Die zou eigenlijk zijn account moeten opheffenquote:Op dinsdag 31 augustus 2021 18:59 schreef Scrummie het volgende:
Is zolderkamerautist naar huis bij FC Afkicken?
Misschien even pizza aan het eten, heeft volgens mij nog geen afscheid genomen.quote:Op dinsdag 31 augustus 2021 18:59 schreef Scrummie het volgende:
Is zolderkamerautist naar huis bij FC Afkicken?
Hm, even kijken hoe lang ik het volhou dan. Stoor me nu al aan die andere gasten.quote:Op dinsdag 31 augustus 2021 19:01 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Misschien even pizza aan het eten, heeft volgens mij nog geen afscheid genomen.
Dit zijn ook niet mijn favorieten.quote:Op dinsdag 31 augustus 2021 19:02 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Hm, even kijken hoe lang ik het volhou dan. Stoor me nu al aan die andere gasten.
Milambo, Hartjes nu.quote:Op dinsdag 31 augustus 2021 19:04 schreef Dr.Mikey het volgende:
Zit er eigenlijk jeugd aan te komen van het niveau de vrij wijnaldum van persie?
Volgens mij totaal niet eigenlijk anders was de hype wel groter.
Is dit een grap? Die halen toch net ons andere doelwitquote:
Toen deed Troost ook de keuringen.quote:Op dinsdag 31 augustus 2021 19:15 schreef maxi-mus het volgende:
Fer kwam dus eigenlijk niet de keuring door?
Maar van Kokcu Wijnaldum en van Persie werd gelijk gezegd super talent dit dat volgens mij bij Milambo en Hartjes totaal niet.quote:Op dinsdag 31 augustus 2021 19:13 schreef Duveldrinker het volgende:
[..]
Milambo, Hartjes nu.
Sliti en v Persie later.
Kan me niet voorstellen. Die laat zich echt niet in de maling nemen.quote:Op dinsdag 31 augustus 2021 19:16 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Toen deed Troost ook de keuringen.
Wacht, is dit echt?quote:Op dinsdag 31 augustus 2021 19:15 schreef maxi-mus het volgende:
Fer kwam dus eigenlijk niet de keuring door?
Was de afgelopen 2 jaar natuurlijk ook bijna niet te volgend dat jeugdvoetbal, als ze al speelden.quote:Op dinsdag 31 augustus 2021 19:17 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Maar van Kokcu Wijnaldum en van Persie werd gelijk gezegd super talent dit dat volgens mij bij Milambo en Hartjes totaal niet.
Bij De Vrij en Karsdorp ook niet.quote:Op dinsdag 31 augustus 2021 19:17 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Maar van Kokcu Wijnaldum en van Persie werd gelijk gezegd super talent dit dat volgens mij bij Milambo en Hartjes totaal niet.
Misschien zijn we daar na vele teleurstellingen wat voorzichtiger in geworden.quote:Op dinsdag 31 augustus 2021 19:17 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
in 2019 volgens Rutger, kon eigenlijk niet met zijn knien maar toch maar gedaan. Daarom wilden ze ook maar 1 jaar contract maar op twee uitgekomen. Kreeg niet alles mee maar daar kwam het geloof ik op neer.quote:
Het dubbele.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |