Ik fiets wat tegenwoordig. Vroeger wel op wielrennen gezeten als juniorquote:
Denk dat ze er vanaf moeten ..quote:Op woensdag 25 augustus 2021 13:56 schreef pullup het volgende:
[..]
Ik ook. Kreeg er op Schiphol ook al een paar in handen gedrukt bij terugkomst
Daar riekt deze hele actie wel naar. Kunnen ze straks zeggen dat het geld niet voor niks over de balk is gesmeten.quote:
Precies dat ja.quote:Op woensdag 25 augustus 2021 14:10 schreef MCH het volgende:
[..]
Daar riekt deze hele actie wel naar. Kunnen ze straks zeggen dat het geld niet voor niks over de balk is gesmeten.
Daarom moet je als je positief bent altijd nog even langs de GGD, en als je negatief test en je klachten houdt ook natuurlijk.quote:Op woensdag 25 augustus 2021 14:00 schreef MCH het volgende:
[..]
Ik vertrouw ze niet, eerlijk gezegd.
Auw!quote:Op woensdag 25 augustus 2021 14:02 schreef pullup het volgende:
[..]
Als je valt en dan over het ruwe asfalt schuift zorgen de haren ervoor dat er hele plakken huid mee komen.
In ieder geval worden de schaafwonden veel heftiger
Kortom, je kunt je maar beter altijd laten testen want die zelftest zegt niks!!!!!!!!!!!!!!!!!!!quote:Op woensdag 25 augustus 2021 14:15 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Daarom moet je als je positief bent altijd nog even langs de GGD, en als je negatief test en je klachten houdt ook natuurlijk.
voor wat?quote:Op woensdag 25 augustus 2021 14:24 schreef D. het volgende:
*even terug gaat lezen om het aantal aanmeldingen te tellen
Bij @Deisyy en mij in de buurt is wel een veld waar ik vaak parachutisten zie landen. Ik zorgen voor de borrel daarna!quote:
dan zorg ik voor de bitterballenquote:Op woensdag 25 augustus 2021 14:31 schreef MCH het volgende:
[..]
Bij @:Deisyy en mij in de buurt is wel een veld waar ik vaak parachutisten zie landen. Ik zorgen voor de borrel daarna!
Borrel vooral trekt misschien wat meer mensen over de streepquote:Op woensdag 25 augustus 2021 14:31 schreef MCH het volgende:
[..]
Bij @:Deisyy en mij in de buurt is wel een veld waar ik vaak parachutisten zie landen. Ik zorgen voor de borrel daarna!
Raarrrrr!quote:Op woensdag 25 augustus 2021 14:33 schreef D. het volgende:
[..]
[..]
[..]
Voor de lijst met afmeldingen is men een stuk vlotter met aanmelden
Ballonvaart heb ik wel eens gedaan, ook leuk!quote:Op woensdag 25 augustus 2021 14:37 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Raarrrrr!
Vorige week belde een zakenrelatie of ik met nog een andere collega de volgende avond mee wilden met een ballonvaart. Ik heb vriendelijk doch resoluut bedankt, ik denk dat ik dood zou gaan van angst.
Klein beetje wel, toch?quote:
Oja, dat lijkt me ook leuk! Minder spannend, maar juist heel mooiquote:Vorige week belde een zakenrelatie of ik met nog een andere collega de volgende avond mee wilden met een ballonvaart. Ik heb vriendelijk doch resoluut bedankt, ik denk dat ik dood zou gaan van angst.
quote:Op woensdag 25 augustus 2021 14:38 schreef cafca het volgende:
[..]
Ballonvaart heb ik wel eens gedaan, ook leuk!
Het schijnt inderdaad heel mooi te zijn, mijn zus heeft het een keer gedaan, zij vond het een geweldige ervaring.quote:Op woensdag 25 augustus 2021 14:40 schreef D. het volgende:
[..]
Klein beetje wel, toch?
Dat iemand die hoogtevrees heeft ervoor bedankt, dat snap ik, maar voor anderen is het toch gewoon leuk/spannend
[..]
Oja, dat lijkt me ook leuk! Minder spannend, maar juist heel mooi
Een parachutesprong schijnt ook best snel te gaan, wellicht scheelt dat?quote:Op woensdag 25 augustus 2021 14:45 schreef Deisyy het volgende:
[..]
[..]
Het schijnt inderdaad heel mooi te zijn, mijn zus heeft het een keer gedaan, zij vond het een geweldige ervaring.
Ik vind een reuzenrad al eng, terwijl ik wel altijd in over de kop achtbanen ging, maar die gingen snel dus dat is minder erg
Ga wegquote:Op woensdag 25 augustus 2021 14:46 schreef D. het volgende:
[..]
Een parachutesprong schijnt ook best snel te gaan, wellicht scheelt dat?
Als je je parachute uitklapt, gaat het wel iets langzamer.quote:Op woensdag 25 augustus 2021 14:46 schreef D. het volgende:
[..]
Een parachutesprong schijnt ook best snel te gaan, wellicht scheelt dat?
Da's dan een afweging die je moet makenquote:Op woensdag 25 augustus 2021 14:50 schreef cafca het volgende:
[..]
Als je je parachute uitklapt, gaat het wel iets langzamer.
komt @bitterbal dan ook?quote:Op woensdag 25 augustus 2021 14:51 schreef cafca het volgende:
Maar als Deissy voor de bitterballen zorgt hoeft ze niet mee, hoor
Zou ik ook nooit doen. Nooit begrepen met een vuurspugende gas oven in een nog al vlamvattende ballon in een rieten mandje hangen. En nee uit een vliegtuig springen doe ik ook niet. Ik vind ramen lappen al engquote:Op woensdag 25 augustus 2021 14:37 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Raarrrrr!
Vorige week belde een zakenrelatie of ik met nog een andere collega de volgende avond mee wilden met een ballonvaart. Ik heb vriendelijk doch resoluut bedankt, ik denk dat ik dood zou gaan van angst.
Voor mij wat te prijzig. Maar ik kan het aanradenquote:
Ja en kap eens met die mentions ik weet niet waar maar die van jou en nog iemand klik ik graag wegquote:
Is toch geen mention gekkiequote:Op woensdag 25 augustus 2021 15:37 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja en kap eens met die mentions ik weet niet waar maar die van jou en nog iemand klik ik graag weg
Nee was vanmorgen niet nuquote:
Ok danquote:
Jij zegt toch ook niet wat voor werk je doet en dat je alleen contact hebt met schimmige zakenrelaties over snoepreisjes!!!quote:
Meer hoef jij niet te wetenquote:Op woensdag 25 augustus 2021 16:16 schreef MCH het volgende:
[..]
Jij zegt toch ook niet wat voor werk je doet en dat je alleen contact hebt met schimmige zakenrelaties over snoepreisjes!!!
Mooi zoquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |