Yup, het gemis van Senesi is duidelijk zichtbaar. Die vervang je niet zomaar.quote:Op zondag 29 augustus 2021 13:52 schreef Maastoren het volgende:
Ze ogen echt kwetsbaar bij dode spelmomenten.
Ja, dat was voorgaande jaren juist een kracht. Zelden wat tegen.quote:Op zondag 29 augustus 2021 13:52 schreef Maastoren het volgende:
En Haps voor Malacia.quote:Op zondag 29 augustus 2021 13:54 schreef Haringkop het volgende:
[..]
Een baldé een paar minuten geven zou niet verkeerd zijn.
Senesi wordt node gemistquote:Op zondag 29 augustus 2021 13:52 schreef Maastoren het volgende:
Ik ook zeker al door het al het gejank vooraf van Utrecht, Higler als scheidsrechter, vermoeidheid.quote:Op zondag 29 augustus 2021 14:00 schreef fetX het volgende:
Tja. Eerlijk gezegd had ik deze wel een beetje aan zien komen.
Idd, volgende keer gewoon basis.quote:
Ja, dit vat het voor mij prima samen. We moeten niet bij de eerste de beste tegenslag in paniek raken omdat we tegengoals krijgen uit een penalty en 2 dode spelmomenten. Ondanks dat het zo slordig is kijk ik nog steeds liever naar deze pot dan een willekeurige wedstrijd van vorig seizoenquote:Op zondag 29 augustus 2021 13:53 schreef Wicky15 het volgende:
Je speelt hartstikke kut maar die tegendoelpunten waren ook niet nodig.
Het Red Bull duo!quote:Op zondag 29 augustus 2021 14:02 schreef Kerftminister het volgende:
In dit soort wedstrijden zie je sowieso de tekortkomingen van Linssen en Toornstra naar voren komen, uiteindelijk moeten die twee wel de basis verlaten als je erop vooruit wil.
Natuurlijk maar dat is iets voor later, Slot is ook niet blind.quote:Op zondag 29 augustus 2021 14:02 schreef Kerftminister het volgende:
In dit soort wedstrijden zie je sowieso de tekortkomingen van Linssen en Toornstra naar voren komen, uiteindelijk moeten die twee wel de basis verlaten als je erop vooruit wil.
Was het ook hoor. Van de Hoorn vol in z'n nek. Maarja, als ze niet protesteren kijkt de VAR er niet uitgebreid naar.quote:Op zondag 29 augustus 2021 14:02 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Ja, dit vat het voor mij prima samen. We moeten niet bij de eerste de beste tegenslag in paniek raken omdat we tegengoals krijgen uit een penalty en 2 dode spelmomenten. Ondanks dat het zo slordig is kijk ik nog steeds liever naar deze pot dan een willekeurige wedstrijd van vorig seizoen
Iemand trouwens nog beelden van die 2-1? Ik blijf dat een overduidelijke overtreding op Toornstra vinden maar niemand lijkt het met me eens te zijn dus ik kijk het graag eens terug
Was gewoon 2 handen op de schouder en die corner leek achter te zijn.quote:Op zondag 29 augustus 2021 14:02 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Ja, dit vat het voor mij prima samen. We moeten niet bij de eerste de beste tegenslag in paniek raken omdat we tegengoals krijgen uit een penalty en 2 dode spelmomenten. Ondanks dat het zo slordig is kijk ik nog steeds liever naar deze pot dan een willekeurige wedstrijd van vorig seizoen
Iemand trouwens nog beelden van die 2-1? Ik blijf dat een overduidelijke overtreding op Toornstra vinden maar niemand lijkt het met me eens te zijn dus ik kijk het graag eens terug
Slot out en al zijn kompanen!!! Ongelofelijk dat Feyenoord zich daarmee heeft ingelaten.quote:Op zondag 29 augustus 2021 13:08 schreef Slobeend het volgende:
[..].
Uit tegen Utrecht, schande dat we niet volledig domineren.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.♫ ~ Je kunt de massa niet beteugelen; het is een monster ~ Marcel van Roosmalen
Waarom zou je de lange bal op Linssen spelen?quote:Op zondag 29 augustus 2021 14:05 schreef fetX het volgende:
Linssen echt afgrijselijk vandaag. Alleen maar janken ook.
Hij wordt ook vaak onterecht afgefloten door Higler.quote:Op zondag 29 augustus 2021 14:05 schreef fetX het volgende:
Linssen echt afgrijselijk vandaag. Alleen maar janken ook.
Goede vraag. Terechte vraag.quote:Op zondag 29 augustus 2021 14:06 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Waarom zou je de lange bal op Linssen spelen?
Ik en Scrummie waren het met je eensquote:Op zondag 29 augustus 2021 14:02 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Waar baseer je dit op, bij twee spelers die je waarschijnlijk op voorhand nog niet kende?quote:Op zondag 29 augustus 2021 14:07 schreef Pistolero het volgende:
Ik geloof eigenlijk niet echt dat Slot straks Linssen en Toornstra eruit gaat halen voor Diallo en Aursnes.
Ik zei het al; als dit onze ondergrens is, valt dat wel mee. Dan win je misschien niet van Utrecht. Maar alles daar onder kun je zelfs als je zo speelt wel pakken. Vorig jaar was het veel en veel erger.quote:Op zondag 29 augustus 2021 14:06 schreef Epistaxiophobia het volgende:
Ben ik de enige die het wel mee vindt vallen overigens hoe slecht dit is? Tuurlijk is het niet goed maar het is niet zo van 'oh, onze eerste echte krachtmeting komt uit op dit, dat zegt alles over hoe goed Feyenoord er echt voor staat' lees dat wel op verscheidene plekken op social media
Niet op korte termijn nee, maar op den duur wel.quote:Op zondag 29 augustus 2021 14:07 schreef Pistolero het volgende:
Ik geloof eigenlijk niet echt dat Slot straks Linssen en Toornstra eruit gaat halen voor Diallo en Aursnes.
Het lijkt vandaag wel wat op vorig jaar, maar dan zonder individuele klasse.quote:Op zondag 29 augustus 2021 14:06 schreef Epistaxiophobia het volgende:
Ben ik de enige die het wel mee vindt vallen overigens hoe slecht dit is? Tuurlijk is het niet goed maar het is niet zo van 'oh, onze eerste echte krachtmeting komt uit op dit, dat zegt alles over hoe goed Feyenoord er echt voor staat' lees dat wel op verscheidene plekken op social media
Utrecht heeft zich al weken lopen opfokken voor deze wedstrijd. En dan een scheidsrechter die overal intrapt. 12.15 dat ineens moet blijven staan terwijl Feyenoord in zijn recht staat.quote:Op zondag 29 augustus 2021 14:06 schreef Epistaxiophobia het volgende:
Wat kan het verkeren hequote:Op zondag 29 augustus 2021 14:02 schreef Kerftminister het volgende:
quote:Op maandag 16 augustus 2021 08:03 schreef Kerftminister het volgende:
[..]
Past gewoon goed in het systeem dat we willen spelen. Is geen afmaker of aanspeelpunt, maar past heel goed in het vroege drukzetten.
Sowieso al die namen van spitsen die in de media genoemd worden, word ik niet zo vrolijk van. Haal dan maar een jonge buitenspeler die als backup zijn minuutjes kan maken, voor minder geld, ipv 4 mil voor zo'n Sporar neerleggen die geen enkele garantie biedt dat die beter past dan Linssen.
Alles aan FC Utrecht straalt wel ''onzeker pubergedrag'' uit.quote:Op zondag 29 augustus 2021 14:08 schreef Duveldrinker het volgende:
[..]
Utrecht heeft zich al weken lopen opfokken voor deze wedstrijd. En dan een scheidsrechter die overal intrapt. 12.15 dat ineens moet blijven staan terwijl Feyenoord in zijn recht staat.
Vast wel, maar die zal nog vaak genoeg spelen op 1 vd 3 plekken op het middenveld.quote:Op zondag 29 augustus 2021 14:08 schreef Slobeend het volgende:
Ik mag wel hopen dat Slot zijn aanvoerder durft te passeren in de toekomst.
Vrouwen wel een puntje bij ADO uit.quote:
Ik zeg toch geen dingen die niet kloppen? Vorige week was een ideale wedstrijd voor Linssen. Vandaag kon je niet spelen zoals Slot dat het liefst wil doen, ofwel op de helft van je tegenstander en dan heb je niks aan Linssen. Klopt toch of niet?quote:
Geen Heracles-thuis?quote:Op zondag 29 augustus 2021 14:10 schreef Scrummie het volgende:
Kut.
Wel terecht. Op naar Israël uit.
Linssen en Toornstra prima voor de bank.quote:Op zondag 29 augustus 2021 14:09 schreef H.FR het volgende:
[..]
Vast wel, maar die zal nog vaak genoeg spelen op 1 vd 3 plekken op het middenveld.
quote:Op zondag 29 augustus 2021 14:10 schreef Kerftminister het volgende:
[..]
Ik zeg toch geen dingen die niet kloppen? Vorige week was een ideale wedstrijd voor Linssen. Vandaag kon je niet spelen zoals Slot dat het liefst wil doen, ofwel op de helft van je tegenstander en dan heb je niks aan Linssen. Klopt toch of niet?
Mwah, ze hebben echt wel geprobeerd hetzelfde spel te spelen als voorgaande wedstrijden, maar daarvoor was de passing te slordig en de fitheid ook niet in orde.quote:Op zondag 29 augustus 2021 14:08 schreef H.FR het volgende:
[..]
Het lijkt vandaag wel wat op vorig jaar, maar dan zonder individuele klasse.
Kan gebeuren. Eerst twee weken bezinning, maar na een nederlaag is dat altijd kut.quote:Op zondag 29 augustus 2021 14:11 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Oh vergeet ik die nou compleet?
Oeps.
Interlandbreak is wel even lekker denk ik. Alle transfers even afronden en de meeste spelers even uitgebreid op het trainingsveld het een en ander bijbrengen.quote:Op zondag 29 augustus 2021 14:10 schreef fetX het volgende:
Terechte nederlaag. Het was niet goed, maar alsnog zoveel beter dan alle ellende die we vorig jaar hebben gezien. Totaal geen paniek alleen wel balen dat je over 2 wedstrijden direct weer uit naar PSV moet. Het komt wel goed, we gaan dit jaar strijden om plek 3 en iedereen die meer had verwacht of gehoopt ging iets teveel mee in de polonaise de afgelopen weken.
Fijn dat hij nog wat tips krijgt van onze succesvolle ex trainer.quote:Op zondag 29 augustus 2021 14:10 schreef El-Stinho het volgende:
Haha, staat Mario Been net na het eindsignaal alweer bij Slot of heb ik slechte ogen?
Europa League, want we winnen dit seizoen de Conference League.quote:Op zondag 29 augustus 2021 14:11 schreef Mexicanobakker het volgende:
Volgend jaar weer Conference League dus
quote:Op zondag 29 augustus 2021 14:10 schreef El-Stinho het volgende:
Haha, staat Mario Been net na het eindsignaal alweer bij Slot of heb ik slechte ogen?
Mijn enige echte zorg die volgt uit deze wedstrijd is de organisatie bij verdedigende dode spel momenten. Dat zag er niet uit.quote:Op zondag 29 augustus 2021 14:11 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Mwah, ze hebben echt wel geprobeerd hetzelfde spel te spelen als voorgaande wedstrijden, maar daarvoor was de passing te slordig en de fitheid ook niet in orde.
Ik maak mij ook niet direct zorgen hierdoor, wel weer met beide benen op de grond
Jij hebt dit topic wel gevonden he?quote:Op zondag 29 augustus 2021 14:11 schreef Mexicanobakker het volgende:
Volgend jaar weer Conference League dus
Zeker!quote:
Heb je zo’n saai leven als je vriendin er niet is? Dat is niet best makker.quote:Op zondag 29 augustus 2021 14:16 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Zeker!
Je moet wat op je zondag als de wederhelft met vriendinnen op vakantie is.
Pics van de vriendinnenquote:Op zondag 29 augustus 2021 14:16 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Zeker!
Je moet wat op je zondag als de wederhelft met vriendinnen op vakantie is.
Mijn zorg is dat Slot afgelopen donderdag zowat dezelfde spelers opstelde terwijl dat niet nodig leek. Uiteindelijk is die pot best slecht geweest voor de fitheid en ook wel het goede gevoel wat er heerste. Hoop dat als de selectie in de breedte beter is na de interlandbreak Slot iets meer durft te rouleren.quote:Op zondag 29 augustus 2021 14:13 schreef H.FR het volgende:
[..]
Mijn enige echte zorg die volgt uit deze wedstrijd is de organisatie bij verdedigende dode spel momenten. Dat zag er niet uit.
De kerona heeft wel flink gesleten in mijn leven helaas ja, zonder gekheid.quote:Op zondag 29 augustus 2021 14:17 schreef fetX het volgende:
[..]
Heb je zo’n saai leven als je vriendin er niet is? Dat is niet best makker.
Ik snapte dat wel aangezien hij Bijlow en Senesi al moest missen.quote:Op zondag 29 augustus 2021 14:18 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Mijn zorg is dat Slot afgelopen donderdag zowat dezelfde spelers opstelde terwijl dat niet nodig leek. Uiteindelijk is die pot best slecht geweest voor de fitheid en ook wel het goede gevoel wat er heerste. Hoop dat als de selectie in de breedte beter is na de interlandbreak Slot iets meer durft te rouleren.
Allemaal leuk en aardig om spelers die nog tekort komen te verhuren, maar in alle linies hadden we vandaag nauwelijks wisselmogelijkheden. Straks zijn Senesi en Geertruida terug en Diallo erbij, maar het middenveld en aanval blijft karig.quote:Op zondag 29 augustus 2021 14:18 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Mijn zorg is dat Slot afgelopen donderdag zowat dezelfde spelers opstelde terwijl dat niet nodig leek. Uiteindelijk is die pot best slecht geweest voor de fitheid en ook wel het goede gevoel wat er heerste. Hoop dat als de selectie in de breedte beter is na de interlandbreak Slot iets meer durft te rouleren.
Dat was duidelijk wel nodig, want we verloren alsnog met 3-1.quote:Op zondag 29 augustus 2021 14:18 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Baldéquote:Op zondag 29 augustus 2021 14:18 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Paar dagen nog en ~4mln aan ECL geld te besteden. Ik verwacht nog wel wat naast Diallo.quote:Op zondag 29 augustus 2021 14:20 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Allemaal leuk en aardig om spelers die nog tekort komen te verhuren, maar in alle linies hadden we vandaag nauwelijks wisselmogelijkheden. Straks zijn Senesi en Geertruida terug en Diallo erbij, maar het middenveld en aanval blijft karig.
Een blessurecrisis zoals vorig seizoen zou desastreus zijn.
Dat lag vooral aan de keeper. Met iets mindere aanvallers en middenvelders was het niet ineens 6-0 geworden.quote:Op zondag 29 augustus 2021 14:22 schreef H.FR het volgende:
[..]
Dat was duidelijk wel nodig, want we verloren alsnog met 3-1.
Een B-team dat op 100% speelde had het waarschijnlijk een stuk beter gedaan dan wat het A-team op 50% liet zien donderdag.quote:Op zondag 29 augustus 2021 14:22 schreef H.FR het volgende:
[..]
Dat was duidelijk wel nodig, want we verloren alsnog met 3-1.
Feyenoorders staan bekend om hun mildheid jaquote:Op zondag 29 augustus 2021 14:24 schreef PSVCL het volgende:
Jullie zijn weer veel te mild, daarom haakt Feyenoord nooit aan
Dat vraag ik me af eerlijk gezegd.quote:Op zondag 29 augustus 2021 14:23 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Dat lag vooral aan de keeper. Met iets mindere aanvallers en middenvelders was het niet ineens 6-0 geworden.
Dan ga je er vanuit dat iedereen op 100% speelt.quote:Op zondag 29 augustus 2021 14:24 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Een B-team dat op 100% speelde had het waarschijnlijk een stuk beter gedaan dan wat het A-team op 50% liet zien donderdag.
Je kan niet in 1 seizoen opeens aanhaken. En derde worden we toch wel.quote:Op zondag 29 augustus 2021 14:24 schreef PSVCL het volgende:
Jullie zijn weer veel te mild, daarom haakt Feyenoord nooit aan
Aldus expert van fitheid Gurley.quote:Op zondag 29 augustus 2021 14:18 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik snap serieus niet hoe mensen na al die jaren nog steeds dit soort uitspraken kunnen doen.quote:Op zondag 29 augustus 2021 14:27 schreef fetX het volgende:
[..]
Je kan niet in 1 seizoen opeens aanhaken. En derde worden we toch wel.
Makkelijk zelfs.quote:Op zondag 29 augustus 2021 14:27 schreef fetX het volgende:
[..]
Je kan niet in 1 seizoen opeens aanhaken. En derde worden we toch wel.
Klopt, het is veel verstandiger te roepen dat je altijd verwacht om 90 minuten lang te domineren.quote:Op zondag 29 augustus 2021 14:32 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Ik snap serieus niet hoe mensen na al die jaren nog steeds dit soort uitspraken kunnen doen.
AZ is echt heel erg verzwakt en wij zijn overall sterker geworden. Utrecht is een leuk team en die kunnen altijd wat extra’s tegen de topclubs. Maar meer ook niet. Verder zie ik geen uitdager eigenlijk. Vitesse wellicht, maar ook niet meer als Bazoer en/of Tannane weggaan.quote:Op zondag 29 augustus 2021 14:32 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Ik snap serieus niet hoe mensen na al die jaren nog steeds dit soort uitspraken kunnen doen.
Utrecht speelde vandaag thuis en was fitter, en hebben gewoon goed druk op ons gezet. Wedstrijd kwam op een erg slecht moment voor ons, en Feyenoord is nog lang niet op een punt dat het een wedstrijd waarin het niet op 100% is kan domineren, en momenteel is terugvallen op afbraakvoetbal ook niet fijn om te zien.quote:Op zondag 29 augustus 2021 14:34 schreef fetX het volgende:
[..]
AZ is echt heel erg verzwakt en wij zijn overall sterker geworden. Utrecht is een leuk team en die kunnen altijd wat extra’s tegen de topclubs. Maar meer ook niet. Verder zie ik geen uitdager eigenlijk. Vitesse wellicht, maar ook niet meer als Bazoer en/of Tannane weggaan.
Ik reageerde net wat flauw maar ik vind het echt onzin dat dit met fitheid te maken had. Volgens mij had het meer met bezetting/posities op het middenveld te maken waardoor Utrecht overal net wat eerder bij was (daar). Dat het daarom lijkt dat het met fitheid te maken had; eens, maar denk niet dat dat de oorzaak is.quote:Op zondag 29 augustus 2021 14:38 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Utrecht speelde vandaag thuis en was fitter, en hebben gewoon goed druk op ons gezet. Wedstrijd kwam op een erg slecht moment voor ons, en Feyenoord is nog lang niet op een punt dat het een wedstrijd waarin het niet op 100% is kan domineren, en momenteel is terugvallen op afbraakvoetbal ook niet fijn om te zien.
Vervelendste was het feit dat een paar spelers wel erg slordig waren, met name Malacia maakte enorme fouten bij de 2-1 en 3-1 maar was de eerste helft al niet goed natuurlijk. En Higler is kut. Heel kut.
Heeft met de tegenstander te maken. Burger was er verdedigend totaal niet aan te pas gekomen tegen die spits vandaag.quote:Op zondag 29 augustus 2021 14:43 schreef aTypisch het volgende:
Ik snap nu achteraf wel waarom Slot voor Burger koos naast Gernot eerder.
Hendriks is er ook nog niet klaar voor helaas.
Hopelijk kan die Diallo ook in de spits.
Hendriks was verdedigend helemaal niet slecht. Alleen aan de bal vind ik hem wel matig, dus in die zin snap wel waarom Slot tegen mindere tegenstanders voor Burger kiest.quote:Op zondag 29 augustus 2021 14:43 schreef aTypisch het volgende:
Ik snap nu achteraf wel waarom Slot voor Burger koos naast Gernot eerder.
Hendriks is er ook nog niet klaar voor helaas.
Hopelijk kan die Diallo ook in de spits.
Je gaf toe dat het een flauwe opmerking was dus dan hoef ik het vuurtje niet verder op te stokenquote:
Mwah, denk dat scherpte hier wel van cruciaal belang was, zeker bij enkele spelers als Malacia. Bezetting op het middenveld overigens ook, ik was sowieso met Aursnes gestart vandaag. We gaan het komende weken zien maar dit was echt een combinatie van beiden.quote:Op zondag 29 augustus 2021 14:42 schreef Scrummie het volgende:
Ik reageerde net wat flauw maar ik vind het echt onzin dat dit met fitheid te maken had. Volgens mij had het meer met bezetting/posities op het middenveld te maken waardoor Utrecht overal net wat eerder bij was (daar). Dat het daarom lijkt dat het met fitheid te maken had; eens, maar denk niet dat dat de oorzaak is.
Uiteindelijk Aursnes op de plek van de Toorn graag. Die viel uitstekend in op die positie.quote:Op zondag 29 augustus 2021 14:47 schreef aTypisch het volgende:
Die smeerpijp van een Hake had het goed in de smiezen om wat te klooien op het middenveld.
Mag Slot wel even wat aantekeningen over maken morgen in de nabespreking. Extra mannetje rond/achter Toornstra laten hangen en je hebt in de counter zeeën een van ruimte en mogelijkheden.
Scherpte oke, maar dat zie ik niet hetzelfde als fitheid.quote:Op zondag 29 augustus 2021 14:47 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Je gaf toe dat het een flauwe opmerking was dus dan hoef ik het vuurtje niet verder op te stoken
[..]
Mwah, denk dat scherpte hier wel van cruciaal belang was, zeker bij enkele spelers als Malacia. Bezetting op het middenveld overigens ook, ik was sowieso met Aursnes gestart vandaag. We gaan het komende weken zien maar dit was echt een combinatie van beiden.
Toornstra moet daar zelf toch ook veel slimmer in zijn (met protesteren en theater), hij wordt namelijk volledig gehinderd in dat duel. Als Higler die actie van Malacia een overtreding een pingel vindt, was dit ook gewoon een overtreding.quote:Op zondag 29 augustus 2021 14:32 schreef Scrummie het volgende:
Terecht verlies hoor, maar ik blijf erbij dat die 2-1 nooit mocht vallen met Van der Hoorn die Toornstra naar beneden drukt. Raar dat daar niet wat meer protest bij kwam.
Verder kwamen we er niet echt aan te pas. Eerste helft met een aantal ZEER matige spelende spelers, tweede helft vond ik het wel wat beter staan met Aursnes op Toornstra's plek (die ook zeer matig was de eerste helft op die positie). Er leek gewoon iets niet te kloppen qua veldbezetting (en dan vooral op rechts met Pedersen/Jahanbakhsh en daartussen Toornstra) in de eerste helft waardoor je constant nét te laat was en Utrecht maar druk kon blijven zetten.
En ik vind Higler een verschrikkelijke scheidsrechter, maar goed.
Goed puntquote:Op zondag 29 augustus 2021 14:45 schreef Toiletgebruiker het volgende:
[..]
Heeft met de tegenstander te maken. Burger was er verdedigend totaal niet aan te pas gekomen tegen die spits vandaag.
Ik kan geen andere reden bedenken voor een gebrek aan scherpte dan fitheid bij een wedstrijd als dezequote:Op zondag 29 augustus 2021 14:50 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Scherpte oke, maar dat zie ik niet hetzelfde als fitheid.
Ach ja, we zien het wel weer. Toch wel fijn die interlandbreak nu (al had ik het persoonlijk liever niet gehad maar oke), op naar Heracles thuis. Benieuwd of we daar die Aursnes vanaf het begin zien.
Higler was echt kkslecht weer vandaag. Maar daar lag het verder niet aan, als hij die goal affluit pissen ze hem er later nog wel in.quote:Op zondag 29 augustus 2021 14:55 schreef Haringkop het volgende:
[..]
Toornstra moet daar zelf toch ook veel slimmer in zijn (met protesteren en theater), hij wordt namelijk volledig gehinderd in dat duel. Als Higler die actie van Malacia een overtreding een pingel vindt, was dit ook gewoon een overtreding.
Ik zou Hendriks gewoon het vertrouwen geven. Hij was wat onwennig maar die komt er wel. En je kan ook nog met Geertruida en Trauner spelen.quote:Op zondag 29 augustus 2021 14:54 schreef aTypisch het volgende:
Waarom die haat op een transfer als Viergever trouwens?
Lijkt me een prima type om erbij te hebben qua profiel. Linksbenige verdediger die niet veel kost en wel meekan in de Eredivisie.
Je moet toch wat om de selectie op te vullen met volwaardige A-selectie spelers.
Een beetje niveau Jan-Schaarie, maar dat zijn we helaas nog niet voorbij voor spelers buiten de basis 11.
Dat is zeker zo. Alleen is zo’n doelpunt vlak na rust ook mentaal niet erg lekker, als je vlak voor rust ook de gelijkmaker om je oren hebt gekregen.quote:Op zondag 29 augustus 2021 14:56 schreef aTypisch het volgende:
[..]
Higler was echt kkslecht weer vandaag. Maar daar lag het verder niet aan, als hij die goal afsluit pissen ze hem er later nog wel in.
Buiten een korte periode in de eerste helft was eigenlijk niks goed bij Feyenoord.
Slot moet wat dat betreft oppassen dat hij niet teveel als Rutten wordt, ook al verwacht ik het niet maar hij heeft natuurlijk ook nog nooit een seizoen uitgespeeld als hoofdcoach. Das eventjes aanzien. Vandaar dat ik er een beetje van schrok zou ik maar zeggen, maar vandaag waren er natuurlijk ook andere punten.quote:Op zondag 29 augustus 2021 14:50 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Scherpte oke, maar dat zie ik niet hetzelfde als fitheid.
Ach ja, we zien het wel weer. Toch wel fijn die interlandbreak nu (al had ik het persoonlijk liever niet gehad maar oke), op naar Heracles thuis. Benieuwd of we daar die Aursnes vanaf het begin zien.
Als je zo'n pot als vandaag speelt na donderdag waar je wel spelers rust had gegeven hadden we daar weer commentaar op gehad.quote:Op zondag 29 augustus 2021 14:59 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Slot moet wat dat betreft oppassen dat hij niet teveel als Rutten wordt, ook al verwacht ik het niet maar hij heeft natuurlijk ook nog nooit een seizoen uitgespeeld als hoofdcoach. Das eventjes aanzien. Vandaar dat ik er een beetje van schrok zou ik maar zeggen, maar vandaag waren er natuurlijk ook andere punten.
Interlandbreak zal ze wel even goed doen.
Tja dat ‘in de flow blijven’ vind ik altijd zo onzin. Geforceerd rouleren kan ook tegenwerken maar donderdag starten met Haps en vandaag met Aursnes had goed gekund. Beetje kijken met wat werkt.quote:Op zondag 29 augustus 2021 15:01 schreef aTypisch het volgende:
[..]
Als je zo'n pot als vandaag speelt na donderdag waar je wel spelers rust had gegeven hadden we daar weer commentaar op gehad.
Termen als 'in de flow blijven' komen dan voorbij.
Ik ben het met je eens. Denk dat het te maken heeft met wat uitspraken die Viergever in het verleden over Feyenoord heeft gedaan, waardoor hij nu het imago heeft van de Ewige Jude. Ik was dat eigenlijk al vergeten. Viergever lijkt me meer een type ideale schoonzoon die zonder morren de klusjes opknapt, dus als backup wel oké.quote:Op zondag 29 augustus 2021 14:54 schreef aTypisch het volgende:
Waarom die haat op een transfer als Viergever trouwens?
Lijkt me een prima type om erbij te hebben qua profiel. Linksbenige verdediger die niet veel kost en wel meekan in de Eredivisie.
Je moet toch wat om de selectie op te vullen met volwaardige A-selectie spelers.
Een beetje niveau Jan-Schaarie, maar dat zijn we helaas nog niet voorbij voor spelers buiten de basis 11.
Dat is nogal fergezocht!!!quote:Op zondag 29 augustus 2021 15:09 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Valt mij trouwens ook wel op dat sinds Fer weg is we alles verliezen!!!
Precies, vrouwenvoetbal is geen sport.quote:Op zondag 29 augustus 2021 15:04 schreef Scrummie het volgende:
Zal er geen wedstrijd van kijken gok ik zo, maar toch vind ik dit wel leuk;
[ twitter ]
quote:Op zondag 29 augustus 2021 16:22 schreef Elan het volgende:
[..]
Precies, vrouwenvoetbal is geen sport.
Wel leuk voor die meiden ofc.
Interlandperiode komt wel een keer erg lekker uit.quote:Op zondag 29 augustus 2021 16:40 schreef Duveldrinker het volgende:
Los dat Jahanbakz zwak was kwam je in de 2e helft echt stootkracht te kort want Jens op die plek was echt een groot drama.
Diallo gaat zeker zijn minuten maken en hopelijk komt er nog een nr.9.
Zeker en gelukkig niet gelijk Psv maar eerst Heracles.quote:Op zondag 29 augustus 2021 16:47 schreef Caland het volgende:
[..]
Interlandperiode komt wel een keer erg lekker uit.
Dat wordt dus veel puntverlies in de competitie omdat we de Conference League gaan winnenquote:Op zondag 29 augustus 2021 15:59 schreef Caland het volgende:
Die Aursnes beviel mij wel weer.
Verder wel duidelijk dat de selectie veel te smal is om zoveel wedstrijden in korte tijd te spelen. Weinig aan het handje.
Daar probeert Hendriks de bal volgens mij met de borst weg te werken maar hij mist de bal volledig.quote:Op zondag 29 augustus 2021 16:52 schreef Duveldrinker het volgende:
[..]
Zeker en gelukkig niet gelijk Psv maar eerst Heracles.
Al blijft die snelle 1-1 erg zuur. Want dan had ik het nog moeten zien.
Toch vind ik Hendriks veel meer potentie hebben dan Burger zeker op die plek.quote:Op zondag 29 augustus 2021 17:03 schreef aTypisch het volgende:
[..]
Daar probeert Hendriks de bal volgens mij met de borst weg te werken maar hij mist de bal volledig.
Stukje slecht verdedigen
Kökcü kan je ook doorschuiven naar aanvallende middenvelder natuurlijk. En in noodgevallen Toornstra nog.quote:Op zondag 29 augustus 2021 15:25 schreef Toiletgebruiker het volgende:
Als je Antonucci verhuurt mag je ook nog wel een aanvallend ingestelde middenvelder halen. Hartjes, Milambo en Aursnes is wel erg zuinig.
Met Geertruida heb je de rechterkant van de verdediging gedekt, terwijl Viergever alleen logisch zou zijn als Haps vertrekt of Hendriks wordt verhuurd.
Naast Diallo hoop ik ook dat er nog een spits komt, een aanspeelpunt (niet Dost) zodat je ook een ander type voetbal kan spelen als het voetballend niet lukt.
Hopelijk staat er nog genoeg te gebeuren de komende dagen.
Ik denk dat je met 5 middenvelders wel voldoende heb.quote:Op zondag 29 augustus 2021 17:08 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Kökcü kan je ook doorschuiven naar aanvallende middenvelder natuurlijk. En in noodgevallen Toornstra nog.
Heeft niks met voetbal te maken..quote:
Burger heeft nog geen enkele keer als middenvelder gespeeld, dus die reken ik niet mee.quote:Op zondag 29 augustus 2021 17:12 schreef Duveldrinker het volgende:
[..]
Ik denk dat je met 5 middenvelders wel voldoende heb.
Kokcu, Til, Toornstra, Ausernes en Burger.
Hartjes en Milambo als extra.
Geloof ik gelijk. Burger lijkt ook nergens in uit te blinken, al lijkt zijn basistechniek en passing wel prima op orde.quote:Op zondag 29 augustus 2021 17:07 schreef Duveldrinker het volgende:
[..]
Toch vind ik Hendriks veel meer potentie hebben dan Burger zeker op die plek.
Lekker boeiend. Is letterlijk een andere tak van sport.quote:Op zondag 29 augustus 2021 17:18 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Heeft niks met voetbal te maken..
Ze moeten op E veldjes/goals spelen en 7 tegen 7 ofzo, dan is het misschien wel het kijken waard
quote:Op zondag 29 augustus 2021 17:18 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Ze moeten op E veldjes/goals spelen en 7 tegen 7 ofzo, dan is het misschien wel het kijken waard
Burger is een middenvelder.quote:Op zondag 29 augustus 2021 17:20 schreef aTypisch het volgende:
[..]
Geloof ik gelijk. Burger lijkt ook nergens in uit te blinken, al lijkt zijn basistechniek en passing wel prima op orde.
Ook voor het middenveld is hij niet goed genoeg. Verwacht daar niet veel meer van. Ik vond Hendriks het vandaag helemaal niet slecht doen dus die zou ik laten staan zolang het nodig is.quote:
Verhuur zou beter zijn maar dan moet je dus Hartjes als stand in gebruiken. Ik neem aan dat er geen geld is voor nog een middenvelder.quote:Op zondag 29 augustus 2021 17:39 schreef fetX het volgende:
[..]
Ook voor het middenveld is hij niet goed genoeg. Verwacht daar niet veel meer van. Ik vond Hendriks het vandaag helemaal niet slecht doen dus die zou ik laten staan zolang het nodig is.
Echt een extreem slechte post, zelfs voor jouw doen. Like gegeven.quote:Op zondag 29 augustus 2021 17:18 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Gewoon niet kijken. Je kan niet alles zien.quote:Op zondag 29 augustus 2021 18:02 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Echt een extreem slechte post, zelfs voor jouw doen. Like gegeven.
quote:Op zondag 29 augustus 2021 19:21 schreef El-Stinho het volgende:
[ twitter ]
Ook dat is heel erg Feyenoord.
[ twitter ]
[ twitter ]
Feyenoord gaat dus degraderen.quote:Op zondag 29 augustus 2021 19:21 schreef El-Stinho het volgende:
[ twitter ]
Hoezo kan ie niet naar Feyenoord als ie een maandje geblesseerd is? Erg raar.quote:Op zondag 29 augustus 2021 19:21 schreef El-Stinho het volgende:
[ twitter ]
Telstar spuit de stoffige stoeltjes alvast droog.quote:
Godverdommequote:Op zondag 29 augustus 2021 19:21 schreef El-Stinho het volgende:
[ twitter ]
4 miljoen.quote:Op zondag 29 augustus 2021 19:33 schreef ThePlaneteer het volgende:
Lekker kut.
Hoeveel hebben we eigenlijk voor Robo betaald?
4 miljoen, een paar maandjes voor die club failliet ging.quote:Op zondag 29 augustus 2021 19:33 schreef ThePlaneteer het volgende:
Lekker kut.
Hoeveel hebben we eigenlijk voor Robo betaald?
Neem aan dat het de beslissing van Feyenoord zou zijn. Zullen wel iemand willen die er direct staat en dus wellicht doorschakelen. Anders snap ik het ook niet. Een maandje eruit is niet zo erg met die interlandperiode.quote:Op zondag 29 augustus 2021 19:29 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Hoezo kan ie niet naar Feyenoord als ie een maandje geblesseerd is? Erg raar.
Wel met korting, daar zijn we Nederlanders voor. En het is kut dat je hem dan tegen die Israëliërs mist.quote:Op zondag 29 augustus 2021 19:36 schreef Caland het volgende:
Maand geblesseerd en twee interlandperiodes
Gewoon halen jatog
Is lastig aangezien die jongen ook moet wennen en de speelstijl moet leren, in principe best een belangrijke maand voor die jongen.quote:Op zondag 29 augustus 2021 19:38 schreef fetX het volgende:
[..]
Neem aan dat het de beslissing van Feyenoord zou zijn. Zullen wel iemand willen die er direct staat en dus wellicht doorschakelen. Anders snap ik het ook niet. Een maandje eruit is niet zo erg met die interlandperiode.
quote:,Hij is geblesseerd geraakt, het gaat niet door’', zegt Arnesen. ,,Jammer, alles was rond. Ik heb veel met de mensen bij Manchester United gesproken, maar het is verstandiger om hem bij die club te laten herstellen. Het kan wel even duren voor hij terug is.‘’
quote:Op zondag 29 augustus 2021 19:41 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
en de speelstijl moet leren, i
quote:Op zondag 29 augustus 2021 19:45 schreef GGMM het volgende:
Ik heb nav het nieuws vanmiddag nog even wat beelden opgezocht van die Amad Diallo
Dat is wel een enorm talent ja. Prima stunt
Bast Dost natuurlijkquote:Op zondag 29 augustus 2021 19:50 schreef Slobeend het volgende:
Ik ben vooral bang voor het alternatief.
quote:Op zondag 29 augustus 2021 19:50 schreef Slobeend het volgende:
Ik ben vooral bang voor het alternatief.
Die heeft vanmiddag zitten kijken en is geschrokken van het niveau van Feyenoord , geloof er niks van dat ie geblesseerd isquote:Op zondag 29 augustus 2021 19:54 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Beter dat die knul nu geblesseerd raakt dan overmorgen natuurlijk.
Maar wat is dit kut. Ik ben ziedend.
Dan word ik ziedendquote:Op zondag 29 augustus 2021 19:58 schreef Pistolero het volgende:
Ik voel een deadline-day aankomen waarin op het allerlaatste moment Dost en Viergever gehaald worden.
Eensquote:Op zondag 29 augustus 2021 19:36 schreef Caland het volgende:
Maand geblesseerd en twee interlandperiodes
Gewoon halen jatog
De aarde is ook plat ipv rond.quote:Op zondag 29 augustus 2021 19:58 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Die heeft vanmiddag zitten kijken en is geschrokken van het niveau van Feyenoord , geloof er niks van dat ie geblesseerd is
quote:Op zondag 29 augustus 2021 20:05 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Mocht ie de komende dagen alsnog een transfer maken dan weet je genoeg
Misschien CR7 in de plaats. (Zonder gekheid, misschien Greenwood?)quote:Op zondag 29 augustus 2021 20:12 schreef Maastoren het volgende:
Volgens Feyenoord Transfermarkt hebben ze iemand op het oog van hetzelfde kaliber/niveau als vervanger.
Voor wat het waard is...
quote:Op zondag 29 augustus 2021 20:17 schreef H.FR het volgende:
[..]
. (Zonder gekheid, misschien Greenwood?)
Martial of Rashford wellicht!quote:Op zondag 29 augustus 2021 20:17 schreef H.FR het volgende:
[..]
Misschien CR7 in de plaats. (Zonder gekheid, misschien Greenwood?)
Ik denk niet dat ze alleen Diallo op het lijstje hadden staan.quote:Op zondag 29 augustus 2021 20:15 schreef Pleun2011 het volgende:
Tsja.. nou dan maar een paniekaankoop.
quote:Op zondag 29 augustus 2021 20:22 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Martial of Rashford wellicht!
Ik hoop het. Tot hoe lang is de transfermarkt open eigenlijk? Tot 1 september?quote:Op zondag 29 augustus 2021 20:25 schreef fetX het volgende:
[..]
Ik denk niet dat ze alleen Diallo op het lijstje hadden staan.
Ja.quote:Op zondag 29 augustus 2021 20:27 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Ik hoop het. Tot hoe lang is de transfermarkt open eigenlijk? Tot 1 september?
Nu kunnen ze doorschakelen naar Tom Boere!quote:Op zondag 29 augustus 2021 20:25 schreef fetX het volgende:
[..]
Ik denk niet dat ze alleen Diallo op het lijstje hadden staan.
Guidetti kan ook nog!quote:Op zondag 29 augustus 2021 20:32 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Nu kunnen ze doorschakelen naar Tom Boere!
[..]
Donny vd Beek.quote:Op zondag 29 augustus 2021 20:17 schreef H.FR het volgende:
[..]
Doe dan toch Guidetti maar.quote:
[..]
Zonder gekheid zegt ie danquote:Op zondag 29 augustus 2021 20:17 schreef H.FR het volgende:
[..]
Die past niet in het Feyenoord-systeemquote:Op zondag 29 augustus 2021 20:17 schreef H.FR het volgende:
[..]
Wat heb jij gesnovenquote:Op zondag 29 augustus 2021 20:17 schreef H.FR het volgende:
[..]
Pas 18 jaar, net terug van een zware blessure, deed 15 minuutjes mee in een kansloze wedstrijd. Niet afschrijven die jongen. Zelfs Advocaat was best enthousiast over hem.quote:Op zondag 29 augustus 2021 21:34 schreef Duveldrinker het volgende:
Die Balde vind ik overigens waardeloos.
Hoe weet je dan dat hij er geen kut van kan?quote:Op zondag 29 augustus 2021 23:07 schreef T3hTommay het volgende:
Reiss Nelson kan er geen kut van, komt niet eens bij het slechtste Arsenal ooit aan de beurt. Dit kan echt niet.
Ken heel die speler niet, maar wat je in deze post roept maakt niet uit voor de eredivisie hoorquote:Op zondag 29 augustus 2021 23:07 schreef T3hTommay het volgende:
Reiss Nelson kan er geen kut van, komt niet eens bij het slechtste Arsenal ooit aan de beurt. Dit kan echt niet.
Twee jaar terug zat wedstrijden gespeeld, al waren het voornamelijk invalbeurten. Vorig jaar enkel minuten gemaakt bij de jonkies en in de Europa League waar 'ie het.. redelijk? deed, maar flink geblesseerd geweest de rest van het seizoen. Van wat ik weet heeft 'ie een contract tot 2023 en ze willen het liefst een contractverlenging + een jaar ergens anders fatsoenlijk minuten laten makenquote:Op zondag 29 augustus 2021 23:08 schreef Maastoren het volgende:
[..]
Hoe weet je dan dat hij er geen kut van kan?
Hmmm, klinkt niet best. Arsenal supporters zijn ook niet heel positief.quote:Op zondag 29 augustus 2021 23:21 schreef T3hTommay het volgende:
[..]
Twee jaar terug zat wedstrijden gespeeld, al waren het voornamelijk invalbeurten. Vorig jaar enkel minuten gemaakt bij de jonkies en in de Europa League waar 'ie het.. redelijk? deed, maar flink geblesseerd geweest de rest van het seizoen. Van wat ik weet heeft 'ie een contract tot 2023 en ze willen het liefst een contractverlenging + een jaar ergens anders fatsoenlijk minuten laten maken
Maar als je door Arteta als jong talent op de tribune gezet wordt en Willian je plaats mag innemen betekent dat een van de twee dingen: of je bent bizar goed en Arteta heeft een fout gemaakt (gras) of je kan er echt geen kloten van. Vrees dat Nelson naast blessuregevoelig ook nog eens niet zo goed is.
Als hij er daar goed op stond en speelminuten ging maken dit jaar komt hij sowieso nietquote:Op zondag 29 augustus 2021 23:24 schreef Maastoren het volgende:
[..]
Hmmm, klinkt niet best. Arsenal supporters zijn ook niet heel positief.
Had liever Diallo gezien. Maargoed, eerst maar eens zien of het überhaupt rond kan komen.
Maar is dit op basis van dat je zo vaak naar Arsenal kijkt?quote:Op zondag 29 augustus 2021 23:21 schreef T3hTommay het volgende:
[..]
Twee jaar terug zat wedstrijden gespeeld, al waren het voornamelijk invalbeurten. Vorig jaar enkel minuten gemaakt bij de jonkies en in de Europa League waar 'ie het.. redelijk? deed, maar flink geblesseerd geweest de rest van het seizoen. Van wat ik weet heeft 'ie een contract tot 2023 en ze willen het liefst een contractverlenging + een jaar ergens anders fatsoenlijk minuten laten maken
Maar als je door Arteta als jong talent op de tribune gezet wordt en Willian je plaats mag innemen betekent dat een van de twee dingen: of je bent bizar goed en Arteta heeft een fout gemaakt (gras) of je kan er echt geen kloten van. Vrees dat Nelson naast blessuregevoelig ook nog eens niet zo goed is.
Een soort Conteh 2.0, alleen hebben we deze niet gekocht.quote:Op zondag 29 augustus 2021 23:41 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Als je bij dit Arsenal niet eens een vaste basisspeler bent is Feyenoord echt wel een niveautje te hoog voor je.
Is 'ie ook zoveel geblesseerd ja? Dan heb je er dus geen kut aan.quote:Op maandag 30 augustus 2021 08:33 schreef Erasmus het volgende:
[..]
Een soort Conteh 2.0, alleen hebben we deze niet gekocht.
Dat valt wel mee:quote:Op maandag 30 augustus 2021 08:48 schreef H.FR het volgende:
[..]
Is 'ie ook zoveel geblesseerd ja? Dan heb je er dus geen kut aan.
Wel bizar dat die gozer in een maandje 9 wedstrijden mist in december. Premier League genotquote:Op maandag 30 augustus 2021 09:10 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Dat valt wel mee:
Nelson:
[ afbeelding ]
Conteh (ja, ook bij die Duitse ploeg heeft ie dus weer een wedstrijd gemist):
[ afbeelding ]
Ah, dat is niet gek inderdaad. Ook (nog) geen terugkerende blessures.quote:Op maandag 30 augustus 2021 09:10 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Dat valt wel mee:
Nelson:
[ afbeelding ]
Conteh (ja, ook bij die Duitse ploeg heeft ie dus weer een wedstrijd gemist):
[ afbeelding ]
Dat denk ik niet als Sinisterra niet meedoet.quote:Op maandag 30 augustus 2021 09:35 schreef Scrummie het volgende:
Die gaat het bankje op de volgende wedstrijd.
Wat mis ik hier? Waarom zou Sinisterra niet meedoen tegen Heracles?quote:Op maandag 30 augustus 2021 09:36 schreef Caland het volgende:
[..]
Dat denk ik niet als Sinisterra niet meedoet.
Wel joh. Onze nu nog onbekende, maar ongetwijfeld geweldige aanwinst gaat dan spelen.quote:Op maandag 30 augustus 2021 09:36 schreef Caland het volgende:
[..]
Dat denk ik niet als Sinisterra niet meedoet.
Mooi nieuws, maar wat ben je een ontzettende kleuter als je zo op de foto gaat als profvoetballer.quote:
Jeweetzelf, Zuid toch?quote:Op maandag 30 augustus 2021 10:19 schreef Qarrad het volgende:
[..]
Mooi nieuws, maar wat ben je een ontzettende kleuter als je zo op de foto gaat als profvoetballer.
Nou meid, het is allemaal wat he.quote:Op maandag 30 augustus 2021 10:19 schreef Qarrad het volgende:
[..]
Mooi nieuws, maar wat ben je een ontzettende kleuter als je zo op de foto gaat als profvoetballer.
Jemig.quote:Op maandag 30 augustus 2021 10:19 schreef Qarrad het volgende:
[..]
quote:Op maandag 30 augustus 2021 10:19 schreef Qarrad het volgende:
[..]
Straks 4 geblesseerde spelers terug.quote:Op maandag 30 augustus 2021 11:20 schreef ThePlaneteer het volgende:
Aarsneus moet zich melden als international na ziekmelding andere dude.
ALS DIT MAAR GOED GAAT
Wel zo snel mogelijk deze gast erin in plaats van Toornstra svp.quote:Op maandag 30 augustus 2021 11:20 schreef ThePlaneteer het volgende:
Aarsneus moet zich melden als international na ziekmelding andere dude.
ALS DIT MAAR GOED GAAT
Zeker. Die viel best lekker in. Van wat ik tot nu toe van hem heb gezien word ik wel enthousiast. Wat een rust aan de bal.quote:Op maandag 30 augustus 2021 11:24 schreef Caland het volgende:
[..]
Wel zo snel mogelijk deze gast erin in plaats van Toornstra svp.
Sini ontbreekt tegen Heracles en Jahanbakhsh tegen de Joden, dus pas tegen PSV zal dat op zijn vroegst zijn denk ik. Maar dat betekent wel twee basisplekken voor Aursnes.quote:Op maandag 30 augustus 2021 11:24 schreef Caland het volgende:
[..]
Wel zo snel mogelijk deze gast erin in plaats van Toornstra svp.
Waarom?quote:Op maandag 30 augustus 2021 11:58 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
en Jahanbakhsh tegen de Joden
Steek je hand op als je ook dacht dat Jahanbakhsh niet tegen Ajax kon meedoen.quote:Op maandag 30 augustus 2021 11:58 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Sini ontbreekt tegen Heracles en Jahanbakhsh tegen de Joden, dus pas tegen PSV zal dat op zijn vroegst zijn denk ik. Maar dat betekent wel twee basisplekken voor Aursnes.
Hoop trouwens dat Trauner de aanvoerdersband krijgt. Toorn is geen type captain.
Internationals van Iran mogen niet uitkomen tegen clubs uit Israel.quote:Op maandag 30 augustus 2021 12:11 schreef Rocket Ride het volgende:
[..]
Waarom?
Over Jahanbakshs gesproken, ik vind het wel pijnlijk dat hij eigenlijk geen man uit kan spelen. Hij probeert af en toe te poorten en dat lukt wel eens, maar buiten dat gaat hij nooit zijn man voorbij, sterker nog, hij probeert het niet eens. Toch wel jammer voor een rechtsbuiten.
Dat is vergelijkbaar met Lex Immers in zijn slechte wedstrijden. De laatste keer dat Toornstra een sterke wedstrijd speelde tegen een subtopper is volgens mij sowieso een eeuwigheid geleden.quote:
Hij speelde heel erg sterk tegen Luzern, of valt dat niet onder een subtopper?quote:Op maandag 30 augustus 2021 12:52 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Dat is vergelijkbaar met Lex Immers in zijn slechte wedstrijden. De laatste keer dat Toornstra een sterke wedstrijd speelde tegen een subtopper is volgens mij sowieso een eeuwigheid geleden.
Ja, misschien is dat het ook meer. Gewoon erg wisselvallig met een best wel lage ondergrens. Vaak is hij wel op zijn best tegen Ajax en in de Europese thuispotjes en die vallen erg op.quote:Op maandag 30 augustus 2021 12:55 schreef Scrummie het volgende:
Maar goed, dat doet er verder ook niet toe. Toornstra speelt 1 keer in de paar wedstrijden heel erg goed en dan denkt iedereen weer 'ja zie je, erg belangrijke speler'. Alleen als ie dan slecht speelt, is het ook echt direct heel erg slecht, en dat is op zijn positie niet echt handig.
Toornstra zit altijd op het randje van de basis en de bank..quote:Op maandag 30 augustus 2021 12:57 schreef Caland het volgende:
Toornstra speelt altijd goed als hij uit de basis gezet dreigt te worden.
Dus die zal tegen Heracles wel een wereldpot spelen.
Oh haha, ik dacht even dat onze hoofdstedelijke vrinden bedoeld werden met de geuzennaam.quote:Op maandag 30 augustus 2021 12:20 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Internationals van Iran mogen niet uitkomen tegen clubs uit Israel.
Hoeft inderdaad niet erg te zijn, maar zou toch voor de afwisseling wel fijn zijn als hij het af en toe wel zou doen. Maar goed, hij is natuurlijk nog verre van zijn topvorm, dus misschien komt het nog goed.quote:Over zijn kwaliteiten, dat Alireza zijn man niet uitspeelt hoeft niet erg te zijn als Pedersen erover heen stormt, alhoewel ik betwijfel of laatstgenoemde zijn basisplek behoudt als Geertruida terug is. Technisch is Alireza bijzonder goed en daar zit zijn nut alhoewel hij nog echt een stuk fitter dient te worden.
Wat gebeurt hier dan? Prima mannelijk duel.quote:Op maandag 30 augustus 2021 13:26 schreef Scrummie het volgende:
[ afbeelding ]
Tja
Ook het feit dat Toornstra wegloopt en werkelijk waar niets doet richting Higler is aanvoerder onwaardig wat mij betreft, hij doet heel even zijn armen zo van 'scheids kijk' maar zodra hij ziet dat het een goal is loopt ie gewoon weg met het koppie naar beneden. Zorg er in elk geval voor dat men denkt 'oh shit, even die herhaling wat beter bekijken'.
Iemand met twee handen naar beneden drukken wanneer hij wil springen is een mannelijk duel. Oke dan.quote:Op maandag 30 augustus 2021 13:28 schreef Caland het volgende:
[..]
Wat gebeurt hier dan? Prima mannelijk duel.
Tsja, als we dit ook al moeten gaan affluiten kan je nooit meer een duel aangaan. Het is geen zaalvoetbal, had hij maar eerder de bal moeten aanvallen.quote:Op maandag 30 augustus 2021 13:29 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Iemand met twee handen naar beneden drukken wanneer hij wil springen is een mannelijk duel. Oke dan.
Ja, wel heel apart dat Toornstra niet in protest gaat daar. Maar vooral slecht gefloten van Higler en extreem slecht verdedigd van Malacia.quote:Op maandag 30 augustus 2021 13:26 schreef Scrummie het volgende:
[ afbeelding ]
Tja
Ook het feit dat Toornstra wegloopt en werkelijk waar niets doet richting Higler is aanvoerder onwaardig wat mij betreft, hij doet heel even zijn armen zo van 'scheids kijk' maar zodra hij ziet dat het een goal is loopt ie gewoon weg met het koppie naar beneden. Zorg er in elk geval voor dat men denkt 'oh shit, even die herhaling wat beter bekijken'.
quote:Op maandag 30 augustus 2021 13:30 schreef Caland het volgende:
[..]
Tsja, als we dit ook al moeten gaan affluiten kan je nooit meer een duel aangaan. Het is geen zaalvoetbal, had hij maar eerder de bal moeten aanvallen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |