Wij hadden allemaal aparte albums die mijn moeder bijhield... tot we het huis uitgingen en nog wat speciale albums ... Ik heb ze allemaal gedigitaliseerd..quote:Op woensdag 25 augustus 2021 18:34 schreef Domnivoor het volgende:
Mijn ouders hebben al hun fotoalbums verdeeld tussen mij en mijn broer en zus.
Ze liggen nu in mijn woonkamer. Vandaar dat ik die parachutefoto bij de hand had.
Ik ben er nog niet uit wat ik ermee ga doen. Mijn huis is niet al te groot en ze nemen nogal wat ruimte in.
Ze heeft dat op latere leeftijd gedaan en ik ben er blij meequote:Op woensdag 25 augustus 2021 18:49 schreef chufi het volgende:
[..]
Wij hadden allemaal aparte albums die mijn moeder bijhield... tot we het huis uitgingen en nog wat speciale albums ... Ik heb ze allemaal gedigitaliseerd..
Van mij zijn er ook niet zoveel hoor. Vind het ook niet erg. Heb er niet veel mee.quote:Op woensdag 25 augustus 2021 18:54 schreef Deisyy het volgende:
Leuk die fotoboeken, ik heb maar een paar foto's van mezelf als klein kind, ik was de jongste van 6 dochters, de lol was er blijkbaar vanaf
Ik zit er ook niet mee, het is nou eenmaal zo, ik vind foto's wel heel leuk, heb laatst met mijn kinderen hun foto's zitten kijken. Waar is de tijd gebleven?quote:Op woensdag 25 augustus 2021 18:54 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Van mij zijn er ook niet zoveel hoor. Vind het ook niet erg. Heb er niet veel mee.
Ik denk dat er van mijn hele jeugd ongeveer even veel foto's zijn gemaakt als wat de huidige ouders van hun kroost per dag producerenquote:Op woensdag 25 augustus 2021 18:54 schreef Deisyy het volgende:
Leuk die fotoboeken, ik heb maar een paar foto's van mezelf als klein kind, ik was de jongste van 6 dochters, de lol was er blijkbaar vanaf
Ook dat toen ik ging verhuizen heb ik bergen foto's weggedaan. Het was vaak 2 extra per rolletjequote:Op woensdag 25 augustus 2021 19:00 schreef chufi het volgende:
Vroeger maakte je ook vaak nog wat extra fotos omdat je geen direct resultaat zag ...
Ja de tijd vliegt he, ik heb van mijn kinderen de boeken mee gegeven toen ze het huis uitgingen. Heb van de kleinkinderen heel veel fotos,staat op een stickie. Kijk er zelden naar 🤔quote:Op woensdag 25 augustus 2021 18:56 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik zit er ook niet mee, het is nou eenmaal zo, ik vind foto's wel heel leuk, heb laatst met mijn kinderen hun foto's zitten kijken. Waar is de tijd gebleven?
Maar die oude brieven zijn vaak ook heel leuk, wij vonden een getuigschrift van mijn vader uit 1962, dat zijn ook hele waardevolle dingen.quote:Op woensdag 25 augustus 2021 18:57 schreef Domnivoor het volgende:
Veel foto’s in die albums zeggen me weinig. Er zitten ook allerlei losse papieren in.
Ik neig ernaar om de foto’s eruit te halen en de albums weg te doen. Digitaliseren is ook een optie idd.
Die debiel hoef ik niet eens te lezenquote:
Van mij ook zoietsquote:Op woensdag 25 augustus 2021 19:00 schreef pullup het volgende:
[..]
Ik denk dat er van mijn hele jeugd ongeveer even veel foto's zijn gemaakt als wat de huidige ouders van hun kroost per dag produceren( ik overdrijf iets)
Maar dat foto' maken is wel van een ander orde geworden.
Leuk topic
@#Ī*)’;/=%&!!quote:
Chris Klomp zit er bovenop.quote:Op woensdag 25 augustus 2021 19:04 schreef Soury het volgende:
[..]
Die debiel hoef ik niet eens te lezen
Mijn kinderen hebben wel ieder een eigen doos meegekregen met spulletjes uit hun jeugd, daar zaten ook foto's in, maar de meesten heb ik zelf nog, die krijgen ze vanzelf welquote:Op woensdag 25 augustus 2021 19:01 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja de tijd vliegt he, ik heb van mijn kinderen de boeken mee gegeven toen ze het huis uitgingen. Heb van de kleinkinderen heel veel fotos,staat op een stickie. Kijk er zelden naar 🤔
Ja zo kan het ook natuurlijk. Had ook dingetjes bewaard, zo ook de eerste kleertjes en schoentjesquote:Op woensdag 25 augustus 2021 19:06 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Mijn kinderen hebben wel ieder een eigen doos meegekregen met spulletjes uit hun jeugd, daar zaten ook foto's in, maar de meesten heb ik zelf nog, die krijgen ze vanzelf wel
Zo leuk is dat hequote:Op woensdag 25 augustus 2021 19:09 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja zo kan het ook natuurlijk. Had ook dingetjes bewaard, zo ook de eerste kleertjes en schoentjes
Mijn kinderen hadden er niets mee mam wat moeten we ermeequote:
Echt?!quote:Op woensdag 25 augustus 2021 19:15 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Mijn kinderen hadden er niets mee mam wat moeten we ermee![]()
Ja was een drukke morgen had niemand verwacht maar had om 10.00 uur al bezoek. Tot een uuurtje of 14 en toen kwam mijn dochteer mij ophalen om een lekker broodje in de stad te gaan eten. Kleinkinderen zijn ook weer naar huis. Ben wel kapot nu 😉quote:Op woensdag 25 augustus 2021 19:19 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Echt?!Mijn dochter vind het juist heel erg leuk en zelfs mijn zoon ook.
Heb je visite gehad vandaag?
Enkel trauma'squote:Op woensdag 25 augustus 2021 19:26 schreef aloa het volgende:
Ik heb nog weinig uit mijn jeugd eigenlijk.
Herinneringen toch wel?quote:Op woensdag 25 augustus 2021 19:26 schreef aloa het volgende:
Over een aantal jaren denken ze daar misschien anders over.quote:Op woensdag 25 augustus 2021 19:15 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Mijn kinderen hadden er niets mee mam wat moeten we ermee![]()
Wat leuk! Ik kan me voorstellen dat je nu versleten bent, maar het was wel een leuke verjaardagquote:Op woensdag 25 augustus 2021 19:30 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja was een drukke morgen had niemand verwacht maar had om 10.00 uur al bezoek. Tot een uuurtje of 14 en toen kwam mijn dochteer mij ophalen om een lekker broodje in de stad te gaan eten. Kleinkinderen zijn ook weer naar huis. Ben wel kapot nu 😉
Ik ook niet hoor. Een paar foto,squote:Op woensdag 25 augustus 2021 19:26 schreef aloa het volgende:
Ze hebben alles gekregen. Als ze het weg hebben gedaan en gaan er anders over denken hebben ze pech 😉quote:Op woensdag 25 augustus 2021 19:32 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Over een aantal jaren denken ze daar misschien anders over.
Niet alleenquote:
Ik heb nog een heel klein knuffelbeertjequote:
Fotoś wel.quote:Op woensdag 25 augustus 2021 19:33 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik ook niet hoor. Een paar foto,s
Helaas, het mocht niet zo zijn.quote:Op woensdag 25 augustus 2021 19:37 schreef D. het volgende:
[..]
Anders was ik wellicht normaal geweest
Ja ik ook zwart wit en een enkel kleur. Maar daar was ik al wat ouder.quote:Op woensdag 25 augustus 2021 19:40 schreef aloa het volgende:
[..]
Niet alleen
[..]
Ik heb nog een heel klein knuffelbeertje
[..]
Fotoś wel.
Zwart wit
Wtf?quote:Op woensdag 25 augustus 2021 19:04 schreef aloa het volgende:
[..]
Chris Klomp zit er bovenop.
[ twitter ]
Dank je Sode 😘quote:Op woensdag 25 augustus 2021 19:47 schreef Sodeknetters het volgende:
Van harte @:Dotteke![]()
En dat springen moet ik ook nog aan gaan geloven.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |