Dank je Sode 😘quote:Op woensdag 25 augustus 2021 19:47 schreef Sodeknetters het volgende:
Van harte @:Dotteke![]()
En dat springen moet ik ook nog aan gaan geloven.
Dat valt best mee tochquote:Op woensdag 25 augustus 2021 19:50 schreef D. het volgende:
Ik zat in het 'foto's als kind' topic te kijken, en wist vrij zeker dat ik daar ook gepost had
Hoefde maar 6 jaar terug te lezen
In de OP wordt aan parachutespringen gerefereerd. Dat moet ik ook een keer gaan doen. Bij mijn huidige club ben ik verplicht om met een chute te vliegen. Dan is het wel handig als ik weet wat er gebeurt als ik een keer voortijdig uit moet stappen.quote:Op woensdag 25 augustus 2021 19:49 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dank je Sode 😘
Wat bedoel je met springen
Met dat topic wel.quote:
Nou, stuk langer dan de gewoonlijke 2-3 wekenquote:
Niet gezien, maar zijn bijna allemaal wel de moeite iddquote:Op woensdag 25 augustus 2021 19:59 schreef SolidasRock het volgende:
Iemand deze film gezien? Ik mag dankzij mijn werk 1 huurfilm gratis bekijken: https://www.pathe-thuis.nl/film/33854/the-little-things
Denzel Washington=altijd topfilms toch?
Nou ik ga hem dan maar kijken, have fun iedereen de rest van de avondquote:Op woensdag 25 augustus 2021 20:03 schreef D. het volgende:
[..]
Niet gezien, maar zijn bijna allemaal wel de moeite idd
Gewoon kijken of eerst de trailer bekijkenquote:Op woensdag 25 augustus 2021 19:59 schreef SolidasRock het volgende:
Iemand deze film gezien? Ik mag dankzij mijn werk 1 huurfilm gratis bekijken: https://www.pathe-thuis.nl/film/33854/the-little-things
Ja, vind ik wel.quote:Op woensdag 25 augustus 2021 19:59 schreef SolidasRock het volgende:
Enjoy! Hoor het graag of ie is bevallenquote:Op woensdag 25 augustus 2021 20:05 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Nou ik ga hem dan maar kijken, have fun iedereen de rest van de avond
Jep jaren 70 werden steeds kleurrijkerquote:Op woensdag 25 augustus 2021 19:42 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja ik ook zwart wit en een enkel kleur. Maar daar was ik al wat ouder.
😉quote:Op woensdag 25 augustus 2021 20:12 schreef aloa het volgende:
[..]
Jep jaren 70 werden steeds kleurrijker
Heb je nog cadeautjes gehad?quote:
Ja. Oranje, bruin en groen.quote:Op woensdag 25 augustus 2021 20:12 schreef aloa het volgende:
[..]
Jep jaren 70 werden steeds kleurrijker
Ik heb een multicooker gehad een puzzel, senseo, uiteten bon , bonbons en heel veel bloemenquote:
O oke dacht al 😛quote:Op woensdag 25 augustus 2021 19:51 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
In de OP wordt aan parachutespringen gerefereerd. Dat moet ik ook een keer gaan doen. Bij mijn huidige club ben ik verplicht om met een chute te vliegen. Dan is het wel handig als ik weet wat er gebeurt als ik een keer voortijdig uit moet stappen.
Goed verwend ook nog dusquote:Op woensdag 25 augustus 2021 20:23 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik heb een multicooker gehad een puzzel, senseo, uiteten bon , bonbons en heel veel bloemen
Ja. Ik heb eigenlijk maar een grote angst: dat ik het zo leuk ga vinden dat ik elke week wil springen.quote:Op woensdag 25 augustus 2021 20:24 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O oke dacht al 😛
Spannend. Ik zou het niet durven
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |