Het Slotlied (gezongen door Scrummie) mag er wel in.quote:Op maandag 30 augustus 2021 13:46 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
@:scrummie hoe sta jij tegenover dat pelle-lied uit de OP halen?
Mee eens, dan hebben we wel een heel creatieve zelfgemaakte OP met een mooi overzicht van @ThePlaneteer , een leuk gezongen liedje door @Scrummie en met gifjes van @Zipportalquote:Op maandag 30 augustus 2021 13:48 schreef De_Kraam het volgende:
[..]
Het Slotlied (gezongen door Scrummie) mag er wel in.
quote:Op maandag 30 augustus 2021 13:46 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
@:scrummie hoe sta jij tegenover dat pelle-lied uit de OP halen?
quote:Op maandag 30 augustus 2021 13:48 schreef De_Kraam het volgende:
[..]
Het Slotlied (gezongen door Scrummie) mag er wel in.
Verzoekjes verwerkt.quote:Op maandag 30 augustus 2021 13:49 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Mee eens, dan hebben we wel een heel creatieve zelfgemaakte OP met een mooi overzicht van @:theplaneteer , een leuk gezongen liedje door @:scrummie en met gifjes van @:zipportal
Hoop stiekem op een optie op koop, stel dat die jongen enorm gaat uitblinken, maar dat zal wel niet.quote:
Een optie tot koop acht ik net zo realistisch als het huren van Mason Greenwood.quote:Op maandag 30 augustus 2021 13:56 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Hoop stiekem op een optie op koop, stel dat die jongen enorm gaat uitblinken, maar dat zal wel niet.
Ben benieuwd.
Ajax huurde ook ooit eens een spits van Arsenal.quote:Op maandag 30 augustus 2021 13:56 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Hoop stiekem op een optie op koop, stel dat die jongen enorm gaat uitblinken, maar dat zal wel niet.
Ben benieuwd.
Hij heeft z'n contract bij Arsenal met 2 jaar verlengd.quote:Op maandag 30 augustus 2021 13:56 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ben benieuwd.
Kloptquote:Op maandag 30 augustus 2021 14:02 schreef GGMM het volgende:
Maar dat is dus iemand die bij de nummer 20 van de Premier League niet aan de bak komt?
De afgelopen twee jaar wel maar 50 minuten in het eerste gespeeld als ik het goed begreep.quote:Op maandag 30 augustus 2021 14:10 schreef Rocket Ride het volgende:
Leuke speler, heel behendig. Was meer onder de indruk van zijn Youtube beelden dan gisteren van die Diallo. Dat was bijna allemaal op bijveldjes bij de jonkies, deze knaap maakt zijn bewegingen ook bij de grote jongens.
Is al besproken.quote:Op maandag 30 augustus 2021 14:11 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ook best wel vaak geblesseerd zie ik.
Heeft maar een contract tot 2023 he. Zou mij niks verbazen als Arsenal hem in de etalage wil zetten bij Feyenoord. Alhoewel ik niet weet of Feyenoord afhankelijk van zijn prestaties bij ons een realistische koopoptie zou kunnen betalen.quote:Op maandag 30 augustus 2021 14:01 schreef Maastoren het volgende:
[..]
Hij heeft z'n contract bij Arsenal met 2 jaar verlengd.
Al besproken, wel even bij de les blijven GGMM.quote:Op maandag 30 augustus 2021 14:11 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ook best wel vaak geblesseerd zie ik.
quote:Op maandag 30 augustus 2021 14:13 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Heeft maar een contract tot 2023 he. Zou mij niks verbazen als Arsenal hem in de etalage wil zetten bij Feyenoord. Alhoewel ik niet weet of Feyenoord afhankelijk van zijn prestaties bij ons een realistische koopoptie zou kunnen betalen.
Ja ik zie het inmiddels.quote:Op maandag 30 augustus 2021 14:14 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Al besproken, wel even bij de les blijven GGMM.
Ja, ik heb ook geen idee of we hier nou blij van moeten worden. En ik gok dat de rest van dit topic, op enkele uitzonderingen na, ook niet echt weet wat je er van moet verwachten.quote:Op maandag 30 augustus 2021 14:19 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja ik zie het inmiddels.
Niet zo vaak als Conteh blijkbaar, dus dan is het goed
Maar zonder dollen: ik zou hier niet direct heel blij van worden, maar ik laat me verrassen!
Ik bel Frank wel even om te zeggen dat ie alles moet annuleren, als het nooit wat kan worden moeten we er niet aan beginnen!quote:Op maandag 30 augustus 2021 14:26 schreef Elan het volgende:
Wekt wel een beetje de indruk dat nu die deal met Diallo is afgeketst er alsnog hoe dan ook een winger uit de PL moet komen. Kan nooit wat worden.
Was ooit een groot talent, maar staat al een tijdje stil in zijn ontwikkeling om meerdere redenen. Staat op punt om de nieuwe Danny Welbeck te worden.quote:
Qua potentie mag het een stuk minder zijn, het gaat om welk niveau ze kunnen halen dit seizoenquote:Op maandag 30 augustus 2021 14:27 schreef Bolasie het volgende:
[..]
Was ooit een groot talent, maar staat al een tijdje stil in zijn ontwikkeling om meerdere redenen. Staat op punt om de nieuwe Danny Welbeck te worden.
Echt niets vergeleken met Diallo. Jammer.
Je hoeft niet overal op te reageren hoor.quote:Op maandag 30 augustus 2021 14:27 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ik bel Frank wel even om te zeggen dat ie alles moet annuleren, als het nooit wat kan worden moeten we er niet aan beginnen!
Zal vast voor Feyenoord aardig kunnen uitpakken inderdaad. Heel jammer dat hij bij Arsenal niet heeft kunnen doorbreken.quote:Op maandag 30 augustus 2021 14:29 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Qua potentie mag het een stuk minder zijn, het gaat om welk niveau ze kunnen halen dit seizoen
Dat doe ik ook niet.quote:Op maandag 30 augustus 2021 14:29 schreef Elan het volgende:
[..]
Je hoeft niet overal op te reageren hoor.
Flanken zijn toch voldoende bezet zou eerst kijken voor een spits. Linssen is best nuttig maar zoals gisteren kan je hem prima wisselen na een half uur.quote:Op maandag 30 augustus 2021 14:29 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Qua potentie mag het een stuk minder zijn, het gaat om welk niveau ze kunnen halen dit seizoen
quote:Op maandag 30 augustus 2021 14:33 schreef Elan het volgende:
[..]
Oh.
Nou stop er toch maar mee dan. Het is een beetje zielig aan het worden.
Flanken voldoende bezetquote:Op maandag 30 augustus 2021 14:31 schreef Elan het volgende:
[..]
Flanken zijn toch voldoende bezet zou eerst kijken voor een spits. Linssen is best nuttig maar zoals gisteren kan je hem prima wisselen na een half uur.
Normaal zoals Arnesen bellen en alles annuleren huehuehuequote:Op maandag 30 augustus 2021 14:33 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Als je niet tegen een normale reactie op een forum kan, kan ik je 1 advies geven: log uit.
Ongelofelijk ziedend.quote:Op maandag 30 augustus 2021 14:38 schreef Elan het volgende:
[..]
Normaal zoals Arnesen bellen en alles annuleren huehuehue
Rot lekker zelf op met je zwakzinnige act.
Jaquote:
Je hebt letterlijk 2 man voor die posities en een ventje van 18 die net uit de rimboe is overgevlogenquote:
Daarom ook wel lekker dat die Nelson op beide flanken kan spelen. Als het doorgaat dan.quote:Op maandag 30 augustus 2021 14:42 schreef Caland het volgende:
[..]
Je hebt letterlijk 2 man voor die posities en een ventje van 18 die net uit de rimboe is overgevlogen
Dat lijkt me niet een hele goede bezetting eigenlijk
Lolquote:Op maandag 30 augustus 2021 14:31 schreef Elan het volgende:
[..]
Flanken zijn toch voldoende bezet zou eerst kijken voor een spits. Linssen is best nuttig maar zoals gisteren kan je hem prima wisselen na een half uur.
Vond Balde gisteren niet slecht invallen anders. Benieuwd of die überhaupt nog in het verhaal gaat voorkomen. Sinisterra was ook piepjong en kon er heel weinig van maar is in die twee jaar met voldoende speeltijd wel uitgegroeid tot absolute smaakmaker.quote:Op maandag 30 augustus 2021 14:42 schreef Caland het volgende:
[..]
Je hebt letterlijk 2 man voor die posities en een ventje van 18 die net uit de rimboe is overgevlogen
Dat lijkt me niet een hele goede bezetting eigenlijk
Dan is je verhaal over een goede bezetting alsnog flauwekul natuurlijk.quote:Op maandag 30 augustus 2021 14:55 schreef Elan het volgende:
[..]
Vond Balde gisteren niet slecht invallen anders. Benieuwd of die überhaupt nog in het verhaal gaat voorkomen. Sinisterra was ook piepjong en kon er heel weinig van maar is in die twee jaar met voldoende speeltijd wel uitgegroeid tot absolute smaakmaker.
Naar zaterdagavond ons geluk kennende. Nog geen Sini.quote:Op maandag 30 augustus 2021 14:54 schreef Caland het volgende:
Dan zal Heracles wel verzet worden en in Sini erbij
GERNOT
Niet slecht, maar hij miste echt nog finesse in de laatste fase. Lekker behendig en snel, dat is fijn, maar hij moet nog veel leren.quote:Op maandag 30 augustus 2021 14:55 schreef Elan het volgende:
[..]
Vond Balde gisteren niet slecht invallen anders. Benieuwd of die überhaupt nog in het verhaal gaat voorkomen. Sinisterra was ook piepjong en kon er heel weinig van maar is in die twee jaar met voldoende speeltijd wel uitgegroeid tot absolute smaakmaker.
Speel dat laatste potje toch echt liever thuis.quote:Op maandag 30 augustus 2021 14:57 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Moet het nu op een dinsdagmiddag vanwege die feestdag op donderdag.
Draai het dan toch lekker om.
Beginnen met drie thuispotjes en eindigen met drie uitpotjes. Zou wel een leuk schema zijn ja.quote:Op maandag 30 augustus 2021 14:57 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Moet het nu op een dinsdagmiddag vanwege die feestdag op donderdag.
Draai het dan toch lekker om.
Voldoende bezet, dat gaat dus over kwantiteit niet de kwaliteit.quote:Op maandag 30 augustus 2021 14:55 schreef Caland het volgende:
[..]
Dan is je verhaal over een goede bezetting alsnog flauwekul natuurlijk.
Daar heb je wel een punt.quote:Op maandag 30 augustus 2021 14:59 schreef Caland het volgende:
[..]
Speel dat laatste potje toch echt liever thuis.
9 punten na 3 wedstrijdenquote:Op maandag 30 augustus 2021 15:00 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Beginnen met drie thuispotjes en eindigen met drie uitpotjes. Zou wel een leuk schema zijn ja.
Zelfs die kwantiteit is er niet. Voldoende bezet=2 spelers voor elke positie.quote:Op maandag 30 augustus 2021 15:00 schreef Elan het volgende:
[..]
Voldoende bezet, dat gaat dus over kwantiteit niet de kwaliteit.
Normaal gesproken speel ik juist liever het laatste potje niet thuis, omdat vaak die wedstrijd niet zo relevant meer is. Wel iets kleinere kans nu plek 1 een betere beloning geeft dan plek 2 maar goed.quote:Op maandag 30 augustus 2021 14:59 schreef Caland het volgende:
[..]
Speel dat laatste potje toch echt liever thuis.
Nee, zal wel passepartoutje worden á 75 euro ofzo.quote:Op maandag 30 augustus 2021 15:00 schreef hhh38 het volgende:
Is er al iets bekend over de kaartverkoop van die Europese thuispotjes?
Wat lul je weer slap zeg.quote:Op maandag 30 augustus 2021 15:00 schreef Elan het volgende:
[..]
Voldoende bezet, dat gaat dus over kwantiteit niet de kwaliteit.
Daarbij hebben we nog geen idee of die gozer van Arsenal wat is. Misschien is het een geweldenaar maar heb logischerwijs een voorkeur voor eigen jeugd/spelers eerst zodat je een keer kapitaal kunt genereren. Ze gaan hem eerst verlengen dus optie tot koop zal er ook niet in zitten.
Jahanbakhsh en Balde? Linssen heeft in de voorbereiding ook rechtsbuiten gestaan, volgens mij was dat Slot ook wel bevallen.quote:Op maandag 30 augustus 2021 15:01 schreef Caland het volgende:
[..]
Zelfs die kwantiteit is er niet. Voldoende bezet=2 spelers voor elke positie.
Alireza en Sinisterra zijn je enige buitenspelers. Balde is nog echt veel te vroeg en Linssen is een gedrocht op die posities. Juist dat heeft Slot wel ingezien.quote:Op maandag 30 augustus 2021 15:12 schreef Elan het volgende:
[..]
Jahanbakhsh en Balde? Linssen heeft in de voorbereiding ook rechtsbuiten gestaan, volgens mij was dat Slot ook wel bevallen.
Linssen een heel seizoen in de spits daarentegen kan wel eens heel problematisch worden als hij regelmatig zoals gisteren speelt.
Wist je dat je daar niet met elkaar mag trouwen als je de een bijv joods is en de ander christen?quote:
Eens, maar een spits mag eigenlijk ook nog wel.quote:Op maandag 30 augustus 2021 15:13 schreef Caland het volgende:
[..]
Alireza en Sinisterra zijn je enige buitenspelers. Balde is nog echt veel te vroeg en Linssen is een gedrocht op die posities. Juist dat heeft Slot wel ingezien.
Ben na gisteren ook wel weer Linssen-moe eigenlijk maar op zich kan hij daar wel uit de voeten natuurlijk. Positie is dus niet onderbezet. De alternatieven staan je alleen niet aan.quote:Op maandag 30 augustus 2021 15:13 schreef Caland het volgende:
[..]
Alireza en Sinisterra zijn je enige buitenspelers. Balde is nog echt veel te vroeg en Linssen is een gedrocht op die posities. Juist dat heeft Slot wel ingezien.
mag wel maar het kan alleen niet lokaalquote:Op maandag 30 augustus 2021 15:16 schreef aTypisch het volgende:
[..]
Wist je dat je daar niet met elkaar mag trouwen als je de een bijv joods is en de ander christen?
Nee, dat kan hij niet. Hij wordt niet voor niets zowel door Dick als Slot in de spits gezet.quote:Op maandag 30 augustus 2021 15:18 schreef Elan het volgende:
[..]
Ben na gisteren ook wel weer Linssen-moe eigenlijk maar op zich kan hij daar wel uit de voeten natuurlijk.
Het was een mooi projectje voor de VS en het VK om daar wat meer oren en ogen te hebben vooral.quote:Op maandag 30 augustus 2021 15:21 schreef Caland het volgende:
[..]
Het is niet eens een land.
Groeten, Iran.
Mwa in de voorbereiding tegen AEK stond hij een helft rechtsbuiten dat ging best aardig (aldus Slot) bij Dick ook regelmatig links.quote:Op maandag 30 augustus 2021 15:20 schreef Caland het volgende:
[..]
Nee, dat kan hij niet. Hij wordt niet voor niets zowel door Dick als Slot in de spits gezet.
We kunnen ook aan Elan vragen of hij vindt dat er nog een centrale verdediger bij moet.quote:Op maandag 30 augustus 2021 15:28 schreef Scrummie het volgende:
Politiek in het Feyenoord topic op de dag voor deadline day. Dat is toch wel uniek denk ik.
Hm hoe denk jij over de huidige formatie?quote:Op maandag 30 augustus 2021 15:29 schreef aTypisch het volgende:
[..]
We kunnen ook aan Elan vragen of hij vindt dat er nog een centrale verdediger bij moet.
Marcellis -> Hendriksquote:Op maandag 30 augustus 2021 15:29 schreef aTypisch het volgende:
[..]
We kunnen ook aan Elan vragen of hij vindt dat er nog een centrale verdediger bij moet.
Hij lijkt hier niet echt blij.quote:
Mooi, kan hij daar weer als een melaatse op het clublogo gaan slaan.quote:
Wie is marcellisquote:Op maandag 30 augustus 2021 15:32 schreef Elan het volgende:
[..]
Marcellis -> Hendriks
Onbegrijpelijk dat die gozer geen basisplaats heeft #SLOTOUT
Mooi woord, melaatsequote:Op maandag 30 augustus 2021 15:35 schreef Caland het volgende:
[..]
Mooi, kan hij daar weer als een melaatse op het clublogo gaan slaan.
Tegen Fortuna speelde hij daar prima Haps als linksbuiten neigt naar waanzin. Die kan geeneens een voorzet geven.quote:Op maandag 30 augustus 2021 15:33 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Linssen als buitenspeler is een walgelijk gedrocht. Heeft vorig seizoen echt geen enkele goede wedstrijd op linksbuiten gespeeld, zelfs Haps deed het daar beter.
Schiet er een paar in en je maakt er geen verlies opquote:Op maandag 30 augustus 2021 15:40 schreef aTypisch het volgende:
Wtf die vaste afkoopsom in die huurdeal?
Matig
Ook al schiet die er 20 in. Dan krijg je er echt niet opeens veel meer voor. Het blijft maar Bundesliga 2. En het is ook niet dat die in een jaar het balgevoel van Messi gaat krijgen. Die Griek van VVV gaat ook maar weg voor 2,5 miljoen.quote:Op maandag 30 augustus 2021 15:40 schreef aTypisch het volgende:
Matig
Ik vind die afkoopsom nog best prima eigenlijk. Zal ook vast een doorverkooppercentage bedongen zijn.quote:Op maandag 30 augustus 2021 15:40 schreef aTypisch het volgende:
Matig
Welke huurling mis ik dan?quote:Op maandag 30 augustus 2021 16:09 schreef fetX het volgende:
Zolderkamerautist meldt trouwens dat als er een spits komt dit ook nog een huurconstructie wordt.
3 huurlingen straks. Hmm.
Die buitenspeler is vooral opvulling lijkt me. Om wat meer keuzes te hebben is huren dan prima, zit ook weinig achter qua eigen spelers voor die plekken.quote:Op maandag 30 augustus 2021 16:09 schreef fetX het volgende:
Zolderkamerautist meldt trouwens dat als er een spits komt dit ook nog een huurconstructie wordt.
Ze hebben niet voor niets net dat contract verlengd voor het verhuren lijkt mij.quote:Op maandag 30 augustus 2021 16:12 schreef aTypisch het volgende:
Til kun je misschien a la Pelle voor een relatief klein bedrag overnemen, denk niet dat ze in Rusland hun aankoopbedrag voor terug willen/kunnen krijgen.
Oja, ik was Til helemaal vergeten.quote:Op maandag 30 augustus 2021 16:12 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Til, die gozert van Azzenal en nog 1 dus.
quote:Technisch directeur Uwe Klein legt uit waarom Fortuna Bozeník vastgelegd heeft. "We zochten voor een aanvaller en hebben die gevonden in Robert. Hij is nog jong en kan zich ontwikkelen, maar heeft wel al ervaring opgedaan. Robert is robuust en sterk aan de bal, maar ook wendbaar en snel. Hij heeft alles dat een spits nodig heeft."
in bitcoin is het allemaal kleinquote:Op maandag 30 augustus 2021 16:12 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ze hebben niet voor niets net dat contract verlengd voor het verhuren lijkt mij.
Met Linssen en Bannis tot de winterstop zou wel rampzalig zijn.quote:Op maandag 30 augustus 2021 16:09 schreef fetX het volgende:
Oh, dat gedeelte heb ik gemist.quote:Op maandag 30 augustus 2021 16:12 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ze hebben niet voor niets net dat contract verlengd voor het verhuren lijkt mij.
Bijlow niet te vergeten.quote:Op maandag 30 augustus 2021 16:15 schreef aTypisch het volgende:
[..]
Oh, dat gedeelte heb ik gemist.![]()
Ik vind wat huren hoe dan ook wel prima. Anders dan andere jaren staat er iig wat waarde in je eigen stal.
Voor welke bedragen ze uiteindelijk zullen gaan is afwachten, maar met Senesi,Geert, Malacia, Kokcu en Sini heb je al wat ijzers in het vuur.
Door combi interlands en half 5 op dinsdag zie ik het wel helemaal verplaatst worden.quote:Op maandag 30 augustus 2021 14:54 schreef Caland het volgende:
Dan zal Heracles wel verzet worden en in Sini erbij
GERNOT
Hoop dan wel een huurspeler met een optie tot koop/overname, anders hoeft het van mij niet.quote:Op maandag 30 augustus 2021 16:09 schreef fetX het volgende:
Ik geef het even door.quote:Op maandag 30 augustus 2021 16:59 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Hoop dan wel een huurspeler met een optie tot koop/overname, anders hoeft het van mij niet.
Waarom niet?quote:Op maandag 30 augustus 2021 16:59 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Hoop dan wel een huurspeler met een optie tot koop/overname, anders hoeft het van mij niet.
Ik vind drie spelers in de selectie waaraan je zeker weten op de lange termijn helemaal niks gaat hebben iets te veel eigenlijk. Ik neem aan dat dit seizoen ook bedoeld is om iets voor het komend seizoen te bouwen en dat bemoeilijkt het wel een beetje.quote:
quote:Op maandag 30 augustus 2021 17:07 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik vind drie spelers in de selectie waaraan je zeker weten op de lange termijn helemaal niks gaat hebben iets te veel eigenlijk. Ik neem aan dat dit seizoen ook bedoeld is om iets voor het komend seizoen te bouwen en dat bemoeilijkt het wel een beetje.
Nouja, dat kan. Gezien de rest van de selectie en de huidige bezetting in de spits zou ik er geen enkel probleem mee hebben in elk geval.quote:Op maandag 30 augustus 2021 17:07 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik vind drie spelers in de selectie waaraan je zeker weten op de lange termijn helemaal niks gaat hebben iets te veel eigenlijk. Ik neem aan dat dit seizoen ook bedoeld is om iets voor het komend seizoen te bouwen en dat bemoeilijkt het wel een beetje.
Omdat je beter gaten in de selectie op kunt vullen met goedkope opties die je op de lange termijn nog iets kunnen opleveren ontzettend dom gedrocht.quote:Op maandag 30 augustus 2021 17:10 schreef aTypisch het volgende:
Denk dat er meer waarde in de selectie zit dan ik ooit heb meegemaakt? Maar ohjee, gaten opvullen met goedkope opties gaat Gurney wat te ver.
Nou nou nou, altijd dat gescheld is nergens voor nodig!quote:Op maandag 30 augustus 2021 17:12 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Omdat je beter gaten in de selectie op kunt vullen met goedkope opties die je op de lange termijn nog iets kunnen opleveren ontzettend dom gedrocht.
Blijkbaar erg onzeker over zijn meningen.quote:Op maandag 30 augustus 2021 17:12 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Nou nou nou, altijd dat gescheld is nergens voor nodig!
Begrijp je wel. Ik heb een beetje dat als een dergelijke huurspeler het goed doet je hem volgend jaar weer kwijt bent (en je dus weer opnieuw kunt opbouwen), en als het niks is en hij op de bank terecht komt je in mijn ogen net zo goed één van de alternatieven kunt kiezen die we nu hebben met de hoop dat daar iets uitkomt.quote:Op maandag 30 augustus 2021 17:12 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Nouja, dat kan. Gezien de rest van de selectie en de huidige bezetting in de spits zou ik er geen enkel probleem mee hebben in elk geval.
Als er nou elders geen waarde op het veld stond kon ik hier wel in mee gaan, nu niet echt.quote:Op maandag 30 augustus 2021 17:07 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
quote:Op maandag 30 augustus 2021 17:12 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Nou nou nou, altijd dat gescheld is nergens voor nodig!
Ik doel ook niet per sé op een speler die we gaan verkopen in de toekomst maar op een speler die nog een paar jaar nuttig kan zijn voor ons. Categorie Trauner/Alireza zeg maar.quote:Op maandag 30 augustus 2021 17:17 schreef Caland het volgende:
[..]
Als er nou elders geen waarde op het veld stond kon ik hier wel in mee gaan, nu niet echt.
Als je een wedstrijd met Burger als centrale verdediger moet spelen is dat ook niet echt een controversiële mening hequote:Op maandag 30 augustus 2021 17:33 schreef Dr.Mikey het volgende:
Zie vandaag allemaal dingen voorbij komen over dat onze selectie nu te dun bezet zou zijn.
Grappig dat riep ik vorige week al.
Zo zo. Nostradamus!quote:Op maandag 30 augustus 2021 17:33 schreef Dr.Mikey het volgende:
Zie vandaag allemaal dingen voorbij komen over dat onze selectie nu te dun bezet zou zijn.
Nou grappig joh, goeiequote:Op maandag 30 augustus 2021 17:33 schreef Dr.Mikey het volgende:
Was Hendriks niet inzetbaar?quote:Op maandag 30 augustus 2021 17:40 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Als je een wedstrijd met Burger als centrale verdediger moet spelen is dat ook niet echt een controversiële mening he
Yep, hier de tweet van de Italiaanse zolderkamerautisti:quote:Op maandag 30 augustus 2021 18:29 schreef fetX het volgende:
Nelson lijkt binnen. Hopelijk nog een aanvallende versterking.
Mikey heeft wel een klein beetje een punt. Ik zeg hier ook wel eens wat, waar vervolgens wat lacherig op wordt gereageerd. En niet heel lang daarna zie ik velen hier precies hetzelfde roepen. .quote:
Klopt, we roepen inmiddels allemaal in koor dat Feyenoord voor Shinji Ono moet gaan als nieuwe middenvelder.quote:Op maandag 30 augustus 2021 18:33 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Mikey heeft wel een klein beetje een punt. Ik zeg hier ook wel eens wat, waar vervolgens wat lacherig op wordt gereageerd. En niet heel lang daarna zie ik velen hier precies hetzelfde roepen. .
We roepen hier al weken dat de selectie smal is dus niks nieuws.quote:Op maandag 30 augustus 2021 18:33 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Mikey heeft wel een klein beetje een punt. Ik zeg hier ook wel eens wat, waar vervolgens wat lacherig op wordt gereageerd. En niet heel lang daarna zie ik velen hier precies hetzelfde roepen. .
Ik maak natuurlijk ook wel eens een grapje. Die vent is 41. Speelt nauwelijks meer basis. Toch zag ik hem niet al te lang geleden nog wat leuke dingetjes doen met de bal. Voor de breedte zou hij goed zijn bij Feyenoord. Je weet wel, om de selectie wat minder smal te krijgenquote:Op maandag 30 augustus 2021 18:34 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Klopt, we roepen inmiddels allemaal in koor dat Feyenoord voor Shinji Ono moet gaan als nieuwe middenvelder.
Je kan jezelf ook te serieus nemen.quote:Op maandag 30 augustus 2021 18:33 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Als we dat van tevoren hadden geweten waren we Fer ook eerder kwijtgeraakt. "Snel, overzicht, sterk aan de bal, goede passing, nooit geblesseerd, multifunctioneel"quote:Op maandag 30 augustus 2021 16:57 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
De tering, hebben die de scouting van Feyenoord overgenomen ofzo?
Ben benieuwd of het wat is. Volgens mij een beetje dezelfde type kwaliteiten als Diallo, maar dan met minder talent/potentie.quote:Op maandag 30 augustus 2021 18:33 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Yep, hier de tweet van de Italiaanse zolderkamerautisti:
[ twitter ]
Die Nelson had al een contract t/m 2023 bij Arsenal volgens de vrienden van Transfermarkt, bijzonder.quote:Op maandag 30 augustus 2021 18:33 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Yep, hier de tweet van de Italiaanse zolderkamerautisti:
[ twitter ]
Maar toen ik riep dat we Antonucci beter niet konden verhuren omdat er wel erg weinig over blijft zo kreeg ik weerwoord.quote:Op maandag 30 augustus 2021 17:40 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Als je een wedstrijd met Burger als centrale verdediger moet spelen is dat ook niet echt een controversiële mening he
Antonucci is niveautje Teixeira/Diemers. Middenvelders die er (helaas) ook nog zijn.quote:Op maandag 30 augustus 2021 19:03 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Maar toen ik riep dat we Antonucci beter niet konden verhuren omdat er wel erg weinig over blijft zo kreeg ik weerwoord.
Als mensen met je in de strijd gaan is het een teken dat mensen je wel serieus nemenquote:Op maandag 30 augustus 2021 18:43 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Je kan jezelf ook te serieus nemen.
Niemand die mij hier ook ooit serieus neemt. Ikzelf ook niet. En dat terwijl ik na 4 wedstrijden zei dat Bozenik er geen pepernoot van kan. Was een lange strijd kan ik je vertellen.
Nou sorry groots Orakelquote:Op maandag 30 augustus 2021 18:33 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Antonucci is een lastige kwestie. In principe een speler die niet echt past in de speelstijl van Slot maar die wel minuten nodig heeft. Ik begrijp dat mensen hem dan liever verhuurd zien worden.quote:Op maandag 30 augustus 2021 19:03 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Maar toen ik riep dat we Antonucci beter niet konden verhuren omdat er wel erg weinig over blijft zo kreeg ik weerwoord.
Oe ja, was ze bijna vergeten. Helaas...quote:Op maandag 30 augustus 2021 19:07 schreef H.FR het volgende:
[..]
Antonucci is niveautje Teixeira/Diemers. Middenvelders die er (helaas) ook nog zijn.
Ik zat wat filmpjes te kijken . Zijn allemaal momenten natuurlijk, maar hij sleurt goed, fysiek okay en hij verdedigt en loopt mee zoals het lijkt.quote:Op maandag 30 augustus 2021 19:01 schreef H.FR het volgende:
[..]
Ben benieuwd of het wat is. Volgens mij een beetje dezelfde type kwaliteiten als Diallo, maar dan met minder talent/potentie.
Eerder naar december, net als die pot van AZ begreep ikquote:Op maandag 30 augustus 2021 20:21 schreef Duveldrinker het volgende:
Wedstrijd tegen Haifa naar dinsdag, dan zal Fey Heracles naar zaterdag gaan. Mis je Sini want die keert pas zaterdag avond terug uit Colombia.
Alsof ie dan op zondag wel gewoon mee zal doen.quote:Op maandag 30 augustus 2021 20:21 schreef Duveldrinker het volgende:
Wedstrijd tegen Haifa naar dinsdag, dan zal Fey Heracles naar zaterdag gaan. Mis je Sini want die keert pas zaterdag avond terug uit Colombia.
Dat was toch omdat AZ zelf de joker in had gezet?quote:Op maandag 30 augustus 2021 20:38 schreef Caland het volgende:
[..]
Eerder naar december, net als die pot van AZ begreep ik
Klopt is een echte winger. Is ook aardig op de brommer dus dat is wel fijn.quote:Op maandag 30 augustus 2021 21:11 schreef Haringkop het volgende:
Ik zou het wel een smetje vinden als er eigenlijk geen echte spits meer bijkomt. Die Nelson is toch echt een winger?
Die had ik echt al in juni geprobeerd als ik Arnesen was, maar goed nu klink ik als Dr. Mikeyquote:Op maandag 30 augustus 2021 22:16 schreef Caland het volgende:
Zou Feyenoord nog stiekem een poging doen voor Lammers? Dacht eigenlijk dat hij al naar een andere serie A club verhuurd was maar blijkbaar kan hij nu naar Eintrach Frankfurt
Hebben ook een poging gewaagd toch? Volgens zolderkamerautist wilde Lammers ook maar hij moest toen nog naar een serie A club verhuurd worden.quote:Op maandag 30 augustus 2021 22:29 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Die had ik echt al in juni geprobeerd als ik Arnesen was, maar goed nu klink ik als Dr. Mikey
Ik heb alleen gelezen dat er interesse was.quote:Op maandag 30 augustus 2021 22:30 schreef Caland het volgende:
[..]
Hebben ook een poging gewaagd toch? Volgens zolderkamerautist wilde Lammers ook maar hij moest toen nog naar een serie A club verhuurd worden.
quote:Op maandag 30 augustus 2021 22:22 schreef fetX het volgende:
[..]
[ twitter ]
Zolderkamerautist houdt zich in.
Het is meer dat huurspelers in de basis moeilijk zijn om op te bouwen, omdat je ze volgend seizoen direct moet vervangen. Het fijne aan spelers als Trauner en Alireza is dat je er vermoedelijk een paar jaar plezier aan gaat hebben.quote:Op maandag 30 augustus 2021 22:37 schreef CR7 het volgende:
2 huurspelers in de basis moet toch ook geen probleem zijn? Vanuit gaande dat een nieuwe spits in de basis staat. Als die het elftal echt aanzienlijk beter maakt dan worden spelers als Sini, Senesi, Kokcu, Bijlow, Malacia, Pedersen, Geertruida en evt Aursner ook vanzelf meer waard.
Moeten die opties er wel zijn. Als iedereen fit is staat er best een prima basiself, alleen de spitspositie moet versterkt worden. Salarisbudget is er wel dus huren is dan een prima optie. Dan heb je nog een jaar de tijd om te scouten. Grapjes zoals Bozenik schieten helemaal niet op.quote:Op maandag 30 augustus 2021 23:40 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Het is meer dat huurspelers in de basis moeilijk zijn om op te bouwen, omdat je ze volgend seizoen direct moet vervangen. Het fijne aan spelers als Trauner en Alireza is dat je er vermoedelijk een paar jaar plezier aan gaat hebben.
Denk eerlijk gezegd dat er hooguit nog een spits komt.quote:Op dinsdag 31 augustus 2021 07:47 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Een spits en een CV.
Frank mag nog aan de bak vandaag. Zal vast 1 van die 2 worden.
CV is ook niet nodigquote:Op dinsdag 31 augustus 2021 08:28 schreef fetX het volgende:
[..]
Denk eerlijk gezegd dat er hooguit nog een spits komt.
Nee eens. Als straks Geertruida en Senesi weer terug zijn heb je een prima bezetting achterin.quote:
Vind ik ook. Met Geertruida, Hendriks en Burger hebben we er 3 achter de hand daar. Doe maar een spits.quote:Op dinsdag 31 augustus 2021 08:44 schreef fetX het volgende:
[..]
Nee eens. Als straks Geertruida en Senesi weer terug zijn heb je een prima bezetting achterin.
Wat wel positief is, meer kans dat Diemers/Teixeira nog gaan tzt.quote:Op dinsdag 31 augustus 2021 08:58 schreef Scrummie het volgende:
Wel blij dat na vandaag het gedaan is met het transfer gezeik. (op wat kutlanden na dan die nog wel mogen kopen)
2006(?) All over againquote:Op dinsdag 31 augustus 2021 08:14 schreef Caland het volgende:
Hele dag geruchten en om 23.59 komt Danilo
Ik lees het ja. Blijkbaar geen vertrouwen in Hendriks. Misschien dat die dan de andere kant op gaat, al dan niet met verhuur.quote:Op dinsdag 31 augustus 2021 09:17 schreef fetX het volgende:
Oh. Feyenoord gaat voor Micky van der Ven. Wtf
Zal vast een mooie aankoop zijn, maar ik snap niet waarom dat prioriteit zou moeten zijnquote:Op dinsdag 31 augustus 2021 09:17 schreef fetX het volgende:
Hendriks moet je aan een Eredivisieclub verhurenquote:Op dinsdag 31 augustus 2021 09:21 schreef H.FR het volgende:
[..]
Ik lees het ja. Blijkbaar geen vertrouwen in Hendriks. Misschien dat die dan de andere kant op gaat, al dan niet met verhuur.
Ik ook niet en ook niet nodig met Hendriks. Want ondanks dat hij niet geweldig speelde, was hij ook weer niet slecht. Of zullen ze toch nog Haps verkopen en dan Hendriks naar linksback doorschuiven?quote:Op dinsdag 31 augustus 2021 09:21 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Zal vast een mooie aankoop zijn, maar ik snap niet waarom dat prioriteit zou moeten zijn
Ik heb gehoord dat FC Volendam enorm veel geld voor hem wil hebben, meer dan 3,5 miljoen geloof ik, in verband met gedeelde transferrechten, dus ik zie dit niet zomaar gebeuren.quote:Op dinsdag 31 augustus 2021 09:17 schreef fetX het volgende:
Het is wel een groot talent natuurlijk. Nou ja, zolang er ook maar een spits komt. Dat heeft echt prioriteit.quote:Op dinsdag 31 augustus 2021 09:23 schreef H.FR het volgende:
Moet ook meer dan 2mln kosten, vraag me af of dat dan goed besteed is. Al heb je dan misschien volgend jaar wel meteen een goede vervanger voor Senesi.
Oh ja die gast waarvan iedereen hier zeker was dat hij de absolute top zou bereiken.quote:Op dinsdag 31 augustus 2021 09:32 schreef Caland het volgende:
Was net in de lift bij het Erasmus MC, stond ik opeens naast Guidetti.
Dit vond ik een erg leuke woordspelingquote:Op dinsdag 31 augustus 2021 09:35 schreef GGMM het volgende:
[..]
Oh ja die gast waarvan iedereen hier zeker was dat hij de absolute top zou bereiken.
Stond hij daarom in de lift?
Jij begon gister over die Lammers, ik dacht precies hetzelfde. Hele tijd gezeik 'gaat niet door want gaat naar Genoa', uiteindelijk zit ie daar nog steeds niet en kwam gister het bericht over die Duitse club. Arnesen zit daar gewoon tussen.quote:Op dinsdag 31 augustus 2021 09:36 schreef Caland het volgende:
[..]
Dit vond ik een erg leuke woordspeling
Derhalve heb je van mij een like gekregen
Die gast loopt gewoon nog 1 op 2quote:Op dinsdag 31 augustus 2021 09:24 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Vagner Love gesignaleerd op Rotterdam Centraal zojuist
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dit is het Feyenoord-topic.quote:Op dinsdag 31 augustus 2021 09:39 schreef PIETR het volgende:
Zou Locadia wel een prima optie vinden voor de spitspositie.
Ja en?quote:Op dinsdag 31 augustus 2021 09:41 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Dit is het Feyenoord-topic.
Je kan toch niet 3 spitsen laten vertrekken en er niks voor terughalen?quote:Op dinsdag 31 augustus 2021 09:45 schreef Kerftminister het volgende:
Van de Ven lijkt me een hele goede aankoop, maar de spits is echt de prioriteit lijkt me.
Een speler die in de Verenigde Staten compleet is geflopt hebben we echt helemaal niks aan.quote:
Niemans lijkt Haps te willen :/quote:Op dinsdag 31 augustus 2021 09:53 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
VdVen lijkt mij prima als Haps vertrekt voor een paar miljoen overigens. Dan kan je Hendriks doorschuiven. Anders kan je in principe redeneren dat de verdediging dubbel bezet is en heeft een spits de prio.
Zie eigenlijk wel nog graag Haps of Hendriks vertrekken voordat vdVen komt, maar het zal misschien van elkaar afhangen.quote:Op dinsdag 31 augustus 2021 09:56 schreef fetX het volgende:
[..]
Ah, vandaar vd Ven dus. Op zich niet gek dan.
Laten we afwachten. Gaat nog veel gebeuren vandaag en anders de komende weken met die gare competities waar de transfermarkt nog open is.quote:Op dinsdag 31 augustus 2021 09:56 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Niemans lijkt Haps te willen :/
Best gek, helemaal geen slechte speler natuurlijk. Maar ja die plotselinge verdwijning vorig seizoen en zijn beroerde vorm daarna (waarbij gezegd moet worden dat hij wel erg vaak op linksbuiten werd verkracht) zal zijn marktwaarde niet goed hebben gedaan.quote:Op dinsdag 31 augustus 2021 09:56 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Niemans lijkt Haps te willen :/
Tot hoe laat is de transfermarkt open in Turkije??quote:Op dinsdag 31 augustus 2021 09:57 schreef fetX het volgende:
[..]
Laten we afwachten. Gaat nog veel gebeuren vandaag en anders de komende weken met die gare competities waar de transfermarkt nog open is.
Welnee.quote:Op dinsdag 31 augustus 2021 10:00 schreef hhh38 het volgende:
Ik zag Burger toch ook wel als een optie voor het middenveld, straks is Diemers daar gewoon weer je 2e invaller
Burger kon bij Sparta niet eens mee. Diemers bakt er bij jullie dan wel niks van maar was bij Fortuna wel echt de beste.quote:Op dinsdag 31 augustus 2021 10:00 schreef hhh38 het volgende:
Ik zag Burger toch ook wel als een optie voor het middenveld, straks is Diemers daar gewoon weer je 2e invaller
8 septemberquote:Op dinsdag 31 augustus 2021 10:00 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Tot hoe laat is de transfermarkt open in Turkije??
Mooi, snel schakelen naar een spitsquote:Op dinsdag 31 augustus 2021 10:03 schreef fetX het volgende:
AZ wil overigens vd Ven ook nog. Als het op geld aankomt gaan we het afleggen vermoed ik. En bij AZ staat vd Ven wel direct basis waarschijnlijk, dus zie het niet snel gebeuren eigenlijk.
Vorig seizoen al geen spits, laten we het dit seizoen maar wel doen. Heeft ons vaak genoeg opgebroken. Dus inderdaad; heel graag een spits.quote:Op dinsdag 31 augustus 2021 10:04 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Mooi, snel schakelen naar een spits
Die had het halve jaar corona daar.quote:Op dinsdag 31 augustus 2021 10:02 schreef LordVoldermort het volgende:
[..]
Burger kon bij Sparta niet eens mee. Diemers bakt er bij jullie dan wel niks van maar was bij Fortuna wel echt de beste.
Eentje erbij kan dus geen kwaad.quote:Op dinsdag 31 augustus 2021 10:06 schreef fetX het volgende:
[..]
Til
Kokcu
Toornstra
Aursnes
Hartjes
Milambo
Antonucci
Precies. Teixeira en Diemers zijn 8e en 9e keuze. Die zien we niet eens meer op de bank denk ik.quote:Op dinsdag 31 augustus 2021 10:06 schreef fetX het volgende:
[..]
Til
Kokcu
Toornstra
Aursnes
Hartjes
Milambo
Antonucci
Mwah, vier voor de basis en drie jeugdspelers voor de bank moet voldoende zijn denk ik.quote:
Ik hoop het. Zou mooi zijn als die de stap kunnen maken.quote:Op dinsdag 31 augustus 2021 10:10 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Mwah, vier voor de basis en drie jeugdspelers voor de bank moet voldoende zijn denk ik.
Daar moet je maar een beetje op hopen ja. Het is allemaal niet heel breed bezet maar enkel bij een grote blessuregolf wordt het problematisch. Maar tenzij je Ajax bent kan je daar sowieso niet echt rekening mee houdenquote:Op dinsdag 31 augustus 2021 10:12 schreef H.FR het volgende:
[..]
Ik hoop het. Zou mooi zijn als die de stap kunnen maken.
Zou me niets verbazen als ze toch nog die Kitolano halen.quote:Op dinsdag 31 augustus 2021 10:10 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Mwah, vier voor de basis en drie jeugdspelers voor de bank moet voldoende zijn denk ik.
Ik weet het niet, dat die in de voorbereiding meer speeltijd kregen zegt niet alles. Is ook nog maar afwachten of Hartjes en Milambo het niveau al aankunnen.quote:Op dinsdag 31 augustus 2021 10:06 schreef fetX het volgende:
[..]
Til
Kokcu
Toornstra
Aursnes
Hartjes
Milambo
Antonucci
Hartjes vond ik altijd sterk invallen in de voorbereiding, ook tegen Atletico. Van Milambo heb ik niet zo'n goed beeld eigenlijk.quote:Op dinsdag 31 augustus 2021 10:16 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Ik weet het niet, dat die in de voorbereiding meer speeltijd kregen zegt niet alles. Is ook nog maar afwachten of Hartjes en Milambo het niveau al aankunnen.
Maar misschien staat Diemers inderdaad nog lager in de pikorde
Een cv, middenvelder en spits.. dan heeft Arnesen wel wonderen verrichtquote:Op dinsdag 31 augustus 2021 10:15 schreef fetX het volgende:
[..]
Zou me niets verbazen als ze toch nog die Kitolano halen.
Nee, ik denk niet 3 spelers. Ik hoor alleen weinig over een spits de laatste dagen, dus ben benieuwd of daar nog wat loopt. Dat heeft wat mij betreft wel prio.quote:Op dinsdag 31 augustus 2021 10:17 schreef aTypisch het volgende:
[..]
Een cv, middenvelder en spits.. dan heeft Arnesen wel wonderen verricht
Nou ja ze komen pas in aanmerking voor een basisplek bij minimaal drie blessures bij de spelers voor ze, dus dat is voorlopig niet van toepassing. Voor af en toe een invalbeurt komen ze wel eerder in aanmerking dan een Diemers of Teixeira en dat is prima.quote:Op dinsdag 31 augustus 2021 10:16 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Ik weet het niet, dat die in de voorbereiding meer speeltijd kregen zegt niet alles. Is ook nog maar afwachten of Hartjes en Milambo het niveau al aankunnen.
Maar misschien staat Diemers inderdaad nog lager in de pikorde
Milambo is het grootste talent wat we hebben rondlopen in de jeugdopleiding denk ik, maar hij is nog maar 16. Het is vooral ontzettend positief als hij al minuten kan maken maar het is onterecht om te verwachten dat hij al het verschil kan maken.quote:Op dinsdag 31 augustus 2021 10:17 schreef fetX het volgende:
[..]
Hartjes vond ik altijd sterk invallen in de voorbereiding, ook tegen Atletico. Van Milambo heb ik niet zo'n goed beeld eigenlijk.
Hendriks naar Volendam? Zijn die allicht ook weer geholpen.quote:Op dinsdag 31 augustus 2021 10:19 schreef Scrummie het volgende:
Vd Ven zou ik een prima transfer vinden, zeker als Burger vertrekt. Hendriks dan ook maar verhuren.
Man wat een dag gaat dit worden.
Waarom, is Hendriks slechter dan Van de Ven dan? Eerstgenoemde is zojuist opgeroepen voor Jong Oranje.quote:Op dinsdag 31 augustus 2021 10:25 schreef aTypisch het volgende:
[..]
Hendriks naar Volendam? Zijn die allicht ook weer geholpen.
Al heeft dat ventje zelf daar mogelijk geen zin in.
4,5 miljoen. De teringquote:Op dinsdag 31 augustus 2021 10:28 schreef H.FR het volgende:
Net een nieuw VI pro artikel m.b.t. van de Ven.
Volendam wilde initieel: 7,5mln+bonussen+15% doorverkoop percentage.
Nu nog 4,5mln+bonussen+15% doorverkoop percentage.
Conclusie van VI: Feyenoord kan het niet betalen, tenzij er iets heel creatiefs wordt bedacht.
4,5 miljoen terwijl je een KKD club bent voor een verdediger.quote:Op dinsdag 31 augustus 2021 10:28 schreef H.FR het volgende:
Conclusie van VI: Feyenoord kan het niet betalen, tenzij er iets heel creatiefs wordt bedacht.
Geen idee, ken ze beide niet goed genoeg.quote:Op dinsdag 31 augustus 2021 10:27 schreef Caland het volgende:
[..]
Waarom, is Hendriks slechter dan Van de Ven dan? Eerstgenoemde is zojuist opgeroepen voor Jong Oranje.
Voor een KKD-speler met een contract van twee jaarquote:
Vraag me ook af hoe groot het verschil is ja.quote:Op dinsdag 31 augustus 2021 10:27 schreef Caland het volgende:
[..]
Waarom, is Hendriks slechter dan Van de Ven dan? Eerstgenoemde is zojuist opgeroepen voor Jong Oranje.
Er is net een arbitragezaak afgewezenquote:Op dinsdag 31 augustus 2021 10:31 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Voor een KKD-speler met een contract van twee jaar.
Met een arbitragezaak zou je die voor twee miljoen moeten kunnen oppikken toch?
Ik zou de autoriteit van vdLooi niet als argument gebruiken.quote:Op dinsdag 31 augustus 2021 10:27 schreef Caland het volgende:
[..]
Dat was natuurlijk wel voor volledige ontbinding van het contractquote:Op dinsdag 31 augustus 2021 10:33 schreef H.FR het volgende:
[..]
Er is net een arbitragezaak afgewezen
Dat is zo, maar daar bleek wel weer duidelijk uit dat zoiets alleen in hoge uitzondering gehonoreerd wordt. En het is inmiddels ook te laat voor zo'n zaak.quote:Op dinsdag 31 augustus 2021 10:36 schreef Steven184 het volgende:
[..]
Dat was natuurlijk wel voor volledige ontbinding van het contract
Jaar huren voor een miljoen en vervolgens een verplichte optie tot koop. Of Ajax even lief vragen of ze het willen voorschieten voor 10% doorverkooppercentage.quote:Op dinsdag 31 augustus 2021 10:28 schreef H.FR het volgende:
Goed idee, gaan we doen.quote:Op dinsdag 31 augustus 2021 10:47 schreef Dven het volgende:
[..]
Jaar huren voor een miljoen en vervolgens een verplichte optie tot koop. Of Ajax even lief vragen of ze het willen voorschieten voor 10% doorverkooppercentage.
Leuk voor @DonRaja dat ie 2x in de Kuip zitquote:Op dinsdag 31 augustus 2021 10:55 schreef ThePlaneteer het volgende:
Morgen updateje OP, als je hier niet bij staat kom je er niet in joejoe
GurneyIsBestOke J
leeroy W2
onlogisch N
fetX VV
Irritatie100 QQ
Tomatenboer VV
DonRaja N
Maastoren Q
Caland X
H.FR VV
Exile79 W2
DonRaja N
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 31 augustus 2021 11:17 schreef Pistolero het volgende:
Lijstje van FR12 gejat, maar Arnesen heeft wel een ongekende schoonmaak gehouden zeg. De lijst is zo lang dat ik hem maar in een spoiler zet.Was ook al lang nodig.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Vind alleen Marsman en Wehrmann jammer.
[ Bericht 0% gewijzigd door hhh38 op 31-08-2021 11:38:58 ]
Ja.quote:Op dinsdag 31 augustus 2021 10:27 schreef Caland het volgende:
Waarom, is Hendriks slechter dan Van de Ven dan?
Das ook knapquote:Op dinsdag 31 augustus 2021 10:05 schreef Caland het volgende:
[..]
Die had het halve jaar corona daar.
quote:Op dinsdag 31 augustus 2021 11:17 schreef Pistolero het volgende:
Lijstje van FR12 gejat, maar Arnesen heeft wel een ongekende schoonmaak gehouden zeg. De lijst is zo lang dat ik hem maar in een spoiler zet.Hele goede schoonmaak, maar heeft wel belachelijk weinig centen opgeleverd.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 31 augustus 2021 11:40 schreef Scrummie het volgende:
[ twitter ]
Hapsie weg, Hendriks als backup voor Malacia. Prima wat mij betreft.
Oh al besproken. GVD
Hopelijk voor een fatsoenlijk bedrag en komt daar die Noor voor terug.quote:Op dinsdag 31 augustus 2021 11:39 schreef Kerftminister het volgende:
Haps kan naar Venezia, volgens Zolderkamer.
Dat snap ik nu wel. Burgertje en Hapsie weg, dan kan er zeker wel iemand bij die op beide posities kan spelen.quote:Op dinsdag 31 augustus 2021 11:44 schreef GGMM het volgende:
Waarom moet die Micky van de Ven dan opeens per se nog komen
Pfoe, das lekker wonen daar. Wel echt een beroerd stadion.quote:Op dinsdag 31 augustus 2021 11:39 schreef Kerftminister het volgende:
Haps kan naar Venezia, volgens Zolderkamer.
Bjorkan?quote:Op dinsdag 31 augustus 2021 11:41 schreef H.FR het volgende:
[..]
Hopelijk voor een fatsoenlijk bedrag en komt daar die Noor voor terug.
Ja. @Cocoquote:Op dinsdag 31 augustus 2021 11:44 schreef GGMM het volgende:
Waarom moet die Micky van de Ven dan opeens per se nog komen
Denk dat je oorzaak gevolg omdraaitquote:Op dinsdag 31 augustus 2021 11:46 schreef Rocket Ride het volgende:
[..]
Dat snap ik nu wel. Burgertje en Hapsie weg, dan kan er zeker wel iemand bij die op beide posities kan spelen.
Kan van de Ven ook op links dan?quote:Op dinsdag 31 augustus 2021 11:46 schreef Rocket Ride het volgende:
[..]
Dat snap ik nu wel. Burgertje en Hapsie weg, dan kan er zeker wel iemand bij die op beide posities kan spelen.
Kip en ei?quote:Op dinsdag 31 augustus 2021 11:50 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Denk dat je oorzaak gevolg omdraait
Zeker. Als er inderdaad dan die spits ook gehaald kan worden, ben ik tevreden.quote:Op dinsdag 31 augustus 2021 11:51 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Maar per saldo is het de bedoeling dat Haps en Burger gaan vertrekken vandaag en vdVen, Nelson en mogelijk nog een spits gaan tekenen.
Leuk dagje zo.
Jaaaaaaaquote:
Selectie van een man of 17 en op zondag een stuk of 12 aanwezig.quote:Op dinsdag 31 augustus 2021 11:52 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Jaaaaaaa
Teixeira en Diemers nog snel in de vuilnisbak dumpen en we zijn KLAAR.
Een van de drukkere deadline days de afgelopen jaren. Kan me nog herinneren dat Vermeer en El Ahmadi op de laatste dag kwamen, maar daarna niet meer zo druk toch?quote:Op dinsdag 31 augustus 2021 11:51 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Maar per saldo is het de bedoeling dat Haps en Burger gaan vertrekken vandaag en vdVen, Nelson en mogelijk nog een spits gaan tekenen.
Leuk dagje zo.
Deadlineday in 2011 en 2014 waren echt enorm druk. Toen kwam vGeel na de zoveelste Europese flater in de voorrondes erachter dat het niet verstandig was om ieder bod te accepteren voor onze betere spelers voordat er een fatsoenlijke vervanger was, dus vanaf toen hadden we meestal onze selecties wat eerder rond.quote:Op dinsdag 31 augustus 2021 11:55 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Een van de drukkere deadline days de afgelopen jaren. Kan me nog herinneren dat Vermeer en El Ahmadi op de laatste dag kwamen, maar daarna niet meer zo druk toch?
Ja die Bjorkan komt sowieso in de winter transfervrij vermoed ik.quote:Op dinsdag 31 augustus 2021 11:50 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Bjorkan?
Denk dat het bij Van de Ven blijft. Misschien dat Bjorkan transfervrij komt straks
Zou wel leuk zijn als dit alles gefinancierd kan worden.quote:
Zal Hendriks wel back-up LV worden vermoed ik.quote:Op dinsdag 31 augustus 2021 11:59 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Mwuah, heeft daar wel eens gespeeld uit nood maar is een cv.
Of iedereen weg en de inkomende transfers ketsen allemaal af.quote:Op dinsdag 31 augustus 2021 12:00 schreef fetX het volgende:
Genot hoor. Waarschijnlijk dus nog wat weg en nog 3 spelers erbij. GERNOT.
Dat lijkt wel de beste aankoop inderdaad.quote:Op dinsdag 31 augustus 2021 12:00 schreef fetX het volgende:
Genot hoor. Waarschijnlijk dus nog wat weg en nog 3 spelers erbij. GERNOT.
Stukje Feyenoordpech.quote:Op dinsdag 31 augustus 2021 12:00 schreef Caland het volgende:
[..]
Of iedereen weg en de inkomende transfers ketsen allemaal af.
Dat zou wel hilarisch zijn. Stiekem. Tot de eerstvolgende blessur dan.quote:Op dinsdag 31 augustus 2021 12:00 schreef Caland het volgende:
[..]
Of iedereen weg en de inkomende transfers ketsen allemaal af.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |