Yup, het gemis van Senesi is duidelijk zichtbaar. Die vervang je niet zomaar.quote:Op zondag 29 augustus 2021 13:52 schreef Maastoren het volgende:
Ze ogen echt kwetsbaar bij dode spelmomenten.
Ja, dat was voorgaande jaren juist een kracht. Zelden wat tegen.quote:Op zondag 29 augustus 2021 13:52 schreef Maastoren het volgende:
En Haps voor Malacia.quote:Op zondag 29 augustus 2021 13:54 schreef Haringkop het volgende:
[..]
Een baldé een paar minuten geven zou niet verkeerd zijn.
Senesi wordt node gemistquote:Op zondag 29 augustus 2021 13:52 schreef Maastoren het volgende:
Ik ook zeker al door het al het gejank vooraf van Utrecht, Higler als scheidsrechter, vermoeidheid.quote:Op zondag 29 augustus 2021 14:00 schreef fetX het volgende:
Tja. Eerlijk gezegd had ik deze wel een beetje aan zien komen.
Idd, volgende keer gewoon basis.quote:
Ja, dit vat het voor mij prima samen. We moeten niet bij de eerste de beste tegenslag in paniek raken omdat we tegengoals krijgen uit een penalty en 2 dode spelmomenten. Ondanks dat het zo slordig is kijk ik nog steeds liever naar deze pot dan een willekeurige wedstrijd van vorig seizoenquote:Op zondag 29 augustus 2021 13:53 schreef Wicky15 het volgende:
Je speelt hartstikke kut maar die tegendoelpunten waren ook niet nodig.
Het Red Bull duo!quote:Op zondag 29 augustus 2021 14:02 schreef Kerftminister het volgende:
In dit soort wedstrijden zie je sowieso de tekortkomingen van Linssen en Toornstra naar voren komen, uiteindelijk moeten die twee wel de basis verlaten als je erop vooruit wil.
Natuurlijk maar dat is iets voor later, Slot is ook niet blind.quote:Op zondag 29 augustus 2021 14:02 schreef Kerftminister het volgende:
In dit soort wedstrijden zie je sowieso de tekortkomingen van Linssen en Toornstra naar voren komen, uiteindelijk moeten die twee wel de basis verlaten als je erop vooruit wil.
Was het ook hoor. Van de Hoorn vol in z'n nek. Maarja, als ze niet protesteren kijkt de VAR er niet uitgebreid naar.quote:Op zondag 29 augustus 2021 14:02 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Ja, dit vat het voor mij prima samen. We moeten niet bij de eerste de beste tegenslag in paniek raken omdat we tegengoals krijgen uit een penalty en 2 dode spelmomenten. Ondanks dat het zo slordig is kijk ik nog steeds liever naar deze pot dan een willekeurige wedstrijd van vorig seizoen
Iemand trouwens nog beelden van die 2-1? Ik blijf dat een overduidelijke overtreding op Toornstra vinden maar niemand lijkt het met me eens te zijn dus ik kijk het graag eens terug
Was gewoon 2 handen op de schouder en die corner leek achter te zijn.quote:Op zondag 29 augustus 2021 14:02 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Ja, dit vat het voor mij prima samen. We moeten niet bij de eerste de beste tegenslag in paniek raken omdat we tegengoals krijgen uit een penalty en 2 dode spelmomenten. Ondanks dat het zo slordig is kijk ik nog steeds liever naar deze pot dan een willekeurige wedstrijd van vorig seizoen
Iemand trouwens nog beelden van die 2-1? Ik blijf dat een overduidelijke overtreding op Toornstra vinden maar niemand lijkt het met me eens te zijn dus ik kijk het graag eens terug
Slot out en al zijn kompanen!!! Ongelofelijk dat Feyenoord zich daarmee heeft ingelaten.quote:Op zondag 29 augustus 2021 13:08 schreef Slobeend het volgende:
[..].
Uit tegen Utrecht, schande dat we niet volledig domineren.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.♫ ~ Je kunt de massa niet beteugelen; het is een monster ~ Marcel van Roosmalen
Waarom zou je de lange bal op Linssen spelen?quote:Op zondag 29 augustus 2021 14:05 schreef fetX het volgende:
Linssen echt afgrijselijk vandaag. Alleen maar janken ook.
Hij wordt ook vaak onterecht afgefloten door Higler.quote:Op zondag 29 augustus 2021 14:05 schreef fetX het volgende:
Linssen echt afgrijselijk vandaag. Alleen maar janken ook.
Goede vraag. Terechte vraag.quote:Op zondag 29 augustus 2021 14:06 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Waarom zou je de lange bal op Linssen spelen?
Ik en Scrummie waren het met je eensquote:Op zondag 29 augustus 2021 14:02 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Waar baseer je dit op, bij twee spelers die je waarschijnlijk op voorhand nog niet kende?quote:Op zondag 29 augustus 2021 14:07 schreef Pistolero het volgende:
Ik geloof eigenlijk niet echt dat Slot straks Linssen en Toornstra eruit gaat halen voor Diallo en Aursnes.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |