Niet als Bjorkan komt. Dan zal hij wel betrokken worden in de deal met Volendam. Mits hij dat zelf ziet zitten.quote:Op dinsdag 31 augustus 2021 12:00 schreef fetX het volgende: [..] Zal Hendriks wel back-up LV worden vermoed ik.
Je bent wel erg traag. Ik twijfelde nog of ik 'm zou stelen, maakte een tikfout in de TT, besloot toen maar alleen Bijna te verwijderen en nog steeds kon ik 'm openen.quote:
Het is niet de SC hé. Doorgaans krijg je gewoon even de tijd om een nieuw clubtopic te openenquote:Op dinsdag 31 augustus 2021 12:03 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Je bent wel erg traag. Ik twijfelde nog of ik 'm zou stelen, maakte een tikfout in de TT, besloot toen maar alleen Bijna te verwijderen en nog steeds kon ik 'm openen.
Niet op deadline day ouwe reus.quote:Op dinsdag 31 augustus 2021 12:04 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Het is niet de SC hé. Doorgaans krijg je gewoon even de tijd om een nieuw clubtopic te openen
Ja, straks.quote:Op dinsdag 31 augustus 2021 12:04 schreef Caland het volgende:
Afkicken en zolderkamerautist komen toch ook met een liveshow vandaag
@:rensajacied ???
Zou 12:00 uur beginnen maar uurtje vertraging.quote:Op dinsdag 31 augustus 2021 12:04 schreef Caland het volgende:
Afkicken en zolderkamerautist komen toch ook met een liveshow vandaag
@:rensajacied ???
Njah, opzich geinig maar feitelijk boeit al dat andere transfernieuws me geen ene reet eigenlijk.quote:
Precies, ik wil enkel de happenings van zolderkamer horen.quote:Op dinsdag 31 augustus 2021 12:07 schreef Caland het volgende:
[..]
Njah, opzich geinig maar feitelijk boeit al dat andere transfernieuws me geen ene reet eigenlijk.
quote:Op dinsdag 31 augustus 2021 12:09 schreef hhh38 het volgende:
Lammers wordt inmiddels gekeurd bij Frankfurt, dus die komt niet
quote:Op dinsdag 31 augustus 2021 12:09 schreef hhh38 het volgende:
Lammers wordt inmiddels gekeurd bij Frankfurt, dus die komt niet
Als ik thuis zou werken had ik 't wel aangezet op de achtergrond, maar ja.quote:Op dinsdag 31 augustus 2021 12:07 schreef Caland het volgende:
[..]
Njah, opzich geinig maar feitelijk boeit al dat andere transfernieuws me geen ene reet eigenlijk.
Dus eerst stond ik al niet op het doek en nu word ik ook gewoon het stadion uit getyfd, ik ken m'n plek wel weer hoorquote:Op dinsdag 31 augustus 2021 10:55 schreef ThePlaneteer het volgende:
Morgen updateje OP, als je hier niet bij staat kom je er niet in joejoe
GurneyIsBestOke J
leeroy W2
onlogisch N
fetX VV
Irritatie100 QQ
Tomatenboer VV
DonRaja N
Maastoren Q
Caland X
H.FR VV
Exile79 W2
DonRaja N
Gewoon al meer dan een jaar zonder clubquote:Op dinsdag 31 augustus 2021 12:29 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Ook wel leuk dat Martina sinds Feyenoord geen enkele wedstrijd meer in clubverband heeft gespeeld.
Minder lurken en meer postenquote:Op dinsdag 31 augustus 2021 12:29 schreef Bombvis het volgende:
[..]
Dus eerst stond ik al niet op het doek en nu word ik ook gewoon het stadion uit getyfd, ik ken m'n plek wel weer hoor
Narsingh is ook nog steeds clubloos toch?quote:Op dinsdag 31 augustus 2021 12:34 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Gewoon al meer dan een jaar zonder club
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |