Niet als Bjorkan komt. Dan zal hij wel betrokken worden in de deal met Volendam. Mits hij dat zelf ziet zitten.quote:Op dinsdag 31 augustus 2021 12:00 schreef fetX het volgende: [..] Zal Hendriks wel back-up LV worden vermoed ik.
Je bent wel erg traag. Ik twijfelde nog of ik 'm zou stelen, maakte een tikfout in de TT, besloot toen maar alleen Bijna te verwijderen en nog steeds kon ik 'm openen.quote:
Het is niet de SC hé. Doorgaans krijg je gewoon even de tijd om een nieuw clubtopic te openenquote:Op dinsdag 31 augustus 2021 12:03 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Je bent wel erg traag. Ik twijfelde nog of ik 'm zou stelen, maakte een tikfout in de TT, besloot toen maar alleen Bijna te verwijderen en nog steeds kon ik 'm openen.
Niet op deadline day ouwe reus.quote:Op dinsdag 31 augustus 2021 12:04 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Het is niet de SC hé. Doorgaans krijg je gewoon even de tijd om een nieuw clubtopic te openen
Ja, straks.quote:Op dinsdag 31 augustus 2021 12:04 schreef Caland het volgende:
Afkicken en zolderkamerautist komen toch ook met een liveshow vandaag
@:rensajacied ???
Zou 12:00 uur beginnen maar uurtje vertraging.quote:Op dinsdag 31 augustus 2021 12:04 schreef Caland het volgende:
Afkicken en zolderkamerautist komen toch ook met een liveshow vandaag
@:rensajacied ???
Njah, opzich geinig maar feitelijk boeit al dat andere transfernieuws me geen ene reet eigenlijk.quote:
Precies, ik wil enkel de happenings van zolderkamer horen.quote:Op dinsdag 31 augustus 2021 12:07 schreef Caland het volgende:
[..]
Njah, opzich geinig maar feitelijk boeit al dat andere transfernieuws me geen ene reet eigenlijk.
quote:Op dinsdag 31 augustus 2021 12:09 schreef hhh38 het volgende:
Lammers wordt inmiddels gekeurd bij Frankfurt, dus die komt niet
quote:Op dinsdag 31 augustus 2021 12:09 schreef hhh38 het volgende:
Als ik thuis zou werken had ik 't wel aangezet op de achtergrond, maar ja.quote:Op dinsdag 31 augustus 2021 12:07 schreef Caland het volgende:
[..]
Njah, opzich geinig maar feitelijk boeit al dat andere transfernieuws me geen ene reet eigenlijk.
Dus eerst stond ik al niet op het doek en nu word ik ook gewoon het stadion uit getyfd, ik ken m'n plek wel weer hoorquote:Op dinsdag 31 augustus 2021 10:55 schreef ThePlaneteer het volgende:
Morgen updateje OP, als je hier niet bij staat kom je er niet in joejoe
GurneyIsBestOke J
leeroy W2
onlogisch N
fetX VV
Irritatie100 QQ
Tomatenboer VV
DonRaja N
Maastoren Q
Caland X
H.FR VV
Exile79 W2
DonRaja N
Gewoon al meer dan een jaar zonder clubquote:Op dinsdag 31 augustus 2021 12:29 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Ook wel leuk dat Martina sinds Feyenoord geen enkele wedstrijd meer in clubverband heeft gespeeld.
Minder lurken en meer postenquote:Op dinsdag 31 augustus 2021 12:29 schreef Bombvis het volgende:
[..]
Dus eerst stond ik al niet op het doek en nu word ik ook gewoon het stadion uit getyfd, ik ken m'n plek wel weer hoor
Narsingh is ook nog steeds clubloos toch?quote:Op dinsdag 31 augustus 2021 12:34 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Gewoon al meer dan een jaar zonder club
Niet erg. Ik vond dat nooit zoveel eigenlijk.quote:Op dinsdag 31 augustus 2021 12:09 schreef hhh38 het volgende:
Burger nabij de miljoen, Haps volgens mij 3-4 miljoen. Gaat lekker aantikken.quote:Op dinsdag 31 augustus 2021 12:44 schreef fetX het volgende:
Voor hoeveel zal Haps gaan? 2-3 miljoen? Burger een paar ton?
Een jaar geleden had 8 miljoen me nog niets verbaasdquote:Op dinsdag 31 augustus 2021 12:45 schreef Caland het volgende:
3-4 miljoen voor Haps lijkt me wel wat teveel van het goede eigenlijk.
Haps gaat echt niet meer dan 1,5-2 Mio opleveren, reken jezelf vooral niet rijk. Ze zullen daar ook vast naar zijn blessurehistorie kijken. (en leeftijd)quote:Op dinsdag 31 augustus 2021 12:45 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Burger nabij de miljoen, Haps volgens mij 3-4 miljoen. Gaat lekker aantikken.
Verwonderlijk, die wilde ze toch in Italië stallen om aan het Italiaanse voetbal te wennen?quote:Op dinsdag 31 augustus 2021 12:09 schreef hhh38 het volgende:
Welke vakkie danquote:Op dinsdag 31 augustus 2021 12:29 schreef Bombvis het volgende:
[..]
Dus eerst stond ik al niet op het doek en nu word ik ook gewoon het stadion uit getyfd, ik ken m'n plek wel weer hoor
Als we 3-4 miljoen krijgen voor Haps heeft Arnesen dat geweldig gedaan, maar ik denk dat het 2-2,5 gaat worden. Ook prima, met dat geld van de ECL moet er dan best een spits te halen zijn. Of vd Ven halen en een spits huren al zit je dan volgend seizoen dus weer met hetzelfde probleem (voor het 3e seizoen op rij dan).quote:Op dinsdag 31 augustus 2021 12:45 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Burger nabij de miljoen, Haps volgens mij 3-4 miljoen. Gaat lekker aantikken.
POSITIEF BLIJVENquote:Op dinsdag 31 augustus 2021 13:19 schreef Erasmus het volgende:
Het wordt weer zo'n typische Feyenoord deadline day.
Announce weggegooid geld.
Geen slapende honden wakker maken aub.quote:Op dinsdag 31 augustus 2021 13:18 schreef Maastoren het volgende:
Het contract van Jeremain Lens in ontbonden dus is hij transfervrij.
#WELKOMJEREMAIN
Feyenoord ontvangt zo'n 7 ton voor Burger.
Gepost vanuit Irak.quote:Op dinsdag 31 augustus 2021 13:18 schreef Maastoren het volgende:
Het contract van Jeremain Lens in ontbonden dus is hij transfervrij.
#WELKOMJEREMAIN
Haal een bult stevige kerels die het duel niet schuwen, en als dat mogelijk is, een paar balkunstenaars. Balvaste spitsen, snelle buitenspelers, verdedigers die er de beuk in gooien (á la Douglas)quote:Op dinsdag 31 augustus 2021 13:21 schreef Erasmus het volgende:
[..]
Op FM2021 had ik wel raad geweten, het doet gewoon pijn als je niet kan ingrijpen.
ANNOUNCE Michiel Kramer en Stefan Babovic.quote:Op dinsdag 31 augustus 2021 13:23 schreef GGMM het volgende:
[..]
Haal een bult stevige kerels die het duel niet schuwen, en als dat mogelijk is, een paar balkunstenaars. Balvaste spitsen, snelle buitenspelers, verdedigers die er de beuk in gooien (á la Douglas)
Probeer ze te verkopen en haal Nederlandse aso's terug.quote:Op dinsdag 31 augustus 2021 13:23 schreef GGMM het volgende:
[..]
Haal een bult stevige kerels die het duel niet schuwen, en als dat mogelijk is, een paar balkunstenaars. Balvaste spitsen, snelle buitenspelers, verdedigers die er de beuk in gooien (á la Douglas)
Geniaal idee, er loopt vast nog wel ergens een voetballer rond op een dood spoor met een rijke paquote:Op dinsdag 31 augustus 2021 13:24 schreef Erasmus het volgende:
[..]
ANNOUNCE Michiel Kramer en Stefan Babovic.
https://www.vi.nl/nieuws/(...)-akkoord-met-veneziaquote:Ridgeciano Haps is op weg naar de uitgang van De Kuip. Feyenoord en Venezia naderen elkaar in de onderhandelingen over een transfer van de linksback, bevestigt technisch directeur Frank Arnesen.
Arnesen liet eerder deze zomer al weten dat Haps te goed is om op de bank te zitten en dat de 28-jarige linksback, die Tyrell Malacia voor zich moet dulden in de pikorde, daarom mocht vertrekken. Op de slotdag van de transfermarkt lonkt nu een overstap naar de Serie A voor de voormalig speler van AZ en Go Ahead Eagles.
Haps kwam in 2017 voor zo'n zes miljoen euro over van de Alkmaarders en speelde sindsdien exact 100 officiële duels voor Feyenoord, waar zijn contract volgend jaar afloopt. De international van Suriname zou na onder anderen Eric Botteghin, Steven Berghuis, Sven van Beek en Nicolai Jørgensen de volgende oudgediende zijn die vertrekt uit De Kuip.
6 miljoen betalen voor Hapsiequote:Op dinsdag 31 augustus 2021 13:28 schreef Scrummie het volgende:
[..]
https://www.vi.nl/nieuws/(...)-akkoord-met-venezia
Dat klinkt alsof het wel doorgaat.
Graag zijn salariskosten overnemen, mag hij in De Kuip komen voetballen. Ik laat mij niet bedonderen.quote:Op dinsdag 31 augustus 2021 13:28 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Geniaal idee, er loopt vast nog wel ergens een voetballer rond op een dood spoor met een rijke pa
Mja, op dat moment vond ik het 1 van de meest logische transfers van Van Geel.quote:Op dinsdag 31 augustus 2021 13:29 schreef Maastoren het volgende:
[..]
6 miljoen betalen voor Hapsie![]()
Martin van GeelGOD.
Het is dat hij zovaak geblesseerd was, maar 6 miljoen was geen gek bedrag hoor.quote:Op dinsdag 31 augustus 2021 13:29 schreef Maastoren het volgende:
[..]
Martin van GeelGOD. Achteraf praten natuurlijk makkelijk.
Dat was op dat moment helemaal geen gek bedrag voor Haps.quote:Op dinsdag 31 augustus 2021 13:29 schreef Maastoren het volgende:
[..]
Martin van GeelGOD. Achteraf praten natuurlijk makkelijk.
Beetje jammer dat hij tijdens zijn periode bij ons een GGZ-patient is geworden met alle gevolgen vandien.quote:Op dinsdag 31 augustus 2021 13:29 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Mja, op dat moment vond ik het 1 van de meest logische transfers van Van Geel.
Ik ook hoor. Ik vind ook dat hij te goed is om bij ons op de bank te zitten en gun hem het beste verder. Had meer kunnen zijn.quote:Op dinsdag 31 augustus 2021 13:29 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Mja, op dat moment vond ik het 1 van de meest logische transfers van Van Geel.
Gewoon pech met blessures, zowel fysiek als mentaal. Shit happens.quote:Op dinsdag 31 augustus 2021 13:31 schreef Qarrad het volgende:
[..]
Ik ook hoor. Ik vind ook dat hij te goed is om bij ons op de bank te zitten en gun hem het beste verder. Had meer kunnen zijn.
Een grote (voor onze doen) transfersom uitgeven voor een linksback terwijl je ook andere zwakke plekken hebt lijkt me meestal geen goed idee.quote:Op dinsdag 31 augustus 2021 13:30 schreef fetX het volgende:
[..]
Het is dat hij zovaak geblesseerd was, maar 6 miljoen was geen gek bedrag hoor.
Wel jammer hoe het met Haps is gelopen eigenlijk. Prima speler maar nooit echt belangrijk geworden, mede omdat hij continu geblesseerd raakte op het moment dat het heel lekker liep. Ook nog doorverkopen met een flink verlies. Zonde.quote:Op dinsdag 31 augustus 2021 13:28 schreef Scrummie het volgende:
[..]
https://www.vi.nl/nieuws/(...)-akkoord-met-venezia
Dat klinkt alsof het wel doorgaat.
Hij heeft hoogstens een keer bij de voorselectie gezeten.quote:Op dinsdag 31 augustus 2021 13:33 schreef Erasmus het volgende:
Als ik mij goed herinner werd Haps ook een keer opgegroepen voor Oranje toch? Tijdens zijn periode bij ons.
Of was dat nog zijn AZ-periode?
Denk je? Ik heb het gevoel dat we op dit vijftal flink hebben verloren.quote:Op dinsdag 31 augustus 2021 13:32 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]Over de streep heb je met Amrabat, St Juste, Boëtius, Larsson en Haps (de aankopen na het kampioensjaar) qua transfersommen breakeven gespeeld
St. Juste mis ik enorm, kon ook prima uit de voeten als CV. Samen met de Senees, de Geert en Malacia hadden we de beste verdediging van Nederland gehad.quote:Op dinsdag 31 augustus 2021 13:32 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Wel jammer hoe het met Haps is gelopen eigenlijk. Prima speler maar nooit echt belangrijk geworden, mede omdat hij continu geblesseerd raakte op het moment dat het heel lekker liep. Ook nog doorverkopen met een flink verlies. Zonde.
Over de streep heb je met Amrabat, St Juste, Boëtius, Larsson en Haps (de aankopen na het kampioensjaar) qua transfersommen breakeven gespeeld en geen van de spelers heeft Feyenoord sportief veel verder geduwd. Ik beschouw alleen Amrabat als een complete miskoop (nauwelijks gespeeld en flink verlies op gemaakt) maar het is toch allemaal niet veel geweest.
Ridgeciano Haps (27) heeft een paar keer héél dicht tegen het Nederlands elftal aangezeten, maar werd officieel nooit opgeroepen bij Oranje. Daardoor heeft de Feyenoorder dinsdag besloten om voor zijn interlandcarrière voort te zetten namens Surinamequote:Op dinsdag 31 augustus 2021 13:33 schreef Erasmus het volgende:
Als ik mij goed herinner werd Haps ook een keer opgegroepen voor Oranje toch? Tijdens zijn periode bij ons.
Of was dat nog zijn AZ-periode?
quote:Op dinsdag 31 augustus 2021 13:34 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Hij heeft hoogstens een keer bij de voorselectie gezeten.
Dacht al zoiets, muchas gracias amigos.quote:Op dinsdag 31 augustus 2021 13:35 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ridgeciano Haps (27) heeft een paar keer héél dicht tegen het Nederlands elftal aangezeten, maar werd officieel nooit opgeroepen bij Oranje. Daardoor heeft de Feyenoorder dinsdag besloten om voor zijn interlandcarrière voort te zetten namens Suriname
Op Larsson en Boëtius een miljoen winst gemaakt, op Amrabat twee miljoen verloren, op stJuste zo'n 3 miljoen gewonnen en op Haps verliezen we nu een paar miljoen. Het is wel ironisch dat Amrabat, StJuste en Boëtius het elders wel enorm goed hebben gedaan maar het zijn toch allemaal jongens die met een onduidelijk plan zijn gehaald.quote:Op dinsdag 31 augustus 2021 13:35 schreef Rocket Ride het volgende:
[..]
Denk je? Ik heb het gevoel dat we op dit vijftal flink hebben verloren.
Toch was ik er destijds erg blij mee, vond het allemaal hele logische en goede aankopen van Martin. Maar ja, het loopt soms even anders. Ook omdat er te lang vast werd gehouden aan de oude spelers van het kampioensteam.
Behalve op linksback heb je dan wel een prima bezetting ja. Hendriks heeft weinig van een moderne back volgens mij.quote:Op dinsdag 31 augustus 2021 13:37 schreef Toiletgebruiker het volgende:
Pedersen en Geertruida op rechtsback
Trauner, Senesi, Geertruida, vd Ven en Hendriks voor centraal
Malacia en Hendriks voor linksback
Dat is wel een lekkere achterhoede, zowel qua kwaliteit als talent.
De paar keer dat hij in de voorbereiding daar stond, maakte hij een prima indruk. Wel een ander soort back dan Malacia natuurlijk.quote:Op dinsdag 31 augustus 2021 13:39 schreef aTypisch het volgende:
[..]
Behalve op linksback heb je dan wel een prima bezetting ja. Hendriks heeft weinig van een moderne back volgens mij.
Hangt ervan af hoeveel geld je op dat moment hebt.quote:Op dinsdag 31 augustus 2021 13:32 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Een grote (voor onze doen) transfersom uitgeven voor een linksback terwijl je ook andere zwakke plekken hebt lijkt me meestal geen goed idee.
Maar destijds dachten we dat we Kongolo met een topper moesten vervangen en Jan-Scharie en Botteghin een goed centraal duo was
Hoe zit het met zijn snelheid?quote:Op dinsdag 31 augustus 2021 13:40 schreef Toiletgebruiker het volgende:
[..]
De paar keer dat hij in de voorbereiding daar stond, maakte hij een prima indruk. Wel een ander soort back dan Malacia natuurlijk.
Die Bjorkan transfervrij halen in de winterstop lijkt mij dan wel echt prima.
Hij is zeker niet traag.quote:Op dinsdag 31 augustus 2021 13:41 schreef Erasmus het volgende:
[..]
Hoe zit het met zijn snelheid?
Ik erger mij aan trage backs.
Inb4 Zipportal nazizolderkamer.gifquote:Op dinsdag 31 augustus 2021 13:44 schreef Caland het volgende:
Volgens één der Italiaanse zolderkamerautisten is Hapsie naar Venezia rond.
#ANNOUNCESPITS
Leuke term wel die zolderkamerautisten. Toch hebben ze nu wel hun 15 minutes (of eigenlijk 2 maanden) of fame.quote:Op dinsdag 31 augustus 2021 13:44 schreef Caland het volgende:
#ANNOUNCESPITS
Alleen bij TM.quote:Op dinsdag 31 augustus 2021 13:45 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Inb4 Zipportal nazizolderkamer.gif
Toch mooi van die gasten? Leuker om te volgen dan Krabby en consorten.quote:Op dinsdag 31 augustus 2021 13:45 schreef Rocket Ride het volgende:
[..]
Leuke term wel die zolderkamerautisten. Toch hebben ze nu wel hun 15 minutes (of eigenlijk 2 maanden) of fame.
Klopt, maar Bjorkan zal in de winter wel gehaald worden.quote:Op dinsdag 31 augustus 2021 13:39 schreef aTypisch het volgende:
[..]
Behalve op linksback heb je dan wel een prima bezetting ja. Hendriks heeft weinig van een moderne back volgens mij.
Njah die Di Marzio en Romano zijn gewoon legit journalisten toch?quote:Op dinsdag 31 augustus 2021 13:45 schreef Rocket Ride het volgende:
[..]
Leuke term wel die zolderkamerautisten. Toch hebben ze nu wel hun 15 minutes (of eigenlijk 2 maanden) of fame.
Sta succedendo?quote:Op dinsdag 31 augustus 2021 13:44 schreef Caland het volgende:
#ANNOUNCESPITS
Die willen ze nu toch nog halen?quote:Op dinsdag 31 augustus 2021 13:46 schreef fetX het volgende:
[..]
Klopt, maar Bjorkan zal in de winter wel gehaald worden.
FeyenoordTM doet het ook gratis, gewoon omdat ie Krabby een negatieve kutjournalist vond is ie het account gestartquote:Op dinsdag 31 augustus 2021 13:46 schreef aTypisch het volgende:
[..]
Toch mooi van die gasten? Leuker om te volgen dan Krabby en consorten.
Vooral Romano, Di Marzio zit er behoorlijk vaak naast.quote:Op dinsdag 31 augustus 2021 13:46 schreef Caland het volgende:
[..]
Njah die Di Marzio en Romano zijn gewoon legit journalisten toch?
Volgens mij zijn dat beide journalisten bij Sky idd.quote:Op dinsdag 31 augustus 2021 13:46 schreef Caland het volgende:
[..]
Njah die Di Marzio en Romano zijn gewoon legit journalisten toch?
Die wilden ze halen of ze hem nog steeds deze transferperiode willen halen weet ik niet. Zou ergens zonde zijn, want in de winter is hij transfervrij. Dus snap best als ze dat halve seizoen nog even afwachten.quote:Op dinsdag 31 augustus 2021 13:48 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Die willen ze nu toch nog halen?
Precies en die jongen wil graag komen. Laat hem dan lekker dat seizoen daar afspelen. Speelt daar ook ECL groepsfase en voor het kampioenschap.quote:Op dinsdag 31 augustus 2021 13:49 schreef fetX het volgende:
[..]
Die wilden ze halen of ze hem nog steeds deze transferperiode willen halen weet ik niet. Zou ergens zonde zijn, want in de winter is hij transfervrij. Dus snap best als ze dat halve seizoen nog even afwachten.
Daarom en tot die tijd met Malacia en Hendriks als LB is prima.quote:Op dinsdag 31 augustus 2021 13:51 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Precies en die jongen wil graag komen. Laat hem dan lekker dat seizoen daar afspelen. Speelt daar ook ECL groepsfase en voor het kampioenschap.
Ik hoop dat Disney vandaag nog tekent voor een tweede seizoen.quote:Op dinsdag 31 augustus 2021 13:51 schreef Scrummie het volgende:
Ik had wel zo'n Disney aflevering willen zien met alleen maar opnames van zo'n dag als deze.
Een half miljoen is wel echt heel erg matig, maar oke.quote:
Een half miljoen?! Ik las net nog gewenste bedragen als 3-6 Mio, nou was dat wat overdreven. Maar dit is wel erg weinig!quote:
Nou nee, dat eigenlijk ook weer niet. Ik ben wel benieuwd hoeveel aandacht er voor gaat zijn vanaf morgen. Het is toch een beetje terugkijken terwijl je al volop in het nieuwe seizoen bezig bent.quote:Op dinsdag 31 augustus 2021 13:52 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik hoop dat Disney vandaag nog tekent voor een tweede seizoen.
Mason Greenwood, koop optie voor Nelson, dit past hier prima bijquote:Op dinsdag 31 augustus 2021 13:54 schreef maxi-mus het volgende:
Gurney rekende zich dus ietwat rijk met 3-4 miljoen.
Arnesen staat toch ook niet bekend als de beste onderhandelaar?quote:Op dinsdag 31 augustus 2021 13:53 schreef fetX het volgende:
[..]
Een half miljoen is wel echt heel erg matig, maar oke.
Qua verkoop ruimt Arnesen lekker op maar de transfersommen zijn erg karig.
Nee dat is SinterSjaak.quote:Op dinsdag 31 augustus 2021 13:55 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Arnesen staat toch ook niet bekend als de beste onderhandelaar?
Nou qua aankopen uitstekend. Paar hele goede spelers voor 3-4 miljoen oid.quote:Op dinsdag 31 augustus 2021 13:55 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Arnesen staat toch ook niet bekend als de beste onderhandelaar?
Zeker, had hier veel meer voor verwacht. Staat op Transfermarkt nog altijd met een transferwaarde van 4.5 miljoen. Had echt wel op 3 miljoen gerekend eigenlijk, zo slecht is Haps niet.quote:Op dinsdag 31 augustus 2021 13:54 schreef maxi-mus het volgende:
Gurney rekende zich dus ietwat rijk met 3-4 miljoen.
Wat @Caland zegt en nog maar een jaar contract.quote:Op dinsdag 31 augustus 2021 13:56 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Zeker, had hier veel meer voor verwacht. Staat op Transfermarkt nog altijd met een transferwaarde van 4.5 miljoen. Had echt wel op 3 miljoen gerekend eigenlijk, zo slecht is Haps niet.
Mjah, misschien wat optimistisch, maar ik had hem liever voor de bank gehouden eigenlijk als je zo'n lage transfersom ontvangt. Ach ja. Zijn periode in de gevangenis heeft zijn transferwaarde geen goed gedaan natuurlijk.quote:Op dinsdag 31 augustus 2021 13:57 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Wat @:caland zegt en nog maar een jaar contract.
Zijn microfoon hapert wat.quote:Op dinsdag 31 augustus 2021 13:58 schreef maxi-mus het volgende:
@:caland zolderkamerautist zit er nu bij Afkicken.
Like gezet.quote:Op dinsdag 31 augustus 2021 13:59 schreef ThePlaneteer het volgende:
[..]
Wat een kutgeluid.
Alsof ik naar Geertruida luister
Ik twijfelde al of het daadwerkelijk zo'n autist is met dito stemgeluid. @Rens is aan het kloten.quote:
Welkom bij de Pinda Show.quote:Op dinsdag 31 augustus 2021 13:59 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik twijfelde al of het daadwerkelijk zo'n autist is met dito stemgeluid. @:rens is aan het kloten.
Soms vraag ik mij af of jij in een ander universum leeft maar op FOK! meepost in onze timeline.quote:Op dinsdag 31 augustus 2021 13:56 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Zeker, had hier veel meer voor verwacht. Staat op Transfermarkt nog altijd met een transferwaarde van 4.5 miljoen. Had echt wel op 3 miljoen gerekend eigenlijk, zo slecht is Haps niet.
Wel meer dan voor Burger en Wehrmann jaquote:Op dinsdag 31 augustus 2021 13:56 schreef Caland het volgende:
Hadden mensen echt miljoenen verwacht voor een iets te oude linksback die qua salaris aardig op de begroting drukt en de laatste jaren vooral geblesseerd en/of mentaal ziek is geweest + eruit is gespeeld door een jonkie?
Dan ben je wel extreem naief.
Precies. FeyenoordTM gaf ook aan dat de transfersommen van Burger maar met name Haps er voor moesten zorgen dat vdVen gehaald moesten worden. Aangezien Burger op dat moment op 1 miljoen werd gezet verwacht je dan toch flink meer.quote:Op dinsdag 31 augustus 2021 14:00 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Wel meer dan voor Burger en Wehrmann ja
Hapsie zal ook wel een miljoen per jaar pakken.quote:Op dinsdag 31 augustus 2021 14:01 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Precies. FeyenoordTM gaf ook aan dat de transfersommen van Burger maar met name Haps er voor moesten zorgen dat vdVen gehaald moesten worden. Aangezien Burger op dat moment op 1 miljoen werd gezet verwacht je dan toch flink meer.
Heeft hij onder Troost bijgetekend?quote:Op dinsdag 31 augustus 2021 14:02 schreef Caland het volgende:
[..]
Hapsie zal ook wel een miljoen per jaar pakken.
Als je hem aan het begin van de transferperiode had verkocht misschien wel ja. Nu moet je hem gewoon lozen dus komt er zoiets als dit uit. Die Italianen zijn ook niet gek.quote:Op dinsdag 31 augustus 2021 14:02 schreef fetX het volgende:
5 ton is gewoon laag hoor, kom op zeg. Daar had minstens wel een miljoen bij gemogen. Echt een prima back.
Lijkt me wel dat je iemand medisch keurt voordat er iets wordt ondertekend.quote:Op dinsdag 31 augustus 2021 14:03 schreef aTypisch het volgende:
Wel een lekker dagje voor Arnesen. Werreke voor de cheld.
Hoe zit dat eigenlijk met medische keuringen? Moet dat ook vandaag?
@RensAjacied zit thuis te werken, dan gaat het helemaal mis daar.quote:Op dinsdag 31 augustus 2021 14:05 schreef ThePlaneteer het volgende:
Dit is wel echt schandelijk geluid, niemand die die chat leest ofzo?
Minstens ja. Voor 5 ton vind ik het eigenlijk een prima back-up.quote:Op dinsdag 31 augustus 2021 14:02 schreef fetX het volgende:
5 ton is gewoon laag hoor, kom op zeg. Daar had minstens wel een miljoen bij gemogen. Echt een prima back.
Ik denk niet dat het moet maar dat wil een club vooral zelf natuurlijk voordat ze een speler tekenen. Soms doen ze ook al een keuring daarom dicht tegen de deadline aan voordat de clubs er helemaal uit zijn.quote:Op dinsdag 31 augustus 2021 14:03 schreef aTypisch het volgende:
Wel een lekker dagje voor Arnesen. Werreke voor da cheld.
Hoe zit dat eigenlijk met medische keuringen? Moet dat ook vandaag?
Waarom moet je hem zo nodig lozen?quote:Op dinsdag 31 augustus 2021 14:04 schreef aTypisch het volgende:
[..]
Als je hem aan het begin van de transferperiode had verkocht misschien wel ja. Nu moet je hem gewoon lozen dus komt er zoiets als dit uit. Die Italianen zijn ook niet gek.
TEIXEIRA DIEMERS 2 HALEN 0 BETALENquote:Op dinsdag 31 augustus 2021 14:07 schreef Calciumdude het volgende:
uitverkoop in de kuip vandaag ! alles moet weg !
#wanbeleid
Dit ja. Het is toch niet zo dat hij perse weg moet. Hij kan goed voetballen en voor zo'n kutbedragje kan je die Bjorkan ook niet halen.quote:
Dit dus. 5 ton is gewoon schandalig weinig. Haps is gewoon een goede speler.quote:Op dinsdag 31 augustus 2021 14:02 schreef fetX het volgende:
Je hebt ook nog met een speler zelf te maken he. Liever weg dan een ongemotiveerde 28 jarige back die volgend jaar dan sowieso gratis weg was gelopen.quote:Op dinsdag 31 augustus 2021 14:08 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Dit dus. 5 ton is gewoon schandalig weinig. Haps is gewoon een goede speler.
Als hij voor zo'n habbekrats weg mag had je hem er beter bij kunnen houden.
Dat sluit dus ook wel uit dat de transfervrije Armenteros onze nieuwe spits wordt.quote:
Armenteros een club legend?quote:
Niet deze transferperiode!quote:Op dinsdag 31 augustus 2021 14:11 schreef GGMM het volgende:
Een half miljoen
NEC verkoopt hun spelers nog voor meer geld.
Sarcasme, leer het herkennen.quote:Op dinsdag 31 augustus 2021 14:11 schreef Erasmus het volgende:
[..]
Armenteros een club legend?
Wie wil even een bitchslap verkopen aan de mafkees die dit uit zijn toetsenbord kreeg?
Ik zal het appen naar Frank.quote:Op dinsdag 31 augustus 2021 14:12 schreef PSVCL het volgende:
Mijn tip van gister, Locadia
Perfecte spits voor feyenoord
Snap niet zo waarom je mad zou zijn.quote:Op dinsdag 31 augustus 2021 14:13 schreef Erasmus het volgende:
[..]
Ik ben gewoon viesmad, laat mij lekker.
Het is niet alleen een eenjarig contract maar ook iemand met een groot salaris die zelf weg wil (en de club wil hem blijkbaar erg graag weg hebben), iemand die er een tijd uit is geweest en wisselspeler is al een tijd. En voor mijn gevoel al tijden heel weinig heeft laten zien en ook niet meer de jongste.quote:Op dinsdag 31 augustus 2021 14:10 schreef Pistolero het volgende:
Waar komt dat idee vandaan dat spelers met een eenjarig contract niet voor een paar miljoen verkocht kunnen worden? Zo slecht als men hier doet voorkomen is Haps ook helemaal niet.
5 ton is totaal bizar, dan had je hem gewoon moeten houden.
Duitse bureaucratie, heeft niks met FR te maken.quote:Op dinsdag 31 augustus 2021 14:14 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Snap niet zo waarom je mad zou zijn.
We zijn van Haps af. Prima deal.
Ik zet Haps nou niet bepaald op het rijtje van Jorgensen en Fer, misschien jij wel.quote:Op dinsdag 31 augustus 2021 14:14 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ah. Gewoon verbranden, hebben ze ervaring mee daar.quote:Op dinsdag 31 augustus 2021 14:15 schreef Erasmus het volgende:
[..]
Duitse bureaucratie, heeft niks met FR te maken.
Kutmoffen met hun kutpapierwerk in drievoud.
En Feyenoord wil er weer een witte speler voor terug. Wel erg racistisch.quote:Op dinsdag 31 augustus 2021 14:14 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Qua blessures/afwezigheid ontlopen ze elkaar niet veel (Jorgensen/Haps). Fer kon er niets van, dat is bij Haps net wat anders.quote:Op dinsdag 31 augustus 2021 14:16 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik zet Haps nou niet bepaald op het rijtje van Jorgensen en Fer, misschien jij wel.
Zou een leuke optie zijn. Wel een beetje een Van Geel transferquote:Op dinsdag 31 augustus 2021 14:12 schreef PSVCL het volgende:
Mijn tip van gister, Locadia
Perfecte spits voor feyenoord
Als we Mickey nu binnen halen hebben we het er nooit meer over joh.quote:Op dinsdag 31 augustus 2021 14:17 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Qua blessures/afwezigheid ontlopen ze elkaar niet veel (Jorgensen/Haps). Fer kon er niets van, dat is bij Haps net wat anders.
Volgend jaar gratis, nu nog 5 ton en een ontevreden speler minder, en qua backup zit het ook wel goed. Ja het had ook 750.000 kunnen zijn en misschien als je in het begin van de periode zat een miljoen. Jammer, volgende.
Ajax verkoopt dat soort spelers voor 10 miljoen (bij wijze van spreken)quote:Op dinsdag 31 augustus 2021 14:15 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Het is niet alleen een eenjarig contract maar ook iemand met een groot salaris die zelf weg wil (en de club wil hem blijkbaar erg graag weg hebben), iemand die er een tijd uit is geweest en wisselspeler is al een tijd. En voor mijn gevoel al tijden heel weinig heeft laten zien en ook niet meer de jongste.
5 ton is wel heel karig, daar niet van.
Tja ik schrik er gewoon hoe dan ook van voor hoe weinig Haps moest wegwezen. Vorig seizoen rond september/oktober (voor zijn verdwijning) taxeerde ik hem echt nog op 6 a 7 miljoen en dat was helemaal niet zo vreemd, jammer dat het zo ontzettend snel gekelderd is. Alhoewel dit uiteindelijk misschien het maximaal haalbare was.quote:Op dinsdag 31 augustus 2021 14:17 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Qua blessures/afwezigheid ontlopen ze elkaar niet veel (Jorgensen/Haps). Fer kon er niets van, dat is bij Haps net wat anders.
Volgend jaar gratis, nu nog 5 ton en een ontevreden speler minder, en qua backup zit het ook wel goed. Ja het had ook 750.000 kunnen zijn en misschien als je in het begin van de periode zat een miljoen. Jammer, volgende.
Vorig seizoen was ie in het begin nog onbetwiste basisspeler en heeft ie een paar keer in z'n eentje die ongeslagen reeks in stand gehouden. Was echt ondenkbaar dat ie zo ver zou zinken.quote:Op dinsdag 31 augustus 2021 14:20 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Tja ik schrik er gewoon hoe dan ook van voor hoe weinig Haps moest wegwezen. Vorig seizoen rond september/oktober (voor zijn verdwijning) taxeerde ik hem echt nog op 6 a 7 miljoen en dat was helemaal niet zo vreemd, jammer dat het zo ontzettend snel gekelderd is. Alhoewel dit uiteindelijk misschien het maximaal haalbare was.
Precies, is gewoon nog een tikkeltje acceptatie wat nog moet komen. Berghuis, Jorgensen, Fer, Haps, allemaal jongens waar we op een bepaald moment (niet zo lang geleden) ontzettend positief over waren, en deze zomer worden ze uiteindelijk uit de koopjesbak gevist bij de grote opruiming. Toch zonde.quote:Op dinsdag 31 augustus 2021 14:22 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Vorig seizoen was ie in het begin nog onbetwiste basisspeler en heeft ie een paar keer in z'n eentje die ongeslagen reeks in stand gehouden. Was echt ondenkbaar dat ie zo ver zou zinken.
Die ligt al dronken op bed.quote:Op dinsdag 31 augustus 2021 14:27 schreef De_Kraam het volgende:
ARNESEN OUT. Announce Sjaak, die liet zich ten minste niet in de maling nemen!
Altijd al gezegd dat die Burger een wereldtopper isquote:Op dinsdag 31 augustus 2021 14:30 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Burger levert meer op dan Haps.
Wat
Heeft het prima waargemaakt, maar had de pech dat hij geblesseerd raakte en Malacia toen een goede indruk maakte. Kan Malacia m.i. nog steeds makkelijk vervangen als dat nodig is. Best bezette plek van de selectie.quote:Op dinsdag 31 augustus 2021 14:34 schreef Pleun2011 het volgende:
Haps kostte iets van 6,5 miljoen, toch? Jammer, heeft het niet waargemaakt
Het lot van Feyenoord is om altijd te weinig voor spelers te krijgen blijkbaar, er zal nog veel moeten gebeuren voor we daar vanaf zijnquote:Op dinsdag 31 augustus 2021 14:25 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Precies, is gewoon nog een tikkeltje acceptatie wat nog moet komen. Berghuis, Jorgensen, Fer, Haps, allemaal jongens waar we op een bepaald moment (niet zo lang geleden) ontzettend positief over waren, en deze zomer worden ze uiteindelijk uit de koopjesbak gevist bij de grote opruiming. Toch zonde.
quote:Op dinsdag 31 augustus 2021 14:27 schreef De_Kraam het volgende:
ARNESEN OUT. Announce Sjaak, die liet zich ten minste niet in de maling nemen!
Eindigen we alsnog met Viergever.quote:Op dinsdag 31 augustus 2021 14:38 schreef Caland het volgende:
Volgens FeyenoordTM zijn Wolfsburg en Van de Ven rond. #WANBELEID
ALLES GAAT FOUTquote:Op dinsdag 31 augustus 2021 14:38 schreef Caland het volgende:
Volgens FeyenoordTM zijn Wolfsburg en Van de Ven rond. #WANBELEID
Ben er ook bang voor. En dan ook nog niet eens breed gedragen.quote:Op dinsdag 31 augustus 2021 14:39 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Eindigen we alsnog met Viergever.
Die gozer heeft echt helemaal niks met Feyenoord en wil naar het buitenland. Zou ook treurig zijn.quote:Op dinsdag 31 augustus 2021 14:39 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Eindigen we alsnog met Viergever.
Ja, misschien maar doen ja. Kitolano ook en een spits huren.quote:Op dinsdag 31 augustus 2021 14:41 schreef Slobeend het volgende:
Dan toch maar Björkan direct ophalen.
Die kent u niet.quote:Op dinsdag 31 augustus 2021 14:41 schreef Slobeend het volgende:
Nog maar 9 uur. Charisteas zit al in het vliegtuig.quote:Op dinsdag 31 augustus 2021 14:46 schreef Kerftminister het volgende:
Als Vd Ven niet wil kan je meer geld in een spits steken, lijkt me niet per se heel verkeerd ook.
FeyenoordTM zegt dat dit niet gaat gebeuren.quote:Op dinsdag 31 augustus 2021 14:41 schreef Slobeend het volgende:
Van Geel zag dit destijds ook al in.quote:Op dinsdag 31 augustus 2021 14:50 schreef Slobeend het volgende:
Met zo'n smalle selectie is Jong Feyenoord op zaterdag alleen maar een nadeel eigenlijk.
Heeft hij ook een bron aangedragen of is het ook een aanname?quote:Op dinsdag 31 augustus 2021 14:51 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Zolderkamer heeft trouwens gezegd dat Haps vorig seizoen eruit lag wegens psychische klachten. Dat werd hier wel vermoed maar is nooit bevestigd geweest volgens mij. Bij dezen.
Dit is niet geheel onwaar.quote:Op dinsdag 31 augustus 2021 14:51 schreef Rocket Ride het volgende:
[..]
Van Geel zag dit destijds ook al in.
Mja, ik vind dat hij het niet echt heeft waargemaakt als ik het afzet tegen de transfersom. Maar daar is hij niet de enige in bij Feyenoord helaas. Haps deed het in het begin wel oké maar heeft zich na AZ eigenlijk nooit doorontwikkeld.quote:Op dinsdag 31 augustus 2021 14:37 schreef H.FR het volgende:
[..]
Heeft het prima waargemaakt, maar had de pech dat hij geblesseerd raakte en Malacia toen een goede indruk maakte. Kan Malacia m.i. nog steeds makkelijk vervangen als dat nodig is. Best bezette plek van de selectie.
Normaal gesproken zou Zolderkamer dit soort dingen allang moeten weten natuurlijk. Hij heeft zo'n beetje alle lekken binnen de club. Hij heeft het vermoedelijk alleen nooit gedeeld omdat het niet bepaald handig is als zoiets uitkomt, zoiets heeft hij volgens mij ook laten weten afgelopen seizoen maar dat weet ik niet zeker.quote:Op dinsdag 31 augustus 2021 14:53 schreef aTypisch het volgende:
[..]
Heeft hij ook een bron aangedragen of is het ook een aanname?
Beter presteren in Europa vooral. Dat is toch je belangrijkste etalage.quote:Op dinsdag 31 augustus 2021 14:37 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Het lot van Feyenoord is om altijd te weinig voor spelers te krijgen blijkbaar, er zal nog veel moeten gebeuren voor we daar vanaf zijn
Het zijn inderdaad de Waanzinnige Voordeel Weken bij Feyenoord, maar vooralsnog wordt een smalle selectie alleen maar nog smallerquote:Op dinsdag 31 augustus 2021 14:54 schreef Maastoren het volgende:
Alles en iedereen weg en alleen Nelson halen. Wat een flopshow.
Ik denk ook wel dat het waar is hoor.quote:Op dinsdag 31 augustus 2021 14:56 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Normaal gesproken zou Zolderkamer dit soort dingen allang moeten weten natuurlijk. Hij heeft zo'n beetje alle lekken binnen de club. Hij heeft het vermoedelijk alleen nooit gedeeld omdat het niet bepaald handig is als zoiets uitkomt, zoiets heeft hij volgens mij ook laten weten afgelopen seizoen maar dat weet ik niet zeker.
Of wat spelers leveren aan Oranje. Dat lijkt nu ook weer wat beter te gaan. Mede omdat je op 2 positief goede talenten hebt lopen waar weinig toppers lopen met de Nederlandse nationaliteitquote:Op dinsdag 31 augustus 2021 14:57 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Beter presteren in Europa vooral. Dat is toch je belangrijkste etalage.
Heeft ook weinig scoops nog vandaagquote:Op dinsdag 31 augustus 2021 15:07 schreef aTypisch het volgende:
[..]
Ik denk ook wel dat het waar is hoor.
Feyenoordtm is ook maar een jongen van vlees en bloed.
Gozer had hiervoor ook wat andere social media accounts. Daar was hij vooral anti Ajax en lekker aan het schelden.
Ik heb nog het ventje voor me die in de eerste klas tof deed en toen huilend een paar klappen kreeg.quote:Op dinsdag 31 augustus 2021 15:08 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Heeft ook weinig scoops nog vandaag
#zolderkamerout
Het is ook wel een enorme ecto zeg.quote:Op dinsdag 31 augustus 2021 15:11 schreef aTypisch het volgende:
[..]
Ik heb nog het ventje voor me die in de eerste klas tof deed en toen huilend een paar klappen kreeg.
Zelfde school gezeten als Elan, Dven en ik.
Talentenfabriek
Ah, het leek me al iemand die met een busje werd opgehaald.quote:Op dinsdag 31 augustus 2021 15:11 schreef aTypisch het volgende:
[..]
Ik heb nog het ventje voor me die in de eerste klas tof deed en toen huilend een paar klappen kreeg.
Zelfde school gezeten als Elan, Dven en ik.
Talentenfabriek
Optimale fysiek voor een fulltime twitteraar toch?quote:Op dinsdag 31 augustus 2021 15:12 schreef Caland het volgende:
[..]
Het is ook wel een enorme ecto zeg.
Maar hij doet nu leuk werk toch?quote:Op dinsdag 31 augustus 2021 15:12 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ah, het leek me al iemand die met een busje werd opgehaald.
Rugzakjesgenot.
Die user die continu vliegtuigen van Argentinië naar Nederland in de gaten hield vond ik heel leukquote:Op dinsdag 31 augustus 2021 15:13 schreef Pistolero het volgende:
Ik krijg opeens flashbacks naar de transfer van Senesi. Wat een soap was dat ook toen zeg.
Het volledige topic had toen last van moodswingsquote:Op dinsdag 31 augustus 2021 15:13 schreef Pistolero het volgende:
Ik krijg opeens flashbacks naar de transfer van Senesi. Wat een soap was dat ook toen zeg.
Geen idee, neem aan dat dit niet zijn baan is?quote:Op dinsdag 31 augustus 2021 15:16 schreef aTypisch het volgende:
[..]
Maar hij doet nu leuk werk toch?
Helden die al die nieuwe spelers op de foto zettenquote:Op dinsdag 31 augustus 2021 15:16 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Die user die continu vliegtuigen van Argentinië naar Nederland in de gaten hield vond ik heel leuk
Nee, heeft twee dagen vrijgekomen voor deze onzin.quote:Op dinsdag 31 augustus 2021 15:17 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Geen idee, neem aan dat dit niet zijn baan is?
Als hij zijn best doet kan dat primaquote:Op dinsdag 31 augustus 2021 15:17 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Geen idee, neem aan dat dit niet zijn baan is?
Met de subsidie die die school kreeg had Feyenoord zo een paar leuke spelers kunnen kopen.quote:Op dinsdag 31 augustus 2021 15:12 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ah, het leek me al iemand die met een busje werd opgehaald.
Rugzakjesgenot.
Blijkbaar zit je er wel naar te kijken?quote:Op dinsdag 31 augustus 2021 15:17 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Nee, heeft twee dagen vrijgekomen voor deze onzin.
Die niet of die wel kijken?quote:Op dinsdag 31 augustus 2021 15:18 schreef Scrummie het volgende:
Voor de mensen die niet naar die Afkicken stream kijken hou ons hier even op de hoogte aub.
Nee, ik volg op Instagram, daar was dat al een paar dagen bekend.quote:Op dinsdag 31 augustus 2021 15:18 schreef aTypisch het volgende:
[..]
Blijkbaar zit je er wel naar te kijken?
Bronnen binnen Wolfsburg spreken over done dealquote:Op dinsdag 31 augustus 2021 15:19 schreef Scrummie het volgende:
[..]
MEER INFORMATIE GRAAG AUB JA DANK U
Dank u.quote:Op dinsdag 31 augustus 2021 15:19 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Die niet of die wel kijken?
Micky gaat naar Bommel.
Ik haat je.quote:Op dinsdag 31 augustus 2021 15:20 schreef maxi-mus het volgende:
@:scrummie er wordt nu doorgeschakeld naar Bas Dost van Club Brugge.
Ik geloof hier niets van. Ik ga wel aan het werk, aan jullie heb ik NIETSquote:
Grapje makker. Als ik wat hoor hou ik je op de hoogte. Staat op de achtergrond aan hier.quote:Op dinsdag 31 augustus 2021 15:21 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ik geloof hier niets van. Ik ga wel aan het werk, aan jullie heb ik NIETS
Die kant gaat het wel op jaquote:Op dinsdag 31 augustus 2021 15:21 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Je schakelt in voor Diallo en vdVen en je eindigt straks met Dost en Viergever.
Kanjerzooi
quote:Op dinsdag 31 augustus 2021 15:20 schreef maxi-mus het volgende:
@:scrummie er wordt nu doorgeschakeld naar Bas Dost van Club Brugge.
Ik moet ff kwijt dat ik echt doodziek word van dat calimerogedrag van allerlei nitwits "huu mijn vraag over de transfer is niet aan bod gekomen" Nee dat heb je weleens. Deal withit. Simpelweg het stellen van een vraag betekent niet dat je ergens recht op hebt.quote:Op dinsdag 31 augustus 2021 15:22 schreef Scrummie het volgende:
FOK! had vandaag een "vraag wat je wil" dingetje moeten organiseren met zolderkamerautist.
“Waarom kopieer je altijd de scoops van Gouka en Krabbendam en presenteer je ze als je eigen?”quote:Op dinsdag 31 augustus 2021 15:22 schreef Scrummie het volgende:
FOK! had vandaag een "vraag wat je wil" dingetje moeten organiseren met zolderkamerautist.
Op Twitter zou je nu een block hebben.quote:Op dinsdag 31 augustus 2021 15:28 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
“Waarom kopieer je altijd de scoops van Gouka en Krabbendam en presenteer je ze als je eigen?”
En dan kijken of ie boos wordt
Hij oogt woedend ja.quote:Op dinsdag 31 augustus 2021 15:32 schreef ThePlaneteer het volgende:
Die Feyenoord.TM zit zich echt op te vreten achter zn telefoon lijkt t.
Die had zich helemaal voorgesteld een paar prima scoops te kunnen melden, live. Eindresultaat is 0 spelers waarschijnlijkquote:Op dinsdag 31 augustus 2021 15:32 schreef ThePlaneteer het volgende:
Ja, hij is nogal ziedend.quote:Op dinsdag 31 augustus 2021 15:32 schreef ThePlaneteer het volgende:
Omdat vandaag een drama is. Twee prima spelers voor de bank tegen een lage vergoeding weg en er niks voor terug halen.quote:Op dinsdag 31 augustus 2021 15:34 schreef Rocket Ride het volgende:
[..]
Waarom is dat? Because it is not happening?
Hij vindt de selectie veel te smal ('gaat je opbreken') en krijg de indruk dat hij verwacht had dat er nogal wat ('grote') namen bij zouden komen. Bij Van de Ven oogde hij ook echt teleurgesteld. Maar het is nog lang geen 24:00 uur natuurlijk.quote:Op dinsdag 31 augustus 2021 15:34 schreef Rocket Ride het volgende:
[..]
Waarom is dat? Because it is not happening?
Als we er niet nog 2 spelers bij krijgen hebben we een GROOT PROBLEEM.quote:Op dinsdag 31 augustus 2021 15:34 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Die had zich helemaal voorgesteld een paar prima scoops te kunnen melden, live. Eindresultaat is 0 spelers waarschijnlijk
Berghuis huren, die is bij Ajax toch overbodig.quote:Op dinsdag 31 augustus 2021 15:35 schreef fetX het volgende:
[..]
Als we er niet nog 2 spelers bij krijgen hebben we een GROOT PROBLEEM.
Zeker.quote:Op dinsdag 31 augustus 2021 15:35 schreef fetX het volgende:
[..]
Als we er niet nog 2 spelers bij krijgen hebben we een GROOT PROBLEEM.
Last minute en vrolijk worden gaan slecht samen.quote:Op dinsdag 31 augustus 2021 15:36 schreef hhh38 het volgende:
Ik vermoed dat er nog wel iets gaat komen vanavond, precies als niemand het meer verwacht.
De vraag is of we daar vrolijk van gaan worden.
Daar heeft hij wel een punt.quote:Op dinsdag 31 augustus 2021 15:35 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Hij vindt de selectie veel te smal ('gaat je opbreken') en krijg de indruk dat hij verwacht had dat er nogal wat ('grote') namen bij zouden komen. Bij Van de Ven oogde hij ook echt teleurgesteld. Maar het is nog lang geen 24:00 uur natuurlijk.
Tot zover mijn microanalyse van Rutger.
Neres mag ook, vindt @Caland leuk.quote:Op dinsdag 31 augustus 2021 15:36 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Berghuis huren, die is bij Ajax toch overbodig.
Dat laatste sowieso al zullen we volgend jaar ook weer een nieuw team krijgen. Verwacht dan wel 2/3 grote verkopen.quote:Op dinsdag 31 augustus 2021 15:36 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Zeker.
Maar ook dan; genieten van de wedstrijden waarin het goed gaat, bouwen aan het volgende seizoen.
Klopt, maar dan hebben we ook een heel jaar gehad om ons daar op voor te bereiden, inclusief een scouting die dan een vol jaar heeft kunnen draaien.quote:Op dinsdag 31 augustus 2021 15:37 schreef fetX het volgende:
[..]
Dat laatste sowieso al zullen we volgend jaar ook weer een nieuw team krijgen. Verwacht dan wel 2/3 grote verkopen.
Zijn ze eigenlijk nog bezig met het verlengen van Senesi? Anders gaat daar ook niet de hoofdprijs voor komen.quote:Op dinsdag 31 augustus 2021 15:37 schreef fetX het volgende:
[..]
Dat laatste sowieso al zullen we volgend jaar ook weer een nieuw team krijgen. Verwacht dan wel 2/3 grote verkopen.
Speeltuinvoetballer.quote:Op dinsdag 31 augustus 2021 15:37 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Neres mag ook, vindt @:caland leuk.
Shitload aan troep.quote:FC Afkicken is hét online voetbalkanaal van Nederland!
Luister je onze podcasts al?
🎙️ De Cor Potcast
🎙️ Pantelic Podcast
🎙️ Peesjevee
🎙️ FC Buitenland
🎙️ De Voetbalpodcast
🎙️ FC Betting
🎙️ Lo Stadio
🎙️ Podcasten met Petersen
🎙️ FC Afkicken
🎙️ Wereldpod
🎙️ Showkeepers
🎙️ De Vrienden van de Media
En dan gaat komende zomer je halve basis weg met Senesi, Malacia, Kokcu, Til en Nelson. Hoe wil je dan bouwen?quote:Op dinsdag 31 augustus 2021 15:36 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Zeker.
Maar ook dan; genieten van de wedstrijden waarin het goed gaat, bouwen aan het volgende seizoen.
Met nieuwe spelers.quote:Op dinsdag 31 augustus 2021 15:39 schreef Pistolero het volgende:
[..]
En dan gaat komende zomer je halve basis weg met Senesi, Malacia, Kokcu, Til en Nelson. Hoe wil je dan bouwen?
Miquel Nelom en Lars Veldwijk ofzo.quote:Op dinsdag 31 augustus 2021 15:36 schreef hhh38 het volgende:
Ik vermoed dat er nog wel iets gaat komen vanavond, precies als niemand het meer verwacht.
De vraag is of we daar vrolijk van gaan worden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |