Kunnen ze tom cruise niet van zo'n brug laten rennen?quote:
Doen ze pas in het laaatste deelquote:Op woensdag 25 augustus 2021 11:24 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Kunnen ze tom cruise niet van zo'n brug laten rennen?
Online zijn er 4 streams kom ik net achter ..bij de NOSquote:Op woensdag 25 augustus 2021 11:37 schreef oma-Nijn het volgende:
Van de paralympics wordt ook maar weer weinig uitgezonden.
Oké, we hebben nu maar een Duitse zender opgezet. Tenminste de hele morgen wat.quote:Op woensdag 25 augustus 2021 11:39 schreef chufi het volgende:
[..]
Online zijn er 4 streams kom ik net achter ..bij de NOS
Ja direct op TV is er weinig .. De Duitse tv idd en ik heb ook de Spaanse sportzender (als stream danquote:Op woensdag 25 augustus 2021 11:42 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Oké, we hebben nu maar een Duitse zender opgezet. Tenminste de hele morgen wat.
Zo maar eens kijken dan om de laptop op de tv te zetten.
Mijn Duits is wat beter dan mijn Spaansquote:Op woensdag 25 augustus 2021 11:46 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja direct op TV is er weinig .. De Duitse tv idd en ik heb ook de Spaanse sportzender (als stream dan)
quote:Op woensdag 25 augustus 2021 11:13 schreef oma-Nijn het volgende:
Goedemorgen allen en Dot, van harte gefeliciteerd![]()
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 25 augustus 2021 11:13 schreef oma-Nijn het volgende:
Goedemorgen allen en Dot, van harte gefeliciteerd![]()
[ afbeelding ]
\____________________________/quote:
Tattoo´squote:Op woensdag 25 augustus 2021 12:41 schreef Pinnenmutske het volgende:
Tattoo is gezet.
Foto volgt nog, ingepakt.
schoenenquote:Op woensdag 25 augustus 2021 12:50 schreef cafca het volgende:
Even naar Mantel voor wat onderhoudsspul, terugkomen met nieuwe schoenen
Ik moest Mantel even koekelen, maar ben je daar ook geslaagd? Ze maken er wel reclame meequote:Op woensdag 25 augustus 2021 12:50 schreef cafca het volgende:
Bowie!quote:
Ja, fietsschoenen, niet zo heel sexyquote:Op woensdag 25 augustus 2021 12:54 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Ik moest Mantel even koekelen, maar ben je daar ook geslaagd? Ze maken er wel reclame mee
Vanavond wel fietsen he ouwequote:Op woensdag 25 augustus 2021 12:50 schreef cafca het volgende:
Dat bepalen wij welquote:Op woensdag 25 augustus 2021 12:55 schreef cafca het volgende:
[..]
Ja, fietsschoenen, niet zo heel sexy
Sinds ik heb begrepen dat ongeschoren benen aerodynmischer zijn niet meerquote:Op woensdag 25 augustus 2021 12:58 schreef MCH het volgende:
[..]
Scheer jij de beentjes ook om @:oma-nijn een beetje glibberig te maken?
Beter zo.quote:Op woensdag 25 augustus 2021 13:02 schreef cafca het volgende:
[..]
Sinds ik heb begrepen dat ongeschoren benen aerodynmischer zijn niet meer
Oh dat wist ik niet.quote:Op woensdag 25 augustus 2021 13:02 schreef cafca het volgende:
[..]
Sinds ik heb begrepen dat ongeschoren benen aerodynmischer zijn niet meer
Nou de meningen verschillen daarover, maar er zijn onderzoeken die dat aantonen.quote:Op woensdag 25 augustus 2021 13:05 schreef -Shii- het volgende:
[..]
Oh dat wist ik niet.En iedereen maar benen scheren met de gedachten sneller te zijn.
Ook dat jaquote:Op woensdag 25 augustus 2021 13:12 schreef Domnivoor het volgende:
Een gladgeschoren huid is ook fijner bij schaafwonden.
of gewoon niet vallen?quote:Op woensdag 25 augustus 2021 13:12 schreef Domnivoor het volgende:
Baardenquote:Op woensdag 25 augustus 2021 13:28 schreef chufi het volgende:
Maar tegenwoordig zie je ook rijders met baard in het peloton
Het ligt er ook aan wat voor een baard. Maar niet zo'n lange ZZ-top baard waar alles in blijft hangen.quote:
Datquote:Op woensdag 25 augustus 2021 13:12 schreef Domnivoor het volgende:
Altijd handig. Mijn collega heeft vanmorgen zelf een test gedaan, maar was gelukkig negatief.quote:
Ik ook. Kreeg er op Schiphol ook al een paar in handen gedrukt bij terugkomstquote:
Voor de pleisters?quote:Op woensdag 25 augustus 2021 13:12 schreef Domnivoor het volgende:
Ik vertrouw ze niet, eerlijk gezegd.quote:Op woensdag 25 augustus 2021 13:56 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Altijd handig. Mijn collega heeft vanmorgen zelf een test gedaan, maar was gelukkig negatief.
Als je valt en dan over het ruwe asfalt schuift zorgen de haren ervoor dat er hele plakken huid mee komen.quote:
Ben jij ook een wielrenner?quote:Op woensdag 25 augustus 2021 14:02 schreef pullup het volgende:
[..]
Als je valt en dan over het ruwe asfalt schuift zorgen de haren ervoor dat er hele plakken huid mee komen.
In ieder geval worden de schaafwonden veel heftiger
Ik fiets wat tegenwoordig. Vroeger wel op wielrennen gezeten als juniorquote:
Denk dat ze er vanaf moeten ..quote:Op woensdag 25 augustus 2021 13:56 schreef pullup het volgende:
[..]
Ik ook. Kreeg er op Schiphol ook al een paar in handen gedrukt bij terugkomst
Daar riekt deze hele actie wel naar. Kunnen ze straks zeggen dat het geld niet voor niks over de balk is gesmeten.quote:
Precies dat ja.quote:Op woensdag 25 augustus 2021 14:10 schreef MCH het volgende:
[..]
Daar riekt deze hele actie wel naar. Kunnen ze straks zeggen dat het geld niet voor niks over de balk is gesmeten.
Daarom moet je als je positief bent altijd nog even langs de GGD, en als je negatief test en je klachten houdt ook natuurlijk.quote:Op woensdag 25 augustus 2021 14:00 schreef MCH het volgende:
[..]
Ik vertrouw ze niet, eerlijk gezegd.
Auw!quote:Op woensdag 25 augustus 2021 14:02 schreef pullup het volgende:
[..]
Als je valt en dan over het ruwe asfalt schuift zorgen de haren ervoor dat er hele plakken huid mee komen.
In ieder geval worden de schaafwonden veel heftiger
Kortom, je kunt je maar beter altijd laten testen want die zelftest zegt niks!!!!!!!!!!!!!!!!!!!quote:Op woensdag 25 augustus 2021 14:15 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Daarom moet je als je positief bent altijd nog even langs de GGD, en als je negatief test en je klachten houdt ook natuurlijk.
voor wat?quote:Op woensdag 25 augustus 2021 14:24 schreef D. het volgende:
*even terug gaat lezen om het aantal aanmeldingen te tellen
Bij @Deisyy en mij in de buurt is wel een veld waar ik vaak parachutisten zie landen. Ik zorgen voor de borrel daarna!quote:
dan zorg ik voor de bitterballenquote:Op woensdag 25 augustus 2021 14:31 schreef MCH het volgende:
[..]
Bij @:Deisyy en mij in de buurt is wel een veld waar ik vaak parachutisten zie landen. Ik zorgen voor de borrel daarna!
Borrel vooral trekt misschien wat meer mensen over de streepquote:Op woensdag 25 augustus 2021 14:31 schreef MCH het volgende:
[..]
Bij @:Deisyy en mij in de buurt is wel een veld waar ik vaak parachutisten zie landen. Ik zorgen voor de borrel daarna!
Raarrrrr!quote:Op woensdag 25 augustus 2021 14:33 schreef D. het volgende:
[..]
[..]
[..]
Voor de lijst met afmeldingen is men een stuk vlotter met aanmelden
Ballonvaart heb ik wel eens gedaan, ook leuk!quote:Op woensdag 25 augustus 2021 14:37 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Raarrrrr!
Vorige week belde een zakenrelatie of ik met nog een andere collega de volgende avond mee wilden met een ballonvaart. Ik heb vriendelijk doch resoluut bedankt, ik denk dat ik dood zou gaan van angst.
Klein beetje wel, toch?quote:
Oja, dat lijkt me ook leuk! Minder spannend, maar juist heel mooiquote:Vorige week belde een zakenrelatie of ik met nog een andere collega de volgende avond mee wilden met een ballonvaart. Ik heb vriendelijk doch resoluut bedankt, ik denk dat ik dood zou gaan van angst.
quote:Op woensdag 25 augustus 2021 14:38 schreef cafca het volgende:
[..]
Ballonvaart heb ik wel eens gedaan, ook leuk!
Het schijnt inderdaad heel mooi te zijn, mijn zus heeft het een keer gedaan, zij vond het een geweldige ervaring.quote:Op woensdag 25 augustus 2021 14:40 schreef D. het volgende:
[..]
Klein beetje wel, toch?
Dat iemand die hoogtevrees heeft ervoor bedankt, dat snap ik, maar voor anderen is het toch gewoon leuk/spannend
[..]
Oja, dat lijkt me ook leuk! Minder spannend, maar juist heel mooi
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |