Dat vind ik ook zo raar. Blijkbaar is er een potje van 3,5 miljoen, daar moet je toch iets mee kunnen? Komen ze aan met Dessers. Op huurbasisquote:Op dinsdag 31 augustus 2021 18:08 schreef Pistolero het volgende:
Maare, je hebt toch geld over nu vd Ven niet doorgaat. Waarom in godesnaam dan een huurspeler halen.
Dat valt ook wel mee. In de Eredivisie voldoet die wel. Europees niet nee.quote:Op dinsdag 31 augustus 2021 18:01 schreef fetX het volgende:
Dessers, hahaha![]()
Die kan er echt he-le-maal niets van.
Neem aan dat ze nog iets anders gaan halen, maar Dessers kopen was al helemaal een ramp geweest.quote:Op dinsdag 31 augustus 2021 18:10 schreef Qarrad het volgende:
[..]
Dat vind ik ook zo raar. Blijkbaar is er een potje van 3,5 miljoen, daar moet je toch iets mee kunnen? Komen ze aan met Dessers. Op huurbasis
Optie tot koop moet wel er bij zitten, mocht hij wel goed uitpakken heb je er tenminste nog wat aan.quote:Op dinsdag 31 augustus 2021 18:11 schreef fetX het volgende:
[..]
Neem aan dat ze nog iets anders gaan halen, maar Dessers kopen was al helemaal een ramp geweest.
Dat het bij Utrecht niet lukte lag ook niet alleen aan kwaliteit inderdaad. Ik zie het nog best gebeuren dat ie rendeert onder Slot, maar het is geen kwaliteitsinjectie ofzo. Maar een paar dagen geleden had ik eigenlijk helemaal niet meer op een spits gerekend dus misschien dat ik daarom wat milder ben.quote:Op dinsdag 31 augustus 2021 18:03 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Denk eigenlijk wel zeker van niet, bij Heracles wel goed gedaan natuurlijk maar bij Utrecht lukte het ook niet. (hoewel hij daar ook niet goed kon met ome Sjon als mijn geheugen me niet in de steek laat.
Eigenlijk altijd een redelijke onderkant subtop voetballer gevonden.
quote:Op dinsdag 31 augustus 2021 18:15 schreef Caland het volgende:
Nouja het is in ieder geval een spits die je volgens mij wel aardig de diepte in kan sturen en nog wel redelijk sterk is
Verder kan ik niet echt positieve punten opnoemen
Ja, hij zal ook wel zonder gezeik op de bank gaan zitten aangezien het een belg is
Ik krijg een beetje het gevoel dat ze behoorlijk in hadden gezet op Van de Ven, om dat potje dat er blijkbaar is aan een lange termijn speler uit te geven. Geen idee in hoeverre ze nu nog kunnen doorschakelen wat dat betreft.quote:Op dinsdag 31 augustus 2021 18:13 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Dat het bij Utrecht niet lukte lag ook niet alleen aan kwaliteit inderdaad. Ik zie het nog best gebeuren dat ie rendeert onder Slot, maar het is geen kwaliteitsinjectie ofzo. Maar een paar dagen geleden had ik eigenlijk helemaal niet meer op een spits gerekend dus misschien dat ik daarom wat milder ben.
Zou er nu nog een echte verdedigende versterking komen?
Spelen wel EL.quote:Op dinsdag 31 augustus 2021 18:20 schreef Caland het volgende:
Hoe kan je nou afgetroefd worden door Antwerp
Die hebben best veel geld. Radja Naingolan is daar ook heenquote:Op dinsdag 31 augustus 2021 18:20 schreef Caland het volgende:
Antwerp heeft wel een suikeroom met te veel geld.quote:Op dinsdag 31 augustus 2021 18:20 schreef Caland het volgende:
Aha, tot zover mijn kennis over het Belgische voetbal.quote:Op dinsdag 31 augustus 2021 18:28 schreef LordVoldermort het volgende:
[..]
Die hebben best veel geld. Radja Naingolan is daar ook heen
Ze mochten blijkbaar ook niet zoveel los laten, Neal wist al meer (is een maat van Dessers ook)quote:Op dinsdag 31 augustus 2021 18:32 schreef Caland het volgende:
Maar even iets anders
Dat zolderkamerautistje zit dus de hele dag live bij FC Afkicken en uiteindelijk heeft Mike Verweij de scoop?
gelachen
Misschien presteert ie minder als ie niet op z'n zolderkamer isquote:Op dinsdag 31 augustus 2021 18:32 schreef Caland het volgende:
Maar even iets anders
Dat zolderkamerautistje zit dus de hele dag live bij FC Afkicken en uiteindelijk heeft Mike Verweij de scoop?
gelachen
Einde tijdperk Zolderkamerquote:Op dinsdag 31 augustus 2021 18:32 schreef Caland het volgende:
Maar even iets anders
gelachen
quote:
quote:Op zondag 29 augustus 2021 14:09 schreef [url=https://Zipportal[/url] het volgende:
Hele weekend weer naar de KLOTEN.
"We volgen Dessers al maanden. Met Dessers hebben we een goede en ervaren spits gevonden die in de Eredivisie heeft bewezen doelpunten te kunnen maken. Daarmee hebben we de spitspositie weer goed bezet."quote:
"Feyenoord zit in een lastige financiële positie en dat maakt onze zoektocht erg lastig. We hebben goed gezocht en veel opties bekeken en Cyriel was een fijne mogelijkheid gezien wat we kunnen krijgen. We zijn daarom. Zeer content met deze transferperiode".quote:Op dinsdag 31 augustus 2021 18:37 schreef H.FR het volgende:
[..]
"We volgen Dessers al maanden. Met Dessers hebben we een goede en ervaren spits gevonden die in de Eredivisie heeft bewezen doelpunten te kunnen maken. Daarmee hebben we de spitspositie weer goed bezet."
Ze gaan natuurlijk nooit zeggen dat het tegenvalt, dat is ook niet echt lekker naar de spelers toe.quote:Op dinsdag 31 augustus 2021 18:40 schreef ThePlaneteer het volgende:
Hopelijk gaan ze nu keer eerlijk zijn en dat 't vandaag geen topdag was. Dat ontkennen vind ik Feyenoord onwaardig.
Armenteros ooit nog meer!quote:Op dinsdag 31 augustus 2021 18:36 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Die schoot er ooit 15 in bij Heracles.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |