Kunnen ze tom cruise niet van zo'n brug laten rennen?quote:
Doen ze pas in het laaatste deelquote:Op woensdag 25 augustus 2021 11:24 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Kunnen ze tom cruise niet van zo'n brug laten rennen?
Online zijn er 4 streams kom ik net achter ..bij de NOSquote:Op woensdag 25 augustus 2021 11:37 schreef oma-Nijn het volgende:
Van de paralympics wordt ook maar weer weinig uitgezonden.
Oké, we hebben nu maar een Duitse zender opgezet. Tenminste de hele morgen wat.quote:Op woensdag 25 augustus 2021 11:39 schreef chufi het volgende:
[..]
Online zijn er 4 streams kom ik net achter ..bij de NOS
Ja direct op TV is er weinig .. De Duitse tv idd en ik heb ook de Spaanse sportzender (als stream danquote:Op woensdag 25 augustus 2021 11:42 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Oké, we hebben nu maar een Duitse zender opgezet. Tenminste de hele morgen wat.
Zo maar eens kijken dan om de laptop op de tv te zetten.
Mijn Duits is wat beter dan mijn Spaansquote:Op woensdag 25 augustus 2021 11:46 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja direct op TV is er weinig .. De Duitse tv idd en ik heb ook de Spaanse sportzender (als stream dan)
quote:Op woensdag 25 augustus 2021 11:13 schreef oma-Nijn het volgende:
Goedemorgen allen en Dot, van harte gefeliciteerd![]()
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 25 augustus 2021 11:13 schreef oma-Nijn het volgende:
Goedemorgen allen en Dot, van harte gefeliciteerd![]()
[ afbeelding ]
\____________________________/quote:
Tattoo´squote:Op woensdag 25 augustus 2021 12:41 schreef Pinnenmutske het volgende:
Tattoo is gezet.
Foto volgt nog, ingepakt.
schoenenquote:Op woensdag 25 augustus 2021 12:50 schreef cafca het volgende:
Even naar Mantel voor wat onderhoudsspul, terugkomen met nieuwe schoenen
Ik moest Mantel even koekelen, maar ben je daar ook geslaagd? Ze maken er wel reclame meequote:Op woensdag 25 augustus 2021 12:50 schreef cafca het volgende:
Bowie!quote:
Ja, fietsschoenen, niet zo heel sexyquote:Op woensdag 25 augustus 2021 12:54 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Ik moest Mantel even koekelen, maar ben je daar ook geslaagd? Ze maken er wel reclame mee
Vanavond wel fietsen he ouwequote:Op woensdag 25 augustus 2021 12:50 schreef cafca het volgende:
Dat bepalen wij welquote:Op woensdag 25 augustus 2021 12:55 schreef cafca het volgende:
[..]
Ja, fietsschoenen, niet zo heel sexy
Sinds ik heb begrepen dat ongeschoren benen aerodynmischer zijn niet meerquote:Op woensdag 25 augustus 2021 12:58 schreef MCH het volgende:
[..]
Scheer jij de beentjes ook om @:oma-nijn een beetje glibberig te maken?
Beter zo.quote:Op woensdag 25 augustus 2021 13:02 schreef cafca het volgende:
[..]
Sinds ik heb begrepen dat ongeschoren benen aerodynmischer zijn niet meer
Oh dat wist ik niet.quote:Op woensdag 25 augustus 2021 13:02 schreef cafca het volgende:
[..]
Sinds ik heb begrepen dat ongeschoren benen aerodynmischer zijn niet meer
Nou de meningen verschillen daarover, maar er zijn onderzoeken die dat aantonen.quote:Op woensdag 25 augustus 2021 13:05 schreef -Shii- het volgende:
[..]
Oh dat wist ik niet.En iedereen maar benen scheren met de gedachten sneller te zijn.
Ook dat jaquote:Op woensdag 25 augustus 2021 13:12 schreef Domnivoor het volgende:
Een gladgeschoren huid is ook fijner bij schaafwonden.
of gewoon niet vallen?quote:Op woensdag 25 augustus 2021 13:12 schreef Domnivoor het volgende:
Baardenquote:Op woensdag 25 augustus 2021 13:28 schreef chufi het volgende:
Maar tegenwoordig zie je ook rijders met baard in het peloton
Het ligt er ook aan wat voor een baard. Maar niet zo'n lange ZZ-top baard waar alles in blijft hangen.quote:
Datquote:Op woensdag 25 augustus 2021 13:12 schreef Domnivoor het volgende:
Altijd handig. Mijn collega heeft vanmorgen zelf een test gedaan, maar was gelukkig negatief.quote:
Ik ook. Kreeg er op Schiphol ook al een paar in handen gedrukt bij terugkomstquote:
Voor de pleisters?quote:Op woensdag 25 augustus 2021 13:12 schreef Domnivoor het volgende:
Ik vertrouw ze niet, eerlijk gezegd.quote:Op woensdag 25 augustus 2021 13:56 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Altijd handig. Mijn collega heeft vanmorgen zelf een test gedaan, maar was gelukkig negatief.
Als je valt en dan over het ruwe asfalt schuift zorgen de haren ervoor dat er hele plakken huid mee komen.quote:
Ben jij ook een wielrenner?quote:Op woensdag 25 augustus 2021 14:02 schreef pullup het volgende:
[..]
Als je valt en dan over het ruwe asfalt schuift zorgen de haren ervoor dat er hele plakken huid mee komen.
In ieder geval worden de schaafwonden veel heftiger
Ik fiets wat tegenwoordig. Vroeger wel op wielrennen gezeten als juniorquote:
Denk dat ze er vanaf moeten ..quote:Op woensdag 25 augustus 2021 13:56 schreef pullup het volgende:
[..]
Ik ook. Kreeg er op Schiphol ook al een paar in handen gedrukt bij terugkomst
Daar riekt deze hele actie wel naar. Kunnen ze straks zeggen dat het geld niet voor niks over de balk is gesmeten.quote:
Precies dat ja.quote:Op woensdag 25 augustus 2021 14:10 schreef MCH het volgende:
[..]
Daar riekt deze hele actie wel naar. Kunnen ze straks zeggen dat het geld niet voor niks over de balk is gesmeten.
Daarom moet je als je positief bent altijd nog even langs de GGD, en als je negatief test en je klachten houdt ook natuurlijk.quote:Op woensdag 25 augustus 2021 14:00 schreef MCH het volgende:
[..]
Ik vertrouw ze niet, eerlijk gezegd.
Auw!quote:Op woensdag 25 augustus 2021 14:02 schreef pullup het volgende:
[..]
Als je valt en dan over het ruwe asfalt schuift zorgen de haren ervoor dat er hele plakken huid mee komen.
In ieder geval worden de schaafwonden veel heftiger
Kortom, je kunt je maar beter altijd laten testen want die zelftest zegt niks!!!!!!!!!!!!!!!!!!!quote:Op woensdag 25 augustus 2021 14:15 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Daarom moet je als je positief bent altijd nog even langs de GGD, en als je negatief test en je klachten houdt ook natuurlijk.
voor wat?quote:Op woensdag 25 augustus 2021 14:24 schreef D. het volgende:
*even terug gaat lezen om het aantal aanmeldingen te tellen
Bij @Deisyy en mij in de buurt is wel een veld waar ik vaak parachutisten zie landen. Ik zorgen voor de borrel daarna!quote:
dan zorg ik voor de bitterballenquote:Op woensdag 25 augustus 2021 14:31 schreef MCH het volgende:
[..]
Bij @:Deisyy en mij in de buurt is wel een veld waar ik vaak parachutisten zie landen. Ik zorgen voor de borrel daarna!
Borrel vooral trekt misschien wat meer mensen over de streepquote:Op woensdag 25 augustus 2021 14:31 schreef MCH het volgende:
[..]
Bij @:Deisyy en mij in de buurt is wel een veld waar ik vaak parachutisten zie landen. Ik zorgen voor de borrel daarna!
Raarrrrr!quote:Op woensdag 25 augustus 2021 14:33 schreef D. het volgende:
[..]
[..]
[..]
Voor de lijst met afmeldingen is men een stuk vlotter met aanmelden
Ballonvaart heb ik wel eens gedaan, ook leuk!quote:Op woensdag 25 augustus 2021 14:37 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Raarrrrr!
Vorige week belde een zakenrelatie of ik met nog een andere collega de volgende avond mee wilden met een ballonvaart. Ik heb vriendelijk doch resoluut bedankt, ik denk dat ik dood zou gaan van angst.
Klein beetje wel, toch?quote:
Oja, dat lijkt me ook leuk! Minder spannend, maar juist heel mooiquote:Vorige week belde een zakenrelatie of ik met nog een andere collega de volgende avond mee wilden met een ballonvaart. Ik heb vriendelijk doch resoluut bedankt, ik denk dat ik dood zou gaan van angst.
quote:Op woensdag 25 augustus 2021 14:38 schreef cafca het volgende:
[..]
Ballonvaart heb ik wel eens gedaan, ook leuk!
Het schijnt inderdaad heel mooi te zijn, mijn zus heeft het een keer gedaan, zij vond het een geweldige ervaring.quote:Op woensdag 25 augustus 2021 14:40 schreef D. het volgende:
[..]
Klein beetje wel, toch?
Dat iemand die hoogtevrees heeft ervoor bedankt, dat snap ik, maar voor anderen is het toch gewoon leuk/spannend
[..]
Oja, dat lijkt me ook leuk! Minder spannend, maar juist heel mooi
Een parachutesprong schijnt ook best snel te gaan, wellicht scheelt dat?quote:Op woensdag 25 augustus 2021 14:45 schreef Deisyy het volgende:
[..]
[..]
Het schijnt inderdaad heel mooi te zijn, mijn zus heeft het een keer gedaan, zij vond het een geweldige ervaring.
Ik vind een reuzenrad al eng, terwijl ik wel altijd in over de kop achtbanen ging, maar die gingen snel dus dat is minder erg
Ga wegquote:Op woensdag 25 augustus 2021 14:46 schreef D. het volgende:
[..]
Een parachutesprong schijnt ook best snel te gaan, wellicht scheelt dat?
Als je je parachute uitklapt, gaat het wel iets langzamer.quote:Op woensdag 25 augustus 2021 14:46 schreef D. het volgende:
[..]
Een parachutesprong schijnt ook best snel te gaan, wellicht scheelt dat?
Da's dan een afweging die je moet makenquote:Op woensdag 25 augustus 2021 14:50 schreef cafca het volgende:
[..]
Als je je parachute uitklapt, gaat het wel iets langzamer.
komt @bitterbal dan ook?quote:Op woensdag 25 augustus 2021 14:51 schreef cafca het volgende:
Maar als Deissy voor de bitterballen zorgt hoeft ze niet mee, hoor
Zou ik ook nooit doen. Nooit begrepen met een vuurspugende gas oven in een nog al vlamvattende ballon in een rieten mandje hangen. En nee uit een vliegtuig springen doe ik ook niet. Ik vind ramen lappen al engquote:Op woensdag 25 augustus 2021 14:37 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Raarrrrr!
Vorige week belde een zakenrelatie of ik met nog een andere collega de volgende avond mee wilden met een ballonvaart. Ik heb vriendelijk doch resoluut bedankt, ik denk dat ik dood zou gaan van angst.
Voor mij wat te prijzig. Maar ik kan het aanradenquote:
Ja en kap eens met die mentions ik weet niet waar maar die van jou en nog iemand klik ik graag wegquote:
Is toch geen mention gekkiequote:Op woensdag 25 augustus 2021 15:37 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja en kap eens met die mentions ik weet niet waar maar die van jou en nog iemand klik ik graag weg
Nee was vanmorgen niet nuquote:
Ok danquote:
Jij zegt toch ook niet wat voor werk je doet en dat je alleen contact hebt met schimmige zakenrelaties over snoepreisjes!!!quote:
Meer hoef jij niet te wetenquote:Op woensdag 25 augustus 2021 16:16 schreef MCH het volgende:
[..]
Jij zegt toch ook niet wat voor werk je doet en dat je alleen contact hebt met schimmige zakenrelaties over snoepreisjes!!!
Je bent zelf hard op wegquote:Op woensdag 25 augustus 2021 16:35 schreef MCH het volgende:
@:drakin vandaag nog niet gezien, zou ze toch bannetje hebben van onze cruela?
Het boeit (jij) ook niet zoquote:
Je bent weer aan het stoken.quote:Op woensdag 25 augustus 2021 16:35 schreef MCH het volgende:
@:drakin vandaag nog niet gezien, zou ze toch bannetje hebben van onze cruela?
Ja maar dat kunnen we wel "handlen".quote:Op woensdag 25 augustus 2021 17:12 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Soms komt er een gekkie tussen door
Zekersquote:Op woensdag 25 augustus 2021 17:13 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ja maar dat kunnen we wel "handlen".
Ik ben het deels met je meequote:Op woensdag 25 augustus 2021 17:19 schreef MCH het volgende:
Je moet ook gewoon begrijpen dat modereren in een sc niet nodig is
Leuke dag. Geen zon, maar ook geen regenquote:Op woensdag 25 augustus 2021 17:22 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Hoe was het? Lekker weer gehad daar?
Ah mooi zo..quote:Op woensdag 25 augustus 2021 17:23 schreef mazaru het volgende:
[..]
Leuke dag. Geen zon, maar ook geen regen
Daar laat je je dag toch niet door vergallenquote:Op woensdag 25 augustus 2021 17:24 schreef mazaru het volgende:
Wel een domper door die stomme mondkapjes
Dat zie je totaal verkeerdquote:Op woensdag 25 augustus 2021 17:30 schreef MCH het volgende:
[..]
Stiekem ben jij het altijd met mij eens maar dat is niet goed voor je rebelse karakter
Gezellig!quote:Op woensdag 25 augustus 2021 17:31 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Ik ben naar mijn zus geweest
Er zijn ook leuke mondkapjesquote:Op woensdag 25 augustus 2021 17:24 schreef mazaru het volgende:
Wel een domper door die stomme mondkapjes
Nee totaal niet. Maar ik zal blij zijn als ik van de boot af ben en dat ding weer af kan doenquote:Op woensdag 25 augustus 2021 17:29 schreef MCH het volgende:
[..]
Daar laat je je dag toch niet door vergallen
Ja. En dan te denken dat je zowat een jaar met dat ding op rond moest lopen in elke supermarkt en waar ook.quote:Op woensdag 25 augustus 2021 17:33 schreef mazaru het volgende:
[..]
Nee totaal niet. Maar ik zal blij zijn als ik van de boot af ben en dat ding weer af kan doen
Welneequote:
Hebben ze internet op de Waddenzee?quote:Op woensdag 25 augustus 2021 17:33 schreef mazaru het volgende:
[..]
Nee totaal niet. Maar ik zal blij zijn als ik van de boot af ben en dat ding weer af kan doen
Ik wist het gelijk. Oh omdat die foto ook ergens anders staatquote:
40+ / Foto's als kind #4quote:Op woensdag 25 augustus 2021 17:51 schreef D. het volgende:
[..]
Jij hebt zijn contouren vast beter bekeken op de meet
Een nieuwequote:
Nou niet zo toch, wel tofquote:
Nou echt hoeveel ruimte neemt een foto album in? Mijn moeder heeft dat ook ooit gedaan met geboorte kaartje erin. Ik heb meer boeken. Of al hun albums dat zou ik ook niet willenquote:Op woensdag 25 augustus 2021 18:34 schreef Domnivoor het volgende:
Mijn ouders hebben al hun fotoalbums verdeeld tussen mij en mijn broer en zus.
Ze liggen nu in mijn woonkamer. Vandaar dat ik die parachutefoto bij de hand had.
Ik ben er nog niet uit wat ik ermee ga doen. Mijn huis is niet al te groot en ze nemen nogal wat ruimte in.
Wij hadden allemaal aparte albums die mijn moeder bijhield... tot we het huis uitgingen en nog wat speciale albums ... Ik heb ze allemaal gedigitaliseerd..quote:Op woensdag 25 augustus 2021 18:34 schreef Domnivoor het volgende:
Mijn ouders hebben al hun fotoalbums verdeeld tussen mij en mijn broer en zus.
Ze liggen nu in mijn woonkamer. Vandaar dat ik die parachutefoto bij de hand had.
Ik ben er nog niet uit wat ik ermee ga doen. Mijn huis is niet al te groot en ze nemen nogal wat ruimte in.
Ze heeft dat op latere leeftijd gedaan en ik ben er blij meequote:Op woensdag 25 augustus 2021 18:49 schreef chufi het volgende:
[..]
Wij hadden allemaal aparte albums die mijn moeder bijhield... tot we het huis uitgingen en nog wat speciale albums ... Ik heb ze allemaal gedigitaliseerd..
Van mij zijn er ook niet zoveel hoor. Vind het ook niet erg. Heb er niet veel mee.quote:Op woensdag 25 augustus 2021 18:54 schreef Deisyy het volgende:
Leuk die fotoboeken, ik heb maar een paar foto's van mezelf als klein kind, ik was de jongste van 6 dochters, de lol was er blijkbaar vanaf
Ik zit er ook niet mee, het is nou eenmaal zo, ik vind foto's wel heel leuk, heb laatst met mijn kinderen hun foto's zitten kijken. Waar is de tijd gebleven?quote:Op woensdag 25 augustus 2021 18:54 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Van mij zijn er ook niet zoveel hoor. Vind het ook niet erg. Heb er niet veel mee.
Ik denk dat er van mijn hele jeugd ongeveer even veel foto's zijn gemaakt als wat de huidige ouders van hun kroost per dag producerenquote:Op woensdag 25 augustus 2021 18:54 schreef Deisyy het volgende:
Leuk die fotoboeken, ik heb maar een paar foto's van mezelf als klein kind, ik was de jongste van 6 dochters, de lol was er blijkbaar vanaf
Ook dat toen ik ging verhuizen heb ik bergen foto's weggedaan. Het was vaak 2 extra per rolletjequote:Op woensdag 25 augustus 2021 19:00 schreef chufi het volgende:
Vroeger maakte je ook vaak nog wat extra fotos omdat je geen direct resultaat zag ...
Ja de tijd vliegt he, ik heb van mijn kinderen de boeken mee gegeven toen ze het huis uitgingen. Heb van de kleinkinderen heel veel fotos,staat op een stickie. Kijk er zelden naar 🤔quote:Op woensdag 25 augustus 2021 18:56 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik zit er ook niet mee, het is nou eenmaal zo, ik vind foto's wel heel leuk, heb laatst met mijn kinderen hun foto's zitten kijken. Waar is de tijd gebleven?
Maar die oude brieven zijn vaak ook heel leuk, wij vonden een getuigschrift van mijn vader uit 1962, dat zijn ook hele waardevolle dingen.quote:Op woensdag 25 augustus 2021 18:57 schreef Domnivoor het volgende:
Veel foto’s in die albums zeggen me weinig. Er zitten ook allerlei losse papieren in.
Ik neig ernaar om de foto’s eruit te halen en de albums weg te doen. Digitaliseren is ook een optie idd.
Die debiel hoef ik niet eens te lezenquote:
Van mij ook zoietsquote:Op woensdag 25 augustus 2021 19:00 schreef pullup het volgende:
[..]
Ik denk dat er van mijn hele jeugd ongeveer even veel foto's zijn gemaakt als wat de huidige ouders van hun kroost per dag produceren( ik overdrijf iets)
Maar dat foto' maken is wel van een ander orde geworden.
Leuk topic
@#Ī*)’;/=%&!!quote:
Chris Klomp zit er bovenop.quote:Op woensdag 25 augustus 2021 19:04 schreef Soury het volgende:
[..]
Die debiel hoef ik niet eens te lezen
Mijn kinderen hebben wel ieder een eigen doos meegekregen met spulletjes uit hun jeugd, daar zaten ook foto's in, maar de meesten heb ik zelf nog, die krijgen ze vanzelf welquote:Op woensdag 25 augustus 2021 19:01 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja de tijd vliegt he, ik heb van mijn kinderen de boeken mee gegeven toen ze het huis uitgingen. Heb van de kleinkinderen heel veel fotos,staat op een stickie. Kijk er zelden naar 🤔
Ja zo kan het ook natuurlijk. Had ook dingetjes bewaard, zo ook de eerste kleertjes en schoentjesquote:Op woensdag 25 augustus 2021 19:06 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Mijn kinderen hebben wel ieder een eigen doos meegekregen met spulletjes uit hun jeugd, daar zaten ook foto's in, maar de meesten heb ik zelf nog, die krijgen ze vanzelf wel
Zo leuk is dat hequote:Op woensdag 25 augustus 2021 19:09 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja zo kan het ook natuurlijk. Had ook dingetjes bewaard, zo ook de eerste kleertjes en schoentjes
Mijn kinderen hadden er niets mee mam wat moeten we ermeequote:
Echt?!quote:Op woensdag 25 augustus 2021 19:15 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Mijn kinderen hadden er niets mee mam wat moeten we ermee![]()
Ja was een drukke morgen had niemand verwacht maar had om 10.00 uur al bezoek. Tot een uuurtje of 14 en toen kwam mijn dochteer mij ophalen om een lekker broodje in de stad te gaan eten. Kleinkinderen zijn ook weer naar huis. Ben wel kapot nu 😉quote:Op woensdag 25 augustus 2021 19:19 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Echt?!Mijn dochter vind het juist heel erg leuk en zelfs mijn zoon ook.
Heb je visite gehad vandaag?
Enkel trauma'squote:Op woensdag 25 augustus 2021 19:26 schreef aloa het volgende:
Ik heb nog weinig uit mijn jeugd eigenlijk.
Herinneringen toch wel?quote:Op woensdag 25 augustus 2021 19:26 schreef aloa het volgende:
Over een aantal jaren denken ze daar misschien anders over.quote:Op woensdag 25 augustus 2021 19:15 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Mijn kinderen hadden er niets mee mam wat moeten we ermee![]()
Wat leuk! Ik kan me voorstellen dat je nu versleten bent, maar het was wel een leuke verjaardagquote:Op woensdag 25 augustus 2021 19:30 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja was een drukke morgen had niemand verwacht maar had om 10.00 uur al bezoek. Tot een uuurtje of 14 en toen kwam mijn dochteer mij ophalen om een lekker broodje in de stad te gaan eten. Kleinkinderen zijn ook weer naar huis. Ben wel kapot nu 😉
Ik ook niet hoor. Een paar foto,squote:Op woensdag 25 augustus 2021 19:26 schreef aloa het volgende:
Ze hebben alles gekregen. Als ze het weg hebben gedaan en gaan er anders over denken hebben ze pech 😉quote:Op woensdag 25 augustus 2021 19:32 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Over een aantal jaren denken ze daar misschien anders over.
Niet alleenquote:
Ik heb nog een heel klein knuffelbeertjequote:
Fotoś wel.quote:Op woensdag 25 augustus 2021 19:33 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik ook niet hoor. Een paar foto,s
Helaas, het mocht niet zo zijn.quote:Op woensdag 25 augustus 2021 19:37 schreef D. het volgende:
[..]
Anders was ik wellicht normaal geweest
Ja ik ook zwart wit en een enkel kleur. Maar daar was ik al wat ouder.quote:Op woensdag 25 augustus 2021 19:40 schreef aloa het volgende:
[..]
Niet alleen
[..]
Ik heb nog een heel klein knuffelbeertje
[..]
Fotoś wel.
Zwart wit
Wtf?quote:Op woensdag 25 augustus 2021 19:04 schreef aloa het volgende:
[..]
Chris Klomp zit er bovenop.
[ twitter ]
Dank je Sode 😘quote:Op woensdag 25 augustus 2021 19:47 schreef Sodeknetters het volgende:
Van harte @:Dotteke![]()
En dat springen moet ik ook nog aan gaan geloven.
Dat valt best mee tochquote:Op woensdag 25 augustus 2021 19:50 schreef D. het volgende:
Ik zat in het 'foto's als kind' topic te kijken, en wist vrij zeker dat ik daar ook gepost had
Hoefde maar 6 jaar terug te lezen
In de OP wordt aan parachutespringen gerefereerd. Dat moet ik ook een keer gaan doen. Bij mijn huidige club ben ik verplicht om met een chute te vliegen. Dan is het wel handig als ik weet wat er gebeurt als ik een keer voortijdig uit moet stappen.quote:Op woensdag 25 augustus 2021 19:49 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dank je Sode 😘
Wat bedoel je met springen
Met dat topic wel.quote:
Nou, stuk langer dan de gewoonlijke 2-3 wekenquote:
Niet gezien, maar zijn bijna allemaal wel de moeite iddquote:Op woensdag 25 augustus 2021 19:59 schreef SolidasRock het volgende:
Iemand deze film gezien? Ik mag dankzij mijn werk 1 huurfilm gratis bekijken: https://www.pathe-thuis.nl/film/33854/the-little-things
Denzel Washington=altijd topfilms toch?
Nou ik ga hem dan maar kijken, have fun iedereen de rest van de avondquote:Op woensdag 25 augustus 2021 20:03 schreef D. het volgende:
[..]
Niet gezien, maar zijn bijna allemaal wel de moeite idd
Gewoon kijken of eerst de trailer bekijkenquote:Op woensdag 25 augustus 2021 19:59 schreef SolidasRock het volgende:
Iemand deze film gezien? Ik mag dankzij mijn werk 1 huurfilm gratis bekijken: https://www.pathe-thuis.nl/film/33854/the-little-things
Ja, vind ik wel.quote:Op woensdag 25 augustus 2021 19:59 schreef SolidasRock het volgende:
Enjoy! Hoor het graag of ie is bevallenquote:Op woensdag 25 augustus 2021 20:05 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Nou ik ga hem dan maar kijken, have fun iedereen de rest van de avond
Jep jaren 70 werden steeds kleurrijkerquote:Op woensdag 25 augustus 2021 19:42 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja ik ook zwart wit en een enkel kleur. Maar daar was ik al wat ouder.
😉quote:Op woensdag 25 augustus 2021 20:12 schreef aloa het volgende:
[..]
Jep jaren 70 werden steeds kleurrijker
Heb je nog cadeautjes gehad?quote:
Ja. Oranje, bruin en groen.quote:Op woensdag 25 augustus 2021 20:12 schreef aloa het volgende:
[..]
Jep jaren 70 werden steeds kleurrijker
Ik heb een multicooker gehad een puzzel, senseo, uiteten bon , bonbons en heel veel bloemenquote:
O oke dacht al 😛quote:Op woensdag 25 augustus 2021 19:51 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
In de OP wordt aan parachutespringen gerefereerd. Dat moet ik ook een keer gaan doen. Bij mijn huidige club ben ik verplicht om met een chute te vliegen. Dan is het wel handig als ik weet wat er gebeurt als ik een keer voortijdig uit moet stappen.
Goed verwend ook nog dusquote:Op woensdag 25 augustus 2021 20:23 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik heb een multicooker gehad een puzzel, senseo, uiteten bon , bonbons en heel veel bloemen
Ja. Ik heb eigenlijk maar een grote angst: dat ik het zo leuk ga vinden dat ik elke week wil springen.quote:Op woensdag 25 augustus 2021 20:24 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O oke dacht al 😛
Spannend. Ik zou het niet durven
Je hoeft alleen te gaan staanquote:Op woensdag 25 augustus 2021 20:25 schreef Mrsloveable het volgende:
Ik spring nog geen eens van een duikplank af 😄
Ja dat zekerquote:
Dat kan natuurlijk ook. Wordt het je hobby. Moet even googlen om te zien was wingsuit vliegen isquote:Op woensdag 25 augustus 2021 20:26 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Ja. Ik heb eigenlijk maar een grote angst: dat ik het zo leuk ga vinden dat ik elke week wil springen.
Zo lijkt wingsuit vliegen me ook zo gaaf.
Springenquote:
Dit was mijn behang, denk ik, het had iig die kleurenquote:Op woensdag 25 augustus 2021 20:23 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Ja. Oranje, bruin en groen.
Ja, maar zo stapelen de hobby’s wel op. En ook mijn zak met geld kan een keer leeg.quote:Op woensdag 25 augustus 2021 20:28 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat kan natuurlijk ook. Wordt het je hobby. Moet even googlen om te zien was wingsuit vliegen is
Elke week neem ik voorzichtig het trapje.quote:Op woensdag 25 augustus 2021 20:31 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Spring wel van de rand van het zwembad het water in
Dat kan ookquote:Op woensdag 25 augustus 2021 20:32 schreef drakin het volgende:
[..]
Elke week neem ik voorzichtig het trapje.
Dan moet van een duikplank toch ook wel lukken?quote:Op woensdag 25 augustus 2021 20:31 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Spring wel van de rand van het zwembad het water in
Die rand is hoog.quote:
Hell noquote:Op woensdag 25 augustus 2021 20:34 schreef engine het volgende:
[..]
Dan moet van een duikplank toch ook wel lukken?En dan bouw je langzaam op tot de 10m plank
Kijk, leuke cadeaus een keer.quote:Op woensdag 25 augustus 2021 20:23 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik heb een multicooker gehad een puzzel, senseo, uiteten bon , bonbons en heel veel bloemen
Al jaren geleden dat ik echt gezwommen hebquote:Op woensdag 25 augustus 2021 20:36 schreef drakin het volgende:
[..]
Die rand is hoog.
Maar zwem jij nog regelmatig?
Dat was die stijl toen ja.quote:Op woensdag 25 augustus 2021 20:30 schreef drakin het volgende:
[..]
Dit was mijn behang, denk ik, het had iig die kleuren
[ afbeelding ]
Ja kost handen vol met geld.quote:Op woensdag 25 augustus 2021 20:30 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Ja, maar zo stapelen de hobby’s wel op. En ook mijn zak met geld kan een keer leeg.
Een hobby mag best wat kosten hoor. En je leeft maar een keer.quote:Op woensdag 25 augustus 2021 20:41 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Ja echt wel. Volgens Notteke ben ik de duurste van ons twee.
Mooie behangkleurtjes had je toenquote:Op woensdag 25 augustus 2021 20:23 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Dat is zeker waar. Maar zodra iets de lucht in kan stijgen de prijzen even hard mee.quote:Op woensdag 25 augustus 2021 20:42 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Een hobby mag best wat kosten hoor. En je leeft maar een keer.
quote:Op woensdag 25 augustus 2021 20:44 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Dat is zeker waar. Maar zodra iets de lucht in kan stijgen de prijzen even hard mee.
Mijn foto’s uit die tijd zijn ook allemaal bruin geworden.quote:Op woensdag 25 augustus 2021 20:23 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Echt wel. En dat niet alleen.quote:
Glijbanen wel?quote:Op woensdag 25 augustus 2021 20:37 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Hell no
Veel te hoog en wiebelig
Daar is vast digitaal wel wat aan te doen? Inscannen en met photoshop aan de slag? Of door een professioneel iemand?quote:Op woensdag 25 augustus 2021 20:46 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Mijn foto’s uit die tijd zijn ook allemaal bruin geworden.
Iets met oxidatie van de kleurstoffen.
Dat heb ik wel eens geprobeerd maar je krijgt de kleuren niet helemaal terug. Misschien dat het tegenwoordig met AI beter gaat.quote:Op woensdag 25 augustus 2021 20:49 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Daar is vast digitaal wel wat aan te doen? Inscannen en met photoshop aan de slag? Of door een professioneel iemand?
Van de naturistencamping?quote:Op woensdag 25 augustus 2021 21:08 schreef cafca het volgende:
Ik heb van mij vader ooit 2 dozen met vakantiedia's, leuk!
Ging ik ze bekijken, waren het alleen maar natuurfoto's
Echte natuur dusquote:Op woensdag 25 augustus 2021 21:10 schreef cafca het volgende:
[..]
Nee, gelukkig niet
Maar alleen maar plantjes en bergweiden enzo...
Ja, best mooi, maar niet echt iets om te bewaren.quote:
Goud waard, wordt dat. Heel waardevol. Of als bron voor als iemand met de genealogie van de familie aan de gang gaat.quote:Op woensdag 25 augustus 2021 21:22 schreef cafca het volgende:
[..]
Ja, best mooi, maar niet echt iets om te bewaren.
Ik heb verder wel heel veel familiefoto's, ook van een paar generaties terug. Uit de tijd dat je voor een foto naar de fotograaf ging en niet mocht lachen op foto's
Ik zat net door oude foto's te kijken, en heb er maar 1 of 2 van mijn opaquote:Op woensdag 25 augustus 2021 21:31 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Goud waard, wordt dat. Heel waardevol. Of als bron voor als iemand met de genealogie van de familie aan de gang gaat.
Stamboom is al helemaal uitgezocht, terug tot ergens 17e eeuw.quote:Op woensdag 25 augustus 2021 21:31 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Goud waard, wordt dat. Heel waardevol. Of als bron voor als iemand met de genealogie van de familie aan de gang gaat.
Niet opgeven, dat kan verderquote:Op woensdag 25 augustus 2021 21:41 schreef cafca het volgende:
[..]
Stamboom is al helemaal uitgezocht, terug tot ergens 17e eeuw.
Staat ergens online
Hoeken afronden met een schaar? Was dat gebruikelijk destijds?quote:Op woensdag 25 augustus 2021 21:41 schreef Domnivoor het volgende:
@:gebrokenglas
Een foto van mij uit 1980:
[ afbeelding ]
En een scan van het negatief:
[ afbeelding ]
Wat opvalt:
- De randen van de afbeelding zijn niet afgedrukt.
- De foto is minder scherp dan het negatief.
- De hoeken zijn afgerond (met een schaar).
- De foto is verkleurd.
Bij mij is het juist van mijn vader bij mij terecht gekomenquote:Op woensdag 25 augustus 2021 21:41 schreef D. het volgende:
[..]
Ik zat net door oude foto's te kijken, en heb er maar 1 of 2 van mijn opa
Hij had vroeger zelf wel oude foto's in huis, maar denk dat die bij mijn vader belandt zijn
Vooruitstrevende skelter wel.quote:Op woensdag 25 augustus 2021 21:41 schreef Domnivoor het volgende:
@:gebrokenglas
Een foto van mij uit 1980:
[ afbeelding ]
En een scan van het negatief:
[ afbeelding ]
Wat opvalt:
- De randen van de afbeelding zijn niet afgedrukt.
- De foto is minder scherp dan het negatief.
- De hoeken zijn afgerond (met een schaar).
- De foto is verkleurd.
Misschien komt het na mijn vaders overlijden ook weer bij mij, maar ik ga er niet van uitquote:Op woensdag 25 augustus 2021 21:43 schreef cafca het volgende:
[..]
Bij mij is het juist van mijn vader bij mij terecht gekomen
Dat oogde hipquote:Op woensdag 25 augustus 2021 21:43 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Hoeken afronden met een schaar? Was dat gebruikelijk destijds?
Mijn vader deed dat volgens mij zelf. Ik heb het wel vaker gezien bij oude foto's.quote:Op woensdag 25 augustus 2021 21:43 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Hoeken afronden met een schaar? Was dat gebruikelijk destijds?
Ik was er ook erg blij mee.quote:Op woensdag 25 augustus 2021 21:44 schreef Steven_Stil het volgende:
[..]
Vooruitstrevende skelter wel.
Is een tijdje in geweest, volgens mij kon je ze ook zo laten afdrukkenquote:Op woensdag 25 augustus 2021 21:45 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Mijn vader deed dat volgens mij zelf. Ik heb het wel vaker gezien bij oude foto's.
de race driewielerquote:Op woensdag 25 augustus 2021 21:44 schreef Steven_Stil het volgende:
[..]
Vooruitstrevende skelter wel.
Mijn edelouderquote:Op woensdag 25 augustus 2021 21:45 schreef cafca het volgende:
[..]
Voor 1600 werd er nauwelijks iets opgeschreven, tenzij het adel was ofzo
quote:Ruthger Vousten of Vuysten, geboren in 1445. Hij trouwde met Heilwich.
Heeft waarschijnlijk in de kamer gehangen, blootgesteld aan de elementenquote:Op woensdag 25 augustus 2021 21:48 schreef engine het volgende:
Voor 1980 is dat wel erg bruinZo zagen foto's die m'n oma liet zien eruit.
Die verkleuring varieert ook nogal. Ik heb oudere foto's die niet verkleurd zijn.quote:Op woensdag 25 augustus 2021 21:48 schreef engine het volgende:
Voor 1980 is dat wel erg bruinZo zagen foto's die m'n oma liet zien eruit.
Heilwich, wat een mooie aparte naamquote:
Zelf afgedrukt?quote:Op woensdag 25 augustus 2021 21:51 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Die verkleuring varieert ook nogal. Ik heb oudere foto's die niet verkleurd zijn.
Bijzonder, dat het zo ver teruggaat.quote:
Nee. Bij een fotograaf in het dorp denk ik.quote:
Ja, dat was een goede administratie destijds. Want het gros gaat inderdaad niet verder terug dan de 17e eeuw, als het meezit.quote:Op woensdag 25 augustus 2021 21:53 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Bijzonder, dat het zo ver teruggaat.
De voorouder met dezelfde achternaam is mijn oudovergrootouder Gerhardus, maar die tak heb ik (vooralsnog) maar tot 1735quote:
Goedkoop papier waarschijnlijk.quote:Op woensdag 25 augustus 2021 21:54 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Nee. Bij een fotograaf in het dorp denk ik.
Van Schut waarschijnlijk.quote:Op woensdag 25 augustus 2021 21:56 schreef Steven_Stil het volgende:
[..]
Goedkoop papier waarschijnlijk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |