https://www.vi.nl/pro/hoe(...)jadon-sancho-verloorquote:Op dinsdag 31 augustus 2021 18:43 schreef Scrummie het volgende:
Oh en welkom Reis ‘you know’ Nelson. (Of hoe heet die gozer)
In de beelden (jaquote:Op dinsdag 31 augustus 2021 18:41 schreef H.FR het volgende:
Misschien al voorbij gekomen, maar leuk artikeltje op VI Pro m.b.t. Nelson. Ooit net zo goed als Sancho, maar op mentaliteit de weg naar de top (even?) kwijt geraakt. Had een broertje dood aan meeverdedigen. Hopelijk heeft hij wat geleerd en kan hij dat nu ook brengen.
Dat is lief van je scrummie dat zal hij leuk vindenquote:Op dinsdag 31 augustus 2021 18:43 schreef Scrummie het volgende:
Oh en welkom Reis ‘you know’ Nelson. (Of hoe heet die gozer)
Volgens Pieter Zwart vergat hij dat dus regelmatig.quote:Op dinsdag 31 augustus 2021 18:45 schreef Qarrad het volgende:
[..]
In de beelden (ja) die ik van hem heb bekeken viel me juist op dat hij erg fel meeverdedigde.
Het Feyenoord topic is een warm bad voor onze spelers!!!quote:Op dinsdag 31 augustus 2021 18:46 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat is lief van je scrummie dat zal hij leuk vinden
Kan je iets origineler zijn, dit zei ik net al!quote:Op dinsdag 31 augustus 2021 18:48 schreef Duveldrinker het volgende:
Nelson en Dessers erbij we moeten het er maar mee doen zullen we maar zeggen.
Die Nelson lijkt me op zich wel prima zo op het eerste gezicht en als ik een beetje her en der lees. Nou ja, laat maar zien dan.quote:Op dinsdag 31 augustus 2021 18:48 schreef Duveldrinker het volgende:
Nelson en Dessers erbij we moeten het er maar mee doen zullen we maar zeggen.
Gewoon lekker aanval met Alireza, Sini en die Nelson dan. Beetje beweging voorin.quote:Op dinsdag 31 augustus 2021 18:50 schreef fetX het volgende:
[..]
Die Nelson lijkt me op zich wel prima zo op het eerste gezicht en als ik een beetje her en der lees. Nou ja, laat maar zien dan.
Ja, die lezen ook dat hij voorzetten aan fuckin' Cyriel Dessers moet gaan geven..quote:Op dinsdag 31 augustus 2021 18:51 schreef ThePlaneteer het volgende:
Arsenal fans zijn wel boos dat Reiss verhuurd wordt.
Maarja Arsenal fans
Ik lees niks terugquote:Op dinsdag 31 augustus 2021 18:48 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Kan je iets origineler zijn, dit zei ik net al!
Nee joh, gewoon lekker met vijf verdedigers de competitie inquote:
Jahanbaksh kan misschien ook wel in de spits staan, heeft er m.i. wel de kwaliteit voor.quote:Op dinsdag 31 augustus 2021 18:51 schreef Caland het volgende:
[..]
Gewoon lekker aanval met Alireza, Sini en die Nelson dan. Beetje beweging voorin.
Zijn die niet structureel kwaad en woedend tegenwoordig?quote:Op dinsdag 31 augustus 2021 18:51 schreef ThePlaneteer het volgende:
Arsenal fans zijn wel boos dat Reiss verhuurd wordt.
Maarja Arsenal fans
Nelson is heel snel en behendig. Dat is wel lekker want dan kun je heb met Sini en hem in iedergeval 2 spelers met veel diepgang.quote:Op dinsdag 31 augustus 2021 18:50 schreef fetX het volgende:
[..]
Die Nelson lijkt me op zich wel prima zo op het eerste gezicht en als ik een beetje her en der lees. Nou ja, laat maar zien dan.
Sini ook, heeft hij al bewezen.quote:Op dinsdag 31 augustus 2021 18:53 schreef H.FR het volgende:
[..]
Jahanbaksh kan misschien ook wel in de spits staan, heeft er m.i. wel de kwaliteit voor.
En terecht toch. Van topclub tot degradatie kandidaat.quote:Op dinsdag 31 augustus 2021 18:53 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Zijn die niet structureel kwaad en woedend tegenwoordig?
Ja al vind ik het zonde om Sinisterra uit zijn kracht te halen.quote:Op dinsdag 31 augustus 2021 18:51 schreef Caland het volgende:
[..]
Gewoon lekker aanval met Alireza, Sini en die Nelson dan. Beetje beweging voorin.
Ja, maar die zou ik lekker op links laten, daar is ie lekker bezig.quote:
Het salarishuis was toch het grootste probleem? Dan moet je ze maar lozen tegen spotprijs.quote:Op dinsdag 31 augustus 2021 18:55 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Rekent Arnesen in Deense Kronen ofzk bij de uitgaande transfers.
Wat een droevige getallen eigenlijk. Nu snap ik ook wel dat Haps bijv geeb 5 mil is. Maar 5 ton..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |