Kunnen ze tom cruise niet van zo'n brug laten rennen?quote:
Doen ze pas in het laaatste deelquote:Op woensdag 25 augustus 2021 11:24 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Kunnen ze tom cruise niet van zo'n brug laten rennen?
Online zijn er 4 streams kom ik net achter ..bij de NOSquote:Op woensdag 25 augustus 2021 11:37 schreef oma-Nijn het volgende:
Van de paralympics wordt ook maar weer weinig uitgezonden.
Oké, we hebben nu maar een Duitse zender opgezet. Tenminste de hele morgen wat.quote:Op woensdag 25 augustus 2021 11:39 schreef chufi het volgende:
[..]
Online zijn er 4 streams kom ik net achter ..bij de NOS
Ja direct op TV is er weinig .. De Duitse tv idd en ik heb ook de Spaanse sportzender (als stream danquote:Op woensdag 25 augustus 2021 11:42 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Oké, we hebben nu maar een Duitse zender opgezet. Tenminste de hele morgen wat.
Zo maar eens kijken dan om de laptop op de tv te zetten.
Mijn Duits is wat beter dan mijn Spaansquote:Op woensdag 25 augustus 2021 11:46 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja direct op TV is er weinig .. De Duitse tv idd en ik heb ook de Spaanse sportzender (als stream dan)
quote:Op woensdag 25 augustus 2021 11:13 schreef oma-Nijn het volgende:
Goedemorgen allen en Dot, van harte gefeliciteerd![]()
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 25 augustus 2021 11:13 schreef oma-Nijn het volgende:
Goedemorgen allen en Dot, van harte gefeliciteerd![]()
[ afbeelding ]
\____________________________/quote:
Tattoo´squote:Op woensdag 25 augustus 2021 12:41 schreef Pinnenmutske het volgende:
Tattoo is gezet.
Foto volgt nog, ingepakt.
schoenenquote:Op woensdag 25 augustus 2021 12:50 schreef cafca het volgende:
Even naar Mantel voor wat onderhoudsspul, terugkomen met nieuwe schoenen
Ik moest Mantel even koekelen, maar ben je daar ook geslaagd? Ze maken er wel reclame meequote:Op woensdag 25 augustus 2021 12:50 schreef cafca het volgende:
Even naar Mantel voor wat onderhoudsspul, terugkomen met nieuwe schoenen
Bowie!quote:
Ja, fietsschoenen, niet zo heel sexyquote:Op woensdag 25 augustus 2021 12:54 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Ik moest Mantel even koekelen, maar ben je daar ook geslaagd? Ze maken er wel reclame mee
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |