamer 🔜 Brienenoord
⏳
Mag 't hopen zeg. Twee spelers mag nog wel hoor.quote:Op dinsdag 31 augustus 2021 16:24 schreef H.FR het volgende:
Voorlopig is de selectie alleen nog dunner aan het worden. Komt er ook nog wat bij of wat?
Die heeft zo'n raar loopje.quote:Op dinsdag 31 augustus 2021 16:25 schreef maxi-mus het volgende:
Henk Veerhont, dat zou ik niet doen.
Ze vinden hem bij Heerenveen stiekem ook niet goed genoeg maar hij scoort zoveel. Deed vorig jaar ook regelmatig vrijwel niets maar had toch 0 concurrentie.quote:
Dan klinkt Dost toch zo gek nog nietquote:Op dinsdag 31 augustus 2021 16:25 schreef maxi-mus het volgende:
Henk Veerhont, dat zou ik niet doen.
Ik vind het echt een hele matige voetballer. Dan kan je beter met Bannis spelen (lol).quote:Op dinsdag 31 augustus 2021 16:27 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ze vinden hem bij Heerenveen stiekem ook niet goed genoeg maar hij scoort zoveel. Deed vorig jaar ook regelmatig vrijwel niets maar had toch 0 concurrentie.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |