Geloof ik gelijk. Burger lijkt ook nergens in uit te blinken, al lijkt zijn basistechniek en passing wel prima op orde.quote:Op zondag 29 augustus 2021 17:07 schreef Duveldrinker het volgende:
[..]
Toch vind ik Hendriks veel meer potentie hebben dan Burger zeker op die plek.
Lekker boeiend. Is letterlijk een andere tak van sport.quote:Op zondag 29 augustus 2021 17:18 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Heeft niks met voetbal te maken..
Ze moeten op E veldjes/goals spelen en 7 tegen 7 ofzo, dan is het misschien wel het kijken waard
quote:Op zondag 29 augustus 2021 17:18 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Ze moeten op E veldjes/goals spelen en 7 tegen 7 ofzo, dan is het misschien wel het kijken waard
Burger is een middenvelder.quote:Op zondag 29 augustus 2021 17:20 schreef aTypisch het volgende:
[..]
Geloof ik gelijk. Burger lijkt ook nergens in uit te blinken, al lijkt zijn basistechniek en passing wel prima op orde.
Ook voor het middenveld is hij niet goed genoeg. Verwacht daar niet veel meer van. Ik vond Hendriks het vandaag helemaal niet slecht doen dus die zou ik laten staan zolang het nodig is.quote:
Verhuur zou beter zijn maar dan moet je dus Hartjes als stand in gebruiken. Ik neem aan dat er geen geld is voor nog een middenvelder.quote:Op zondag 29 augustus 2021 17:39 schreef fetX het volgende:
[..]
Ook voor het middenveld is hij niet goed genoeg. Verwacht daar niet veel meer van. Ik vond Hendriks het vandaag helemaal niet slecht doen dus die zou ik laten staan zolang het nodig is.
Echt een extreem slechte post, zelfs voor jouw doen. Like gegeven.quote:Op zondag 29 augustus 2021 17:18 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Gewoon niet kijken. Je kan niet alles zien.quote:Op zondag 29 augustus 2021 18:02 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Echt een extreem slechte post, zelfs voor jouw doen. Like gegeven.
quote:Op zondag 29 augustus 2021 19:21 schreef El-Stinho het volgende:
[ twitter ]
Ook dat is heel erg Feyenoord.
[ twitter ]
[ twitter ]
Feyenoord gaat dus degraderen.quote:Op zondag 29 augustus 2021 19:21 schreef El-Stinho het volgende:
[ twitter ]
Hoezo kan ie niet naar Feyenoord als ie een maandje geblesseerd is? Erg raar.quote:Op zondag 29 augustus 2021 19:21 schreef El-Stinho het volgende:
[ twitter ]
Telstar spuit de stoffige stoeltjes alvast droog.quote:
Godverdommequote:Op zondag 29 augustus 2021 19:21 schreef El-Stinho het volgende:
[ twitter ]
4 miljoen.quote:Op zondag 29 augustus 2021 19:33 schreef ThePlaneteer het volgende:
Lekker kut.
Hoeveel hebben we eigenlijk voor Robo betaald?
4 miljoen, een paar maandjes voor die club failliet ging.quote:Op zondag 29 augustus 2021 19:33 schreef ThePlaneteer het volgende:
Lekker kut.
Hoeveel hebben we eigenlijk voor Robo betaald?
Neem aan dat het de beslissing van Feyenoord zou zijn. Zullen wel iemand willen die er direct staat en dus wellicht doorschakelen. Anders snap ik het ook niet. Een maandje eruit is niet zo erg met die interlandperiode.quote:Op zondag 29 augustus 2021 19:29 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Hoezo kan ie niet naar Feyenoord als ie een maandje geblesseerd is? Erg raar.
Wel met korting, daar zijn we Nederlanders voor. En het is kut dat je hem dan tegen die Israëliërs mist.quote:Op zondag 29 augustus 2021 19:36 schreef Caland het volgende:
Maand geblesseerd en twee interlandperiodes
Gewoon halen jatog
Is lastig aangezien die jongen ook moet wennen en de speelstijl moet leren, in principe best een belangrijke maand voor die jongen.quote:Op zondag 29 augustus 2021 19:38 schreef fetX het volgende:
[..]
Neem aan dat het de beslissing van Feyenoord zou zijn. Zullen wel iemand willen die er direct staat en dus wellicht doorschakelen. Anders snap ik het ook niet. Een maandje eruit is niet zo erg met die interlandperiode.
quote:,Hij is geblesseerd geraakt, het gaat niet door’', zegt Arnesen. ,,Jammer, alles was rond. Ik heb veel met de mensen bij Manchester United gesproken, maar het is verstandiger om hem bij die club te laten herstellen. Het kan wel even duren voor hij terug is.‘’
quote:Op zondag 29 augustus 2021 19:41 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
en de speelstijl moet leren, i
quote:Op zondag 29 augustus 2021 19:45 schreef GGMM het volgende:
Ik heb nav het nieuws vanmiddag nog even wat beelden opgezocht van die Amad Diallo
Dat is wel een enorm talent ja. Prima stunt
Bast Dost natuurlijkquote:Op zondag 29 augustus 2021 19:50 schreef Slobeend het volgende:
Ik ben vooral bang voor het alternatief.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |