Vanavond wel fietsen he ouwequote:Op woensdag 25 augustus 2021 12:50 schreef cafca het volgende:
Even naar Mantel voor wat onderhoudsspul, terugkomen met nieuwe schoenen
Dat bepalen wij welquote:Op woensdag 25 augustus 2021 12:55 schreef cafca het volgende:
[..]
Ja, fietsschoenen, niet zo heel sexy
Sinds ik heb begrepen dat ongeschoren benen aerodynmischer zijn niet meerquote:Op woensdag 25 augustus 2021 12:58 schreef MCH het volgende:
[..]
Scheer jij de beentjes ook om @:oma-nijn een beetje glibberig te maken?
Beter zo.quote:Op woensdag 25 augustus 2021 13:02 schreef cafca het volgende:
[..]
Sinds ik heb begrepen dat ongeschoren benen aerodynmischer zijn niet meer
Oh dat wist ik niet.quote:Op woensdag 25 augustus 2021 13:02 schreef cafca het volgende:
[..]
Sinds ik heb begrepen dat ongeschoren benen aerodynmischer zijn niet meer
Nou de meningen verschillen daarover, maar er zijn onderzoeken die dat aantonen.quote:Op woensdag 25 augustus 2021 13:05 schreef -Shii- het volgende:
[..]
Oh dat wist ik niet.En iedereen maar benen scheren met de gedachten sneller te zijn.
Ook dat jaquote:Op woensdag 25 augustus 2021 13:12 schreef Domnivoor het volgende:
Een gladgeschoren huid is ook fijner bij schaafwonden.
of gewoon niet vallen?quote:Op woensdag 25 augustus 2021 13:12 schreef Domnivoor het volgende:
Baardenquote:Op woensdag 25 augustus 2021 13:28 schreef chufi het volgende:
Maar tegenwoordig zie je ook rijders met baard in het peloton
Het ligt er ook aan wat voor een baard. Maar niet zo'n lange ZZ-top baard waar alles in blijft hangen.quote:
Datquote:Op woensdag 25 augustus 2021 13:12 schreef Domnivoor het volgende:
Altijd handig. Mijn collega heeft vanmorgen zelf een test gedaan, maar was gelukkig negatief.quote:
Ik ook. Kreeg er op Schiphol ook al een paar in handen gedrukt bij terugkomstquote:
Voor de pleisters?quote:Op woensdag 25 augustus 2021 13:12 schreef Domnivoor het volgende:
Ik vertrouw ze niet, eerlijk gezegd.quote:Op woensdag 25 augustus 2021 13:56 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Altijd handig. Mijn collega heeft vanmorgen zelf een test gedaan, maar was gelukkig negatief.
Als je valt en dan over het ruwe asfalt schuift zorgen de haren ervoor dat er hele plakken huid mee komen.quote:
Ben jij ook een wielrenner?quote:Op woensdag 25 augustus 2021 14:02 schreef pullup het volgende:
[..]
Als je valt en dan over het ruwe asfalt schuift zorgen de haren ervoor dat er hele plakken huid mee komen.
In ieder geval worden de schaafwonden veel heftiger
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |