Ik ook hoor. Ik vind ook dat hij te goed is om bij ons op de bank te zitten en gun hem het beste verder. Had meer kunnen zijn.quote:Op dinsdag 31 augustus 2021 13:29 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Mja, op dat moment vond ik het 1 van de meest logische transfers van Van Geel.
Gewoon pech met blessures, zowel fysiek als mentaal. Shit happens.quote:Op dinsdag 31 augustus 2021 13:31 schreef Qarrad het volgende:
[..]
Ik ook hoor. Ik vind ook dat hij te goed is om bij ons op de bank te zitten en gun hem het beste verder. Had meer kunnen zijn.
Een grote (voor onze doen) transfersom uitgeven voor een linksback terwijl je ook andere zwakke plekken hebt lijkt me meestal geen goed idee.quote:Op dinsdag 31 augustus 2021 13:30 schreef fetX het volgende:
[..]
Het is dat hij zovaak geblesseerd was, maar 6 miljoen was geen gek bedrag hoor.
Wel jammer hoe het met Haps is gelopen eigenlijk. Prima speler maar nooit echt belangrijk geworden, mede omdat hij continu geblesseerd raakte op het moment dat het heel lekker liep. Ook nog doorverkopen met een flink verlies. Zonde.quote:Op dinsdag 31 augustus 2021 13:28 schreef Scrummie het volgende:
[..]
https://www.vi.nl/nieuws/(...)-akkoord-met-venezia
Dat klinkt alsof het wel doorgaat.
Hij heeft hoogstens een keer bij de voorselectie gezeten.quote:Op dinsdag 31 augustus 2021 13:33 schreef Erasmus het volgende:
Als ik mij goed herinner werd Haps ook een keer opgegroepen voor Oranje toch? Tijdens zijn periode bij ons.
Of was dat nog zijn AZ-periode?
Denk je? Ik heb het gevoel dat we op dit vijftal flink hebben verloren.quote:Op dinsdag 31 augustus 2021 13:32 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]Over de streep heb je met Amrabat, St Juste, Boëtius, Larsson en Haps (de aankopen na het kampioensjaar) qua transfersommen breakeven gespeeld
St. Juste mis ik enorm, kon ook prima uit de voeten als CV. Samen met de Senees, de Geert en Malacia hadden we de beste verdediging van Nederland gehad.quote:Op dinsdag 31 augustus 2021 13:32 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Wel jammer hoe het met Haps is gelopen eigenlijk. Prima speler maar nooit echt belangrijk geworden, mede omdat hij continu geblesseerd raakte op het moment dat het heel lekker liep. Ook nog doorverkopen met een flink verlies. Zonde.
Over de streep heb je met Amrabat, St Juste, Boëtius, Larsson en Haps (de aankopen na het kampioensjaar) qua transfersommen breakeven gespeeld en geen van de spelers heeft Feyenoord sportief veel verder geduwd. Ik beschouw alleen Amrabat als een complete miskoop (nauwelijks gespeeld en flink verlies op gemaakt) maar het is toch allemaal niet veel geweest.
Ridgeciano Haps (27) heeft een paar keer héél dicht tegen het Nederlands elftal aangezeten, maar werd officieel nooit opgeroepen bij Oranje. Daardoor heeft de Feyenoorder dinsdag besloten om voor zijn interlandcarrière voort te zetten namens Surinamequote:Op dinsdag 31 augustus 2021 13:33 schreef Erasmus het volgende:
Als ik mij goed herinner werd Haps ook een keer opgegroepen voor Oranje toch? Tijdens zijn periode bij ons.
Of was dat nog zijn AZ-periode?
quote:Op dinsdag 31 augustus 2021 13:34 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Hij heeft hoogstens een keer bij de voorselectie gezeten.
Dacht al zoiets, muchas gracias amigos.quote:Op dinsdag 31 augustus 2021 13:35 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ridgeciano Haps (27) heeft een paar keer héél dicht tegen het Nederlands elftal aangezeten, maar werd officieel nooit opgeroepen bij Oranje. Daardoor heeft de Feyenoorder dinsdag besloten om voor zijn interlandcarrière voort te zetten namens Suriname
Op Larsson en Boëtius een miljoen winst gemaakt, op Amrabat twee miljoen verloren, op stJuste zo'n 3 miljoen gewonnen en op Haps verliezen we nu een paar miljoen. Het is wel ironisch dat Amrabat, StJuste en Boëtius het elders wel enorm goed hebben gedaan maar het zijn toch allemaal jongens die met een onduidelijk plan zijn gehaald.quote:Op dinsdag 31 augustus 2021 13:35 schreef Rocket Ride het volgende:
[..]
Denk je? Ik heb het gevoel dat we op dit vijftal flink hebben verloren.
Toch was ik er destijds erg blij mee, vond het allemaal hele logische en goede aankopen van Martin. Maar ja, het loopt soms even anders. Ook omdat er te lang vast werd gehouden aan de oude spelers van het kampioensteam.
Behalve op linksback heb je dan wel een prima bezetting ja. Hendriks heeft weinig van een moderne back volgens mij.quote:Op dinsdag 31 augustus 2021 13:37 schreef Toiletgebruiker het volgende:
Pedersen en Geertruida op rechtsback
Trauner, Senesi, Geertruida, vd Ven en Hendriks voor centraal
Malacia en Hendriks voor linksback
Dat is wel een lekkere achterhoede, zowel qua kwaliteit als talent.
De paar keer dat hij in de voorbereiding daar stond, maakte hij een prima indruk. Wel een ander soort back dan Malacia natuurlijk.quote:Op dinsdag 31 augustus 2021 13:39 schreef aTypisch het volgende:
[..]
Behalve op linksback heb je dan wel een prima bezetting ja. Hendriks heeft weinig van een moderne back volgens mij.
Hangt ervan af hoeveel geld je op dat moment hebt.quote:Op dinsdag 31 augustus 2021 13:32 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Een grote (voor onze doen) transfersom uitgeven voor een linksback terwijl je ook andere zwakke plekken hebt lijkt me meestal geen goed idee.
Maar destijds dachten we dat we Kongolo met een topper moesten vervangen en Jan-Scharie en Botteghin een goed centraal duo was
Hoe zit het met zijn snelheid?quote:Op dinsdag 31 augustus 2021 13:40 schreef Toiletgebruiker het volgende:
[..]
De paar keer dat hij in de voorbereiding daar stond, maakte hij een prima indruk. Wel een ander soort back dan Malacia natuurlijk.
Die Bjorkan transfervrij halen in de winterstop lijkt mij dan wel echt prima.
Hij is zeker niet traag.quote:Op dinsdag 31 augustus 2021 13:41 schreef Erasmus het volgende:
[..]
Hoe zit het met zijn snelheid?
Ik erger mij aan trage backs.
Inb4 Zipportal nazizolderkamer.gifquote:Op dinsdag 31 augustus 2021 13:44 schreef Caland het volgende:
Volgens één der Italiaanse zolderkamerautisten is Hapsie naar Venezia rond.
#ANNOUNCESPITS
Leuke term wel die zolderkamerautisten. Toch hebben ze nu wel hun 15 minutes (of eigenlijk 2 maanden) of fame.quote:Op dinsdag 31 augustus 2021 13:44 schreef Caland het volgende:
#ANNOUNCESPITS
Alleen bij TM.quote:Op dinsdag 31 augustus 2021 13:45 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Inb4 Zipportal nazizolderkamer.gif
Toch mooi van die gasten? Leuker om te volgen dan Krabby en consorten.quote:Op dinsdag 31 augustus 2021 13:45 schreef Rocket Ride het volgende:
[..]
Leuke term wel die zolderkamerautisten. Toch hebben ze nu wel hun 15 minutes (of eigenlijk 2 maanden) of fame.
Klopt, maar Bjorkan zal in de winter wel gehaald worden.quote:Op dinsdag 31 augustus 2021 13:39 schreef aTypisch het volgende:
[..]
Behalve op linksback heb je dan wel een prima bezetting ja. Hendriks heeft weinig van een moderne back volgens mij.
Njah die Di Marzio en Romano zijn gewoon legit journalisten toch?quote:Op dinsdag 31 augustus 2021 13:45 schreef Rocket Ride het volgende:
[..]
Leuke term wel die zolderkamerautisten. Toch hebben ze nu wel hun 15 minutes (of eigenlijk 2 maanden) of fame.
Sta succedendo?quote:Op dinsdag 31 augustus 2021 13:44 schreef Caland het volgende:
#ANNOUNCESPITS
Die willen ze nu toch nog halen?quote:Op dinsdag 31 augustus 2021 13:46 schreef fetX het volgende:
[..]
Klopt, maar Bjorkan zal in de winter wel gehaald worden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |