Het Slotlied (gezongen door Scrummie) mag er wel in.quote:Op maandag 30 augustus 2021 13:46 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
@:scrummie hoe sta jij tegenover dat pelle-lied uit de OP halen?
Mee eens, dan hebben we wel een heel creatieve zelfgemaakte OP met een mooi overzicht van @ThePlaneteer , een leuk gezongen liedje door @Scrummie en met gifjes van @Zipportalquote:Op maandag 30 augustus 2021 13:48 schreef De_Kraam het volgende:
[..]
Het Slotlied (gezongen door Scrummie) mag er wel in.
quote:Op maandag 30 augustus 2021 13:46 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
@:scrummie hoe sta jij tegenover dat pelle-lied uit de OP halen?
quote:Op maandag 30 augustus 2021 13:48 schreef De_Kraam het volgende:
[..]
Het Slotlied (gezongen door Scrummie) mag er wel in.
Verzoekjes verwerkt.quote:Op maandag 30 augustus 2021 13:49 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Mee eens, dan hebben we wel een heel creatieve zelfgemaakte OP met een mooi overzicht van @:theplaneteer , een leuk gezongen liedje door @:scrummie en met gifjes van @:zipportal
Hoop stiekem op een optie op koop, stel dat die jongen enorm gaat uitblinken, maar dat zal wel niet.quote:
Een optie tot koop acht ik net zo realistisch als het huren van Mason Greenwood.quote:Op maandag 30 augustus 2021 13:56 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Hoop stiekem op een optie op koop, stel dat die jongen enorm gaat uitblinken, maar dat zal wel niet.
Ben benieuwd.
Ajax huurde ook ooit eens een spits van Arsenal.quote:Op maandag 30 augustus 2021 13:56 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Hoop stiekem op een optie op koop, stel dat die jongen enorm gaat uitblinken, maar dat zal wel niet.
Ben benieuwd.
Hij heeft z'n contract bij Arsenal met 2 jaar verlengd.quote:Op maandag 30 augustus 2021 13:56 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ben benieuwd.
Kloptquote:Op maandag 30 augustus 2021 14:02 schreef GGMM het volgende:
Maar dat is dus iemand die bij de nummer 20 van de Premier League niet aan de bak komt?
De afgelopen twee jaar wel maar 50 minuten in het eerste gespeeld als ik het goed begreep.quote:Op maandag 30 augustus 2021 14:10 schreef Rocket Ride het volgende:
Leuke speler, heel behendig. Was meer onder de indruk van zijn Youtube beelden dan gisteren van die Diallo. Dat was bijna allemaal op bijveldjes bij de jonkies, deze knaap maakt zijn bewegingen ook bij de grote jongens.
Is al besproken.quote:Op maandag 30 augustus 2021 14:11 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ook best wel vaak geblesseerd zie ik.
Heeft maar een contract tot 2023 he. Zou mij niks verbazen als Arsenal hem in de etalage wil zetten bij Feyenoord. Alhoewel ik niet weet of Feyenoord afhankelijk van zijn prestaties bij ons een realistische koopoptie zou kunnen betalen.quote:Op maandag 30 augustus 2021 14:01 schreef Maastoren het volgende:
[..]
Hij heeft z'n contract bij Arsenal met 2 jaar verlengd.
Al besproken, wel even bij de les blijven GGMM.quote:Op maandag 30 augustus 2021 14:11 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ook best wel vaak geblesseerd zie ik.
quote:Op maandag 30 augustus 2021 14:13 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Heeft maar een contract tot 2023 he. Zou mij niks verbazen als Arsenal hem in de etalage wil zetten bij Feyenoord. Alhoewel ik niet weet of Feyenoord afhankelijk van zijn prestaties bij ons een realistische koopoptie zou kunnen betalen.
Ja ik zie het inmiddels.quote:Op maandag 30 augustus 2021 14:14 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Al besproken, wel even bij de les blijven GGMM.
Ja, ik heb ook geen idee of we hier nou blij van moeten worden. En ik gok dat de rest van dit topic, op enkele uitzonderingen na, ook niet echt weet wat je er van moet verwachten.quote:Op maandag 30 augustus 2021 14:19 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja ik zie het inmiddels.
Niet zo vaak als Conteh blijkbaar, dus dan is het goed
Maar zonder dollen: ik zou hier niet direct heel blij van worden, maar ik laat me verrassen!
Ik bel Frank wel even om te zeggen dat ie alles moet annuleren, als het nooit wat kan worden moeten we er niet aan beginnen!quote:Op maandag 30 augustus 2021 14:26 schreef Elan het volgende:
Wekt wel een beetje de indruk dat nu die deal met Diallo is afgeketst er alsnog hoe dan ook een winger uit de PL moet komen. Kan nooit wat worden.
Was ooit een groot talent, maar staat al een tijdje stil in zijn ontwikkeling om meerdere redenen. Staat op punt om de nieuwe Danny Welbeck te worden.quote:
Qua potentie mag het een stuk minder zijn, het gaat om welk niveau ze kunnen halen dit seizoenquote:Op maandag 30 augustus 2021 14:27 schreef Bolasie het volgende:
[..]
Was ooit een groot talent, maar staat al een tijdje stil in zijn ontwikkeling om meerdere redenen. Staat op punt om de nieuwe Danny Welbeck te worden.
Echt niets vergeleken met Diallo. Jammer.
Je hoeft niet overal op te reageren hoor.quote:Op maandag 30 augustus 2021 14:27 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ik bel Frank wel even om te zeggen dat ie alles moet annuleren, als het nooit wat kan worden moeten we er niet aan beginnen!
Zal vast voor Feyenoord aardig kunnen uitpakken inderdaad. Heel jammer dat hij bij Arsenal niet heeft kunnen doorbreken.quote:Op maandag 30 augustus 2021 14:29 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Qua potentie mag het een stuk minder zijn, het gaat om welk niveau ze kunnen halen dit seizoen
Dat doe ik ook niet.quote:Op maandag 30 augustus 2021 14:29 schreef Elan het volgende:
[..]
Je hoeft niet overal op te reageren hoor.
Flanken zijn toch voldoende bezet zou eerst kijken voor een spits. Linssen is best nuttig maar zoals gisteren kan je hem prima wisselen na een half uur.quote:Op maandag 30 augustus 2021 14:29 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Qua potentie mag het een stuk minder zijn, het gaat om welk niveau ze kunnen halen dit seizoen
quote:Op maandag 30 augustus 2021 14:33 schreef Elan het volgende:
[..]
Oh.
Nou stop er toch maar mee dan. Het is een beetje zielig aan het worden.
Flanken voldoende bezetquote:Op maandag 30 augustus 2021 14:31 schreef Elan het volgende:
[..]
Flanken zijn toch voldoende bezet zou eerst kijken voor een spits. Linssen is best nuttig maar zoals gisteren kan je hem prima wisselen na een half uur.
Normaal zoals Arnesen bellen en alles annuleren huehuehuequote:Op maandag 30 augustus 2021 14:33 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Als je niet tegen een normale reactie op een forum kan, kan ik je 1 advies geven: log uit.
Ongelofelijk ziedend.quote:Op maandag 30 augustus 2021 14:38 schreef Elan het volgende:
[..]
Normaal zoals Arnesen bellen en alles annuleren huehuehue
Rot lekker zelf op met je zwakzinnige act.
Jaquote:
Je hebt letterlijk 2 man voor die posities en een ventje van 18 die net uit de rimboe is overgevlogenquote:
Daarom ook wel lekker dat die Nelson op beide flanken kan spelen. Als het doorgaat dan.quote:Op maandag 30 augustus 2021 14:42 schreef Caland het volgende:
[..]
Je hebt letterlijk 2 man voor die posities en een ventje van 18 die net uit de rimboe is overgevlogen
Dat lijkt me niet een hele goede bezetting eigenlijk
Lolquote:Op maandag 30 augustus 2021 14:31 schreef Elan het volgende:
[..]
Flanken zijn toch voldoende bezet zou eerst kijken voor een spits. Linssen is best nuttig maar zoals gisteren kan je hem prima wisselen na een half uur.
Vond Balde gisteren niet slecht invallen anders. Benieuwd of die überhaupt nog in het verhaal gaat voorkomen. Sinisterra was ook piepjong en kon er heel weinig van maar is in die twee jaar met voldoende speeltijd wel uitgegroeid tot absolute smaakmaker.quote:Op maandag 30 augustus 2021 14:42 schreef Caland het volgende:
[..]
Je hebt letterlijk 2 man voor die posities en een ventje van 18 die net uit de rimboe is overgevlogen
Dat lijkt me niet een hele goede bezetting eigenlijk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |