Zeker. Die viel best lekker in. Van wat ik tot nu toe van hem heb gezien word ik wel enthousiast. Wat een rust aan de bal.quote:Op maandag 30 augustus 2021 11:24 schreef Caland het volgende:
[..]
Wel zo snel mogelijk deze gast erin in plaats van Toornstra svp.
Sini ontbreekt tegen Heracles en Jahanbakhsh tegen de Joden, dus pas tegen PSV zal dat op zijn vroegst zijn denk ik. Maar dat betekent wel twee basisplekken voor Aursnes.quote:Op maandag 30 augustus 2021 11:24 schreef Caland het volgende:
[..]
Wel zo snel mogelijk deze gast erin in plaats van Toornstra svp.
Waarom?quote:Op maandag 30 augustus 2021 11:58 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
en Jahanbakhsh tegen de Joden
Steek je hand op als je ook dacht dat Jahanbakhsh niet tegen Ajax kon meedoen.quote:Op maandag 30 augustus 2021 11:58 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Sini ontbreekt tegen Heracles en Jahanbakhsh tegen de Joden, dus pas tegen PSV zal dat op zijn vroegst zijn denk ik. Maar dat betekent wel twee basisplekken voor Aursnes.
Hoop trouwens dat Trauner de aanvoerdersband krijgt. Toorn is geen type captain.
Internationals van Iran mogen niet uitkomen tegen clubs uit Israel.quote:Op maandag 30 augustus 2021 12:11 schreef Rocket Ride het volgende:
[..]
Waarom?
Over Jahanbakshs gesproken, ik vind het wel pijnlijk dat hij eigenlijk geen man uit kan spelen. Hij probeert af en toe te poorten en dat lukt wel eens, maar buiten dat gaat hij nooit zijn man voorbij, sterker nog, hij probeert het niet eens. Toch wel jammer voor een rechtsbuiten.
Dat is vergelijkbaar met Lex Immers in zijn slechte wedstrijden. De laatste keer dat Toornstra een sterke wedstrijd speelde tegen een subtopper is volgens mij sowieso een eeuwigheid geleden.quote:
Hij speelde heel erg sterk tegen Luzern, of valt dat niet onder een subtopper?quote:Op maandag 30 augustus 2021 12:52 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Dat is vergelijkbaar met Lex Immers in zijn slechte wedstrijden. De laatste keer dat Toornstra een sterke wedstrijd speelde tegen een subtopper is volgens mij sowieso een eeuwigheid geleden.
Ja, misschien is dat het ook meer. Gewoon erg wisselvallig met een best wel lage ondergrens. Vaak is hij wel op zijn best tegen Ajax en in de Europese thuispotjes en die vallen erg op.quote:Op maandag 30 augustus 2021 12:55 schreef Scrummie het volgende:
Maar goed, dat doet er verder ook niet toe. Toornstra speelt 1 keer in de paar wedstrijden heel erg goed en dan denkt iedereen weer 'ja zie je, erg belangrijke speler'. Alleen als ie dan slecht speelt, is het ook echt direct heel erg slecht, en dat is op zijn positie niet echt handig.
Toornstra zit altijd op het randje van de basis en de bank..quote:Op maandag 30 augustus 2021 12:57 schreef Caland het volgende:
Toornstra speelt altijd goed als hij uit de basis gezet dreigt te worden.
Dus die zal tegen Heracles wel een wereldpot spelen.
Oh haha, ik dacht even dat onze hoofdstedelijke vrinden bedoeld werden met de geuzennaam.quote:Op maandag 30 augustus 2021 12:20 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Internationals van Iran mogen niet uitkomen tegen clubs uit Israel.
Hoeft inderdaad niet erg te zijn, maar zou toch voor de afwisseling wel fijn zijn als hij het af en toe wel zou doen. Maar goed, hij is natuurlijk nog verre van zijn topvorm, dus misschien komt het nog goed.quote:Over zijn kwaliteiten, dat Alireza zijn man niet uitspeelt hoeft niet erg te zijn als Pedersen erover heen stormt, alhoewel ik betwijfel of laatstgenoemde zijn basisplek behoudt als Geertruida terug is. Technisch is Alireza bijzonder goed en daar zit zijn nut alhoewel hij nog echt een stuk fitter dient te worden.
Wat gebeurt hier dan? Prima mannelijk duel.quote:Op maandag 30 augustus 2021 13:26 schreef Scrummie het volgende:
[ afbeelding ]
Tja
Ook het feit dat Toornstra wegloopt en werkelijk waar niets doet richting Higler is aanvoerder onwaardig wat mij betreft, hij doet heel even zijn armen zo van 'scheids kijk' maar zodra hij ziet dat het een goal is loopt ie gewoon weg met het koppie naar beneden. Zorg er in elk geval voor dat men denkt 'oh shit, even die herhaling wat beter bekijken'.
Iemand met twee handen naar beneden drukken wanneer hij wil springen is een mannelijk duel. Oke dan.quote:Op maandag 30 augustus 2021 13:28 schreef Caland het volgende:
[..]
Wat gebeurt hier dan? Prima mannelijk duel.
Tsja, als we dit ook al moeten gaan affluiten kan je nooit meer een duel aangaan. Het is geen zaalvoetbal, had hij maar eerder de bal moeten aanvallen.quote:Op maandag 30 augustus 2021 13:29 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Iemand met twee handen naar beneden drukken wanneer hij wil springen is een mannelijk duel. Oke dan.
Ja, wel heel apart dat Toornstra niet in protest gaat daar. Maar vooral slecht gefloten van Higler en extreem slecht verdedigd van Malacia.quote:Op maandag 30 augustus 2021 13:26 schreef Scrummie het volgende:
[ afbeelding ]
Tja
Ook het feit dat Toornstra wegloopt en werkelijk waar niets doet richting Higler is aanvoerder onwaardig wat mij betreft, hij doet heel even zijn armen zo van 'scheids kijk' maar zodra hij ziet dat het een goal is loopt ie gewoon weg met het koppie naar beneden. Zorg er in elk geval voor dat men denkt 'oh shit, even die herhaling wat beter bekijken'.
quote:Op maandag 30 augustus 2021 13:30 schreef Caland het volgende:
[..]
Tsja, als we dit ook al moeten gaan affluiten kan je nooit meer een duel aangaan. Het is geen zaalvoetbal, had hij maar eerder de bal moeten aanvallen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |