Zou jij geld lenen aan Feyenoord?quote:Op dinsdag 31 augustus 2021 15:41 schreef Haringkop het volgende:
Was er nou echt geen vriend van VvF die een kredietje wilde verstrekken aan Frank. Wat een armoe zo…
Niet dat ik weet eigenlijk. Zou wel verstandig zijn om een jaartje aan vast te binden met de afspraak dat je niet te moeilijk doet (maar ook niet voor een appel en een ei laat gaan uiteraard).quote:Op dinsdag 31 augustus 2021 15:38 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Zijn ze eigenlijk nog bezig met het verlengen van Senesi? Anders gaat daar ook niet de hoofdprijs voor komen.
Jammer dat Frans van Seumeren geen Feyenoord supporter is.quote:Op dinsdag 31 augustus 2021 15:41 schreef aTypisch het volgende:
[..]
Zou jij geld lenen aan Feyenoord?
Die doet wel wat anders bij Utreg dan wat uitlenen toch?quote:Op dinsdag 31 augustus 2021 15:42 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Jammer dat Frans van Seumeren geen Feyenoord supporter is.
Wie zegt dat Nelson basisspeler wordt?quote:Op dinsdag 31 augustus 2021 15:39 schreef Pistolero het volgende:
[..]
En dan gaat komende zomer je halve basis weg met Senesi, Malacia, Kokcu, Til en Nelson. Hoe wil je dan bouwen?
Ja geld weggeven en heel veel drinken zodat ie vergeet hoeveel, prima dus.quote:Op dinsdag 31 augustus 2021 15:43 schreef aTypisch het volgende:
[..]
Die doet wel wat anders bij Utreg dan wat uitlenen toch?
Ja, daar zat de hele eredivisie voor op de tribune.quote:Op dinsdag 31 augustus 2021 15:44 schreef maxi-mus het volgende:
h Mausswa opperde ik hier ooit ook eens, zaten ze dus voor op de tribune vorg seizoen. (en Itakura)
Nog erger, ik heb het al geschonken.quote:Op dinsdag 31 augustus 2021 15:41 schreef aTypisch het volgende:
[..]
Zou jij geld lenen aan Feyenoord?
JAA GUIDETTI JAAAAAAAAAquote:Op dinsdag 31 augustus 2021 15:44 schreef fetX het volgende:
@:Scrummie Feyenoord is bezig met een spits. Naam onbekend, aldus zolderkamerautist.
En toch met een (zak)je geld. @Scrummie !!!quote:Op dinsdag 31 augustus 2021 15:44 schreef fetX het volgende:
@:Scrummie Feyenoord is bezig met een spits. Naam onbekend, aldus zolderkamerautist.
Dat lijkt mij niet, en sowieso niet elke week.quote:Op dinsdag 31 augustus 2021 15:44 schreef Caland het volgende:
[..]
Ja, daar zat de hele eredivisie voor op de tribune.
Matusiwa bedoel je?quote:Op dinsdag 31 augustus 2021 15:44 schreef maxi-mus het volgende:
Oh Mausswa opperde ik hier ooit ook eens, zaten ze dus voor op de tribune vorg seizoen. (en Itakura)
Doelde er meer op dat dat wel erg bord op schoot is. Wel goede spelers natuurlijk.quote:Op dinsdag 31 augustus 2021 15:45 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Dat lijkt mij niet, en sowieso niet elke week.
Oh hij wil de naam van Berghuis niet noemen. (lol)
Oh ja die edit ging niet helemaal goed, stond eerst Matisuwa. (lol)quote:Op dinsdag 31 augustus 2021 15:45 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Matusiwa bedoel je?
Die heb ik volgens mij ook een keer genoemd, maar dat soort spelers zijn niet de goedkoopste opties
Ah ja, dat soort spelers komen wij zonder scoutingsapparaat natuurlijk ook wel wat vaker op uit.quote:Op dinsdag 31 augustus 2021 15:45 schreef Caland het volgende:
[..]
Doelde er meer op dat dat wel erg bord op schoot is. Wel goede spelers natuurlijk.
Oh ja dat soort dingen vertik ik.quote:Op dinsdag 31 augustus 2021 15:44 schreef Haringkop het volgende:
[..]
Nog erger, ik heb het al geschonken.
Maar goed ik heb ook niet de vermogens van een Blokland en co.
Is ook wel makkelijker bij een iets kleinere club. In Rotterdam word je dan denk ik alsnog uitgekotst als je een keer daarna niets doet.quote:Op dinsdag 31 augustus 2021 15:44 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ja geld weggeven en heel veel drinken zodat ie vergeet hoeveel, prima dus.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |