Het Slotlied (gezongen door Scrummie) mag er wel in.quote:Op maandag 30 augustus 2021 13:46 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
@:scrummie hoe sta jij tegenover dat pelle-lied uit de OP halen?
Mee eens, dan hebben we wel een heel creatieve zelfgemaakte OP met een mooi overzicht van @ThePlaneteer , een leuk gezongen liedje door @Scrummie en met gifjes van @Zipportalquote:Op maandag 30 augustus 2021 13:48 schreef De_Kraam het volgende:
[..]
Het Slotlied (gezongen door Scrummie) mag er wel in.
quote:Op maandag 30 augustus 2021 13:46 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
@:scrummie hoe sta jij tegenover dat pelle-lied uit de OP halen?
quote:Op maandag 30 augustus 2021 13:48 schreef De_Kraam het volgende:
[..]
Het Slotlied (gezongen door Scrummie) mag er wel in.
Verzoekjes verwerkt.quote:Op maandag 30 augustus 2021 13:49 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Mee eens, dan hebben we wel een heel creatieve zelfgemaakte OP met een mooi overzicht van @:theplaneteer , een leuk gezongen liedje door @:scrummie en met gifjes van @:zipportal
Hoop stiekem op een optie op koop, stel dat die jongen enorm gaat uitblinken, maar dat zal wel niet.quote:
Een optie tot koop acht ik net zo realistisch als het huren van Mason Greenwood.quote:Op maandag 30 augustus 2021 13:56 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Hoop stiekem op een optie op koop, stel dat die jongen enorm gaat uitblinken, maar dat zal wel niet.
Ben benieuwd.
Ajax huurde ook ooit eens een spits van Arsenal.quote:Op maandag 30 augustus 2021 13:56 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Hoop stiekem op een optie op koop, stel dat die jongen enorm gaat uitblinken, maar dat zal wel niet.
Ben benieuwd.
Hij heeft z'n contract bij Arsenal met 2 jaar verlengd.quote:Op maandag 30 augustus 2021 13:56 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ben benieuwd.
Kloptquote:Op maandag 30 augustus 2021 14:02 schreef GGMM het volgende:
Maar dat is dus iemand die bij de nummer 20 van de Premier League niet aan de bak komt?
De afgelopen twee jaar wel maar 50 minuten in het eerste gespeeld als ik het goed begreep.quote:Op maandag 30 augustus 2021 14:10 schreef Rocket Ride het volgende:
Leuke speler, heel behendig. Was meer onder de indruk van zijn Youtube beelden dan gisteren van die Diallo. Dat was bijna allemaal op bijveldjes bij de jonkies, deze knaap maakt zijn bewegingen ook bij de grote jongens.
Is al besproken.quote:Op maandag 30 augustus 2021 14:11 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ook best wel vaak geblesseerd zie ik.
Heeft maar een contract tot 2023 he. Zou mij niks verbazen als Arsenal hem in de etalage wil zetten bij Feyenoord. Alhoewel ik niet weet of Feyenoord afhankelijk van zijn prestaties bij ons een realistische koopoptie zou kunnen betalen.quote:Op maandag 30 augustus 2021 14:01 schreef Maastoren het volgende:
[..]
Hij heeft z'n contract bij Arsenal met 2 jaar verlengd.
Al besproken, wel even bij de les blijven GGMM.quote:Op maandag 30 augustus 2021 14:11 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ook best wel vaak geblesseerd zie ik.
quote:Op maandag 30 augustus 2021 14:13 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Heeft maar een contract tot 2023 he. Zou mij niks verbazen als Arsenal hem in de etalage wil zetten bij Feyenoord. Alhoewel ik niet weet of Feyenoord afhankelijk van zijn prestaties bij ons een realistische koopoptie zou kunnen betalen.
Ja ik zie het inmiddels.quote:Op maandag 30 augustus 2021 14:14 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Al besproken, wel even bij de les blijven GGMM.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |