Een B-team dat op 100% speelde had het waarschijnlijk een stuk beter gedaan dan wat het A-team op 50% liet zien donderdag.quote:Op zondag 29 augustus 2021 14:22 schreef H.FR het volgende:
[..]
Dat was duidelijk wel nodig, want we verloren alsnog met 3-1.
Feyenoorders staan bekend om hun mildheid jaquote:Op zondag 29 augustus 2021 14:24 schreef PSVCL het volgende:
Jullie zijn weer veel te mild, daarom haakt Feyenoord nooit aan
Dat vraag ik me af eerlijk gezegd.quote:Op zondag 29 augustus 2021 14:23 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Dat lag vooral aan de keeper. Met iets mindere aanvallers en middenvelders was het niet ineens 6-0 geworden.
Dan ga je er vanuit dat iedereen op 100% speelt.quote:Op zondag 29 augustus 2021 14:24 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Een B-team dat op 100% speelde had het waarschijnlijk een stuk beter gedaan dan wat het A-team op 50% liet zien donderdag.
Je kan niet in 1 seizoen opeens aanhaken. En derde worden we toch wel.quote:Op zondag 29 augustus 2021 14:24 schreef PSVCL het volgende:
Jullie zijn weer veel te mild, daarom haakt Feyenoord nooit aan
Aldus expert van fitheid Gurley.quote:Op zondag 29 augustus 2021 14:18 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Mijn zorg is dat Slot afgelopen donderdag zowat dezelfde spelers opstelde terwijl dat niet nodig leek. Uiteindelijk is die pot best slecht geweest voor de fitheid en ook wel het goede gevoel wat er heerste. Hoop dat als de selectie in de breedte beter is na de interlandbreak Slot iets meer durft te rouleren.
Ik snap serieus niet hoe mensen na al die jaren nog steeds dit soort uitspraken kunnen doen.quote:Op zondag 29 augustus 2021 14:27 schreef fetX het volgende:
[..]
Je kan niet in 1 seizoen opeens aanhaken. En derde worden we toch wel.
Makkelijk zelfs.quote:Op zondag 29 augustus 2021 14:27 schreef fetX het volgende:
[..]
Je kan niet in 1 seizoen opeens aanhaken. En derde worden we toch wel.
Klopt, het is veel verstandiger te roepen dat je altijd verwacht om 90 minuten lang te domineren.quote:Op zondag 29 augustus 2021 14:32 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Ik snap serieus niet hoe mensen na al die jaren nog steeds dit soort uitspraken kunnen doen.
AZ is echt heel erg verzwakt en wij zijn overall sterker geworden. Utrecht is een leuk team en die kunnen altijd wat extra’s tegen de topclubs. Maar meer ook niet. Verder zie ik geen uitdager eigenlijk. Vitesse wellicht, maar ook niet meer als Bazoer en/of Tannane weggaan.quote:Op zondag 29 augustus 2021 14:32 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Ik snap serieus niet hoe mensen na al die jaren nog steeds dit soort uitspraken kunnen doen.
Utrecht speelde vandaag thuis en was fitter, en hebben gewoon goed druk op ons gezet. Wedstrijd kwam op een erg slecht moment voor ons, en Feyenoord is nog lang niet op een punt dat het een wedstrijd waarin het niet op 100% is kan domineren, en momenteel is terugvallen op afbraakvoetbal ook niet fijn om te zien.quote:Op zondag 29 augustus 2021 14:34 schreef fetX het volgende:
[..]
AZ is echt heel erg verzwakt en wij zijn overall sterker geworden. Utrecht is een leuk team en die kunnen altijd wat extra’s tegen de topclubs. Maar meer ook niet. Verder zie ik geen uitdager eigenlijk. Vitesse wellicht, maar ook niet meer als Bazoer en/of Tannane weggaan.
Ik reageerde net wat flauw maar ik vind het echt onzin dat dit met fitheid te maken had. Volgens mij had het meer met bezetting/posities op het middenveld te maken waardoor Utrecht overal net wat eerder bij was (daar). Dat het daarom lijkt dat het met fitheid te maken had; eens, maar denk niet dat dat de oorzaak is.quote:Op zondag 29 augustus 2021 14:38 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Utrecht speelde vandaag thuis en was fitter, en hebben gewoon goed druk op ons gezet. Wedstrijd kwam op een erg slecht moment voor ons, en Feyenoord is nog lang niet op een punt dat het een wedstrijd waarin het niet op 100% is kan domineren, en momenteel is terugvallen op afbraakvoetbal ook niet fijn om te zien.
Vervelendste was het feit dat een paar spelers wel erg slordig waren, met name Malacia maakte enorme fouten bij de 2-1 en 3-1 maar was de eerste helft al niet goed natuurlijk. En Higler is kut. Heel kut.
Heeft met de tegenstander te maken. Burger was er verdedigend totaal niet aan te pas gekomen tegen die spits vandaag.quote:Op zondag 29 augustus 2021 14:43 schreef aTypisch het volgende:
Ik snap nu achteraf wel waarom Slot voor Burger koos naast Gernot eerder.
Hendriks is er ook nog niet klaar voor helaas.
Hopelijk kan die Diallo ook in de spits.
Hendriks was verdedigend helemaal niet slecht. Alleen aan de bal vind ik hem wel matig, dus in die zin snap wel waarom Slot tegen mindere tegenstanders voor Burger kiest.quote:Op zondag 29 augustus 2021 14:43 schreef aTypisch het volgende:
Ik snap nu achteraf wel waarom Slot voor Burger koos naast Gernot eerder.
Hendriks is er ook nog niet klaar voor helaas.
Hopelijk kan die Diallo ook in de spits.
Je gaf toe dat het een flauwe opmerking was dus dan hoef ik het vuurtje niet verder op te stokenquote:
Mwah, denk dat scherpte hier wel van cruciaal belang was, zeker bij enkele spelers als Malacia. Bezetting op het middenveld overigens ook, ik was sowieso met Aursnes gestart vandaag. We gaan het komende weken zien maar dit was echt een combinatie van beiden.quote:Op zondag 29 augustus 2021 14:42 schreef Scrummie het volgende:
Ik reageerde net wat flauw maar ik vind het echt onzin dat dit met fitheid te maken had. Volgens mij had het meer met bezetting/posities op het middenveld te maken waardoor Utrecht overal net wat eerder bij was (daar). Dat het daarom lijkt dat het met fitheid te maken had; eens, maar denk niet dat dat de oorzaak is.
Uiteindelijk Aursnes op de plek van de Toorn graag. Die viel uitstekend in op die positie.quote:Op zondag 29 augustus 2021 14:47 schreef aTypisch het volgende:
Die smeerpijp van een Hake had het goed in de smiezen om wat te klooien op het middenveld.
Mag Slot wel even wat aantekeningen over maken morgen in de nabespreking. Extra mannetje rond/achter Toornstra laten hangen en je hebt in de counter zeeën een van ruimte en mogelijkheden.
Scherpte oke, maar dat zie ik niet hetzelfde als fitheid.quote:Op zondag 29 augustus 2021 14:47 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Je gaf toe dat het een flauwe opmerking was dus dan hoef ik het vuurtje niet verder op te stoken
[..]
Mwah, denk dat scherpte hier wel van cruciaal belang was, zeker bij enkele spelers als Malacia. Bezetting op het middenveld overigens ook, ik was sowieso met Aursnes gestart vandaag. We gaan het komende weken zien maar dit was echt een combinatie van beiden.
Toornstra moet daar zelf toch ook veel slimmer in zijn (met protesteren en theater), hij wordt namelijk volledig gehinderd in dat duel. Als Higler die actie van Malacia een overtreding een pingel vindt, was dit ook gewoon een overtreding.quote:Op zondag 29 augustus 2021 14:32 schreef Scrummie het volgende:
Terecht verlies hoor, maar ik blijf erbij dat die 2-1 nooit mocht vallen met Van der Hoorn die Toornstra naar beneden drukt. Raar dat daar niet wat meer protest bij kwam.
Verder kwamen we er niet echt aan te pas. Eerste helft met een aantal ZEER matige spelende spelers, tweede helft vond ik het wel wat beter staan met Aursnes op Toornstra's plek (die ook zeer matig was de eerste helft op die positie). Er leek gewoon iets niet te kloppen qua veldbezetting (en dan vooral op rechts met Pedersen/Jahanbakhsh en daartussen Toornstra) in de eerste helft waardoor je constant nét te laat was en Utrecht maar druk kon blijven zetten.
En ik vind Higler een verschrikkelijke scheidsrechter, maar goed.
Goed puntquote:Op zondag 29 augustus 2021 14:45 schreef Toiletgebruiker het volgende:
[..]
Heeft met de tegenstander te maken. Burger was er verdedigend totaal niet aan te pas gekomen tegen die spits vandaag.
Ik kan geen andere reden bedenken voor een gebrek aan scherpte dan fitheid bij een wedstrijd als dezequote:Op zondag 29 augustus 2021 14:50 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Scherpte oke, maar dat zie ik niet hetzelfde als fitheid.
Ach ja, we zien het wel weer. Toch wel fijn die interlandbreak nu (al had ik het persoonlijk liever niet gehad maar oke), op naar Heracles thuis. Benieuwd of we daar die Aursnes vanaf het begin zien.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |