Denk dat je oorzaak gevolg omdraaitquote:Op dinsdag 31 augustus 2021 11:46 schreef Rocket Ride het volgende:
[..]
Dat snap ik nu wel. Burgertje en Hapsie weg, dan kan er zeker wel iemand bij die op beide posities kan spelen.
Kan van de Ven ook op links dan?quote:Op dinsdag 31 augustus 2021 11:46 schreef Rocket Ride het volgende:
[..]
Dat snap ik nu wel. Burgertje en Hapsie weg, dan kan er zeker wel iemand bij die op beide posities kan spelen.
Kip en ei?quote:Op dinsdag 31 augustus 2021 11:50 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Denk dat je oorzaak gevolg omdraait
Zeker. Als er inderdaad dan die spits ook gehaald kan worden, ben ik tevreden.quote:Op dinsdag 31 augustus 2021 11:51 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Maar per saldo is het de bedoeling dat Haps en Burger gaan vertrekken vandaag en vdVen, Nelson en mogelijk nog een spits gaan tekenen.
Leuk dagje zo.
Jaaaaaaaquote:
Selectie van een man of 17 en op zondag een stuk of 12 aanwezig.quote:Op dinsdag 31 augustus 2021 11:52 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Jaaaaaaa
Teixeira en Diemers nog snel in de vuilnisbak dumpen en we zijn KLAAR.
Een van de drukkere deadline days de afgelopen jaren. Kan me nog herinneren dat Vermeer en El Ahmadi op de laatste dag kwamen, maar daarna niet meer zo druk toch?quote:Op dinsdag 31 augustus 2021 11:51 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Maar per saldo is het de bedoeling dat Haps en Burger gaan vertrekken vandaag en vdVen, Nelson en mogelijk nog een spits gaan tekenen.
Leuk dagje zo.
Deadlineday in 2011 en 2014 waren echt enorm druk. Toen kwam vGeel na de zoveelste Europese flater in de voorrondes erachter dat het niet verstandig was om ieder bod te accepteren voor onze betere spelers voordat er een fatsoenlijke vervanger was, dus vanaf toen hadden we meestal onze selecties wat eerder rond.quote:Op dinsdag 31 augustus 2021 11:55 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Een van de drukkere deadline days de afgelopen jaren. Kan me nog herinneren dat Vermeer en El Ahmadi op de laatste dag kwamen, maar daarna niet meer zo druk toch?
Ja die Bjorkan komt sowieso in de winter transfervrij vermoed ik.quote:Op dinsdag 31 augustus 2021 11:50 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Bjorkan?
Denk dat het bij Van de Ven blijft. Misschien dat Bjorkan transfervrij komt straks
Zou wel leuk zijn als dit alles gefinancierd kan worden.quote:
Zal Hendriks wel back-up LV worden vermoed ik.quote:Op dinsdag 31 augustus 2021 11:59 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Mwuah, heeft daar wel eens gespeeld uit nood maar is een cv.
Of iedereen weg en de inkomende transfers ketsen allemaal af.quote:Op dinsdag 31 augustus 2021 12:00 schreef fetX het volgende:
Genot hoor. Waarschijnlijk dus nog wat weg en nog 3 spelers erbij. GERNOT.
Dat lijkt wel de beste aankoop inderdaad.quote:Op dinsdag 31 augustus 2021 12:00 schreef fetX het volgende:
Genot hoor. Waarschijnlijk dus nog wat weg en nog 3 spelers erbij. GERNOT.
Stukje Feyenoordpech.quote:Op dinsdag 31 augustus 2021 12:00 schreef Caland het volgende:
[..]
Of iedereen weg en de inkomende transfers ketsen allemaal af.
Dat zou wel hilarisch zijn. Stiekem. Tot de eerstvolgende blessur dan.quote:Op dinsdag 31 augustus 2021 12:00 schreef Caland het volgende:
[..]
Of iedereen weg en de inkomende transfers ketsen allemaal af.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |