Zoals voorspeldquote:Op dinsdag 31 augustus 2021 17:24 schreef fetX het volgende:
Nu wachten op de naam die enorm tegen gaat vallen.
Eens. Dan kun je net zo goed bozegod houdenquote:Op dinsdag 31 augustus 2021 17:59 schreef maxi-mus het volgende:
Iemand die mislukt bij Genk, tja. Dit soort huur snap ik niets van.
Denk eigenlijk wel zeker van niet, bij Heracles wel goed gedaan natuurlijk maar bij Utrecht lukte het ook niet. (hoewel hij daar ook niet goed kon met ome Sjon als mijn geheugen me niet in de steek laat.quote:Op dinsdag 31 augustus 2021 18:01 schreef hhh38 het volgende:
Dessers is wel wanhoop ja, betwijfel of ie beter is dan Linssen.
Wel beter dan Bozenik en Bannis
Eens. Dessers kan er echt geen zak van. Dit zou ik écht schandalig vinden van Arnesen. Wanbeleid.quote:Op dinsdag 31 augustus 2021 18:03 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Denk eigenlijk wel zeker van niet, bij Heracles wel goed gedaan natuurlijk maar bij Utrecht lukte het ook niet. (hoewel hij daar ook niet goed kon met ome Sjon als mijn geheugen me niet in de steek laat.
Eigenlijk altijd een redelijke onderkant subtop voetballer gevonden.
Dessers kan er echt he-le-maal niks van. Bozenik is 3 klassen beter.quote:Op dinsdag 31 augustus 2021 18:02 schreef hhh38 het volgende:
Maar wat voor spits hadden jullie verwacht die zoveel beter is dan Dessers? Was op weg om 20 goals te maken 2 seizoenen terug
Nouja, dat nou ook weer nietquote:Op dinsdag 31 augustus 2021 18:04 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Dessers kan er echt he-le-maal niks van. Bozenik is 3 klassen beter.
GODVERDOMME.quote:Op dinsdag 31 augustus 2021 18:03 schreef Slobeend het volgende:
[ twitter ]
Arnesen daalt ineens enorm in mijn achting.
quote:Op dinsdag 31 augustus 2021 18:03 schreef Slobeend het volgende:
[ twitter ]
Arnesen daalt ineens enorm in mijn achting.
Dat vind ik ook zo raar. Blijkbaar is er een potje van 3,5 miljoen, daar moet je toch iets mee kunnen? Komen ze aan met Dessers. Op huurbasisquote:Op dinsdag 31 augustus 2021 18:08 schreef Pistolero het volgende:
Maare, je hebt toch geld over nu vd Ven niet doorgaat. Waarom in godesnaam dan een huurspeler halen.
Dat valt ook wel mee. In de Eredivisie voldoet die wel. Europees niet nee.quote:Op dinsdag 31 augustus 2021 18:01 schreef fetX het volgende:
Dessers, hahaha![]()
Die kan er echt he-le-maal niets van.
Neem aan dat ze nog iets anders gaan halen, maar Dessers kopen was al helemaal een ramp geweest.quote:Op dinsdag 31 augustus 2021 18:10 schreef Qarrad het volgende:
[..]
Dat vind ik ook zo raar. Blijkbaar is er een potje van 3,5 miljoen, daar moet je toch iets mee kunnen? Komen ze aan met Dessers. Op huurbasis
Optie tot koop moet wel er bij zitten, mocht hij wel goed uitpakken heb je er tenminste nog wat aan.quote:Op dinsdag 31 augustus 2021 18:11 schreef fetX het volgende:
[..]
Neem aan dat ze nog iets anders gaan halen, maar Dessers kopen was al helemaal een ramp geweest.
Dat het bij Utrecht niet lukte lag ook niet alleen aan kwaliteit inderdaad. Ik zie het nog best gebeuren dat ie rendeert onder Slot, maar het is geen kwaliteitsinjectie ofzo. Maar een paar dagen geleden had ik eigenlijk helemaal niet meer op een spits gerekend dus misschien dat ik daarom wat milder ben.quote:Op dinsdag 31 augustus 2021 18:03 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Denk eigenlijk wel zeker van niet, bij Heracles wel goed gedaan natuurlijk maar bij Utrecht lukte het ook niet. (hoewel hij daar ook niet goed kon met ome Sjon als mijn geheugen me niet in de steek laat.
Eigenlijk altijd een redelijke onderkant subtop voetballer gevonden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |