Als je suggesties hebt, laat maar weten makkerquote:Op zondag 15 augustus 2021 17:54 schreef fetX het volgende:
Een topictitel veranderen op mobiel is érg traag.
quote:Op zondag 15 augustus 2021 17:54 schreef Irritatie100 het volgende:
Het lijkt zowaar of ik m'n AED op Marktplaats kan zetten voor dit seizoen.
Ik had Tilled, maar ik vind deze ook wel leuk. Ligt dichtbij de waarheidquote:Op zondag 15 augustus 2021 17:54 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Als je suggesties hebt, laat maar weten makker
We branden een kaarsje voor moderator @Lenny_Leonardquote:Op zondag 15 augustus 2021 17:54 schreef fetX het volgende:
Ik vrees dat Willem II weer een zwaar seizoen tegemoet gaat.
Het is Feyenoord he. Ik zou nog even wachtenquote:Op zondag 15 augustus 2021 17:54 schreef Irritatie100 het volgende:
Verkoop maar aan Daley Blind.quote:Op zondag 15 augustus 2021 17:54 schreef Irritatie100 het volgende:
Ik had al tezamen met drugsdealers op Telegram ook een lokale baksteendealer geregeld in Berlijn.quote:Op zondag 15 augustus 2021 17:55 schreef fetX het volgende:
@:erasmus kan wellicht dit seizoen uitzitten met 1 tv.
Dat is zeker waarquote:Op zondag 15 augustus 2021 17:55 schreef WethouderHekking het volgende:
[..]
Het is Feyenoord he. Ik zou nog even wachten
Ik sluit dit niet uit, maar toch wacht ik nog een paar wekenquote:Op zondag 15 augustus 2021 17:55 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
MAKKELIJK DERDE
@:fetx
@:onlogisch
Pics van de buurvrouwquote:Op zondag 15 augustus 2021 17:58 schreef Erasmus het volgende:
Mijn nieuwe buurvrouw vraagt waarom ik zo hard zit te juichen.
Moffen
Ze kunnen je waarschijnlijk in het kamp horen.quote:Op zondag 15 augustus 2021 17:58 schreef Erasmus het volgende:
Mijn nieuwe buurvrouw vraagt waarom ik zo hard zit te juichen.
Moffen
Het werkt in ons voordeel dat we al genoeg wedstrijden gespeeld hebben die er toe doen.quote:Op zondag 15 augustus 2021 17:58 schreef Caland het volgende:
Je merkt wel echt al weken dat het plezier wel aardig terug is in de groep zeg ik als amateurpsycholoog.
Het is ook wel fijn dat je een trainer hebt die aanvallen en drukzetten niet verbiedt.quote:Op zondag 15 augustus 2021 17:58 schreef Caland het volgende:
Je merkt wel echt al weken dat het plezier wel aardig terug is in de groep zeg ik als amateurpsycholoog.
Een trainer is zo goed als zijn materiaalquote:Op zondag 15 augustus 2021 18:00 schreef fetX het volgende:
[..]
Het is ook wel fijn dat je een trainer hebt die aanvallen en drukzetten niet verbiedt.
De eerste die nog zegt dat Dick er het maximale uit heeft gehaald krijgt een spreekwoordelijke klap voor z’n muil.
Nou, er is nu wel meer kwaliteit aanwezig.quote:Op zondag 15 augustus 2021 18:00 schreef fetX het volgende:
[..]
Het is ook wel fijn dat je een trainer hebt die aanvallen en drukzetten niet verbiedt.
De eerste die nog zegt dat Dick er het maximale uit heeft gehaald krijgt een spreekwoordelijke klap voor z’n muil.
Ik ben zo enthousiast dat ik bovenin met Ajax en PSV meespelen niet uitsluit.quote:Op zondag 15 augustus 2021 17:57 schreef fetX het volgende:
[..]
Ik sluit dit niet uit, maar toch wacht ik nog een paar weken
Ook wel een stuk makkelijker zonder clown centraal achterin en voorin iemand met wat efficientie.quote:Op zondag 15 augustus 2021 18:00 schreef fetX het volgende:
[..]
Nou, dat lijkt me eerlijk gezegd wel een brug te ver. Die hebben nog altijd een stuk meer kwaliteit.quote:Op zondag 15 augustus 2021 18:01 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik ben zo enthousiast dat ik bovenin met Ajax en PSV meespelen niet uitsluit.
Maar even afwachten hoe het gaat als een tegenstander zich echt ingraaft.
Dick deed de tweede seizoenshelft niet eens meer zijn best.quote:Op zondag 15 augustus 2021 18:00 schreef fetX het volgende:
[..]
Vooral in de breedte.quote:Op zondag 15 augustus 2021 18:02 schreef fetX het volgende:
[..]
Nou, dat lijkt me eerlijk gezegd wel een brug te ver. Die hebben nog altijd een stuk meer kwaliteit.
Zal best, maar bijvoorbeeld Kokcu en Sinisterra spelen al een stuk beter dan vorig jaar door het nieuwe systeem.quote:Op zondag 15 augustus 2021 18:01 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Nou, er is nu wel meer kwaliteit aanwezig.
Sinas is ook fitter nu en de rat weg, scheelt ook.quote:Op zondag 15 augustus 2021 18:04 schreef fetX het volgende:
[..]
Zal best, maar bijvoorbeeld Kokcu en Sinisterra spelen al een stuk beter dan vorig jaar door het nieuwe systeem.
Tja dat wel. Aan de andere kant als ze beter ingespeeld raken en dit voetbal tegen alle tegenstanders op de mat kunnen gaan leggen zie ik Feyenoord niet gauw verliezen. Maar goed, er zitten nog wel te veel slordigheden in het spel en dit volhouden wordt heel lastig.quote:Op zondag 15 augustus 2021 18:02 schreef fetX het volgende:
[..]
Nou, dat lijkt me eerlijk gezegd wel een brug te ver. Die hebben nog altijd een stuk meer kwaliteit.
We gaan nog genoeg zaadwedstrijden spelen lijkt me hoor. Zal met horten en stoten gaan. Slot is een uitstekende trainer die z’n zaakjes prima op orde heeft, maar het is geen tovenaarquote:Op zondag 15 augustus 2021 18:06 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Tja dat wel. Aan de andere kant als ze beter ingespeeld raken en dit voetbal tegen alle tegenstanders op de mat kunnen gaan leggen zie ik Feyenoord niet gauw verliezen. Maar goed, er zitten nog wel te veel slordigheden in het spel en dit volhouden wordt heel lastig.
Ik moet het nog een paar weken zien, maar uitsluiten doe ik het niet
Dickie zoekt naar Amerikaanse tanks?quote:
Geef het nog tijd. Deze ploeg moet nog verder op elkaar ingespeeld raken. Trauner/Aursnes/ Til/Pedersen zijn nieuw dit seizoen. Jahanbaksh zit daar ook nog bij, dat is gewoon 50% van je basis 11.quote:Op zondag 15 augustus 2021 18:06 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Tja dat wel. Aan de andere kant als ze beter ingespeeld raken en dit voetbal tegen alle tegenstanders op de mat kunnen gaan leggen zie ik Feyenoord niet gauw verliezen. Maar goed, er zitten nog wel te veel slordigheden in het spel en dit volhouden wordt heel lastig.
Ik moet het nog een paar weken zien, maar uitsluiten doe ik het niet
Ja precies. Gewoon degelijk. Laat hem maar lekker z’n draai vinden komende weken.quote:Op zondag 15 augustus 2021 18:11 schreef TweedeKlum het volgende:
Fred valt niet op, doet rustig en sober zijn werk.
Precies, maar dat maakt mij enkel enthousiaster, dat we nu al zo makkelijk aan het winnen zijn. En dan is Feyenoord absoluut niet effectief. Heeft ook te maken dat Willem II er niks van bakt hoor, maar deze overmacht terwijl de ploeg nog niet eens echt ingespeeld is is een mooi teken. Dat zag je vorig seizoen erg weinig.quote:Op zondag 15 augustus 2021 18:10 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Geef het nog tijd. Deze ploeg moet nog verder op elkaar ingespeeld raken. Trauner/Aursnes/ Til/Pedersen zijn nieuw dit seizoen. Jahanbaksh zit daar ook nog bij, dat is gewoon 50% van je basis 11.
#InSlotWeTrust
Aurnses, Trauner, Pedersen, allemaal geen spelers die een vGeel zou halen. Toch wel een verschil, zo’n scouting.quote:Op zondag 15 augustus 2021 18:11 schreef TweedeKlum het volgende:
Fred valt niet op, doet rustig en sober zijn werk.
Nou inderdaad, die kaart was terecht en mooi dat ie gegeven werd, maar dat ie heel blijft vind ik belangrijker.quote:Op zondag 15 augustus 2021 18:07 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Wat een achterlijke tackle. Blij dat Sini opstaat.
Vraag me toch af hoe hij naar deze ontwikkelingen zit te kijken. Als ie dit van te voren had geweten had ie misschien nog willen blijven ook.quote:
quote:Op zondag 15 augustus 2021 18:18 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Vraag me toch af hoe hij naar deze ontwikkelingen zit te kijken. Als ie dit van te voren had geweten had ie misschien nog willen blijven ook.
Denk dat die tackle de meeste opwinding was die ik de hele wedstrijd heb gevoeld.quote:Op zondag 15 augustus 2021 18:18 schreef Qarrad het volgende:
[..]
Nou inderdaad, die kaart was terecht en mooi dat ie gegeven werd, maar dat ie heel blijft vind ik belangrijker.
Lekker weer ingedekt deze dag? Om vervolgens weer blij te komen doen met een makkelijker overwinning.quote:
Ja, hij had een verdubbeld salaris vast links laten liggen.quote:Op zondag 15 augustus 2021 18:18 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Vraag me toch af hoe hij naar deze ontwikkelingen zit te kijken. Als ie dit van te voren had geweten had ie misschien nog willen blijven ook.
quote:Op zondag 15 augustus 2021 18:18 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Al ben ik natuurlijk uiteindelijk toch wel blij dat ie vertrokken is, daar niet van
Nou ja Berghuis heeft tijdens het kampioensfeest tegen iedereen staan schreeuwen dat hij het geen enkel probleem vond om zijn salaris te halveren voor Feyenoordquote:Op zondag 15 augustus 2021 18:20 schreef Bolasie het volgende:
[..]
Ja, hij had een verdubbeld salaris vast links laten liggen.
Je trolletje lukt niet heel goed nu.quote:Op zondag 15 augustus 2021 18:21 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]![]()
![]()
Om weer te gaan strijden voor de plekken 3/6 ? Of vanwege de Conference Cup?
Boeiend, die kerel is weg en het lijkt voor ons helemaal niet slecht uit te pakken. We domineren en een van onze beste spelers is er niet eens bij. Lekker man, lang geleden.quote:Op zondag 15 augustus 2021 18:23 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Nou ja Berghuis heeft tijdens het kampioensfeest tegen iedereen staan schreeuwen dat hij het geen enkel probleem vond om zijn salaris te halveren voor Feyenoord
Dat is echt een hele zielige user ja.quote:Op zondag 15 augustus 2021 18:24 schreef Caland het volgende:
Oh Vjenne gaat weer eens proberen te trollen
Dit wordt leuk mensen!
Das niet echt een reactie op wat ik bedoeldequote:Op zondag 15 augustus 2021 18:24 schreef fetX het volgende:
[..]
Boeiend, die kerel is weg en het lijkt voor ons helemaal niet slecht uit te pakken. We domineren en een van onze beste spelers is er niet eens bij. Lekker man, lang geleden.
Ach ja, treurig gedrag maar dat past daar nu eenmaal als een misdienaar bij de pastoor.quote:Op zondag 15 augustus 2021 18:23 schreef Kerftminister het volgende:
Wat doen al die neuzen opeens hier? Die komen toch meestal alleen als we verliezen?
Ik moet ook even wennen aan deze nieuwe situatie.quote:Op zondag 15 augustus 2021 18:24 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Das niet echt een reactie op wat ik bedoelde
Die grote gok steken ze overal tussen...weet je tochquote:Op zondag 15 augustus 2021 18:23 schreef Kerftminister het volgende:
Wat doen al die neuzen opeens hier? Die komen toch meestal alleen als we verliezen?
Had niet eens door dat die erin stondquote:Op zondag 15 augustus 2021 18:26 schreef onlogisch het volgende:
Bozenik weet echt niet wat er om hem heen allemaal gebeurt hé.
Ik hoopte dat hij in dit systeem wellicht wat meer zou passen, maar hij kan er inderdaad vrij weinig vanquote:Op zondag 15 augustus 2021 18:26 schreef onlogisch het volgende:
Bozenik weet echt niet wat er om hem heen allemaal gebeurt hé.
Je moet de rest ook tevreden houden.quote:
Fer niet, die moet wegquote:Op zondag 15 augustus 2021 18:29 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Je moet de rest ook tevreden houden.
Was een inhoudelijke reactie op een opmerking.quote:Op zondag 15 augustus 2021 18:23 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Je trolletje lukt niet heel goed nu.
Is schijnbaar wel belangrijk voor de sfeer, dus ook hem mogen ze tevreden houden.quote:
Yup, maar of dat gaat lukken is vers twee.quote:
Lijkt mij ook ja.quote:
Slot verlegt het maximaal haalbare naar bovenquote:Op zondag 15 augustus 2021 18:43 schreef TweedeKlum het volgende:
Slot is pas 7 weken bezig en dan zo leveren, prima.![]()
![]()
Zwarte shirtjesbrigade waren gruwelijk mad @Lenny_Leonardquote:
Til ving nog een biertje. Gelachen.quote:Op zondag 15 augustus 2021 19:09 schreef Caland het volgende:
[..]
Zwarte shirtjesbrigade waren gruwelijk mad @:lenny_leonard
Die lui laten de Jostiband eruit zien als een groep professoren.quote:Op zondag 15 augustus 2021 19:09 schreef Caland het volgende:
[..]
Zwarte shirtjesbrigade waren gruwelijk mad @:lenny_leonard
Spoeling blijft wel dun centraal achterin.quote:Op zondag 15 augustus 2021 19:20 schreef Caland het volgende:
Ik moet denk ik toch mijn cynisme vooraf over GernotGenot terugnemen. Het zal geen wereldtopper zijn maar wat een rust achterin, laat ook meteen Senesi beter spelen.
Geert en Hendriks, lijkt me prima.quote:Op zondag 15 augustus 2021 19:22 schreef fetX het volgende:
[..]
Spoeling blijft wel dun centraal achterin.
Vond je cynisme sowieso wat onterecht. Ik was er wel enthousiast over en hij bewijst het wel direct. In de fase waar we nu zitten precies het type versterking wat we nodig hadden.quote:Op zondag 15 augustus 2021 19:20 schreef Caland het volgende:
Ik moet denk ik toch mijn cynisme vooraf over GernotGenot terugnemen. Het zal geen wereldtopper zijn maar wat een rust achterin, laat ook meteen Senesi beter spelen.
Ja eens, maar Hendriks wordt meer als lb gezien krijg ik het idee.quote:Op zondag 15 augustus 2021 19:24 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Geert en Hendriks, lijkt me prima.
Ja dat is wel waar ja.quote:Op zondag 15 augustus 2021 19:28 schreef fetX het volgende:
[..]
Ja eens, maar Hendriks wordt meer als lb gezien krijg ik het idee.
Ik word gewoon altijd wat cynisch als je over een relatief onbekende aankoop alleen maar hosannaverhalen vooraf hoort en Spajic nog vers in het geheugenquote:Op zondag 15 augustus 2021 19:26 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Vond je cynisme sowieso wat onterecht. Ik was er wel enthousiast over en hij bewijst het wel direct. In de fase waar we nu zitten precies het type versterking wat we nodig hadden.
Ik weet eigenlijk niet of je al op de coolsingel moet gaan staan als je daarna nog de finale van de conference league speelt. Laten we dat bordesje huren na de treblequote:Op zondag 15 augustus 2021 19:32 schreef timmmmm het volgende:
Goed potje tegen Willem 2 en men heeft de Coolsingel al afgehuurd
Ik kijk het nog wel ff aan voor ik jullie enthousiasme ga delen
Huh?quote:Op zondag 15 augustus 2021 19:32 schreef timmmmm het volgende:
Dat hoeft niemand uit te leggen hoor.quote:Op zondag 15 augustus 2021 19:34 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Kan iemand deze ongeletterde baviaan uitleggen wat een hyperbool is.
Het zijn al 4 goede potten op rij eigenlijk.quote:Op zondag 15 augustus 2021 19:32 schreef timmmmm het volgende:
Ik kijk het nog wel ff aan voor ik jullie enthousiasme ga delen
Bij Spajic leek er ook wel iets aan de hand te zijn, die speelde tot Ajax-uit gewoon naar behoren. Arnesen had ook zoiets laten vallen onlangs.quote:Op zondag 15 augustus 2021 19:31 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik word gewoon altijd wat cynisch als je over een relatief onbekende aankoop alleen maar hosannaverhalen vooraf hoort en Spajic nog vers in het geheugen
quote:Op zondag 15 augustus 2021 19:34 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Ongeletterd lijkt mij onjuist.quote:Op zondag 15 augustus 2021 19:34 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Degelijk. Niet meer, niet minder.quote:Op zondag 15 augustus 2021 20:20 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Wedstrijd niet kunnen zien, maar met de sfeer in het team lijkt het wel goed te zitten gezien d samenvatting.
Hoe was Aursnes verder vandaag?
Hij was volgens Linssen extreem balvast. Dat soort dingen vallen mij op tv altijd wat minder op maar maakte overall wel een goede sobere indruk in het achterhoofd houdende dat hij een halve keer heeft meegetraindquote:Op zondag 15 augustus 2021 20:20 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Wedstrijd niet kunnen zien, maar met de sfeer in het team lijkt het wel goed te zitten gezien d samenvatting.
Ze hadden beter die 2 euro kunnen gebruiken om Diemers van ons over te nemen, meer dan genoeg.quote:
Ik vind Marcos bijna niet meer opvallen nu zelfsquote:Op zondag 15 augustus 2021 19:20 schreef Caland het volgende:
Volgens mij was dat wel ergens te lezen ja.quote:Op zondag 15 augustus 2021 21:19 schreef Haringkop het volgende:
Is Trauner nou uit de koker van Schuitenman gekomen?
Prima scoutingquote:Op zondag 15 augustus 2021 21:20 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Volgens mij was dat wel ergens te lezen ja.
Dat is prima als verdedigerquote:Op zondag 15 augustus 2021 21:16 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Ik vind Marcos bijna niet meer opvallen nu zelfs
Misschien zoeken ze wel een spits die ook op de flanken goed uit de voeten kan.quote:Op zondag 15 augustus 2021 23:32 schreef Toiletgebruiker het volgende:
Wel interessant wat Slot vandaan zei. Niet per se op zoek naar een spits maar iemand die op de flanken uit de voeten kan mag ook.
Zoals nu, als een vleugelspeler ontbreekt, moet je of Linssen als buitenspeler gebruiken, terwijl hij als spits prima rendeert. Of inderdaad Toornstra/Kokcu/Antonucci op de flank. Dus kan me er wel iets bij voorstellen. Conteh is heel blessuregevoelig en Balde is maar afwachten.quote:Op zondag 15 augustus 2021 23:56 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Misschien zoeken ze wel een spits die ook op de flanken goed uit de voeten kan.
Kerk zou zo'n speler kunnen zijn bijvoorbeeld (zou niet mijn keuze zijn), Locadia misschien, of Lens (hoop ik niet, vind ik te oud). Maar zo maar wat voorbeelden.
Hij heeft die roti gegeten jaquote:Op zondag 15 augustus 2021 18:38 schreef Caland het volgende:
[..]
Paar weken in Suriname gezeten he
@:donraja
'Linssen die als spits prima rendeert' is wel een beetje opportunistisch natuurlijk.quote:Op maandag 16 augustus 2021 00:18 schreef Toiletgebruiker het volgende:
[..]
Zoals nu, als een vleugelspeler ontbreekt, moet je of Linssen als buitenspeler gebruiken, terwijl hij als spits prima rendeert. Of inderdaad Toornstra/Kokcu/Antonucci op de flank. Dus kan me er wel iets bij voorstellen. Conteh is heel blessuregevoelig en Balde is maar afwachten.
Past gewoon goed in het systeem dat we willen spelen. Is geen afmaker of aanspeelpunt, maar past heel goed in het vroege drukzetten.quote:Op maandag 16 augustus 2021 07:52 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
'Linssen die als spits prima rendeert' is wel een beetje opportunistisch natuurlijk.
Mwah, deed het daar vorig jaar ook wel prima eigenlijk. Linssen als enige echt serieuze optie voor de spits is alleen veel te magerquote:Op maandag 16 augustus 2021 07:52 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
'Linssen die als spits prima rendeert' is wel een beetje opportunistisch natuurlijk.
Past juist meer dan vorige jaren prima in onze huidige speelwijze. Is wel een speler die blijft sleuren, meters maken, afjagen enz.quote:Op maandag 16 augustus 2021 07:52 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Zoals Jahankbakhsh als enige optie op rechts ook veel te mager is, en alleen Sinisterra op links ook veel te mager. Al zou je kunnen zeggen dat Linssen ook op links kan (maar dat vond ik vorig jaar echt heel dramatisch).quote:Op maandag 16 augustus 2021 08:06 schreef Caland het volgende:
[..]
Mwah, deed het daar vorig jaar ook wel prima eigenlijk. Linssen als enige echt serieuze optie voor de spits is alleen veel te mager
Daarom snap ik ook wel dat ze als ik Slot goed heb begrepen ze op zoek gaan naar een spits die ook wel op de flanken uit de voeten kan. Slot noemt zelf Baldé ook steeds wel als optie voor rechtsquote:Op maandag 16 augustus 2021 08:15 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Zoals Jahankbakhsh als enige optie op rechts ook veel te mager is, en alleen Sinisterra op links ook veel te mager. Al zou je kunnen zeggen dat Linssen ook op links kan (maar dat vond ik vorig jaar echt heel dramatisch).
Huh? Linssen heeft echt een prima functionele techniek johquote:Op maandag 16 augustus 2021 08:11 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Past juist meer dan vorige jaren prima in onze huidige speelwijze. Is wel een speler die blijft sleuren, meters maken, afjagen enz.
Alleen jammer dat hij niet echt technisch begaafd is. Is een beetje een houthakker met een vergelijkbare motoriek als Lexie Immers, die overigens ook z'n doelpuntjes wel meepikte.
Ik vind z'n eerste aannames anders vaak maar matig. Of bij een één-tweetje met een medespeler. Beetje vergelijkbaar met Toornstra wat dat betreft.quote:Op maandag 16 augustus 2021 08:20 schreef Caland het volgende:
[..]
Huh? Linssen heeft echt een prima functionele techniek joh
Ah, dat laatste heb ik gemist, dacht juist dat Balde weer meer linksbuiten was.quote:Op maandag 16 augustus 2021 08:18 schreef Caland het volgende:
[..]
Daarom snap ik ook wel dat ze als ik Slot goed heb begrepen ze op zoek gaan naar een spits die ook wel op de flanken uit de voeten kan. Slot noemt zelf Baldé ook steeds wel als optie voor rechts
Feyenoord TM meldde in ieder geval wel dat Dervisoglu is aangeboden bij Feyenoord door Brentford voor huur.quote:Op maandag 16 augustus 2021 08:31 schreef Scrummie het volgende:
Volgens een Turkse zolderkamerautist heeft Feyenoord een bod bij Brentford neergelegd voor huur met verplichte koop van Dervisoglu met een doorverkoop percentage van 30%. Zal wel helemaal niets van kloppen, al is het volgens mij wel een spits die ook op de flanken kan (maar gelijk toegegeven, ik heb 'm dat nog nooit zien doen).
Gozer zat bij Twente op de bank vorig seizoen. Laten we dat maar niet doenquote:Op maandag 16 augustus 2021 08:31 schreef Scrummie het volgende:
Volgens een Turkse zolderkamerautist heeft Feyenoord een bod bij Brentford neergelegd voor huur met verplichte koop van Dervisoglu met een doorverkoop percentage van 30%. Zal wel helemaal niets van kloppen, al is het volgens mij wel een spits die ook op de flanken kan (maar gelijk toegegeven, ik heb 'm dat nog nooit zien doen).
Eens, ik heb ook geen idee of het wat is hoor.quote:Op maandag 16 augustus 2021 08:39 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Feyenoord TM meldde in ieder geval wel dat Dervisoglu is aangeboden bij Feyenoord door Brentford voor huur.
Maar voor Feyenoord natuurlijk niet interessant om spelers voor fucking Brentford te gaan opleiden. Wellicht alleen interessant als er een optie tot koop aan vastzit.
Al twijfel ik of ik Dervisoglu goed genoeg vind. Wel een leuk talentje denk ik, misschien wel in staat om 1 op 2 te lopen in de Eredivisie, wie weet.
Pedersen mag enorm gaan trainen op voorzetten ja. Als dat ergens op gaat lijken is het pas echt goud die jongen.quote:Op zondag 15 augustus 2021 20:25 schreef satecl het volgende:
Echt genoten vandaag!! Toppers zijn het. Al moet die Pedersen wel wat meer gevoel in z’n poten krijgen.
Ik vond hem best goed spelen, aan het begin een beetje onwennig. Verder zou hij soms iets meer risico in zijn passes vooruit kunnen leggen, maar goed past misschien minder bij zijn rol. Ben er best blij mee. Vind het alleen een beetje triest voor de Jens, als straks iedereen fit is, gaat hij weer banken vrees ik voor hem.quote:Op zondag 15 augustus 2021 20:20 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
De laatste keer was dit wel met Rutten als trainer.quote:Op zondag 15 augustus 2021 21:17 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Moet trouwens ook nogmaals benadrukken hoe blij ik ben met Slot als trainer. Fijn dat we eindelijk dit type trainer hebben bij Feyenoord.
Zijn snelheid is wel echt een prima wapen.quote:Op maandag 16 augustus 2021 08:49 schreef Qarrad het volgende:
[..]
Pedersen mag enorm gaan trainen op voorzetten ja. Als dat ergens op gaat lijken is het pas echt goud die jongen.
Vergelijking met Lex Immers is echt onterecht hoor. Linssen heeft geen bijzondere techniek in de kleine ruimte maar verder is ie technisch prima onderlegd, met name koppend. Compenseert ook een hoop (met name zijn lengte) door gewoon slim te zijn.quote:Op maandag 16 augustus 2021 08:11 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Past juist meer dan vorige jaren prima in onze huidige speelwijze. Is wel een speler die blijft sleuren, meters maken, afjagen enz.
Alleen jammer dat hij niet echt technisch begaafd is. Is een beetje een houthakker met een vergelijkbare motoriek als Lexie Immers, die overigens ook z'n doelpuntjes wel meepikte.
Als je een vergelijking wil maken met Immers, dan gaat dit eerder op voor Til. Maar dan wel een sterk verbeterde uitvoering.quote:Op maandag 16 augustus 2021 08:59 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Vergelijking met Lex Immers is echt onterecht hoor. Linssen heeft geen bijzondere techniek in de kleine ruimte maar verder is ie technisch prima onderlegd, met name koppend. Compenseert ook een hoop (met name zijn lengte) door gewoon slim te zijn.
Nee, Guus Til doet mij om één of andere reden juist aan John Dahl Tomasson denken.quote:Op maandag 16 augustus 2021 09:05 schreef Rocket Ride het volgende:
[..]
Als je een vergelijking wil maken met Immers, dan gaat dit eerder op voor Til. Maar dan wel een sterk verbeterde uitvoering.
Volgens mij heb je nog geen koffie gehad, want je begint nu echt wartaal uit te slaan.quote:Op maandag 16 augustus 2021 09:06 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Nee, Guus Til doet mij om één of andere reden juist aan John Dahl Tomasson denken.
Maar misschien leg ik gekke associaties hoor.
Nee, dat is een zone op het veld, iets groter dan de 16 van de tegenstanderquote:Op maandag 16 augustus 2021 11:11 schreef ThePlaneteer het volgende:
'Passes to final third' bedoelen ze daarmee naar de voorste drie aanvallers ofzo?
Alleen dat ie morgen weer zou moeten trainen en dan zien hoe hij er aan toe is geloof ik.quote:Op maandag 16 augustus 2021 11:20 schreef Haringkop het volgende:
Is er ergens nog iets gezegd over Alireza? Kan hij donderdag meedoen?
De altijd vervelende Willem Vissers. Een beetje temperen in de hosannaverhalen zou niet verkeerd zijn.quote:Fit Feyenoord is een genot om naar te kijken
Feyenoorders maken meters voor zichzelf en voor elkaar, sommigen hebben de longen van een paard. Ze hebben het chagrijn afgeschud, zijn naar voren gericht en voetballen met plezier.
Feyenoord doet, danst, draaft en dartelt en is zo vroeg in het seizoen een genot om te aanschouwen. De in hoog tempo bewegende machine onderging een metamorfose onder de nieuwe trainer Slot en won in Tilburg van Willem II: 0-4.
Ze komen zondag van overal, de Feyenoorders. Ze voetballen met zichtbaar plezier, met een glimlach, alsof ze zomerzotheid in het hoofd voelen. Ze maken meters voor zichzelf en voor elkaar. Ze zijn fitter dan vorig seizoen, zei trainer Arne Slot al een paar keer, en dat is ook een verdienste van de trainer, van de methodiek. Slot kijkt naar sprints, naar fitheid, naar opoffering. Hij wil beweging, lef, initiatief en offensief.
Spits Linssen zegt, na afloop: 'Vorig jaar hadden we ook plezier, maar nu spelen we wat meer naar voren.' Dat oogt actiever, fijner vooral. Het moderne voetbal is ook beweging, een perpetuum mobile. In de laatste tijd met trainer Dick Advocaat was Feyenoord soms een chagrijnig ogend elftal dat hoopte op een bevlieging van de naar Ajax vertrokken Steven Berghuis.
Nu staat daar een team, met linies die in elkaar overlopen. Ja, de selectie is smal en dat is deels bewust zo gedaan, al blijft Feyenoord zoeken naar spelers. De beurs is klein en de jeugd krijgt een kans. Liever het weinige geld uitgeven aan een paar bruikbare spelers dan aan een hele serie met potentie voor de bank.
Dus zijn Gernot Trauner, Marcus Pedersen en Fredrik Aursnes (mede door de blessure van Jahanbakhsh) meteen basisspeler. Uitstekende profs. En neem de nummer 10, Orkun Kökcü. Type spelmaker. Hij was soms een wat luie spelverdeler die het hoofd liet hangen als het voetbal niet vanzelf ging. Nu is hij een knokker, die overal de bal vraagt, die soms een foute pass geeft, maar dan niet blijft staan, doch tracht te herstellen.
Feyenoord heeft zin om te voetballen. Slot is blij dat hij weer werkt, nadat AZ hem halverwege vorig seizoen had ontslagen omdat hij met Feyenoord sprak. 'Het was redelijk saai, zo lang thuiszitten.' Slot is bescheiden, weet dat een werkelijk oordeel pas over een tijdje valt te geven, en wil niet zeggen dat het hier de totale make-over van de ploeg van Advocaat betreft. Hij heeft natuurlijk ook nieuwe spelers, die passen bij het type spel dat de trainer nastreeft.
De Noren Marcus Pedersen en debutant Aursnes hebben ogenschijnlijk drie longen, al eindigde de afgelopen week van Molde gekomen Aursnes het duel met kramp. Dat van die longen gold sowieso ook al voor Jens Toornstra, terwijl Guus Til ook al zo'n loper is. Twaalf longen in vier mannen, ja, dat is al ruim een man extra, zo bezien.
Het liefst wil Feyenoord nog een paar spelers aantrekken onder wie een spits, al is Bryan Linssen slim. Hij weet in de 17de minuut precies waar de afvallende bal zal komen na de pass van Senesi en het wegkoppen van Bergström, en hij schiet krachtig raak. Als variatie op exotische dansjes van anderen viert hij zijn treffer met de 'Vogeltjesdans'. Willem II is in de beginfase zeker gelijkwaardig. Het elftal van Fred Grim, die RKC met verve in de eredivisie hield en een iets betere club mag trainen nu, doet zijn best, doch geeft de doelpunten heel gemakkelijk weg.
Deels dwingt Feyenoord dat af door voortdurend snel druk te zetten. Alleen de eerste kans van de wedstrijd is voor Willem II, van Wriedt, met een kopbal waarbij verdediger Trauner verkeerd staat opgesteld. Bijlow redt geweldig. Misschien is hij straks in Noorwegen de doelman van Oranje, bij het debuut van Louis van Gaal in zijn derde termijn als bondscoach. Senesi-Trauner is niet het snelste, maar wel een betrouwbaar duo. Pedersen en Malacia zijn backs met aanvallende ambities.
Feyenoord mist de geblesseerde Jahanbakhsh zondag. Toornstra speelt hangend op rechts en linksbuiten Sinisterra is in vorm, een fijne dribbelaar met de fraaie 0-2, mede omdat hij tot diep op eigen helft verdedigt. Hij weet Til naast zich doch verrast doelman Ruiter met een schuiver in de korte hoek. Til scoort ook, na een geweldige blunder. Als Willem II dan ook nog een rode kaart krijgt (Bergström), is alles voorbij.
De wedstrijd is dan allang beslist. De fanatieke aanhang van Willem II zingt een lied, gericht aan technisch directeur Joris Mathijsen: dat hij een keeper moet kopen, en een spitsje erbij. Een spitsje van Feyenoord, de jonge invaller Bannis, maakt van dichtbij nog 0-4, kort voor tijd. Linssen wil vooral rustig blijven. 'Na de uitwedstrijd tegen Drita konden we er nog helemaal niets van volgens de buitenwereld.'
De altijd opportunistische mediaquote:Op maandag 16 augustus 2021 11:27 schreef Caland het volgende:
[..]
De altijd vervelende Willem Vissers. Een beetje temperen in de hosannaverhalen zou niet verkeerd zijn.
Gister Arno ook al met z'n kampioenskandidaat.quote:Op maandag 16 augustus 2021 11:27 schreef Caland het volgende:
[..]
De altijd vervelende Willem Vissers. Een beetje temperen in de hosannaverhalen zou niet verkeerd zijn.
vind hem wel leuk schrijven, niet als een kenner maar meer als een liefhebberquote:Op maandag 16 augustus 2021 11:27 schreef Caland het volgende:
[..]
ze vergeten ook een beetje dat Feyenoord en PSV gewoon een paar weken voorlopen qua voorbereidingquote:Op maandag 16 augustus 2021 11:41 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Gister Arno ook al met z'n kampioenskandidaat.
En dan volgend jaar na een 3e of 4e plek weer gaan schreeuwen dat het legioen altijd een kampioenschap verwacht en dat de druk zo hoog is door die verwachtingen etc.
Sowieso maat (stoeltje alvast afgestoft voor op de Coolsingel)quote:Op maandag 16 augustus 2021 12:02 schreef fetX het volgende:
Twee weken geleden waren we nog een team wat misschien wel 6e zou worden en nu ineens kampioenskandidaat? Hou op hoor, echt. Ik denk dat de Feyenoorders zelf bijna realistischer zijn wat dat betreft
Hoe vond je Kokcu spelen?quote:Op maandag 16 augustus 2021 12:06 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Sowieso maat (stoeltje alvast afgestoft voor op de Coolsingel)
Is er al een gifje langsgekomen van zijn volslagen misser op het middenveld?quote:Op maandag 16 augustus 2021 12:08 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Een goede eerste helft. Niet zo best de 2e helft.
Zat hij op de middenlijn??quote:Op maandag 16 augustus 2021 12:08 schreef onlogisch het volgende:
Alleen ik blijf erbij dat die man geen corners meer mag nemen.
Heeft @:Zipportal dat gifje nog gemaakt op de middenlijn??
Daar zit nu nog wel een groot verschil ja, plus voorbereidingen die compleet verstoord zijn door coronagevallen, een transfermarkt die extreem laat of misschien wel helemaal niet op gang komt.quote:Op maandag 16 augustus 2021 11:45 schreef Tarado het volgende:
[..]
ze vergeten ook een beetje dat Feyenoord en PSV gewoon een paar weken voorlopen qua voorbereiding
Tja dit krijg je altijd in de media. Terwijl ik juist dit seizoen de Feyenoorders lekker nuchter vind.quote:Op maandag 16 augustus 2021 12:02 schreef fetX het volgende:
Twee weken geleden waren we nog een team wat misschien wel 6e zou worden en nu ineens kampioenskandidaat? Hou op hoor, echt. Ik denk dat de Feyenoorders zelf bijna realistischer zijn wat dat betreft
Dat laatste heb ik dus ook. En dat was lang geleden dat ik dat had. Kwam ook doordat wedstrijdjes zonder publiek pijn aan mijn ogen (en oren!) deden, maar het komt vooral door die leuke elftal en prettig speelstijl!quote:Op maandag 16 augustus 2021 12:58 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Tja dit krijg je altijd in de media. Terwijl ik juist dit seizoen de Feyenoorders lekker nuchter vind.
Ik blijf bij mijn verwachting dat we makkelijk derde worden. Eigenlijk zie ik geen enkele concurrent in de Eredivisie, ook AZ op dit moment niet maar dat kan veranderen. Als we deze ontwikkeling doorzetten kunnen we het heel misschien PSV of Ajax moeilijk maken maar das geen eerlijke verwachting, de doelstelling lijkt mij het derde Europese ticket pakken.
Maar verdomme ik ben echt enthousiast na afgelopen drie potjes. Ik heb echt zin om Feyenoord te zien spelen, en dat gevoel kan ik mij echt enkel herinneren van 14/15 en in mindere mate het kampioensjaar
VBL / Het Feijenoordtopic #2542: Appeltje eitjequote:Op maandag 16 augustus 2021 12:08 schreef onlogisch het volgende:
Alleen ik blijf erbij dat die man geen corners meer mag nemen.
Heeft @:Zipportal dat gifje nog gemaakt op de middenlijn??
Hij maaide volledig over de bal heen waardoor we een gevaarlijke counter om de oren kregen.quote:Op maandag 16 augustus 2021 13:16 schreef Zipportal het volgende:
[..]
VBL / Het Feijenoordtopic #2542: Appeltje eitje
Heeft expert @onlogisch ook een tijd?quote:Op maandag 16 augustus 2021 13:18 schreef fetX het volgende:
[..]
Hij maaide volledig over de bal heen waardoor we een gevaarlijke counter om de oren kregen.
+1quote:Op maandag 16 augustus 2021 12:58 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Maar verdomme ik ben echt enthousiast na afgelopen drie potjes. Ik heb echt zin om Feyenoord te zien spelen, en dat gevoel kan ik mij echt enkel herinneren van 14/15 en in mindere mate het kampioensjaar
Zelfs als we keihard op onze muil gaan in bijvoorbeeld Utrecht of Eindhoven ergens de komende weken blijf ik enthousiast. Proces, vallen, opstaan. Zolang er risico bestaat dat Fer meespeelt moeten we geen wonderen verwachten.quote:Op maandag 16 augustus 2021 13:30 schreef Caland het volgende:
Tijd dat dergelijk enthousiasme binnen de kortste keren keihard wordt afgestrafd dus. Hier heb ik GEEN seizoenskaart voor genomen in ieder geval.
Benieuwd hoe dat gaat zijn met 3 "Drita wedstrijden" op rij en een 8e plaats (bijvoorbeeld).quote:Op maandag 16 augustus 2021 13:38 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Zelfs als we keihard op onze muil gaan in bijvoorbeeld Utrecht of Eindhoven ergens de komende weken blijf ik enthousiast. Proces, vallen, opstaan. Zolang er risico bestaat dat Fer meespeelt moeten we geen wonderen verwachten.
Afgestraft met een t overigens.
Dan is onze selectie van het niveau Cambuur en moeten Slot en Arnesen opzouten.quote:Op maandag 16 augustus 2021 13:40 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Benieuwd hoe dat gaat zijn met 3 "Drita wedstrijden" op rij en een 8e plaats (bijvoorbeeld).
Tjaquote:Op maandag 16 augustus 2021 14:08 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Dan is onze selectie van het niveau Cambuur en moeten Slot en Arnesen opzouten.
Ik vind dat Slot eigenlijk altijd wel een goed verhaal heeft, weet altijd wel prima waar de pijnpunten liggen. Dus wat dat aangaat kan ik een paar nederlagen dat altijd een stuk beter handelen dan Dickie die dan altijd moest benadrukken dat de scheids kut was, ze in het verleden het wél goed deden of dat Ajax en PSV gewoon meer te besteden hebben.quote:Op maandag 16 augustus 2021 13:40 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Benieuwd hoe dat gaat zijn met 3 "Drita wedstrijden" op rij en een 8e plaats (bijvoorbeeld).
Ik ookquote:Op maandag 16 augustus 2021 14:13 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik vind dat Slot eigenlijk altijd wel een goed verhaal heeft, weet altijd wel prima waar de pijnpunten liggen.
Precies. Toont ook zelfreflectie en juist dat is ontzettend nodig als jonge trainer. Jaap Stam gaf gelijk iedereen om zich heen de schuld toen hij een paar wedstrijden niet won en liep direct weg toen hij vast zat (zoals hij wel vaker heeft gedaan in zijn carriere), daar heb je geen ene kut aan.quote:Op maandag 16 augustus 2021 14:13 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik vind dat Slot eigenlijk altijd wel een goed verhaal heeft, weet altijd wel prima waar de pijnpunten liggen. Dus wat dat aangaat kan ik een paar nederlagen dat altijd een stuk beter handelen dan Dickie die dan altijd moest benadrukken dat de scheids kut was, ze in het verleden het wél goed deden of dat Ajax en PSV gewoon meer te besteden hebben.
so far so good maar voor dit soort conclusies is het gewoon nog wat te vroegquote:Op maandag 16 augustus 2021 14:17 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Slot is het type trainer wat Feyenoord al heel lang nodig had.
Ik denk dat het vanuit de meeste Feyenoord-supporters echt ontzettend mee gaat vallen. Iedereen weet dat we er nog lang niet zijn maar het is mooi om de afgelopen wedstrijden al terug te zien waar Feyenoord hard voor werkt. Hielp mee dat Luzern en Willem II erg gewillige slachtoffers waren hiervoor. Dus ja, ik ben enthousiast, en zal dat ook wel blijven na een paar mindere wedstrijden. Tenzij keer op keer dezelfde fouten gemaakt gaan worden maar aangezien Slot goed de pijnpunten analyseert maak ik mij daar niet zo druk om.quote:Op maandag 16 augustus 2021 14:16 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ik ook.
Het punt is een beetje dat iedereen die nu 'oh wat ben ik toch enthousiast hihaho' roept dat roept wanneer je een paar keer achter elkaar wint. Benieuwd hoe snel dat omslaat als het spel even wat minder en daarmee de resultaten ook.
We zullen zien.quote:Op maandag 16 augustus 2021 14:24 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik denk dat het vanuit de meeste Feyenoord-supporters echt ontzettend mee gaat vallen. Iedereen weet dat we er nog lang niet zijn maar het is mooi om de afgelopen wedstrijden al terug te zien waar Feyenoord hard voor werkt. Hielp mee dat Luzern en Willem II erg gewillige slachtoffers waren hiervoor. Dus ja, ik ben enthousiast, en zal dat ook wel blijven na een paar mindere wedstrijden. Tenzij keer op keer dezelfde fouten gemaakt gaan worden maar aangezien Slot goed de pijnpunten analyseert maak ik mij daar niet zo druk om.
Oneens. Of het een succesverhaal gaat worden moet nog blijken en hij zal ook zijn minpunten hebben maar qua type trainer (jong, wil aanvallend voetbal spelen, goed met de pers, bereid om met minimale middelen een elftal op te bouwen) voldoet hij al aan alle checks van waar we behoefte aan hadden.quote:Op maandag 16 augustus 2021 14:23 schreef Tarado het volgende:
[..]
so far so good maar voor dit soort conclusies is het gewoon nog wat te vroeg
Ja nu het goed gaat. Je hebt geen idee hoe Slot al die aspecten gaat managen bij een reeks zoals Gio destijds had bijvoorbeeld. Dus daarom is die conclusie dus wel gewoon veel te vroeg.quote:Op maandag 16 augustus 2021 14:27 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Oneens. Of het een succesverhaal gaat worden moet nog blijken en hij zal ook zijn minpunten hebben maar qua type trainer (jong, wil aanvallend voetbal spelen, goed met de pers, bereid om met minimale middelen een elftal op te bouwen) voldoet hij al aan alle checks van waar we behoefte aan hadden.
Als ik zo mijn tijd van posten zie gok ik ergens tussen de 77e en 82e minuut.quote:Op maandag 16 augustus 2021 13:19 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Heeft expert @:onlogisch ook een tijd?
Maar het gaat uiteindelijk toch om succes al begrijp ik het enthousiasme wel hoor, het is weer leuk om naar te kijken en dat is al een grote stap.quote:Op maandag 16 augustus 2021 14:27 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Oneens. Of het een succesverhaal gaat worden moet nog blijken en hij zal ook zijn minpunten hebben maar qua type trainer (jong, wil aanvallend voetbal spelen, goed met de pers, bereid om met minimale middelen een elftal op te bouwen) voldoet hij al aan alle checks van waar we behoefte aan hadden.
quote:Opmerkelijk verhaal over Advocaat: "Daarna was Fer maanden geblesseerd"
Feyenoord moet het dit seizoen doen met een krappe selectie, maar vooralsnog spat de fitheid ervanaf. In de Feyenoord Podcast van RTV Rijnmond wordt de rol van Arne Slot hierin besproken. Ruud van Os kwam daarbij met een opmerkelijk verhaal over zijn voorganger Dick Advocaat.
Van Os begon lovend over hoe Slot het advies van de specialisten om hem heen goed opvolgt. "Vorig seizoen zat er een trainer die weinig luisterde naar de inspanningsfysiologen en weinig gebruik maakte van de video-analyse. Nu is de staf meer een team. Slot staat aan het hoofd, maar er wordt goed samengewerkt en hij luistert goed."
"Ik blijf het een mooi - of eigenlijk heel lelijk voorbeeld vinden: Feyenoord - Sparta vorig jaar. Leroy Fer raakte in de eerste helft geblesseerd. Hij kwam in een soort spagaat en overstrekte zichzelf. Wij weten dat er toen in de rust aan de trainer is geadviseerd: haal hem eraf, anders loopt hij zich stuk. Maar nee, hij moest blijven staan, want hij had niemand anders. De tweede helft: Fer geblesseerd, maanden weg. Dat gebeurt onder Slot gewoon niet, dat weet ik duizend procent zeker."
Laten we het houden op een voorlopige conclusiequote:Op maandag 16 augustus 2021 14:30 schreef Tarado het volgende:
[..]
Maar het gaat uiteindelijk toch om succes al begrijp ik het enthousiasme wel hoor, het is weer leuk om naar te kijken en dat is al een grote stap.
Als het om succes gaat moeten we nog even afwachten, maar het was al lang duidelijk dat de meeste mensen die bij Feyenoord rondliepen hopeloos verouderd over voetbal dachten. Geen visie op transfers, scouting, jeugdbeleid en het belangrijkste: het voetbal van het eerste elftal. Arnesen is nu langzaam die stap aan het maken en daar hoort de aanstelling van Slot bij, maar als we bijvoorbeeld in 2017 Ten Hag hadden overgenomen van Utrecht (waar ik erg voor was) was dit proces veel eerder in gang gezet. "Helaas" werden we kampioen en hield Gio terecht het krediet waardoor Ajax hem een half jaar daarna kon oppikken.quote:Op maandag 16 augustus 2021 14:30 schreef Tarado het volgende:
[..]
Maar het gaat uiteindelijk toch om succes al begrijp ik het enthousiasme wel hoor, het is weer leuk om naar te kijken en dat is al een grote stap.
quote:Feyenoord staat volgens L'Equipe op het punt Nesta Zahui te contracteren. De achttienjarige Franse aanvaller heeft een aanbod van Paris Saint-Germain om een profcontract te tekenen afgeslagen en is dus transfervrij. Bij Feyenoord ligt een contract voor een jaar met een optie voor nog een seizoen klaar, aldus de Franse sportkrant. Zahui sluit in eerste instantie aan bij Jong Feyenoord. PSG zou wel een doorverkooppercentage krijgen.
Was wat gedoe over de opleidingsvergoeding.quote:Op maandag 16 augustus 2021 14:49 schreef fetX het volgende:
[..]
Ik dacht dat dit al een done deal was eigenlijk.
Ik denk dat hij ook wellicht ook zijn ervaringen over AZ als organisatie kan overbrengen, nu heeft AZ wel het voordeel dat er een lager verwachtingen gelden, maar hoe AZ heel structureel de club heeft opgebouwd is wel goed te zien, ik meen dat men na het DSB debacle heeft gezegt, we gaan geen gekke uitgaven doen, maar investeren in de jeugd. Uiteindelijk ook slim om het trainingscomplex in Zaandam te vestigen omdat je dan ook makkelijker de concurrentie aan kan met Ajax. En nu zie je hoe het loont.quote:Op maandag 16 augustus 2021 14:17 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Precies. Toont ook zelfreflectie en juist dat is ontzettend nodig als jonge trainer. Jaap Stam gaf gelijk iedereen om zich heen de schuld toen hij een paar wedstrijden niet won en liep direct weg toen hij vast zat (zoals hij wel vaker heeft gedaan in zijn carriere), daar heb je geen ene kut aan.
Slot is het type trainer wat Feyenoord al heel lang nodig had.
Ik zou jezelf een postverbod opleggen na je laatste 10 posts in dit topic.quote:Op maandag 16 augustus 2021 15:08 schreef Tomatenboer het volgende:
Ik ga weer iets geks zeggen;
Zou Elvis Manu niet een leuke goedkope aanvaller zijn voor ons?
Deze cultheld heeft eigenlijk opmerkelijk goede statistieken de afgelopen jaren.
Nouja hoe het loont kan je alleen op de lange termijn zien. Wel heel benieuwd wat AZ dit seizoen met het geld gaat doen in ieder geval, over die jeugdopleiding ben ik niet zo ontzettend positief. Leuk dat ze die lui voor wat centen hebben kunnen verkopen maar daarin liggen ze niet mijlenver voor op Feyenoord ofzo.quote:Op maandag 16 augustus 2021 14:53 schreef raptorix het volgende:
[..]
Ik denk dat hij ook wellicht ook zijn ervaringen over AZ als organisatie kan overbrengen, nu heeft AZ wel het voordeel dat er een lager verwachtingen gelden, maar hoe AZ heel structureel de club heeft opgebouwd is wel goed te zien, ik meen dat men na het DSB debacle heeft gezegt, we gaan geen gekke uitgaven doen, maar investeren in de jeugd. Uiteindelijk ook slim om het trainingscomplex in Zaandam te vestigen omdat je dan ook makkelijker de concurrentie aan kan met Ajax. En nu zie je hoe het loont.
Ik slik zelf liever geen pilletjes op maandagen maar okéquote:Op maandag 16 augustus 2021 15:08 schreef Tomatenboer het volgende:
Deze cultheld heeft eigenlijk opmerkelijk goede statistieken de afgelopen jaren.
Zou niet verkeerd zijn. Laatste 2 seizoenen 34 competitiewedstrijden en 4 goals voor Beijing Renhe en Ludogoretz.quote:Op maandag 16 augustus 2021 15:08 schreef Tomatenboer het volgende:
Nog nooit een shirt met naam gekocht maar dan ga ik het overwegen.quote:
‘Jammer’. Die gaat naar Werder Bremen.quote:Op maandag 16 augustus 2021 15:53 schreef raptorix het volgende:
Je kunt altijd het gokje wagen met een speler als Giorgos Giakoumakis, als je er 26 in schiet bij VVV dan moet 73 geen enkel probleem zijn bij Feyenoord.
Gelukkig maar.quote:Op maandag 16 augustus 2021 15:56 schreef fetX het volgende:
[..]
‘Jammer’. Die gaat naar Werder Bremen.
Hadden we die niet afgetroefd voor Bozenik?quote:Op maandag 16 augustus 2021 15:56 schreef fetX het volgende:
[..]
‘Jammer’. Die gaat naar Werder Bremen.
Onze nieuwe Noorse wereldtopper.quote:Op maandag 16 augustus 2021 16:11 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Hadden we die niet afgetroefd voor Bozenik?
edit: nee dat was HSV
We hadden Werder afgetroefd op Aursnes.quote:Op maandag 16 augustus 2021 16:11 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Hadden we die niet afgetroefd voor Bozenik?
edit: nee dat was HSV
Onder de huidige trainer van Alavés maakt hij wel regelmatig minuten als wissel.quote:Op maandag 16 augustus 2021 16:03 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Valt mij tegen dat Kwiedetti nog niet is genoemd.
Ik deel nog steeds die mening.quote:Op maandag 16 augustus 2021 16:31 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Blijft prachtig dat mensen hier dat ooit dachten.
quote:Op maandag 16 augustus 2021 16:34 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik deel nog steeds die mening.
Zal wel mee te maken hebben dat dan Geertruida terug is? Want Slot ziet hem als CV.quote:Op maandag 16 augustus 2021 19:10 schreef Scrummie het volgende:
Bij FC Rijnmond kwam Burger ter sprake, schijnt dat Sparta een bod heeft gedaan maar Feyenoord wil hem nu sowieso niet laten gaan, misschien in de winterstop wel (dat vind ik dan weer wat apart).
Verder was Fraser best lovend over hem, en als verklaring voor weinig speeltijd was het corona in het begin, daarna stond het team goed. Zowel Fraser als Van Stee zien best wat potentie in hem.
Ja, dat zou natuurlijk kunnen. Niet aan gedacht.quote:Op maandag 16 augustus 2021 19:11 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Zal wel mee te maken hebben dat dan Geertruida terug is? Want Slot ziet hem als CV.
Dat zou ik raar vinden, verkoop Geertruida dan gewoon met dat laatste half jaar dat hij nog in zijn contract heeft staan (als dat zou lukken terwijl je hem transfervrij kan strikken, lol).quote:Op maandag 16 augustus 2021 19:11 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Zal wel mee te maken hebben dat dan Geertruida terug is? Want Slot ziet hem als CV.
Maar kan hij ook de vogeltjesdans?quote:Op maandag 16 augustus 2021 19:32 schreef Scrummie het volgende:
Ik vind die gozer op Mbappe lijken. Hopelijk heeft ie de helft van die kwaliteiten.
Dit is toch heel triest?quote:Op maandag 16 augustus 2021 19:43 schreef Caland het volgende:
[..]
Maar kan hij ook de vogeltjesdans?
[ twitter ]
Toornstragodquote:Op maandag 16 augustus 2021 19:43 schreef Caland het volgende:
[..]
[ twitter ]
Omdat het Feyenoord is, van elke andere club had je dit (terecht) compleet belachelijk gemaakt. Dit kan niet.quote:Op maandag 16 augustus 2021 19:52 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik vind het eigenlijk wel grappig, René.
Vooral grappig als je de spelers een beetje volgt, nu ook met die kleedkamerbeelden van Feyenoordmediagoden. Toornstra en Linssen zijn wel een beetje de clowns aan de kant van het Nederlandse groepje.quote:Op maandag 16 augustus 2021 19:55 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Omdat het Feyenoord is, van elke andere club had je dit (terecht) compleet belachelijk gemaakt. Dit kan niet.
Leuk dat ze een hoop lol hebben maar dit juichen is natuurlijk compleet debiel.quote:Op maandag 16 augustus 2021 19:56 schreef Caland het volgende:
[..]
Vooral grappig als je de spelers een beetje volgt, nu ook met die kleedkamerbeelden van Feyenoordmediagoden. Toornstra en Linssen zijn wel een beetje de clowns aan de kant van het Nederlandse groepje.
Vond je dat ook als Neres een achterlijk dansje deed?quote:Op maandag 16 augustus 2021 19:57 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Leuk dat ze een hoop lol hebben maar dit juichen is natuurlijk compleet debiel.
Nu nog Guidetti en het jaarlijkse riedeltje is weer gedaan.quote:Op maandag 16 augustus 2021 12:20 schreef Caland het volgende:
[ twitter ]
Het jaarlijkse Bas Dost geruchtje is er ook weer
Ja, ik heb liever dat de doelpuntenmaker de man van de voorzet bedankt. Maar toen vond je het wel achterlijk dus. (lol)quote:Op maandag 16 augustus 2021 19:58 schreef Caland het volgende:
[..]
Vond je dat ook als Neres een achterlijk dansje deed?
De man van de voorzet wordt hier weer zwaar overrated.quote:Op maandag 16 augustus 2021 19:59 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ja, ik heb liever dat de doelpuntenmaker de man van de voorzet bedankt.
quote:Op maandag 16 augustus 2021 19:43 schreef Caland het volgende:
[..]
[ twitter ]
Dit.quote:Op maandag 16 augustus 2021 19:55 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Omdat het Feyenoord is, van elke andere club had je dit (terecht) compleet belachelijk gemaakt. Dit kan niet.
Fixed.quote:Op maandag 16 augustus 2021 20:10 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Hm, als een expert PhD in treurigheid dit zegt vind ik het toch niet meer zo leuk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |