Ik denk dat er van mijn hele jeugd ongeveer even veel foto's zijn gemaakt als wat de huidige ouders van hun kroost per dag producerenquote:Op woensdag 25 augustus 2021 18:54 schreef Deisyy het volgende:
Leuk die fotoboeken, ik heb maar een paar foto's van mezelf als klein kind, ik was de jongste van 6 dochters, de lol was er blijkbaar vanaf
Ook dat toen ik ging verhuizen heb ik bergen foto's weggedaan. Het was vaak 2 extra per rolletjequote:Op woensdag 25 augustus 2021 19:00 schreef chufi het volgende:
Vroeger maakte je ook vaak nog wat extra fotos omdat je geen direct resultaat zag ...
Ja de tijd vliegt he, ik heb van mijn kinderen de boeken mee gegeven toen ze het huis uitgingen. Heb van de kleinkinderen heel veel fotos,staat op een stickie. Kijk er zelden naar 🤔quote:Op woensdag 25 augustus 2021 18:56 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik zit er ook niet mee, het is nou eenmaal zo, ik vind foto's wel heel leuk, heb laatst met mijn kinderen hun foto's zitten kijken. Waar is de tijd gebleven?
Maar die oude brieven zijn vaak ook heel leuk, wij vonden een getuigschrift van mijn vader uit 1962, dat zijn ook hele waardevolle dingen.quote:Op woensdag 25 augustus 2021 18:57 schreef Domnivoor het volgende:
Veel foto’s in die albums zeggen me weinig. Er zitten ook allerlei losse papieren in.
Ik neig ernaar om de foto’s eruit te halen en de albums weg te doen. Digitaliseren is ook een optie idd.
Die debiel hoef ik niet eens te lezenquote:
Van mij ook zoietsquote:Op woensdag 25 augustus 2021 19:00 schreef pullup het volgende:
[..]
Ik denk dat er van mijn hele jeugd ongeveer even veel foto's zijn gemaakt als wat de huidige ouders van hun kroost per dag produceren( ik overdrijf iets)
Maar dat foto' maken is wel van een ander orde geworden.
Leuk topic
@#¤*)’;/=%&!!quote:
Chris Klomp zit er bovenop.quote:Op woensdag 25 augustus 2021 19:04 schreef Soury het volgende:
[..]
Die debiel hoef ik niet eens te lezen
Mijn kinderen hebben wel ieder een eigen doos meegekregen met spulletjes uit hun jeugd, daar zaten ook foto's in, maar de meesten heb ik zelf nog, die krijgen ze vanzelf welquote:Op woensdag 25 augustus 2021 19:01 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja de tijd vliegt he, ik heb van mijn kinderen de boeken mee gegeven toen ze het huis uitgingen. Heb van de kleinkinderen heel veel fotos,staat op een stickie. Kijk er zelden naar 🤔
Ja zo kan het ook natuurlijk. Had ook dingetjes bewaard, zo ook de eerste kleertjes en schoentjesquote:Op woensdag 25 augustus 2021 19:06 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Mijn kinderen hebben wel ieder een eigen doos meegekregen met spulletjes uit hun jeugd, daar zaten ook foto's in, maar de meesten heb ik zelf nog, die krijgen ze vanzelf wel
Zo leuk is dat hequote:Op woensdag 25 augustus 2021 19:09 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja zo kan het ook natuurlijk. Had ook dingetjes bewaard, zo ook de eerste kleertjes en schoentjes
Mijn kinderen hadden er niets mee mam wat moeten we ermeequote:
Echt?!quote:Op woensdag 25 augustus 2021 19:15 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Mijn kinderen hadden er niets mee mam wat moeten we ermee![]()
Ja was een drukke morgen had niemand verwacht maar had om 10.00 uur al bezoek. Tot een uuurtje of 14 en toen kwam mijn dochteer mij ophalen om een lekker broodje in de stad te gaan eten. Kleinkinderen zijn ook weer naar huis. Ben wel kapot nu 😉quote:Op woensdag 25 augustus 2021 19:19 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Echt?!Mijn dochter vind het juist heel erg leuk en zelfs mijn zoon ook.
Heb je visite gehad vandaag?
Enkel trauma'squote:Op woensdag 25 augustus 2021 19:26 schreef aloa het volgende:
Ik heb nog weinig uit mijn jeugd eigenlijk.
Herinneringen toch wel?quote:Op woensdag 25 augustus 2021 19:26 schreef aloa het volgende:
Over een aantal jaren denken ze daar misschien anders over.quote:Op woensdag 25 augustus 2021 19:15 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Mijn kinderen hadden er niets mee mam wat moeten we ermee![]()
Wat leuk! Ik kan me voorstellen dat je nu versleten bent, maar het was wel een leuke verjaardagquote:Op woensdag 25 augustus 2021 19:30 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja was een drukke morgen had niemand verwacht maar had om 10.00 uur al bezoek. Tot een uuurtje of 14 en toen kwam mijn dochteer mij ophalen om een lekker broodje in de stad te gaan eten. Kleinkinderen zijn ook weer naar huis. Ben wel kapot nu 😉
Ik ook niet hoor. Een paar foto,squote:Op woensdag 25 augustus 2021 19:26 schreef aloa het volgende:
Ze hebben alles gekregen. Als ze het weg hebben gedaan en gaan er anders over denken hebben ze pech 😉quote:Op woensdag 25 augustus 2021 19:32 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Over een aantal jaren denken ze daar misschien anders over.
Niet alleenquote:
Ik heb nog een heel klein knuffelbeertjequote:
Fotoś wel.quote:Op woensdag 25 augustus 2021 19:33 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik ook niet hoor. Een paar foto,s
Helaas, het mocht niet zo zijn.quote:Op woensdag 25 augustus 2021 19:37 schreef D. het volgende:
[..]
Anders was ik wellicht normaal geweest
Ja ik ook zwart wit en een enkel kleur. Maar daar was ik al wat ouder.quote:Op woensdag 25 augustus 2021 19:40 schreef aloa het volgende:
[..]
Niet alleen
[..]
Ik heb nog een heel klein knuffelbeertje
[..]
Fotoś wel.
Zwart wit
Wtf?quote:Op woensdag 25 augustus 2021 19:04 schreef aloa het volgende:
[..]
Chris Klomp zit er bovenop.
[ twitter ]
Dank je Sode 😘quote:Op woensdag 25 augustus 2021 19:47 schreef Sodeknetters het volgende:
Van harte @:Dotteke![]()
En dat springen moet ik ook nog aan gaan geloven.
Dat valt best mee tochquote:Op woensdag 25 augustus 2021 19:50 schreef D. het volgende:
Ik zat in het 'foto's als kind' topic te kijken, en wist vrij zeker dat ik daar ook gepost had
Hoefde maar 6 jaar terug te lezen
In de OP wordt aan parachutespringen gerefereerd. Dat moet ik ook een keer gaan doen. Bij mijn huidige club ben ik verplicht om met een chute te vliegen. Dan is het wel handig als ik weet wat er gebeurt als ik een keer voortijdig uit moet stappen.quote:Op woensdag 25 augustus 2021 19:49 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dank je Sode 😘
Wat bedoel je met springen
Met dat topic wel.quote:
Nou, stuk langer dan de gewoonlijke 2-3 wekenquote:
Niet gezien, maar zijn bijna allemaal wel de moeite iddquote:Op woensdag 25 augustus 2021 19:59 schreef SolidasRock het volgende:
Iemand deze film gezien? Ik mag dankzij mijn werk 1 huurfilm gratis bekijken: https://www.pathe-thuis.nl/film/33854/the-little-things
Denzel Washington=altijd topfilms toch?
Nou ik ga hem dan maar kijken, have fun iedereen de rest van de avondquote:Op woensdag 25 augustus 2021 20:03 schreef D. het volgende:
[..]
Niet gezien, maar zijn bijna allemaal wel de moeite idd
Gewoon kijken of eerst de trailer bekijkenquote:Op woensdag 25 augustus 2021 19:59 schreef SolidasRock het volgende:
Iemand deze film gezien? Ik mag dankzij mijn werk 1 huurfilm gratis bekijken: https://www.pathe-thuis.nl/film/33854/the-little-things
Ja, vind ik wel.quote:Op woensdag 25 augustus 2021 19:59 schreef SolidasRock het volgende:
Enjoy! Hoor het graag of ie is bevallenquote:Op woensdag 25 augustus 2021 20:05 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Nou ik ga hem dan maar kijken, have fun iedereen de rest van de avond
Jep jaren 70 werden steeds kleurrijkerquote:Op woensdag 25 augustus 2021 19:42 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja ik ook zwart wit en een enkel kleur. Maar daar was ik al wat ouder.
😉quote:Op woensdag 25 augustus 2021 20:12 schreef aloa het volgende:
[..]
Jep jaren 70 werden steeds kleurrijker
Heb je nog cadeautjes gehad?quote:
Ja. Oranje, bruin en groen.quote:Op woensdag 25 augustus 2021 20:12 schreef aloa het volgende:
[..]
Jep jaren 70 werden steeds kleurrijker
Ik heb een multicooker gehad een puzzel, senseo, uiteten bon , bonbons en heel veel bloemenquote:
O oke dacht al 😛quote:Op woensdag 25 augustus 2021 19:51 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
In de OP wordt aan parachutespringen gerefereerd. Dat moet ik ook een keer gaan doen. Bij mijn huidige club ben ik verplicht om met een chute te vliegen. Dan is het wel handig als ik weet wat er gebeurt als ik een keer voortijdig uit moet stappen.
Goed verwend ook nog dusquote:Op woensdag 25 augustus 2021 20:23 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik heb een multicooker gehad een puzzel, senseo, uiteten bon , bonbons en heel veel bloemen
Ja. Ik heb eigenlijk maar een grote angst: dat ik het zo leuk ga vinden dat ik elke week wil springen.quote:Op woensdag 25 augustus 2021 20:24 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O oke dacht al 😛
Spannend. Ik zou het niet durven
Je hoeft alleen te gaan staanquote:Op woensdag 25 augustus 2021 20:25 schreef Mrsloveable het volgende:
Ik spring nog geen eens van een duikplank af 😄
Ja dat zekerquote:
En dan springen of duikenquote:
Dat kan natuurlijk ook. Wordt het je hobby. Moet even googlen om te zien was wingsuit vliegen isquote:Op woensdag 25 augustus 2021 20:26 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Ja. Ik heb eigenlijk maar een grote angst: dat ik het zo leuk ga vinden dat ik elke week wil springen.
Zo lijkt wingsuit vliegen me ook zo gaaf.
Springenquote:
Dit was mijn behang, denk ik, het had iig die kleurenquote:Op woensdag 25 augustus 2021 20:23 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Ja. Oranje, bruin en groen.
Ja, maar zo stapelen de hobby’s wel op. En ook mijn zak met geld kan een keer leeg.quote:Op woensdag 25 augustus 2021 20:28 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat kan natuurlijk ook. Wordt het je hobby. Moet even googlen om te zien was wingsuit vliegen is
Spring wel van de rand van het zwembad het water inquote:
Elke week neem ik voorzichtig het trapje.quote:Op woensdag 25 augustus 2021 20:31 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Spring wel van de rand van het zwembad het water in
Dat kan ookquote:Op woensdag 25 augustus 2021 20:32 schreef drakin het volgende:
[..]
Elke week neem ik voorzichtig het trapje.
Dan moet van een duikplank toch ook wel lukken?quote:Op woensdag 25 augustus 2021 20:31 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Spring wel van de rand van het zwembad het water in
Die rand is hoog.quote:
Hell noquote:Op woensdag 25 augustus 2021 20:34 schreef engine het volgende:
[..]
Dan moet van een duikplank toch ook wel lukken?En dan bouw je langzaam op tot de 10m plank
Kijk, leuke cadeaus een keer.quote:Op woensdag 25 augustus 2021 20:23 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik heb een multicooker gehad een puzzel, senseo, uiteten bon , bonbons en heel veel bloemen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |