Als je suggesties hebt, laat maar weten makkerquote:Op zondag 15 augustus 2021 17:54 schreef fetX het volgende:
Een topictitel veranderen op mobiel is érg traag.
quote:Op zondag 15 augustus 2021 17:54 schreef Irritatie100 het volgende:
Het lijkt zowaar of ik m'n AED op Marktplaats kan zetten voor dit seizoen.
Ik had Tilled, maar ik vind deze ook wel leuk. Ligt dichtbij de waarheidquote:Op zondag 15 augustus 2021 17:54 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Als je suggesties hebt, laat maar weten makker
We branden een kaarsje voor moderator @Lenny_Leonardquote:Op zondag 15 augustus 2021 17:54 schreef fetX het volgende:
Ik vrees dat Willem II weer een zwaar seizoen tegemoet gaat.
Het is Feyenoord he. Ik zou nog even wachtenquote:Op zondag 15 augustus 2021 17:54 schreef Irritatie100 het volgende:
Verkoop maar aan Daley Blind.quote:Op zondag 15 augustus 2021 17:54 schreef Irritatie100 het volgende:
Ik had al tezamen met drugsdealers op Telegram ook een lokale baksteendealer geregeld in Berlijn.quote:Op zondag 15 augustus 2021 17:55 schreef fetX het volgende:
@:erasmus kan wellicht dit seizoen uitzitten met 1 tv.
Dat is zeker waarquote:Op zondag 15 augustus 2021 17:55 schreef WethouderHekking het volgende:
[..]
Het is Feyenoord he. Ik zou nog even wachten
Ik sluit dit niet uit, maar toch wacht ik nog een paar wekenquote:Op zondag 15 augustus 2021 17:55 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
MAKKELIJK DERDE
@:fetx
@:onlogisch
Pics van de buurvrouwquote:Op zondag 15 augustus 2021 17:58 schreef Erasmus het volgende:
Mijn nieuwe buurvrouw vraagt waarom ik zo hard zit te juichen.
Moffen
Ze kunnen je waarschijnlijk in het kamp horen.quote:Op zondag 15 augustus 2021 17:58 schreef Erasmus het volgende:
Mijn nieuwe buurvrouw vraagt waarom ik zo hard zit te juichen.
Moffen
Het werkt in ons voordeel dat we al genoeg wedstrijden gespeeld hebben die er toe doen.quote:Op zondag 15 augustus 2021 17:58 schreef Caland het volgende:
Je merkt wel echt al weken dat het plezier wel aardig terug is in de groep zeg ik als amateurpsycholoog.
Het is ook wel fijn dat je een trainer hebt die aanvallen en drukzetten niet verbiedt.quote:Op zondag 15 augustus 2021 17:58 schreef Caland het volgende:
Je merkt wel echt al weken dat het plezier wel aardig terug is in de groep zeg ik als amateurpsycholoog.
Een trainer is zo goed als zijn materiaalquote:Op zondag 15 augustus 2021 18:00 schreef fetX het volgende:
[..]
Het is ook wel fijn dat je een trainer hebt die aanvallen en drukzetten niet verbiedt.
De eerste die nog zegt dat Dick er het maximale uit heeft gehaald krijgt een spreekwoordelijke klap voor z’n muil.
Nou, er is nu wel meer kwaliteit aanwezig.quote:Op zondag 15 augustus 2021 18:00 schreef fetX het volgende:
[..]
Het is ook wel fijn dat je een trainer hebt die aanvallen en drukzetten niet verbiedt.
De eerste die nog zegt dat Dick er het maximale uit heeft gehaald krijgt een spreekwoordelijke klap voor z’n muil.
Ik ben zo enthousiast dat ik bovenin met Ajax en PSV meespelen niet uitsluit.quote:Op zondag 15 augustus 2021 17:57 schreef fetX het volgende:
[..]
Ik sluit dit niet uit, maar toch wacht ik nog een paar weken
Ook wel een stuk makkelijker zonder clown centraal achterin en voorin iemand met wat efficientie.quote:Op zondag 15 augustus 2021 18:00 schreef fetX het volgende:
[..]
Nou, dat lijkt me eerlijk gezegd wel een brug te ver. Die hebben nog altijd een stuk meer kwaliteit.quote:Op zondag 15 augustus 2021 18:01 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik ben zo enthousiast dat ik bovenin met Ajax en PSV meespelen niet uitsluit.
Maar even afwachten hoe het gaat als een tegenstander zich echt ingraaft.
Dick deed de tweede seizoenshelft niet eens meer zijn best.quote:Op zondag 15 augustus 2021 18:00 schreef fetX het volgende:
[..]
Vooral in de breedte.quote:Op zondag 15 augustus 2021 18:02 schreef fetX het volgende:
[..]
Nou, dat lijkt me eerlijk gezegd wel een brug te ver. Die hebben nog altijd een stuk meer kwaliteit.
Zal best, maar bijvoorbeeld Kokcu en Sinisterra spelen al een stuk beter dan vorig jaar door het nieuwe systeem.quote:Op zondag 15 augustus 2021 18:01 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Nou, er is nu wel meer kwaliteit aanwezig.
Sinas is ook fitter nu en de rat weg, scheelt ook.quote:Op zondag 15 augustus 2021 18:04 schreef fetX het volgende:
[..]
Zal best, maar bijvoorbeeld Kokcu en Sinisterra spelen al een stuk beter dan vorig jaar door het nieuwe systeem.
Tja dat wel. Aan de andere kant als ze beter ingespeeld raken en dit voetbal tegen alle tegenstanders op de mat kunnen gaan leggen zie ik Feyenoord niet gauw verliezen. Maar goed, er zitten nog wel te veel slordigheden in het spel en dit volhouden wordt heel lastig.quote:Op zondag 15 augustus 2021 18:02 schreef fetX het volgende:
[..]
Nou, dat lijkt me eerlijk gezegd wel een brug te ver. Die hebben nog altijd een stuk meer kwaliteit.
We gaan nog genoeg zaadwedstrijden spelen lijkt me hoor. Zal met horten en stoten gaan. Slot is een uitstekende trainer die z’n zaakjes prima op orde heeft, maar het is geen tovenaarquote:Op zondag 15 augustus 2021 18:06 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Tja dat wel. Aan de andere kant als ze beter ingespeeld raken en dit voetbal tegen alle tegenstanders op de mat kunnen gaan leggen zie ik Feyenoord niet gauw verliezen. Maar goed, er zitten nog wel te veel slordigheden in het spel en dit volhouden wordt heel lastig.
Ik moet het nog een paar weken zien, maar uitsluiten doe ik het niet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |