Bronnen binnen Wolfsburg spreken over done dealquote:Op dinsdag 31 augustus 2021 15:19 schreef Scrummie het volgende:
[..]
MEER INFORMATIE GRAAG AUB JA DANK U
Dank u.quote:Op dinsdag 31 augustus 2021 15:19 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Die niet of die wel kijken?
Micky gaat naar Bommel.
Ik haat je.quote:Op dinsdag 31 augustus 2021 15:20 schreef maxi-mus het volgende:
@:scrummie er wordt nu doorgeschakeld naar Bas Dost van Club Brugge.
Ik geloof hier niets van. Ik ga wel aan het werk, aan jullie heb ik NIETSquote:
Grapje makker. Als ik wat hoor hou ik je op de hoogte. Staat op de achtergrond aan hier.quote:Op dinsdag 31 augustus 2021 15:21 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ik geloof hier niets van. Ik ga wel aan het werk, aan jullie heb ik NIETS
Die kant gaat het wel op jaquote:Op dinsdag 31 augustus 2021 15:21 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Je schakelt in voor Diallo en vdVen en je eindigt straks met Dost en Viergever.
Kanjerzooi
quote:Op dinsdag 31 augustus 2021 15:20 schreef maxi-mus het volgende:
@:scrummie er wordt nu doorgeschakeld naar Bas Dost van Club Brugge.
Ik moet ff kwijt dat ik echt doodziek word van dat calimerogedrag van allerlei nitwits "huu mijn vraag over de transfer is niet aan bod gekomen" Nee dat heb je weleens. Deal withit. Simpelweg het stellen van een vraag betekent niet dat je ergens recht op hebt.quote:Op dinsdag 31 augustus 2021 15:22 schreef Scrummie het volgende:
FOK! had vandaag een "vraag wat je wil" dingetje moeten organiseren met zolderkamerautist.
“Waarom kopieer je altijd de scoops van Gouka en Krabbendam en presenteer je ze als je eigen?”quote:Op dinsdag 31 augustus 2021 15:22 schreef Scrummie het volgende:
FOK! had vandaag een "vraag wat je wil" dingetje moeten organiseren met zolderkamerautist.
Op Twitter zou je nu een block hebben.quote:Op dinsdag 31 augustus 2021 15:28 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
“Waarom kopieer je altijd de scoops van Gouka en Krabbendam en presenteer je ze als je eigen?”
En dan kijken of ie boos wordt
Hij oogt woedend ja.quote:Op dinsdag 31 augustus 2021 15:32 schreef ThePlaneteer het volgende:
Die Feyenoord.TM zit zich echt op te vreten achter zn telefoon lijkt t.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |