Als je suggesties hebt, laat maar weten makkerquote:Op zondag 15 augustus 2021 17:54 schreef fetX het volgende:
Een topictitel veranderen op mobiel is érg traag.
quote:Op zondag 15 augustus 2021 17:54 schreef Irritatie100 het volgende:
Het lijkt zowaar of ik m'n AED op Marktplaats kan zetten voor dit seizoen.
Ik had Tilled, maar ik vind deze ook wel leuk. Ligt dichtbij de waarheidquote:Op zondag 15 augustus 2021 17:54 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Als je suggesties hebt, laat maar weten makker
We branden een kaarsje voor moderator @Lenny_Leonardquote:Op zondag 15 augustus 2021 17:54 schreef fetX het volgende:
Ik vrees dat Willem II weer een zwaar seizoen tegemoet gaat.
Het is Feyenoord he. Ik zou nog even wachtenquote:Op zondag 15 augustus 2021 17:54 schreef Irritatie100 het volgende:
Verkoop maar aan Daley Blind.quote:Op zondag 15 augustus 2021 17:54 schreef Irritatie100 het volgende:
Ik had al tezamen met drugsdealers op Telegram ook een lokale baksteendealer geregeld in Berlijn.quote:Op zondag 15 augustus 2021 17:55 schreef fetX het volgende:
@:erasmus kan wellicht dit seizoen uitzitten met 1 tv.
Dat is zeker waarquote:Op zondag 15 augustus 2021 17:55 schreef WethouderHekking het volgende:
[..]
Het is Feyenoord he. Ik zou nog even wachten
Ik sluit dit niet uit, maar toch wacht ik nog een paar wekenquote:Op zondag 15 augustus 2021 17:55 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
MAKKELIJK DERDE
@:fetx
@:onlogisch
Pics van de buurvrouwquote:Op zondag 15 augustus 2021 17:58 schreef Erasmus het volgende:
Mijn nieuwe buurvrouw vraagt waarom ik zo hard zit te juichen.
Moffen
Ze kunnen je waarschijnlijk in het kamp horen.quote:Op zondag 15 augustus 2021 17:58 schreef Erasmus het volgende:
Mijn nieuwe buurvrouw vraagt waarom ik zo hard zit te juichen.
Moffen
Het werkt in ons voordeel dat we al genoeg wedstrijden gespeeld hebben die er toe doen.quote:Op zondag 15 augustus 2021 17:58 schreef Caland het volgende:
Je merkt wel echt al weken dat het plezier wel aardig terug is in de groep zeg ik als amateurpsycholoog.
Het is ook wel fijn dat je een trainer hebt die aanvallen en drukzetten niet verbiedt.quote:Op zondag 15 augustus 2021 17:58 schreef Caland het volgende:
Je merkt wel echt al weken dat het plezier wel aardig terug is in de groep zeg ik als amateurpsycholoog.
Een trainer is zo goed als zijn materiaalquote:Op zondag 15 augustus 2021 18:00 schreef fetX het volgende:
[..]
Het is ook wel fijn dat je een trainer hebt die aanvallen en drukzetten niet verbiedt.
De eerste die nog zegt dat Dick er het maximale uit heeft gehaald krijgt een spreekwoordelijke klap voor z’n muil.
Nou, er is nu wel meer kwaliteit aanwezig.quote:Op zondag 15 augustus 2021 18:00 schreef fetX het volgende:
[..]
Het is ook wel fijn dat je een trainer hebt die aanvallen en drukzetten niet verbiedt.
De eerste die nog zegt dat Dick er het maximale uit heeft gehaald krijgt een spreekwoordelijke klap voor z’n muil.
Ik ben zo enthousiast dat ik bovenin met Ajax en PSV meespelen niet uitsluit.quote:Op zondag 15 augustus 2021 17:57 schreef fetX het volgende:
[..]
Ik sluit dit niet uit, maar toch wacht ik nog een paar weken
Ook wel een stuk makkelijker zonder clown centraal achterin en voorin iemand met wat efficientie.quote:Op zondag 15 augustus 2021 18:00 schreef fetX het volgende:
[..]
Nou, dat lijkt me eerlijk gezegd wel een brug te ver. Die hebben nog altijd een stuk meer kwaliteit.quote:Op zondag 15 augustus 2021 18:01 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik ben zo enthousiast dat ik bovenin met Ajax en PSV meespelen niet uitsluit.
Maar even afwachten hoe het gaat als een tegenstander zich echt ingraaft.
Dick deed de tweede seizoenshelft niet eens meer zijn best.quote:Op zondag 15 augustus 2021 18:00 schreef fetX het volgende:
[..]
Vooral in de breedte.quote:Op zondag 15 augustus 2021 18:02 schreef fetX het volgende:
[..]
Nou, dat lijkt me eerlijk gezegd wel een brug te ver. Die hebben nog altijd een stuk meer kwaliteit.
Zal best, maar bijvoorbeeld Kokcu en Sinisterra spelen al een stuk beter dan vorig jaar door het nieuwe systeem.quote:Op zondag 15 augustus 2021 18:01 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Nou, er is nu wel meer kwaliteit aanwezig.
Sinas is ook fitter nu en de rat weg, scheelt ook.quote:Op zondag 15 augustus 2021 18:04 schreef fetX het volgende:
[..]
Zal best, maar bijvoorbeeld Kokcu en Sinisterra spelen al een stuk beter dan vorig jaar door het nieuwe systeem.
Tja dat wel. Aan de andere kant als ze beter ingespeeld raken en dit voetbal tegen alle tegenstanders op de mat kunnen gaan leggen zie ik Feyenoord niet gauw verliezen. Maar goed, er zitten nog wel te veel slordigheden in het spel en dit volhouden wordt heel lastig.quote:Op zondag 15 augustus 2021 18:02 schreef fetX het volgende:
[..]
Nou, dat lijkt me eerlijk gezegd wel een brug te ver. Die hebben nog altijd een stuk meer kwaliteit.
We gaan nog genoeg zaadwedstrijden spelen lijkt me hoor. Zal met horten en stoten gaan. Slot is een uitstekende trainer die z’n zaakjes prima op orde heeft, maar het is geen tovenaarquote:Op zondag 15 augustus 2021 18:06 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Tja dat wel. Aan de andere kant als ze beter ingespeeld raken en dit voetbal tegen alle tegenstanders op de mat kunnen gaan leggen zie ik Feyenoord niet gauw verliezen. Maar goed, er zitten nog wel te veel slordigheden in het spel en dit volhouden wordt heel lastig.
Ik moet het nog een paar weken zien, maar uitsluiten doe ik het niet
Dickie zoekt naar Amerikaanse tanks?quote:
Geef het nog tijd. Deze ploeg moet nog verder op elkaar ingespeeld raken. Trauner/Aursnes/ Til/Pedersen zijn nieuw dit seizoen. Jahanbaksh zit daar ook nog bij, dat is gewoon 50% van je basis 11.quote:Op zondag 15 augustus 2021 18:06 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Tja dat wel. Aan de andere kant als ze beter ingespeeld raken en dit voetbal tegen alle tegenstanders op de mat kunnen gaan leggen zie ik Feyenoord niet gauw verliezen. Maar goed, er zitten nog wel te veel slordigheden in het spel en dit volhouden wordt heel lastig.
Ik moet het nog een paar weken zien, maar uitsluiten doe ik het niet
Ja precies. Gewoon degelijk. Laat hem maar lekker z’n draai vinden komende weken.quote:Op zondag 15 augustus 2021 18:11 schreef TweedeKlum het volgende:
Fred valt niet op, doet rustig en sober zijn werk.
Precies, maar dat maakt mij enkel enthousiaster, dat we nu al zo makkelijk aan het winnen zijn. En dan is Feyenoord absoluut niet effectief. Heeft ook te maken dat Willem II er niks van bakt hoor, maar deze overmacht terwijl de ploeg nog niet eens echt ingespeeld is is een mooi teken. Dat zag je vorig seizoen erg weinig.quote:Op zondag 15 augustus 2021 18:10 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Geef het nog tijd. Deze ploeg moet nog verder op elkaar ingespeeld raken. Trauner/Aursnes/ Til/Pedersen zijn nieuw dit seizoen. Jahanbaksh zit daar ook nog bij, dat is gewoon 50% van je basis 11.
#InSlotWeTrust
Aurnses, Trauner, Pedersen, allemaal geen spelers die een vGeel zou halen. Toch wel een verschil, zo’n scouting.quote:Op zondag 15 augustus 2021 18:11 schreef TweedeKlum het volgende:
Fred valt niet op, doet rustig en sober zijn werk.
Nou inderdaad, die kaart was terecht en mooi dat ie gegeven werd, maar dat ie heel blijft vind ik belangrijker.quote:Op zondag 15 augustus 2021 18:07 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Wat een achterlijke tackle. Blij dat Sini opstaat.
Vraag me toch af hoe hij naar deze ontwikkelingen zit te kijken. Als ie dit van te voren had geweten had ie misschien nog willen blijven ook.quote:
quote:Op zondag 15 augustus 2021 18:18 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Vraag me toch af hoe hij naar deze ontwikkelingen zit te kijken. Als ie dit van te voren had geweten had ie misschien nog willen blijven ook.
Denk dat die tackle de meeste opwinding was die ik de hele wedstrijd heb gevoeld.quote:Op zondag 15 augustus 2021 18:18 schreef Qarrad het volgende:
[..]
Nou inderdaad, die kaart was terecht en mooi dat ie gegeven werd, maar dat ie heel blijft vind ik belangrijker.
Lekker weer ingedekt deze dag? Om vervolgens weer blij te komen doen met een makkelijker overwinning.quote:
Ja, hij had een verdubbeld salaris vast links laten liggen.quote:Op zondag 15 augustus 2021 18:18 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Vraag me toch af hoe hij naar deze ontwikkelingen zit te kijken. Als ie dit van te voren had geweten had ie misschien nog willen blijven ook.
quote:Op zondag 15 augustus 2021 18:18 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Al ben ik natuurlijk uiteindelijk toch wel blij dat ie vertrokken is, daar niet van
Nou ja Berghuis heeft tijdens het kampioensfeest tegen iedereen staan schreeuwen dat hij het geen enkel probleem vond om zijn salaris te halveren voor Feyenoordquote:Op zondag 15 augustus 2021 18:20 schreef Bolasie het volgende:
[..]
Ja, hij had een verdubbeld salaris vast links laten liggen.
Je trolletje lukt niet heel goed nu.quote:Op zondag 15 augustus 2021 18:21 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]![]()
![]()
Om weer te gaan strijden voor de plekken 3/6 ? Of vanwege de Conference Cup?
Boeiend, die kerel is weg en het lijkt voor ons helemaal niet slecht uit te pakken. We domineren en een van onze beste spelers is er niet eens bij. Lekker man, lang geleden.quote:Op zondag 15 augustus 2021 18:23 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Nou ja Berghuis heeft tijdens het kampioensfeest tegen iedereen staan schreeuwen dat hij het geen enkel probleem vond om zijn salaris te halveren voor Feyenoord
Dat is echt een hele zielige user ja.quote:Op zondag 15 augustus 2021 18:24 schreef Caland het volgende:
Oh Vjenne gaat weer eens proberen te trollen
Dit wordt leuk mensen!
Das niet echt een reactie op wat ik bedoeldequote:Op zondag 15 augustus 2021 18:24 schreef fetX het volgende:
[..]
Boeiend, die kerel is weg en het lijkt voor ons helemaal niet slecht uit te pakken. We domineren en een van onze beste spelers is er niet eens bij. Lekker man, lang geleden.
Ach ja, treurig gedrag maar dat past daar nu eenmaal als een misdienaar bij de pastoor.quote:Op zondag 15 augustus 2021 18:23 schreef Kerftminister het volgende:
Wat doen al die neuzen opeens hier? Die komen toch meestal alleen als we verliezen?
Ik moet ook even wennen aan deze nieuwe situatie.quote:Op zondag 15 augustus 2021 18:24 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Das niet echt een reactie op wat ik bedoelde
Die grote gok steken ze overal tussen...weet je tochquote:Op zondag 15 augustus 2021 18:23 schreef Kerftminister het volgende:
Wat doen al die neuzen opeens hier? Die komen toch meestal alleen als we verliezen?
Had niet eens door dat die erin stondquote:Op zondag 15 augustus 2021 18:26 schreef onlogisch het volgende:
Bozenik weet echt niet wat er om hem heen allemaal gebeurt hé.
Ik hoopte dat hij in dit systeem wellicht wat meer zou passen, maar hij kan er inderdaad vrij weinig vanquote:Op zondag 15 augustus 2021 18:26 schreef onlogisch het volgende:
Bozenik weet echt niet wat er om hem heen allemaal gebeurt hé.
Je moet de rest ook tevreden houden.quote:
Fer niet, die moet wegquote:Op zondag 15 augustus 2021 18:29 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Je moet de rest ook tevreden houden.
Was een inhoudelijke reactie op een opmerking.quote:Op zondag 15 augustus 2021 18:23 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Je trolletje lukt niet heel goed nu.
Is schijnbaar wel belangrijk voor de sfeer, dus ook hem mogen ze tevreden houden.quote:
Yup, maar of dat gaat lukken is vers twee.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |