Haps heeft nu definitief voor Suriname gekozen toch?quote:Op vrijdag 13 augustus 2021 13:34 schreef H.FR het volgende:
[..]
Ik vind Wijndal eigenlijk niet al te indrukwekkend eigenlijk. Denk dat die twee elkaar weinig ontlopen. En als Haps straks ergens aan spelen toe komt zal hij, zeker in 5-3-2, ook wel in aanmerking komen.
Mooi moment om het huishouden te gaan doen en dit op de achtergrond te laten streamen, dank voor de heads-up.quote:
Oh ja.quote:Op vrijdag 13 augustus 2021 13:41 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Haps heeft nu definitief voor Suriname gekozen toch?
Maar zegt nog niks dus.quote:
Vitesse - Willem II ook al verzet om de Goden van Vitesse meer rust te gunnen.quote:Op vrijdag 13 augustus 2021 14:42 schreef Caland het volgende:
[ twitter ]
De altijd dronken Van Seumeren is momenteel met glazen aan het gooien
Denk ook naar 16.45. Opzich wel logisch als die ruimte er toch is en je vrijdagmiddag een keer terugkomt uit Zweden.quote:Op vrijdag 13 augustus 2021 14:44 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Vitesse - Willem II ook al verzet om de Goden van Vitesse meer rust te gunnen.
De wedstrijd is verzet van 14:30 naar 16:45.
Waarschijnlijk zal deze dan wel verzet worden naar 14:30. Dat zal het verschil gaan maken. KNVB
Maak er dan gewoon maandagavond ofzo van. Ik heb een pittige mening over wedstrijden een paar uur verzetten.quote:Op vrijdag 13 augustus 2021 14:45 schreef Caland het volgende:
[..]
Denk ook naar 16.45. Opzich wel logisch als die ruimte er toch is en je vrijdagmiddag een keer terugkomt uit Zweden.
Ik heb een nog pittigere mening over voetbalwedstrijden op maandag.quote:Op vrijdag 13 augustus 2021 14:47 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Maak er dan gewoon maandagavond ofzo van. Ik heb een pittige mening over wedstrijden een paar uur verzetten.
Mensen die voetbalwedstrijden op een maandagavond inplannen verdienen een angry mob.quote:Op vrijdag 13 augustus 2021 14:48 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik heb een nog pittigere mening over voetbalwedstrijden op maandag.
Het is een uitwedstrijd, kan jou dat schelen.quote:Op vrijdag 13 augustus 2021 14:48 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik heb een nog pittigere mening over voetbalwedstrijden op maandag.
Ergens ook wel jammer als ie belangrijk in de kleedkamer is. Maar ja voetballend kan het gewoon totaal niet.quote:
Ja hoor, al ga ik niet naar Zweden. Utrecht uit is n van de leukere uitpotjes. Vooraf zuipen bij Kampong en daarna lachen om de frunnikside.quote:Op vrijdag 13 augustus 2021 14:51 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Het is een uitwedstrijd, kan jou dat schelen.
Of ga je serieus op zondag naar Utrecht afreizen voor zo'n tyfuswedstrijd? Helemaal als je die Europese eventueel al hebt meegepakt.
Ik had verwacht dat je Zweden wel zou verkiezen boven Utrecht. Maar ieder z'n ding.quote:Op vrijdag 13 augustus 2021 14:53 schreef Caland het volgende:
[..]
Ja hoor, al ga ik niet naar Zweden. Utrecht uit is n van de leukere uitpotjes. Vooraf zuipen bij Kampong en daarna lachen om de frunnikside.
Ik kan geen vakantie meer opnemen voor de rest van het jaar ivm een nieuwe baan. Rip Europese tripjes.quote:Op vrijdag 13 augustus 2021 14:54 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Ik had verwacht dat je Zweden wel zou verkiezen boven Utrecht. Maar ieder z'n ding.
@:paul graag jouw mening.
Heeft Korneel al gereageerd? Die is vast woedend.quote:Op vrijdag 13 augustus 2021 14:42 schreef Caland het volgende:
[ twitter ]
De altijd dronken Van Seumeren is momenteel met glazen aan het gooien
Bekijk het zo, bier is in Zweden achterlijk duur. Kan je dat budget doorschuiven naar een echte ECL-uitpot in de groepsfase.quote:Op vrijdag 13 augustus 2021 14:55 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik kan geen vakantie meer opnemen voor de rest van het jaar ivm een nieuwe baan. Rip Europese tripjes.
You’re blockedquote:Op vrijdag 13 augustus 2021 14:56 schreef fetX het volgende:
[..]
Heeft Korneel al gereageerd? Die is vast woedend.
@:maxi-mus
Ik denk niet dat die in 2022 gespeeld gaan worden.quote:Op vrijdag 13 augustus 2021 14:58 schreef Erasmus het volgende:
[..]
Bekijk het zo, bier is in Zweden achterlijk duur. Kan je dat budget doorschuiven naar een echte ECL-uitpot in de groepsfase.
Zie ninja-edit maatquote:Op vrijdag 13 augustus 2021 14:58 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik denk niet dat die in 2022 gespeeld gaan worden.
ONZ is een paar fora verderop.quote:Op vrijdag 13 augustus 2021 14:59 schreef Caland het volgende:
Dan maar hopen op Europese overwintering (hahaha)
Zo onrealistisch is dat in de Conference leauge niet toch.quote:Op vrijdag 13 augustus 2021 14:59 schreef Caland het volgende:
Dan maar hopen op Europese overwintering (hahaha)
Tering wat had ik een kater toen ik bij Kampong vandaan kwam met HMFquote:Op vrijdag 13 augustus 2021 14:53 schreef Caland het volgende:
[..]
Ja hoor, al ga ik niet naar Zweden. Utrecht uit is n van de leukere uitpotjes. Vooraf zuipen bij Kampong en daarna lachen om de frunnikside.
Je weet het nooit met FR. Liever iets te pessimistisch dan te optimistisch.quote:Op vrijdag 13 augustus 2021 14:59 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Zo onrealistisch is dat in de Conference leauge niet toch.
En met het getoonde spel. We spelen ze helemaal kapot.quote:Op vrijdag 13 augustus 2021 14:59 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik vond je toch vrij optimistisch dat je denkt dat Feyenoord in de buurt van Ajax gaat komen dit seizoen.quote:Op vrijdag 13 augustus 2021 15:00 schreef Erasmus het volgende:
[..]
Je weet het nooit met FR. Liever iets te pessimistisch dan te optimistisch.
We gaan het meemaken, allang blij dat we weer lekker naar het stadion mogen. Wat dat betreft ook wel jammer dat Disney dan zo’n zouteloos seizoen meepakt.quote:Op vrijdag 13 augustus 2021 14:59 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ho ho maat, ranglijst zegt niets over het puntenverschil tussen de posities.quote:Op vrijdag 13 augustus 2021 15:01 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik vond je toch vrij optimistisch dat je denkt dat Feyenoord in de buurt van Ajax gaat komen dit seizoen.
We kunnen niet ineens overal optimistisch over worden h, we komen van verquote:Op vrijdag 13 augustus 2021 14:59 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik vond het wel weer erg leuk om te zien hoor. Al konden die lui er ook helemaal niets van, hoe vaak zie je zulke simpele potjes van een NL club in Europa?quote:Op vrijdag 13 augustus 2021 15:00 schreef onlogisch het volgende:
[..]
En met het getoonde spel. We spelen ze helemaal kapot.
Oja dat verhaal heb ik wel eens gehoord geloof ik. Was ik niet bij toch?quote:Op vrijdag 13 augustus 2021 15:00 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Tering wat had ik een kater toen ik bij Kampong vandaan kwam met HMF
Klopt. Is ook wel weer even geleden. 2015 volgens mij. Wel met @SjaakBauerquote:Op vrijdag 13 augustus 2021 15:02 schreef Caland het volgende:
[..]
Oja dat verhaal heb ik wel eens gehoord geloof ik. Was ik niet bij toch?
Slot zei het net ook al. Hoevaak zie je een tegenstander zo spelen dat de kwaliteiten van jou het beste naar voren komen.quote:Op vrijdag 13 augustus 2021 15:02 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik vond het wel weer erg leuk om te zien hoor. Al konden die lui er ook helemaal niets van, hoe vaak zie je zulke simpele potjes van een NL club?
3 is inderdaad best in de buurt van 2, maar met 63 punten 3e worden terwijl ajax met 86 tweede wordt is nog steeds behoorlijk ver van hun vandaanquote:Op vrijdag 13 augustus 2021 15:01 schreef Erasmus het volgende:
[..]
Ho ho maat, ranglijst zegt niets over het puntenverschil tussen de posities.
Ik ben allang blij dat er een structuur te zien is. En een trend die zich lijkt te ontwikkelen. Soit, Drita sloeg HE-LE-MAAL nergens op. Dat was gewoon beschamend. Tegen ADO was het ook zelfkastijding. Maar toen Luzern uit, Atleti thuis en gisteren weer Luzern.... stemt mij dat toch gematigd positief. Ik mag die Slot wel. De vraag is alleen of Feyenoord de kracht in de wedstrijden kan blijven leggen zoals we gisteren zagen. Dat vereist nogal wat van de spelers. De vraag is of ze daar fysiek tegenop gewassen zijn en of onze selectie daar breed genoeg voor is.quote:Op vrijdag 13 augustus 2021 15:02 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik vond het wel weer erg leuk om te zien hoor. Al konden die lui er ook helemaal niets van, hoe vaak zie je zulke simpele potjes van een NL club in Europa?
Exactly my point. We gaan het zien. Hoop op het beste. Als ons huidige vorm zo blijft verwacht ik een spannend seizoen, maar het zou mij ook niet verbazen als het rondom de winterstop alles weer de kloten gaat.quote:Op vrijdag 13 augustus 2021 15:04 schreef Gutanoth het volgende:
[..]
3 is inderdaad best in de buurt van 2, maar met 63 punten 3e worden terwijl ajax met 86 tweede wordt is nog steeds behoorlijk ver van hun vandaan
Maar je zei dit erbij Hans: Zat te twijfelen of nrs 2/3 omgewisseld moesten worden, maar geef de ervarenheid van Ajax mijn voordeel van de twijfel.quote:Op vrijdag 13 augustus 2021 15:05 schreef Erasmus het volgende:
[..]
Exactly my point. We gaan het zien. Hoop op het beste. Als ons huidige vorm zo blijft verwacht ik een spannend seizoen, maar het zou mij ook niet verbazen als het rondom de winterstop alles weer de kloten gaat.
De vraag is vooral hoe dit Feyenoord voor de dag komt als een tegenstander gewoon lekker de lange bal en/of op de counter gaat spelen. Daar zat toch altijd vooral het probleem. Dat ze fysiek meekunnen lijkt me niet meer dan normaal.quote:Op vrijdag 13 augustus 2021 15:05 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ik ben allang blij dat er een structuur te zien is. En een trend die zich lijkt te ontwikkelen. Soit, Drita sloeg HE-LE-MAAL nergens op. Dat was gewoon beschamend. Tegen ADO was het ook zelfkastijding. Maar toen Luzern uit, Atleti thuis en gisteren weer Luzern.... stemt mij dat toch gematigd positief. Ik mag die Slot wel. De vraag is alleen of Feyenoord de kracht in de wedstrijden kan blijven leggen zoals we gisteren zagen. Dat vereist nogal wat van de spelers. De vraag is of ze daar fysiek tegenop gewassen zijn en of onze selectie daar breed genoeg voor is.
Ja, oftewel: tis nog allemaal te onzeker (voor mij) afhankelijk van de vorm. Een eerste indruk zegt niets over het verloop van het seizoen.quote:Op vrijdag 13 augustus 2021 15:06 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Maar je zei dit erbij Hans: Zat te twijfelen of nrs 2/3 omgewisseld moesten worden, maar geef de ervarenheid van Ajax mijn voordeel van de twijfel.
Nee dat niet maar ik vind het toch vrij optimistisch om te denken dat Feyenoord in de buurt van Ajax gaat eindigen, zelfs als ze het hele seizoen deze vorm doortrekken.quote:Op vrijdag 13 augustus 2021 15:07 schreef Erasmus het volgende:
[..]
Ja, oftewel: tis nog allemaal te onzeker afhankelijk van de vorm. Een eerste indruk zegt niets over het verloop van het seizoen.
Selectie van Feyenoord acht je vergelijkbaar met die van Ajax dat het om de vorm afhangt?quote:Op vrijdag 13 augustus 2021 15:07 schreef Erasmus het volgende:
[..]
Ja, oftewel: tis nog allemaal te onzeker (voor mij) afhankelijk van de vorm. Een eerste indruk zegt niets over het verloop van het seizoen.
@onlogisch is al 2 jaar geleden een hetze tegen Kkc begonnenquote:Op vrijdag 13 augustus 2021 15:07 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Hoezo zelfs? Dat is n van je beste spelers.
Het enige moment wanneer we bij Ajax in de buurt gaan komen is tijdens de wedstrijden (lol)quote:Op vrijdag 13 augustus 2021 15:08 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Nee dat niet maar ik vind het toch vrij optimistisch om te denken dat Feyenoord in de buurt van Ajax gaat eindigen, zelfs als ze het hele seizoen deze vorm doortrekken.
Als Ajax hun vorm zoals tegen PSV in JC Schaal doortrekt is ook van alles mogelijk. Maar daar kan je niet op rekenen (net zoals ik er niet op reken dat FR het hele seizoen de huidige vorm vasthoudt) want zoals ik al zei is een eerste indruk niet tekenend.quote:Op vrijdag 13 augustus 2021 15:08 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Nee dat niet maar ik vind het toch vrij optimistisch om te denken dat Feyenoord in de buurt van Ajax gaat eindigen, zelfs als ze het hele seizoen deze vorm doortrekken.
Ik vind hem niet zo denderend als de meeste hem hier vinden.quote:Op vrijdag 13 augustus 2021 15:11 schreef hhh38 het volgende:
[..]
@:onlogisch is al 2 jaar geleden een hetze tegen Kkc begonnen
Leuk trolletjequote:Op vrijdag 13 augustus 2021 15:04 schreef Gutanoth het volgende:
[..]
3 is inderdaad best in de buurt van 2, maar met 63 punten 3e worden terwijl ajax met 86 tweede wordt is nog steeds behoorlijk ver van hun vandaan
Ik ben ook van de hypetrain af. En sindsdien speelt hij heel behoorlijk dus ik ga er ook niet meer opquote:Op vrijdag 13 augustus 2021 15:11 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ik vind hem niet zo denderend als de meeste hem hier vinden.
Derde op grote afstand van nr 2. Op meer zou ik cht niet rekenen. Daarvoor komen we simpelweg kwaliteit tekort en is de selectie te smal voor.quote:Op vrijdag 13 augustus 2021 15:11 schreef Erasmus het volgende:
[..]
Als Ajax hun vorm zoals tegen PSV in JC Schaal doortrekt is ook van alles mogelijk. Maar daar kan je niet op rekenen (net zoals ik er niet op reken dat FR het hele seizoen de huidige vorm vasthoudt) want zoals ik al zei is een eerste indruk niet tekenend.3de met een gat van 12+ punten kan, 3de op doelsaldo kan ook. Who knows.
Ergo: we zien het wel. Doe volgend seizoen een ranglijsttopic met puntenverschillen erbij voor bonuspunten.
Ja we gaan Ajax toch niet afrekenen op een meer dan prima half uur en een uur met 10 man?quote:Op vrijdag 13 augustus 2021 15:11 schreef Erasmus het volgende:
[..]
Als Ajax hun vorm zoals tegen PSV in JC Schaal doortrekt is ook van alles mogelijk. Maar daar kan je niet op rekenen (net zoals ik er niet op reken dat FR het hele seizoen de huidige vorm vasthoudt) want zoals ik al zei is een eerste indruk niet tekenend.3de met een gat van 12+ punten kan, 3de op doelsaldo kan ook. Who knows.
Ergo: we zien het wel. Doe volgend seizoen een ranglijsttopic met puntenverschillen erbij voor bonuspunten.
Yup, eens. Daarom vind ik het lastig om te speculeren met voetbal.quote:Op vrijdag 13 augustus 2021 15:14 schreef fetX het volgende:
[..]
Derde op grote afstand van nr 2. Op meer zou ik cht niet rekenen. Daarvoor komen we simpelweg kwaliteit tekort en is de selectie te smal voor.
Guus Til gaat 15 goals maken en wordt topscoorder van Feyenoord.quote:Op vrijdag 13 augustus 2021 15:15 schreef Scrummie het volgende:
Er worden hier veel voorspellingen gedaan, ik ga dit topic even opslaan.
Je hebt gelijk hoor, spreek je niet tegen. Alleen insinueer je dat ik Ajax kut ga vinden spelen op basis van een weddenschappie. Ik denk gewoon dat er wederom een gat gaat onstaan tussen de nrs. 1-2 en de rest. Maar Feyenoord boven Ajax zetten doe ik normaliter altijd.quote:Op vrijdag 13 augustus 2021 15:14 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ja we gaan Ajax toch niet afrekenen op een meer dan prima half uur en een uur met 10 man?![]()
Mijn punt is meer het punt dat Frozen ook een beetje maakt, het heeft weinig met vorm te maken. Zelfs als Ajax een kutseizoen draait gaan ze nog hoger eindigen. Het verschil was vorig jaar 29 punten he.
Ik zal er over nadenken.
En gaat Scrummie4.0 ons dan vertellen wie er gelijk had?quote:Op vrijdag 13 augustus 2021 15:15 schreef Scrummie het volgende:
hoop het niet.quote:Op vrijdag 13 augustus 2021 15:16 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Guus Til gaat 15 goals maken en wordt topscoorder van Feyenoord.
Uh goeie! Hahaha!quote:Op vrijdag 13 augustus 2021 15:16 schreef fetX het volgende:
[..]
En gaat Scrummie4.0 ons dan vertellen wie er gelijk had?
Einde seizoen hopen we dat we Sini beetje verkocht krijgen.quote:Op vrijdag 13 augustus 2021 15:15 schreef Scrummie het volgende:
Jahanbaksh trapt er 22 in en wordt topscoorder van de Eredivisiequote:Op vrijdag 13 augustus 2021 15:16 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Guus Til gaat 15 goals maken en wordt topscoorder van Feyenoord.
Til wordt voor goedkoop overgenomen met een meerjarig contract door de inzet van Arnesen na vele bezoekjes aan Spartak.quote:Op vrijdag 13 augustus 2021 15:15 schreef Scrummie het volgende:
Oh nee hoor dan begrijpen we elkaar verkeerd want dat wilde ik niet insinueren. Ik vond je gewoon opvallend positief dat je twijfelde wie 2e werd.quote:Op vrijdag 13 augustus 2021 15:16 schreef Erasmus het volgende:
[..]
Je hebt gelijk hoor, spreek je niet tegen. Alleen insinueer je dat ik Ajax kut ga vinden spelen op basis van een weddenschappie. Ik denk gewoon dat er wederom een gat gaat onstaan tussen de nrs. 1-2 en de rest. Maar Feyenoord boven Ajax zetten doe ik normaliter altijd.
Kokcu gaat voor 40-45 miljoen naar PSG na dit seizoen.quote:Op vrijdag 13 augustus 2021 15:18 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Jahanbaksh trapt er 22 in en wordt topscoorder van de Eredivisie
Ik weet niet hoe denderend de meesten hem hier nog vinden, ik ben een tijdje n van de laatsten geweest die nog in hem geloofde. Ik ben wel altijd overtuigd geweest dat een aanvallende speelstijl hem beter zou liggen, maar ik ben ook wel gaan twijfelen of het wel zo'n groot talent is de afgelopen tijd.quote:Op vrijdag 13 augustus 2021 15:11 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ik vind hem niet zo denderend als de meeste hem hier vinden.
Dacht al dat het een gevalletje miscommunicatie was.quote:Op vrijdag 13 augustus 2021 15:19 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Oh nee hoor dan begrijpen we elkaar verkeerd want dat wilde ik niet insinueren. Ik vond je gewoon opvallend positief dat je twijfelde wie 2e werd.
Denk ook een spannende titelstrijd en dan een gat, hopen dat Feyenoord dat gat de komende jaren kan dichten. Ze zijn in mijn ogen in ieder geval sterk bezig op alle fronten nu.
Ik acht de kans groter dat we dan Hendrix krijgen ofzoquote:Op vrijdag 13 augustus 2021 15:18 schreef Erasmus het volgende:
[..]
Til wordt voor goedkoop overgenomen met een meerjarig contract door de inzet van Arnesen na vele bezoekjes aan Spartak.
Ik ben in shock dat hij indrinkt bij Kampong. Verder geen commentaarquote:Op vrijdag 13 augustus 2021 14:54 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Ik had verwacht dat je Zweden wel zou verkiezen boven Utrecht. Maar ieder z'n ding.
@:paul graag jouw mening.
Als het hem bij een PL-club lukt, dan kan het ook bij Spartak die ook met geld kunnen smijten.quote:Op vrijdag 13 augustus 2021 15:22 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Ik acht de kans groter dat we dan Hendrix krijgen ofzo
Ze hebben wel net verlengd voor de huur he, dat zal een reden hebben.quote:Op vrijdag 13 augustus 2021 15:24 schreef Erasmus het volgende:
[..]
Als het hem bij een PL-club lukt, dan kan het ook bij Spartak die ook met geld kunnen smijten.
Tenminste, daar hoop ik op.
Iemand op FOK! die de trainingen bezoekt moet hem gewoon even vertellen dat hij zich flink moet misdragen bij Spartak volgend jaar zomer om in Rotterdam te blijven voetballen. Gezien ze daar in Moskou geld als water hebben ligt een contractontbinding sneller dan normaal op de loer. /squote:Op vrijdag 13 augustus 2021 15:27 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ze hebben wel net verlengd voor de huur he, dat zal een reden hebben.
Potver, helemaal vergeten ja.quote:Op vrijdag 13 augustus 2021 13:41 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Haps heeft nu definitief voor Suriname gekozen toch?
Ik was schijnbaar heel onduidelijk, maar ik bedoelde dus als club uitspreken dat je geen shirts geeft aan mensen met een bord, maar dat je dit willekeurig doet.quote:Op vrijdag 13 augustus 2021 13:36 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ja lekker dan, straks 34.000 bordjes met 'Mark, ik wil geen shirt hoor!'.
Het cynisme/sarcasme in mijn post was schijnbaar ook onduidelijkquote:Op vrijdag 13 augustus 2021 18:49 schreef H.FR het volgende:
[..]
Ik was schijnbaar heel onduidelijk, maar ik bedoelde dus als club uitspreken dat je geen shirts geeft aan mensen met een bord, maar dat je dit willekeurig doet.
Wat dat betreft jammer dat Hendriks niet wat vaker links centraal heeft gestaan in de voorbereiding. Erg benieuwd hoe hij het zou doen als vervanger van Senesi. Ook nu met zo'n Trauner naast zich die toch wel wat ervaring heeft.quote:Op vrijdag 13 augustus 2021 21:58 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Napoli zou nog altijd Senesi willen hebben.
Ik kom nu wel op het punt dat ik zeg laat hem lekker dit seizoen in Rotterdam. Hij is zo goed dat die echt volgend jaar nog wel wat oplevert. Hoe die gisteren en tegen Atleti weer ballen geeft/passt. Poow, kunnen er verdomd weinig bij ons.
Dat die alleen maar als back gebruikt wordt en Fer als Burger als CV's begrijp ik verdomd weinig van.quote:Op vrijdag 13 augustus 2021 22:01 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Wat dat betreft jammer dat Hendriks niet wat vaker links centraal heeft gestaan in de voorbereiding. Erg benieuwd hoe hij het zou doen als vervanger van Senesi. Ook nu met zo'n Trauner naast zich die toch wel wat ervaring heeft.
Oh zeker, alleen maar goed. Maar ik wil nog geen afscheid nemen van Malacia, dat mannetje begint steeds beter te worden.quote:Op zaterdag 14 augustus 2021 08:50 schreef Elan het volgende:
[..]
Prima toch al die (vermeende) interesse.
Erg benieuwd wat hij gaat opleveren.
Nou ja, dit jaar nog bij de jeugd, en volgend seizoen zal hij al de concurrentie kunnen aangaan voor de plek waar Til nu staat.quote:Op zaterdag 14 augustus 2021 09:42 schreef Tarado het volgende:
[..]
een goed en een slecht teken, die jongen moet veel spelen maar heeft geen elftal waar dat kan
Tsja boeiend of het een goede keus voor hem zou zijn. Bayern heeft knaken, mooie prijs vragen, Bjorkan en een spits (Sporar?) oppikken en dan ga je erop vooruit.quote:Op zaterdag 14 augustus 2021 09:42 schreef Tarado het volgende:
[..]
een goed en een slecht teken, die jongen moet veel spelen maar heeft geen elftal waar dat kan
ja maar hij is te goed voor de jeugd en nog niet goed genoeg voor het eerste, met dank aan Martinquote:Op zaterdag 14 augustus 2021 09:45 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Nou ja, dit jaar nog bij de jeugd, en volgend seizoen zal hij al de concurrentie kunnen aangaan voor de plek waar Til nu staat.
Hij is 16, dat zal dus wel meevallen.quote:Op zaterdag 14 augustus 2021 09:42 schreef Tarado het volgende:
[..]
denk dat je Malacia en Milambo door elkaar haaltquote:Op zaterdag 14 augustus 2021 09:46 schreef Keyos het volgende:
[..]
Tsja boeiend of het een goede keus voor hem zou zijn. Bayern heeft knaken, mooie prijs vragen, Bjorkan en een spits (Sporar?) oppikken en dan ga je erop vooruit.
Hadden Van Persie of Wijnaldum ook de gouden gids competitie nodig om door te breken danquote:Op zaterdag 14 augustus 2021 09:46 schreef Tarado het volgende:
[..]
ja maar hij is te goed voor de jeugd en nog niet goed genoeg voor het eerste, met dank aan Martin
ja je kan in de ontkenning blijven maar je weet zelf ook wel dat het gewoon een stuk moeilijker is, Seedorf sloeg ook alles over, uitzonderingen bevestigen de regel, laten we dan maar hopen dat hij dat ook is, zou leuk zijn.quote:Op zaterdag 14 augustus 2021 09:51 schreef Caland het volgende:
[..]
Hadden Van Persie of Wijnaldum ook de gouden gids competitie nodig om door te breken dan
Ja ik ga met je gedachte mee met talenten die er een beetje tussenin vallen. In de categorie Azarkan, El Bouchataoui etc. Die net te oud zijn voor de <19 en ook net niet goed genoeg voor het eerste.quote:Op zaterdag 14 augustus 2021 09:53 schreef Tarado het volgende:
[..]
ja je kan in de ontkenning blijven maar je weet zelf ook wel dat het gewoon een stuk moeilijker is, Seedorf sloeg ook alles over, uitzonderingen bevestigen de regel, laten we dan maar hopen dat hij dat ook is, zou leuk zijn.
Die Bjorkan heeft nog een half jaar contract of zo dus die kost sowieso bijna niks.quote:Op zaterdag 14 augustus 2021 09:17 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Oh zeker, alleen maar goed. Maar ik wil nog geen afscheid nemen van Malacia, dat mannetje begint steeds beter te worden.
Maar wat @:Caland zegt, het is tegelijk ook de positie waar je je bij een vertrek niet direct weer hoeft te versterken (al zullen ze dat wel doen met die Borkan oid maar die kost ook geen 10 miljoen ofzo) omdat je Haps nog altijd hebt en zelfs eventueel Hendriks nog.
nee want een ventje van 16 dat goed genoeg is om in te vallen bij het eerste is gebaat bij meer weerstand als hij niet mee doet en dat heb je bij de <19 nietquote:Op zaterdag 14 augustus 2021 09:56 schreef Caland het volgende:
Voor ventjes van 16 of 17 is het toch net zo waardevol om een jaar lang mee te trainen met de grote jongens en afwisselend in de <19 en eerste op te draven joh
Ja totaal niet mee eens. Op die leeftijd kan je ook in de <19 nog genoeg bijleren. Zelfs als je de hele week met het eerste meetraint.quote:Op zaterdag 14 augustus 2021 10:01 schreef Tarado het volgende:
[..]
nee want een ventje van 16 dat goed genoeg is om in te vallen bij het eerste is gebaat bij meer weerstand als hij niet mee doet en dat heb je bij de <19 niet
Je kijkt teveel naar leeftijd en niet naar kwaliteit, goed genoeg is oud genoeg, blijft een feit dat als hij net kan aanhaken bij het eerste hij fluitend mee doet met de <19.quote:Op zaterdag 14 augustus 2021 10:05 schreef Caland het volgende:
[..]
Ja totaal niet mee eens. Op die leeftijd kan je ook in de <19 nog genoeg bijleren. Zelfs als je de hele week met het eerste meetraint.
Vooral wel geinig dat Slot die Hartjes volledig zelf heeft opgepikt na het bekijken van zowat alle jeugdwedstrijden digitaal. Geeft wel aan dat het een perfectionist is, heeft ook zijn eigen mediatheek maar dat verhaal is volgens mij wel redelijk bekend inmiddelsquote:Op zaterdag 14 augustus 2021 10:07 schreef onlogisch het volgende:
Ik denk dat we nog wel het e.e.a. van Milambo gaan zien bij het eerste dit jaar. Als Slot hem in een Europese wedstrijd laat debuteren (soit, wel al gespeeld) dan verwacht ik dat hij wel vaker zijn opwachting kan maken in wedstrijden die al gespeeld zijn. Sowieso heeft Slot aangegeven 'onder de indruk te zijn' van de prestaties van Hartjes & Milambo. Goede ontwikkeling dus
Ja maar dat je zo nodig een KKD team nodig hebt om zo iemand meer weerstand te bieden is ook flauwekul. Dan hebben we het dus tot voor 3-4 jaar geleden allemaal verkeerd gedaan blijkbaar.quote:Op zaterdag 14 augustus 2021 10:10 schreef Tarado het volgende:
[..]
Je kijkt teveel naar leeftijd en niet naar kwaliteit, goed genoeg is oud genoeg, blijft een feit dat als hij net kan aanhaken bij het eerste hij fluitend mee doet met de <19.
ja noem het maar flauwekul, het is gewoon een stap in de opleiding die bij Feyenoord ontbreektquote:Op zaterdag 14 augustus 2021 10:13 schreef Caland het volgende:
[..]
Ja maar dat je zo nodig een KKD team nodig hebt om zo iemand meer weerstand te bieden is ook flauwekul. Dan hebben we het dus tot voor 3-4 jaar geleden allemaal verkeerd gedaan blijkbaar.
Absoluut, maar juist niet voor deze categorie talenten. Die hebben er nu veel meer aan om een jaartje half of helemaal bij het eerste mee te draaien. Mochten ze nou volgend jaar geen uitzicht hebben op speeltijd kan je ze altijd kwijt bij de RKC’s van deze wereldquote:Op zaterdag 14 augustus 2021 10:18 schreef Tarado het volgende:
[..]
ja noem het maar flauwekul, het is gewoon een stap in de opleiding die bij Feyenoord ontbreekt
We moeten ook niet gaan doen alsof je zonder KKD team geen talenten meer ziet aansluiten. Het is absoluut een grote fout geweest maar de reden dat er daar meer talenten aansluiten is omdat ze er meer hebben en zo niet kopen. Simple as that.quote:Op zaterdag 14 augustus 2021 10:20 schreef onlogisch het volgende:
Het is ook niet vreemd dat er bij Ajax meer aansluit vanuit de jeugd bij het eerste. Juist omdat ze die piramide goed hebben opgebouwd. Het ontbreken van een KKD team bij Feyenoord is echt de grootste fout die er in de afgelopen 10 jaar gemaakt is. Nou ja, dat en Lex Immers op 10 zetten.
Maar als je tweede in KKD speelt kunnen deze spelers meetrainen met eerste en hun wedstrijden spelen in KKD. Dat is toch win-win dan dat ze op bank moeten zitten of zelfs met -19 moeten meedoenquote:Op zaterdag 14 augustus 2021 10:21 schreef Caland het volgende:
[..]
Absoluut, maar juist niet voor deze categorie talenten. Die hebben er nu veel meer aan om een jaartje half of helemaal bij het eerste mee te draaien. Mochten ze nou volgend jaar geen uitzicht hebben op speeltijd kan je ze altijd kwijt bij de RKC’s van deze wereld
Zeker, maar we moeten vooral niet doen alsof het een onmisbare schakel is. Al helemaal niet voor een ventje van 16quote:Op zaterdag 14 augustus 2021 10:26 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Maar als je tweede in KKD speelt kunnen deze spelers meetrainen met eerste en hun wedstrijden spelen in KKD. Dat is toch win-win dan dat ze op bank moeten zitten of zelfs met -19 moeten meedoen
Jawel, daarom stuurden ze destijds Frenkie weg want te klein.quote:Op zaterdag 14 augustus 2021 10:18 schreef Elan het volgende:
Die Hartjes is wel echt een tuinkabouter weer.
Selecteren ze daar niet op bij ons?
Gelukkig hielden we wel Clasie die de opvolger van Xavi kon worden.quote:Op zaterdag 14 augustus 2021 10:28 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Jawel, daarom stuurden ze destijds Frenkie weg want te klein.
Zelfspot beste spot. Een welverdiende like!quote:Op zaterdag 14 augustus 2021 10:28 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Gelukkig hielden we wel Clasie die de opvolger van Xavi kon worden.
veel trainen op jonge leeftijd beperkt de groei (geen grap)quote:Op zaterdag 14 augustus 2021 10:18 schreef Elan het volgende:
Die Hartjes is wel echt een tuinkabouter weer.
Selecteren ze daar niet op bij ons?
Dus jongens als Lebron James zouden eigenlijk nog 20 cm langer zijn geworden als ze niet gingen basketballenquote:Op zaterdag 14 augustus 2021 10:29 schreef Tarado het volgende:
[..]
veel trainen op jonge leeftijd beperkt de groei (geen grap)
de ene is er wat gevoeliger voor dan de ander maar je ziet in het voetbal vaak dat jongens die heel jong al in een topopleiding zitten minder hard groeienquote:Op zaterdag 14 augustus 2021 10:31 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Dus jongens als Lebron James zouden eigenlijk nog 20 cm langer zijn geworden als ze niet gingen basketballen![]()
Nee joh voor dit soort (buitencategorie) talenten is de KKD niet nodig.quote:Op zaterdag 14 augustus 2021 09:46 schreef Tarado het volgende:
[..]
ja maar hij is te goed voor de jeugd en nog niet goed genoeg voor het eerste, met dank aan Martin
De categorie Frenkie de Jong en Matthijs de Ligt bedoel je?quote:Op zaterdag 14 augustus 2021 12:07 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Nee joh voor dit soort (buitencategorie) talenten is de KKD niet nodig.
Die waren er zonder de potjes tegen TOP nooit gekomen.quote:Op zaterdag 14 augustus 2021 12:08 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
De categorie Frenkie de Jong en Matthijs de Ligt bedoel je?
Als hij zo goed is dat hij genoeg speelminuten in het eerste krijgt, we gaan het zien.quote:Op zaterdag 14 augustus 2021 12:07 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Nee joh voor dit soort (buitencategorie) talenten is de KKD niet nodig.
Dat zegt niemand maar het heeft wel geholpen bij de ontwikkeling en hoe snel je aan kan sluiten bij het 1e, wat ze ook zelf regelmatig aangeven. Madueke is ook een goed voorbeeld wat dat betreft.quote:Op zaterdag 14 augustus 2021 12:10 schreef Caland het volgende:
[..]
Die waren er zonder de potjes tegen TOP nooit gekomen.
Ja, maar het is ook geen exacte wetenschap. Bevordert het? Ja. Zijn er meerdere wegen naar Rome? Ja.quote:Op zaterdag 14 augustus 2021 12:10 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Dat zegt niemand maar het heeft wel geholpen bij de ontwikkeling en hoe snel je aan kan sluiten bij het 1e, wat ze ook zelf regelmatig aangeven. Madueke is ook een goed voorbeeld wat dat betreft.
quote:Op zaterdag 14 augustus 2021 12:15 schreef Caland het volgende:
[..]
Ja, maar het is ook geen exacte wetenschap. Bevordert het? Ja. Zijn er meerdere wegen naar Rome Rotterdam? Ja.
11 tegen 11, bal is rond.quote:Op zaterdag 14 augustus 2021 12:15 schreef Caland het volgende:
[..]
Ja, maar het is ook geen exacte wetenschap. Bevordert het? Ja. Zijn er meerdere wegen naar Rome? Ja.
Dat is niet best.quote:Op zaterdag 14 augustus 2021 17:34 schreef Slobeend het volgende:
Feyenoord O21 heeft met 2-1 verloren van Kozakken Boys @:scrummie
Maar de stap naar het eerste elftal van Ajax is groter dan naar die van Feyenoord. Je ziet nu Kkc, Geertruida, Malacia en Bijlow in een redelijk korte tijd doorbreken en een deel daarvan kreeg de kans omdat er weinig concurrentie was. Als het talent overduidelijk is maak je bij Feyenoord vanzelf wel minuten op jonge leeftijd, das bij Ajax echt minder (en zelfs daar zie je nu Gravenberch op heel jonge leeftijd doorbreken).quote:Op zaterdag 14 augustus 2021 12:10 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Dat zegt niemand maar het heeft wel geholpen bij de ontwikkeling en hoe snel je aan kan sluiten bij het 1e, wat ze ook zelf regelmatig aangeven.
Wat versta jij onder 'redelijke korte tijd' dan?quote:Op zaterdag 14 augustus 2021 18:24 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Maar de stap naar het eerste elftal van Ajax is groter dan naar die van Feyenoord. Je ziet nu Kkc, Geertruida, Malacia en Bijlow in een redelijk korte tijd doorbreken en een deel daarvan kreeg de kans omdat er weinig concurrentie was. Als het talent overduidelijk is maak je bij Feyenoord vanzelf wel minuten op jonge leeftijd, das bij Ajax echt minder (en zelfs daar zie je nu Gravenberch op heel jonge leeftijd doorbreken).
Het is juist de tussencategorie die we nu vaak mislopen.
Juist voor die tussencategorie is zo'n KKD elftal toch ideaal?quote:Op zaterdag 14 augustus 2021 18:24 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Maar de stap naar het eerste elftal van Ajax is groter dan naar die van Feyenoord. Je ziet nu Kkc, Geertruida, Malacia en Bijlow in een redelijk korte tijd doorbreken en een deel daarvan kreeg de kans omdat er weinig concurrentie was. Als het talent overduidelijk is maak je bij Feyenoord vanzelf wel minuten op jonge leeftijd, das bij Ajax echt minder (en zelfs daar zie je nu Gravenberch op heel jonge leeftijd doorbreken).
Het is juist de tussencategorie die we nu vaak mislopen.
Ja das precies de categorie die ik bedoelquote:Op zaterdag 14 augustus 2021 18:32 schreef maxi-mus het volgende:
Juist voor die tussencategorie is zo'n KKD elftal toch ideaal?
Bedoel redelijk kort achter elkaar (tweede seizoenshelft 19/20)quote:Op zaterdag 14 augustus 2021 18:26 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Wat versta jij onder 'redelijke korte tijd' dan?
Kijken of we morgen de goede wedstrijden door kunnen zetten. Da’s altijd nog de vraagquote:Op zaterdag 14 augustus 2021 19:12 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
We zijn AZ op alle fronten voorbij.
Onder Slot is alles andersquote:Op zaterdag 14 augustus 2021 21:08 schreef fetX het volgende:
[..]
Kijken of we morgen de goede wedstrijden door kunnen zetten. Da’s altijd nog de vraag
Frontpage, niet geklikt. En al besproken in het Premier League topic.quote:Op zaterdag 14 augustus 2021 22:53 schreef timmmmm het volgende:
Pijnlijk : Anne Frank verschijnt in eerbetoon Everton aan overleden supporters
@:caland
Altijd al gedacht dat die moffen wel meeviellen. Anne Frank blijkbaar doodgegaan aan een simpel griepje.quote:Op zaterdag 14 augustus 2021 22:53 schreef timmmmm het volgende:
Pijnlijk : Anne Frank verschijnt in eerbetoon Everton aan overleden supporters
@:caland
Geboren in 1929, ook wel een bevestiging dat het niet bepaald jonge mensen zijn die er aan dood gaanquote:Op zondag 15 augustus 2021 00:31 schreef Caland het volgende:
[..]
Altijd al gedacht dat die moffen wel meeviellen. Anne Frank blijkbaar doodgegaan aan een simpel griepje.
Stukje onderliggend lijden.quote:Op zondag 15 augustus 2021 01:14 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Geboren in 1929, ook wel een bevestiging dat het niet bepaald jonge mensen zijn die er aan dood gaan
Ik verwacht sowieso 3 punten maar ik vermoed ook dat het een stroeve 0-1, 1-2 of 2-3 gaat worden voor ons.quote:Op zondag 15 augustus 2021 12:14 schreef Elan het volgende:
Gezien alle euforie van de afgelopen week zal vandaag wel weer een enorme kutwedstrijd worden.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En door corona een verschrikkelijke voorbereiding.quote:Op zondag 15 augustus 2021 12:51 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Heb er in ieder geval zin in
Fred Grim is ook geen trainer die zich ingraaft.
Je gaat dit analyseren? Kom op zeg Feyenoord is niet heel best maar ook dit moet je makkelijk winnen met 4 of 5 goals verschil.quote:Op zondag 15 augustus 2021 14:09 schreef fetX het volgende:
Net trouwens uit pure verveling de samenvatting Velez Mostar - Elfsborg gekeken, maar dat is echt een wonder dat dat 1-4 is geworden. Elfsborg heeft letterlijk 5 schoten op doel gehad (waarvan 1 pingel en 1 door een pass recht in de voeten van een aanvaller) en verder was het Velez Mostar eigenlijk dat best wat kansen creerde. Dat Elfsborg schat ik op basis daarvan niet hoger in dan Luzern, eerder lager.
Ik keek een samenvatting uit nieuwsgierigheid, ja. Mag het?quote:Op zondag 15 augustus 2021 14:16 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Je gaat dit analyseren? Kom op zeg Feyenoord is niet heel best maar ook dit moet je makkelijk winnen met 4 of 5 goals verschil.
quote:Op zondag 15 augustus 2021 14:16 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Je gaat dit analyseren? Kom op zeg Feyenoord is niet heel best maar ook dit moet je makkelijk winnen met 4 of 5 goals verschil.
Het mag zeker maar het is wel tekenend voor het verval van Feyenoord.quote:Op zondag 15 augustus 2021 14:58 schreef fetX het volgende:
[..]
Ik keek een samenvatting uit nieuwsgierigheid, ja. Mag het?
Oke litmanenafcaquote:Op zondag 15 augustus 2021 15:23 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Het mag zeker maar het is wel tekenend voor het verval van Feyenoord.
Linssen op de buitenpositie is ook echt verschrikkelijkquote:Op zondag 15 augustus 2021 15:23 schreef TweedeKlum het volgende:
Dit geeft wel aan dat Slot nul vertrouwen heeft in Bannis en Bozenik.
Eens. Feyenoord is Feyenoord niet meer.quote:Op zondag 15 augustus 2021 15:23 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Yup maar met 10 man beginnen is ook zo wat. Slot legt de lat duidelijk hoger.quote:Op zondag 15 augustus 2021 15:25 schreef Caland het volgende:
[..]
Linssen op de buitenpositie is ook echt verschrikkelijk
Zou je niet zo willen trollen? Bedankt!quote:Op zondag 15 augustus 2021 15:26 schreef Bolasie het volgende:
[..]
Eens. Feyenoord is Feyenoord niet meer.
quote:ℹ️ | VAN PERSIE EN HULSHOFF VANDAAG DE ASSISTENTEN
Robin van Persie en Sipke Hulshoff zijn vanmiddag de assistenten van Arne Slot. Marino Pusic zit in quarantaine, na een besmetting in directe omgeving. John de Wolf is ziek (niet COVID-19-gerelateerd) en is thuis gebleven om uit te zieken.
quote:Op zondag 15 augustus 2021 15:23 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Is goed, volgende keer zal ik hetzelfde bericht van vi.nl gebruiken.quote:Op zondag 15 augustus 2021 15:29 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Zou je niet zo willen trollen? Bedankt!
Wow madquote:Op zondag 15 augustus 2021 15:37 schreef Bolasie het volgende:
[..]
Is goed, volgende keer zal ik hetzelfde bericht van vi.nl gebruiken.
Oftewel: donder op met je gejank.
Uit dat licht, weg die club.quote:Op zondag 15 augustus 2021 15:26 schreef Bolasie het volgende:
[..]
Eens. Feyenoord is Feyenoord niet meer.
Het wordt echt tijd voor een redelijke spits.quote:Op zondag 15 augustus 2021 16:07 schreef Caland het volgende:
Noor krijgt na een paar dagen trainen al de voorkeur boven Fer (lol)
Geen Bald en Conteh (wie?)
Aidsbank
Yup maar de renovatie kan ook niet in zo'n korte tijd voltooid zijn.quote:Op zondag 15 augustus 2021 16:07 schreef Caland het volgende:
Aidsbank
Ik vraag me af hoe lang die Balde nog afwezig is.quote:Op zondag 15 augustus 2021 16:07 schreef Caland het volgende:
Aidsbank
Ben wel benieuwd hoe hij terugkomt. Het was niet hoogstaand, maar vond toch dat hij wel aardig balde.quote:Op zondag 15 augustus 2021 16:17 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ik vraag me af hoe lang die Balde nog afwezig is.
Witheet.quote:Op zondag 15 augustus 2021 15:37 schreef Bolasie het volgende:
[..]
Is goed, volgende keer zal ik hetzelfde bericht van vi.nl gebruiken.
Oftewel: donder op met je gejank.
Is dat nog steeds dezelfde blessure? Die gozer is letterlijk nog geen maand volledig fit geweest bij ons.quote:Op zondag 15 augustus 2021 16:18 schreef fetX het volgende:
[..]
Ben wel benieuwd hoe hij terugkomt. Het was niet hoogstaand, maar vond toch dat hij wel aardig balde.
Nee, dit krijgt geen like.quote:Op zondag 15 augustus 2021 16:18 schreef fetX het volgende:
[..]
Ben wel benieuwd hoe hij terugkomt. Het was niet hoogstaand, maar vond toch dat hij wel aardig balde.
quote:Op zondag 15 augustus 2021 16:45 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Ik verwacht 0-3 of 1-3, dan staan we alvast derde.
Moest jij er niet naar toe?quote:Op zondag 15 augustus 2021 17:04 schreef Caland het volgende:
Die Linssen maakt er gewoon 15 dit seizoen.
Was blijkbaar nauwelijks te doen om aan kaarten te komenquote:
Mooie jinxquote:Op zondag 15 augustus 2021 17:04 schreef Kerftminister het volgende:
Met Linssen koop je 15 goals
(over 2 seizoenen)
Begon matig ja maar had net wel 2 goede acties.quote:Op zondag 15 augustus 2021 17:08 schreef Slobeend het volgende:
Ik mag aannemen dat Aursnes met zenuwen speelt vandaag, nog niet echt best.
Er zijn 22 minuten gespeeld Slob, geef die jongen de kans.quote:Op zondag 15 augustus 2021 17:08 schreef Slobeend het volgende:
Ik mag aannemen dat Aursnes met zenuwen speelt vandaag, nog niet echt best.
Ja natuurlijk, daarom zeg ik, zullen de zenuwen wel zijn.quote:Op zondag 15 augustus 2021 17:10 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Er zijn 22 minuten gespeeld Slob, geef die jongen de kans.
Linssen als linksbuiten om Sinisterra te vervangen was ook onzin. Maar op zich is het wel een nuttige speler.quote:Op zondag 15 augustus 2021 17:08 schreef Erasmus het volgende:
Ik neem alles terug wat ik vorig seizoen over Linssen zei.
Ik geef Dick wel de schuld.
3 dagen bij de groep en gelijk in de basis. Ik geef het je te doen.quote:Op zondag 15 augustus 2021 17:10 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Ja natuurlijk, daarom zeg ik, zullen de zenuwen wel zijn.
Ik heb spelers hier sneller afgeschreven zien wordenquote:Op zondag 15 augustus 2021 17:10 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Er zijn 22 minuten gespeeld Slob, geef die jongen de kans.
Ik vind het een goed teken dat hij meteen in de basis staat.quote:Op zondag 15 augustus 2021 17:10 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Ja natuurlijk, daarom zeg ik, zullen de zenuwen wel zijn.
Ik ook. Ik ga sowieso geen spelers afschrijven voor ze een serie wedstrijden gespeeld hebben. Maar ik schrok even van een aantal matige passes🙈quote:Op zondag 15 augustus 2021 17:11 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik vind het een goed teken dat hij meteen in de basis staat.
Die heeft weer eens een pijntje.quote:
Bij Feyenoord is een voorsprong niet gauw comfortabel.quote:Op zondag 15 augustus 2021 17:14 schreef Noorse_Kabeltrui het volgende:
Straks gewoon de rust in met een comfortabele voorsprong.
Dat krijg je met een elftal waar veel meer beweging in zit, dan komt er meer ruimte voor dit soort actiesquote:Op zondag 15 augustus 2021 17:13 schreef Kerftminister het volgende:
Dan zie je dat Sinisterra veel lekkerder kan voetballen dan onder Dickie he. Daar was die echt gevangen in dat systeem.
Voor wiequote:Op zondag 15 augustus 2021 17:16 schreef onlogisch het volgende:
Kan Toornstra gewisseld worden?????????????
Nu hij zijn basisplek dreigt te verliezen zou je denken dat ie nu ontzettend goed gaat spelen.quote:Op zondag 15 augustus 2021 17:16 schreef onlogisch het volgende:
Kan Toornstra gewisseld worden?????????????
Het laatste half uur.quote:
Nee had hij af moeten geven aan Tilquote:Op zondag 15 augustus 2021 17:16 schreef Tomatenboer het volgende:
Til leek niet blij met de actie van Sinisterra trouwens.
Dat potje was donderdag al.quote:Op zondag 15 augustus 2021 17:17 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Nu hij zijn basisplek dreigt te verliezen zou je denken dat ie nu ontzettend goed gaat spelen.
Niks is minder waar.
Dat vonden we allemaal maar niet fit en 2 jaar nauwelijks gespeeld.quote:Op zondag 15 augustus 2021 17:23 schreef fetX het volgende:
Til vond ik tijdens de voorbereiding helemaal niks, maar die speelt echt goed (alweer).
Geetruida en Bald komen nog terug en er komt vast nog een spits bij. Een hele brede selectie gaan we toch niet krijgen vermoed ik. Je kunt ook niet alles oplossen in 1 transferwindow.quote:Op zondag 15 augustus 2021 17:27 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Hoop dat het dit seizoen gaat meevallen met blessures.
Hoe gaat het eigenlijk met de Geert?quote:Op zondag 15 augustus 2021 17:28 schreef fetX het volgende:
[..]
Geetruida en Bald komen nog terug en er komt vast nog een spits bij. Een hele brede selectie gaan we toch niet krijgen vermoed ik. Je kunt ook niet alles oplossen in 1 transferwindow.
Volgend jaar zomer staat er pas een echt goede brede selectie vermoed ik. Dat is op zich al een wereldprestatie.quote:Op zondag 15 augustus 2021 17:28 schreef fetX het volgende:
[..]
Geetruida en Bald komen nog terug en er komt vast nog een spits bij. Een hele brede selectie gaan we toch niet krijgen vermoed ik. Je kunt ook niet alles oplossen in 1 transferwindow.
Ik vind Aursnes behoorlijk onzichtbaar eigenlijk.quote:Op zondag 15 augustus 2021 17:34 schreef fetX het volgende:
Had eerder moeten passen, maar Aursnes doet het laatste half uur wel ok.
Ja, wat dacht jij dan?quote:Op zondag 15 augustus 2021 17:38 schreef WethouderHekking het volgende:
Moeten we nu speciaal een abo op Disney nemen om die Feyenoord docu te zien.
Die gast heeft letterlijk n training mee gedaanquote:Op zondag 15 augustus 2021 17:37 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Ik vind Aursnes behoorlijk onzichtbaar eigenlijk.
Ja, gewoon een maandje, kan je verder Scrubs ofzo kijkenquote:Op zondag 15 augustus 2021 17:38 schreef WethouderHekking het volgende:
Moeten we nu speciaal een abo op Disney nemen om die Feyenoord docu te zien.
Hij valt niet op inderdaad, maar hij begon matig. Nu doet hij gewoon aardig mee, meer niet. Is toch prima voor zo’n eerste wedstrijd na 2x trainen of zo.quote:Op zondag 15 augustus 2021 17:37 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Ik vind Aursnes behoorlijk onzichtbaar eigenlijk.
Illegaal downloaden of meekijken bij een vriend die een abo heeft zijn andere opties.quote:
Gaan ze het niet op de Videoland manier doen? Iedere week 1 aflevering...quote:Op zondag 15 augustus 2021 17:38 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ja, gewoon een maandje, kan je verder Scrubs ofzo kijken
Geen idee eigenlijk. Kan het niet vinden.quote:Op zondag 15 augustus 2021 17:42 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Gaan ze het niet op de Videoland manier doen? Iedere week 1 aflevering...
Zou me niets verbazen. Anders zijn ze 90% na 1 maand weer kwijt.quote:Op zondag 15 augustus 2021 17:45 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Geen idee eigenlijk. Kan het niet vinden.
Anders nemen mensen pas een abo als de serie er volledig staatquote:Op zondag 15 augustus 2021 17:46 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Zou me niets verbazen. Anders zijn ze 90% na 1 maand weer kwijt.
Dacht het wel ja. Maar goed, Disney is echt tamelijk goedkoop. En je kunt ook wachten tot er meer afleveringen uit zijn natuurlijk.quote:Op zondag 15 augustus 2021 17:42 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Gaan ze het niet op de Videoland manier doen? Iedere week 1 aflevering...
Nee 3e of 4e wedstrijd. Was begin oktober volgens mij.quote:Op zondag 15 augustus 2021 17:35 schreef Caland het volgende:
Vorig seizoen ook al zo oppermachtig in Tilburg. Was toch ook de openingswedstrijd?
Ohquote:Op zondag 15 augustus 2021 17:48 schreef Kerftminister het volgende:
[..]
Nee 3e of 4e wedstrijd. Was begin oktober volgens mij.
quote:Op zondag 15 augustus 2021 17:49 schreef Caland het volgende:
[..]
Oh
Toen we nog dachten dat Texeira een wereldaankoop was
Vierde wedstrijd, 1-4 winst met een uitstekende Teixeira. Na de wedstrijd stonden we bovenaan en zei Pierre dat Feyenoord verder was dan Ajax.quote:Op zondag 15 augustus 2021 17:48 schreef Kerftminister het volgende:
[..]
Nee 3e of 4e wedstrijd. Was begin oktober volgens mij.
Ik heb gelukkig een zusje met een account die een Disney fangirl is (als volwassen vrouw, lol).quote:Op zondag 15 augustus 2021 17:39 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Illegaal downloaden of meekijken bij een vriend die een abo heeft zijn andere opties.
Pics van je zusje.quote:Op zondag 15 augustus 2021 17:50 schreef Erasmus het volgende:
[..]
Ik heb gelukkig een zusje die een Disney fangirl is (als volwassen vrouw, lol).
Pics van je zusje?quote:Op zondag 15 augustus 2021 17:50 schreef Erasmus het volgende:
[..]
Ik heb gelukkig een zusje die een Disney fangirl is (als volwassen vrouw, lol).
quote:Op zondag 15 augustus 2021 17:50 schreef Erasmus het volgende:
[..]
Ik heb gelukkig een zusje met een account die een Disney fangirl is (als volwassen vrouw, lol).
quote:
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |