Ik zou jezelf een postverbod opleggen na je laatste 10 posts in dit topic.quote:Op maandag 16 augustus 2021 15:08 schreef Tomatenboer het volgende:
Ik ga weer iets geks zeggen;
Zou Elvis Manu niet een leuke goedkope aanvaller zijn voor ons?
Deze cultheld heeft eigenlijk opmerkelijk goede statistieken de afgelopen jaren.
Nouja hoe het loont kan je alleen op de lange termijn zien. Wel heel benieuwd wat AZ dit seizoen met het geld gaat doen in ieder geval, over die jeugdopleiding ben ik niet zo ontzettend positief. Leuk dat ze die lui voor wat centen hebben kunnen verkopen maar daarin liggen ze niet mijlenver voor op Feyenoord ofzo.quote:Op maandag 16 augustus 2021 14:53 schreef raptorix het volgende:
[..]
Ik denk dat hij ook wellicht ook zijn ervaringen over AZ als organisatie kan overbrengen, nu heeft AZ wel het voordeel dat er een lager verwachtingen gelden, maar hoe AZ heel structureel de club heeft opgebouwd is wel goed te zien, ik meen dat men na het DSB debacle heeft gezegt, we gaan geen gekke uitgaven doen, maar investeren in de jeugd. Uiteindelijk ook slim om het trainingscomplex in Zaandam te vestigen omdat je dan ook makkelijker de concurrentie aan kan met Ajax. En nu zie je hoe het loont.
Ik slik zelf liever geen pilletjes op maandagen maar okéquote:Op maandag 16 augustus 2021 15:08 schreef Tomatenboer het volgende:
Deze cultheld heeft eigenlijk opmerkelijk goede statistieken de afgelopen jaren.
Zou niet verkeerd zijn. Laatste 2 seizoenen 34 competitiewedstrijden en 4 goals voor Beijing Renhe en Ludogoretz.quote:Op maandag 16 augustus 2021 15:08 schreef Tomatenboer het volgende:
Nog nooit een shirt met naam gekocht maar dan ga ik het overwegen.quote:
‘Jammer’. Die gaat naar Werder Bremen.quote:Op maandag 16 augustus 2021 15:53 schreef raptorix het volgende:
Je kunt altijd het gokje wagen met een speler als Giorgos Giakoumakis, als je er 26 in schiet bij VVV dan moet 73 geen enkel probleem zijn bij Feyenoord.
Gelukkig maar.quote:Op maandag 16 augustus 2021 15:56 schreef fetX het volgende:
[..]
‘Jammer’. Die gaat naar Werder Bremen.
Hadden we die niet afgetroefd voor Bozenik?quote:Op maandag 16 augustus 2021 15:56 schreef fetX het volgende:
[..]
‘Jammer’. Die gaat naar Werder Bremen.
Onze nieuwe Noorse wereldtopper.quote:Op maandag 16 augustus 2021 16:11 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Hadden we die niet afgetroefd voor Bozenik?
edit: nee dat was HSV
We hadden Werder afgetroefd op Aursnes.quote:Op maandag 16 augustus 2021 16:11 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Hadden we die niet afgetroefd voor Bozenik?
edit: nee dat was HSV
Onder de huidige trainer van Alavés maakt hij wel regelmatig minuten als wissel.quote:Op maandag 16 augustus 2021 16:03 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Valt mij tegen dat Kwiedetti nog niet is genoemd.
Ik deel nog steeds die mening.quote:Op maandag 16 augustus 2021 16:31 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Blijft prachtig dat mensen hier dat ooit dachten.
quote:Op maandag 16 augustus 2021 16:34 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik deel nog steeds die mening.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |