🥇 🎉quote:Op dinsdag 31 augustus 2021 16:14 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Zolderkamer 🔜 Brienenoord
⏳
Mag 't hopen zeg. Twee spelers mag nog wel hoor.quote:Op dinsdag 31 augustus 2021 16:24 schreef H.FR het volgende:
Voorlopig is de selectie alleen nog dunner aan het worden. Komt er ook nog wat bij of wat?
Die heeft zo'n raar loopje.quote:Op dinsdag 31 augustus 2021 16:25 schreef maxi-mus het volgende:
Henk Veerhont, dat zou ik niet doen.
Ze vinden hem bij Heerenveen stiekem ook niet goed genoeg maar hij scoort zoveel. Deed vorig jaar ook regelmatig vrijwel niets maar had toch 0 concurrentie.quote:
Dan klinkt Dost toch zo gek nog nietquote:Op dinsdag 31 augustus 2021 16:25 schreef maxi-mus het volgende:
Henk Veerhont, dat zou ik niet doen.
Ik vind het echt een hele matige voetballer. Dan kan je beter met Bannis spelen (lol).quote:Op dinsdag 31 augustus 2021 16:27 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ze vinden hem bij Heerenveen stiekem ook niet goed genoeg maar hij scoort zoveel. Deed vorig jaar ook regelmatig vrijwel niets maar had toch 0 concurrentie.
quote:Op dinsdag 31 augustus 2021 16:13 schreef Caland het volgende:
Als zolderkamerautist voor 6 uur geen naam van een spits heeft gaat hij langs het spoor lopen.
quote:Op dinsdag 31 augustus 2021 16:14 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Zolderkamer 🔜 Brienenoord
⏳
quote:
Hardop gelachen gozertsquote:
en bovendien Jorgensen en Bozenik hebt laten vertrekken...quote:Op dinsdag 31 augustus 2021 16:30 schreef Haringkop het volgende:
De pijnlijke constatering ja gewoon dat je na een volledige transferwindow nergens een fatsoenlijke spits kon vinden (koop/huur/vrij). Toch wel de plek waar je vanaf het begin wist dat er flink kwaliteit tekort kwam.
En Pratto.quote:Op dinsdag 31 augustus 2021 16:31 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
en bovendien Jorgensen en Bozenik hebt laten vertrekken...
Dit inderdaad. Best wel een misser dat daar niets voor in plaats lijkt te komen.quote:Op dinsdag 31 augustus 2021 16:31 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
en bovendien Jorgensen en Bozenik hebt laten vertrekken...
Ik vind misser nog zacht uitgedrukt tbh.quote:Op dinsdag 31 augustus 2021 16:34 schreef Haringkop het volgende:
[..]
Dit inderdaad. Best wel een misser dat daar niets voor in plaats lijkt te komen.
Nog 7,5 uur he boys. Kan nog zat gebeuren.quote:Op dinsdag 31 augustus 2021 16:34 schreef Haringkop het volgende:
[..]
Dit inderdaad. Best wel een misser dat daar niets voor in plaats lijkt te komen.
We houden hoop inderdaadquote:Op dinsdag 31 augustus 2021 16:36 schreef fetX het volgende:
[..]
Nog 7,5 uur he boys. Kan nog zat gebeuren.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |