FeyenoordTM doet het ook gratis, gewoon omdat ie Krabby een negatieve kutjournalist vond is ie het account gestartquote:Op dinsdag 31 augustus 2021 13:46 schreef aTypisch het volgende:
[..]
Toch mooi van die gasten? Leuker om te volgen dan Krabby en consorten.
Vooral Romano, Di Marzio zit er behoorlijk vaak naast.quote:Op dinsdag 31 augustus 2021 13:46 schreef Caland het volgende:
[..]
Njah die Di Marzio en Romano zijn gewoon legit journalisten toch?
Volgens mij zijn dat beide journalisten bij Sky idd.quote:Op dinsdag 31 augustus 2021 13:46 schreef Caland het volgende:
[..]
Njah die Di Marzio en Romano zijn gewoon legit journalisten toch?
Die wilden ze halen of ze hem nog steeds deze transferperiode willen halen weet ik niet. Zou ergens zonde zijn, want in de winter is hij transfervrij. Dus snap best als ze dat halve seizoen nog even afwachten.quote:Op dinsdag 31 augustus 2021 13:48 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Die willen ze nu toch nog halen?
Precies en die jongen wil graag komen. Laat hem dan lekker dat seizoen daar afspelen. Speelt daar ook ECL groepsfase en voor het kampioenschap.quote:Op dinsdag 31 augustus 2021 13:49 schreef fetX het volgende:
[..]
Die wilden ze halen of ze hem nog steeds deze transferperiode willen halen weet ik niet. Zou ergens zonde zijn, want in de winter is hij transfervrij. Dus snap best als ze dat halve seizoen nog even afwachten.
Daarom en tot die tijd met Malacia en Hendriks als LB is prima.quote:Op dinsdag 31 augustus 2021 13:51 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Precies en die jongen wil graag komen. Laat hem dan lekker dat seizoen daar afspelen. Speelt daar ook ECL groepsfase en voor het kampioenschap.
Ik hoop dat Disney vandaag nog tekent voor een tweede seizoen.quote:Op dinsdag 31 augustus 2021 13:51 schreef Scrummie het volgende:
Ik had wel zo'n Disney aflevering willen zien met alleen maar opnames van zo'n dag als deze.
Een half miljoen is wel echt heel erg matig, maar oke.quote:
Een half miljoen?! Ik las net nog gewenste bedragen als 3-6 Mio, nou was dat wat overdreven. Maar dit is wel erg weinig!quote:
Nou nee, dat eigenlijk ook weer niet. Ik ben wel benieuwd hoeveel aandacht er voor gaat zijn vanaf morgen. Het is toch een beetje terugkijken terwijl je al volop in het nieuwe seizoen bezig bent.quote:Op dinsdag 31 augustus 2021 13:52 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik hoop dat Disney vandaag nog tekent voor een tweede seizoen.
Mason Greenwood, koop optie voor Nelson, dit past hier prima bijquote:Op dinsdag 31 augustus 2021 13:54 schreef maxi-mus het volgende:
Gurney rekende zich dus ietwat rijk met 3-4 miljoen.
Arnesen staat toch ook niet bekend als de beste onderhandelaar?quote:Op dinsdag 31 augustus 2021 13:53 schreef fetX het volgende:
[..]
Een half miljoen is wel echt heel erg matig, maar oke.
Qua verkoop ruimt Arnesen lekker op maar de transfersommen zijn erg karig.
Nee dat is SinterSjaak.quote:Op dinsdag 31 augustus 2021 13:55 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Arnesen staat toch ook niet bekend als de beste onderhandelaar?
Nou qua aankopen uitstekend. Paar hele goede spelers voor 3-4 miljoen oid.quote:Op dinsdag 31 augustus 2021 13:55 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Arnesen staat toch ook niet bekend als de beste onderhandelaar?
Zeker, had hier veel meer voor verwacht. Staat op Transfermarkt nog altijd met een transferwaarde van 4.5 miljoen. Had echt wel op 3 miljoen gerekend eigenlijk, zo slecht is Haps niet.quote:Op dinsdag 31 augustus 2021 13:54 schreef maxi-mus het volgende:
Gurney rekende zich dus ietwat rijk met 3-4 miljoen.
Wat @Caland zegt en nog maar een jaar contract.quote:Op dinsdag 31 augustus 2021 13:56 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Zeker, had hier veel meer voor verwacht. Staat op Transfermarkt nog altijd met een transferwaarde van 4.5 miljoen. Had echt wel op 3 miljoen gerekend eigenlijk, zo slecht is Haps niet.
Mjah, misschien wat optimistisch, maar ik had hem liever voor de bank gehouden eigenlijk als je zo'n lage transfersom ontvangt. Ach ja. Zijn periode in de gevangenis heeft zijn transferwaarde geen goed gedaan natuurlijk.quote:Op dinsdag 31 augustus 2021 13:57 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Wat @:caland zegt en nog maar een jaar contract.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |