Maar kan hij ook de vogeltjesdans?quote:Op maandag 16 augustus 2021 19:32 schreef Scrummie het volgende:
Ik vind die gozer op Mbappe lijken. Hopelijk heeft ie de helft van die kwaliteiten.
Dit is toch heel triest?quote:Op maandag 16 augustus 2021 19:43 schreef Caland het volgende:
[..]
Maar kan hij ook de vogeltjesdans?
[ twitter ]
Toornstragodquote:Op maandag 16 augustus 2021 19:43 schreef Caland het volgende:
[..]
[ twitter ]
Omdat het Feyenoord is, van elke andere club had je dit (terecht) compleet belachelijk gemaakt. Dit kan niet.quote:Op maandag 16 augustus 2021 19:52 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik vind het eigenlijk wel grappig, Ren.
Vooral grappig als je de spelers een beetje volgt, nu ook met die kleedkamerbeelden van Feyenoordmediagoden. Toornstra en Linssen zijn wel een beetje de clowns aan de kant van het Nederlandse groepje.quote:Op maandag 16 augustus 2021 19:55 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Omdat het Feyenoord is, van elke andere club had je dit (terecht) compleet belachelijk gemaakt. Dit kan niet.
Leuk dat ze een hoop lol hebben maar dit juichen is natuurlijk compleet debiel.quote:Op maandag 16 augustus 2021 19:56 schreef Caland het volgende:
[..]
Vooral grappig als je de spelers een beetje volgt, nu ook met die kleedkamerbeelden van Feyenoordmediagoden. Toornstra en Linssen zijn wel een beetje de clowns aan de kant van het Nederlandse groepje.
Vond je dat ook als Neres een achterlijk dansje deed?quote:Op maandag 16 augustus 2021 19:57 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Leuk dat ze een hoop lol hebben maar dit juichen is natuurlijk compleet debiel.
Nu nog Guidetti en het jaarlijkse riedeltje is weer gedaan.quote:Op maandag 16 augustus 2021 12:20 schreef Caland het volgende:
[ twitter ]
Het jaarlijkse Bas Dost geruchtje is er ook weer
Ja, ik heb liever dat de doelpuntenmaker de man van de voorzet bedankt. Maar toen vond je het wel achterlijk dus. (lol)quote:Op maandag 16 augustus 2021 19:58 schreef Caland het volgende:
[..]
Vond je dat ook als Neres een achterlijk dansje deed?
De man van de voorzet wordt hier weer zwaar overrated.quote:Op maandag 16 augustus 2021 19:59 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ja, ik heb liever dat de doelpuntenmaker de man van de voorzet bedankt.
quote:Op maandag 16 augustus 2021 19:43 schreef Caland het volgende:
[..]
[ twitter ]
Dit.quote:Op maandag 16 augustus 2021 19:55 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Omdat het Feyenoord is, van elke andere club had je dit (terecht) compleet belachelijk gemaakt. Dit kan niet.
Fixed.quote:Op maandag 16 augustus 2021 20:10 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Hm, als een expert PhD in treurigheid dit zegt vind ik het toch niet meer zo leuk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |