Behalve op linksback heb je dan wel een prima bezetting ja. Hendriks heeft weinig van een moderne back volgens mij.quote:Op dinsdag 31 augustus 2021 13:37 schreef Toiletgebruiker het volgende:
Pedersen en Geertruida op rechtsback
Trauner, Senesi, Geertruida, vd Ven en Hendriks voor centraal
Malacia en Hendriks voor linksback
Dat is wel een lekkere achterhoede, zowel qua kwaliteit als talent.
De paar keer dat hij in de voorbereiding daar stond, maakte hij een prima indruk. Wel een ander soort back dan Malacia natuurlijk.quote:Op dinsdag 31 augustus 2021 13:39 schreef aTypisch het volgende:
[..]
Behalve op linksback heb je dan wel een prima bezetting ja. Hendriks heeft weinig van een moderne back volgens mij.
Hangt ervan af hoeveel geld je op dat moment hebt.quote:Op dinsdag 31 augustus 2021 13:32 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Een grote (voor onze doen) transfersom uitgeven voor een linksback terwijl je ook andere zwakke plekken hebt lijkt me meestal geen goed idee.
Maar destijds dachten we dat we Kongolo met een topper moesten vervangen en Jan-Scharie en Botteghin een goed centraal duo was
Hoe zit het met zijn snelheid?quote:Op dinsdag 31 augustus 2021 13:40 schreef Toiletgebruiker het volgende:
[..]
De paar keer dat hij in de voorbereiding daar stond, maakte hij een prima indruk. Wel een ander soort back dan Malacia natuurlijk.
Die Bjorkan transfervrij halen in de winterstop lijkt mij dan wel echt prima.
Hij is zeker niet traag.quote:Op dinsdag 31 augustus 2021 13:41 schreef Erasmus het volgende:
[..]
Hoe zit het met zijn snelheid?
Ik erger mij aan trage backs.
Inb4 Zipportal nazizolderkamer.gifquote:Op dinsdag 31 augustus 2021 13:44 schreef Caland het volgende:
Volgens één der Italiaanse zolderkamerautisten is Hapsie naar Venezia rond.
#ANNOUNCESPITS
Leuke term wel die zolderkamerautisten. Toch hebben ze nu wel hun 15 minutes (of eigenlijk 2 maanden) of fame.quote:Op dinsdag 31 augustus 2021 13:44 schreef Caland het volgende:
#ANNOUNCESPITS
Alleen bij TM.quote:Op dinsdag 31 augustus 2021 13:45 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Inb4 Zipportal nazizolderkamer.gif
Toch mooi van die gasten? Leuker om te volgen dan Krabby en consorten.quote:Op dinsdag 31 augustus 2021 13:45 schreef Rocket Ride het volgende:
[..]
Leuke term wel die zolderkamerautisten. Toch hebben ze nu wel hun 15 minutes (of eigenlijk 2 maanden) of fame.
Klopt, maar Bjorkan zal in de winter wel gehaald worden.quote:Op dinsdag 31 augustus 2021 13:39 schreef aTypisch het volgende:
[..]
Behalve op linksback heb je dan wel een prima bezetting ja. Hendriks heeft weinig van een moderne back volgens mij.
Njah die Di Marzio en Romano zijn gewoon legit journalisten toch?quote:Op dinsdag 31 augustus 2021 13:45 schreef Rocket Ride het volgende:
[..]
Leuke term wel die zolderkamerautisten. Toch hebben ze nu wel hun 15 minutes (of eigenlijk 2 maanden) of fame.
Sta succedendo?quote:Op dinsdag 31 augustus 2021 13:44 schreef Caland het volgende:
#ANNOUNCESPITS
Die willen ze nu toch nog halen?quote:Op dinsdag 31 augustus 2021 13:46 schreef fetX het volgende:
[..]
Klopt, maar Bjorkan zal in de winter wel gehaald worden.
FeyenoordTM doet het ook gratis, gewoon omdat ie Krabby een negatieve kutjournalist vond is ie het account gestartquote:Op dinsdag 31 augustus 2021 13:46 schreef aTypisch het volgende:
[..]
Toch mooi van die gasten? Leuker om te volgen dan Krabby en consorten.
Vooral Romano, Di Marzio zit er behoorlijk vaak naast.quote:Op dinsdag 31 augustus 2021 13:46 schreef Caland het volgende:
[..]
Njah die Di Marzio en Romano zijn gewoon legit journalisten toch?
Volgens mij zijn dat beide journalisten bij Sky idd.quote:Op dinsdag 31 augustus 2021 13:46 schreef Caland het volgende:
[..]
Njah die Di Marzio en Romano zijn gewoon legit journalisten toch?
Die wilden ze halen of ze hem nog steeds deze transferperiode willen halen weet ik niet. Zou ergens zonde zijn, want in de winter is hij transfervrij. Dus snap best als ze dat halve seizoen nog even afwachten.quote:Op dinsdag 31 augustus 2021 13:48 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Die willen ze nu toch nog halen?
Precies en die jongen wil graag komen. Laat hem dan lekker dat seizoen daar afspelen. Speelt daar ook ECL groepsfase en voor het kampioenschap.quote:Op dinsdag 31 augustus 2021 13:49 schreef fetX het volgende:
[..]
Die wilden ze halen of ze hem nog steeds deze transferperiode willen halen weet ik niet. Zou ergens zonde zijn, want in de winter is hij transfervrij. Dus snap best als ze dat halve seizoen nog even afwachten.
Daarom en tot die tijd met Malacia en Hendriks als LB is prima.quote:Op dinsdag 31 augustus 2021 13:51 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Precies en die jongen wil graag komen. Laat hem dan lekker dat seizoen daar afspelen. Speelt daar ook ECL groepsfase en voor het kampioenschap.
Ik hoop dat Disney vandaag nog tekent voor een tweede seizoen.quote:Op dinsdag 31 augustus 2021 13:51 schreef Scrummie het volgende:
Ik had wel zo'n Disney aflevering willen zien met alleen maar opnames van zo'n dag als deze.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |