quote:Op zondag 15 augustus 2021 15:23 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Het mag zeker maar het is wel tekenend voor het verval van Feyenoord.
Is goed, volgende keer zal ik hetzelfde bericht van vi.nl gebruiken.quote:Op zondag 15 augustus 2021 15:29 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Zou je niet zo willen trollen? Bedankt!
Wow madquote:Op zondag 15 augustus 2021 15:37 schreef Bolasie het volgende:
[..]
Is goed, volgende keer zal ik hetzelfde bericht van vi.nl gebruiken.
Oftewel: donder op met je gejank.
Uit dat licht, weg die club.quote:Op zondag 15 augustus 2021 15:26 schreef Bolasie het volgende:
[..]
Eens. Feyenoord is Feyenoord niet meer.
Het wordt echt tijd voor een redelijke spits.quote:Op zondag 15 augustus 2021 16:07 schreef Caland het volgende:
Noor krijgt na een paar dagen trainen al de voorkeur boven Fer (lol)
Geen Baldé en Conteh (wie?)
Aidsbank
Yup maar de renovatie kan ook niet in zo'n korte tijd voltooid zijn.quote:Op zondag 15 augustus 2021 16:07 schreef Caland het volgende:
Aidsbank
Ik vraag me af hoe lang die Balde nog afwezig is.quote:Op zondag 15 augustus 2021 16:07 schreef Caland het volgende:
Aidsbank
Ben wel benieuwd hoe hij terugkomt. Het was niet hoogstaand, maar vond toch dat hij wel aardig balde.quote:Op zondag 15 augustus 2021 16:17 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ik vraag me af hoe lang die Balde nog afwezig is.
Witheet.quote:Op zondag 15 augustus 2021 15:37 schreef Bolasie het volgende:
[..]
Is goed, volgende keer zal ik hetzelfde bericht van vi.nl gebruiken.
Oftewel: donder op met je gejank.
Is dat nog steeds dezelfde blessure? Die gozer is letterlijk nog geen maand volledig fit geweest bij ons.quote:Op zondag 15 augustus 2021 16:18 schreef fetX het volgende:
[..]
Ben wel benieuwd hoe hij terugkomt. Het was niet hoogstaand, maar vond toch dat hij wel aardig balde.
Nee, dit krijgt geen like.quote:Op zondag 15 augustus 2021 16:18 schreef fetX het volgende:
[..]
Ben wel benieuwd hoe hij terugkomt. Het was niet hoogstaand, maar vond toch dat hij wel aardig balde.
quote:Op zondag 15 augustus 2021 16:45 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Ik verwacht 0-3 of 1-3, dan staan we alvast derde.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |