Dat valt best mee tochquote:Op woensdag 25 augustus 2021 19:50 schreef D. het volgende:
Ik zat in het 'foto's als kind' topic te kijken, en wist vrij zeker dat ik daar ook gepost had
Hoefde maar 6 jaar terug te lezen
In de OP wordt aan parachutespringen gerefereerd. Dat moet ik ook een keer gaan doen. Bij mijn huidige club ben ik verplicht om met een chute te vliegen. Dan is het wel handig als ik weet wat er gebeurt als ik een keer voortijdig uit moet stappen.quote:Op woensdag 25 augustus 2021 19:49 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dank je Sode 😘
Wat bedoel je met springen
Met dat topic wel.quote:
Nou, stuk langer dan de gewoonlijke 2-3 wekenquote:
Niet gezien, maar zijn bijna allemaal wel de moeite iddquote:Op woensdag 25 augustus 2021 19:59 schreef SolidasRock het volgende:
Iemand deze film gezien? Ik mag dankzij mijn werk 1 huurfilm gratis bekijken: https://www.pathe-thuis.nl/film/33854/the-little-things
Denzel Washington=altijd topfilms toch?
Nou ik ga hem dan maar kijken, have fun iedereen de rest van de avondquote:Op woensdag 25 augustus 2021 20:03 schreef D. het volgende:
[..]
Niet gezien, maar zijn bijna allemaal wel de moeite idd
Gewoon kijken of eerst de trailer bekijkenquote:Op woensdag 25 augustus 2021 19:59 schreef SolidasRock het volgende:
Iemand deze film gezien? Ik mag dankzij mijn werk 1 huurfilm gratis bekijken: https://www.pathe-thuis.nl/film/33854/the-little-things
Ja, vind ik wel.quote:Op woensdag 25 augustus 2021 19:59 schreef SolidasRock het volgende:
Enjoy! Hoor het graag of ie is bevallenquote:Op woensdag 25 augustus 2021 20:05 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Nou ik ga hem dan maar kijken, have fun iedereen de rest van de avond
Jep jaren 70 werden steeds kleurrijkerquote:Op woensdag 25 augustus 2021 19:42 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja ik ook zwart wit en een enkel kleur. Maar daar was ik al wat ouder.
😉quote:Op woensdag 25 augustus 2021 20:12 schreef aloa het volgende:
[..]
Jep jaren 70 werden steeds kleurrijker
Heb je nog cadeautjes gehad?quote:
Ja. Oranje, bruin en groen.quote:Op woensdag 25 augustus 2021 20:12 schreef aloa het volgende:
[..]
Jep jaren 70 werden steeds kleurrijker
Ik heb een multicooker gehad een puzzel, senseo, uiteten bon , bonbons en heel veel bloemenquote:
O oke dacht al 😛quote:Op woensdag 25 augustus 2021 19:51 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
In de OP wordt aan parachutespringen gerefereerd. Dat moet ik ook een keer gaan doen. Bij mijn huidige club ben ik verplicht om met een chute te vliegen. Dan is het wel handig als ik weet wat er gebeurt als ik een keer voortijdig uit moet stappen.
Goed verwend ook nog dusquote:Op woensdag 25 augustus 2021 20:23 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik heb een multicooker gehad een puzzel, senseo, uiteten bon , bonbons en heel veel bloemen
Ja. Ik heb eigenlijk maar een grote angst: dat ik het zo leuk ga vinden dat ik elke week wil springen.quote:Op woensdag 25 augustus 2021 20:24 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O oke dacht al 😛
Spannend. Ik zou het niet durven
Je hoeft alleen te gaan staanquote:Op woensdag 25 augustus 2021 20:25 schreef Mrsloveable het volgende:
Ik spring nog geen eens van een duikplank af 😄
Ja dat zekerquote:
Dat kan natuurlijk ook. Wordt het je hobby. Moet even googlen om te zien was wingsuit vliegen isquote:Op woensdag 25 augustus 2021 20:26 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Ja. Ik heb eigenlijk maar een grote angst: dat ik het zo leuk ga vinden dat ik elke week wil springen.
Zo lijkt wingsuit vliegen me ook zo gaaf.
Springenquote:
Dit was mijn behang, denk ik, het had iig die kleurenquote:Op woensdag 25 augustus 2021 20:23 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Ja. Oranje, bruin en groen.
Ja, maar zo stapelen de hobby’s wel op. En ook mijn zak met geld kan een keer leeg.quote:Op woensdag 25 augustus 2021 20:28 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat kan natuurlijk ook. Wordt het je hobby. Moet even googlen om te zien was wingsuit vliegen is
Spring wel van de rand van het zwembad het water inquote:
Elke week neem ik voorzichtig het trapje.quote:Op woensdag 25 augustus 2021 20:31 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Spring wel van de rand van het zwembad het water in
Dat kan ookquote:Op woensdag 25 augustus 2021 20:32 schreef drakin het volgende:
[..]
Elke week neem ik voorzichtig het trapje.
Dan moet van een duikplank toch ook wel lukken?quote:Op woensdag 25 augustus 2021 20:31 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Spring wel van de rand van het zwembad het water in
Die rand is hoog.quote:
Hell noquote:Op woensdag 25 augustus 2021 20:34 schreef engine het volgende:
[..]
Dan moet van een duikplank toch ook wel lukken?En dan bouw je langzaam op tot de 10m plank
Kijk, leuke cadeaus een keer.quote:Op woensdag 25 augustus 2021 20:23 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik heb een multicooker gehad een puzzel, senseo, uiteten bon , bonbons en heel veel bloemen
Al jaren geleden dat ik echt gezwommen hebquote:Op woensdag 25 augustus 2021 20:36 schreef drakin het volgende:
[..]
Die rand is hoog.
Maar zwem jij nog regelmatig?
Dat was die stijl toen ja.quote:Op woensdag 25 augustus 2021 20:30 schreef drakin het volgende:
[..]
Dit was mijn behang, denk ik, het had iig die kleuren
[ afbeelding ]
Ja kost handen vol met geld.quote:Op woensdag 25 augustus 2021 20:30 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Ja, maar zo stapelen de hobby’s wel op. En ook mijn zak met geld kan een keer leeg.
Een hobby mag best wat kosten hoor. En je leeft maar een keer.quote:Op woensdag 25 augustus 2021 20:41 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Ja echt wel. Volgens Notteke ben ik de duurste van ons twee.
Mooie behangkleurtjes had je toenquote:Op woensdag 25 augustus 2021 20:23 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Dat is zeker waar. Maar zodra iets de lucht in kan stijgen de prijzen even hard mee.quote:Op woensdag 25 augustus 2021 20:42 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Een hobby mag best wat kosten hoor. En je leeft maar een keer.
quote:Op woensdag 25 augustus 2021 20:44 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Dat is zeker waar. Maar zodra iets de lucht in kan stijgen de prijzen even hard mee.
Mijn foto’s uit die tijd zijn ook allemaal bruin geworden.quote:Op woensdag 25 augustus 2021 20:23 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Echt wel. En dat niet alleen.quote:
Glijbanen wel?quote:Op woensdag 25 augustus 2021 20:37 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Hell no
Veel te hoog en wiebelig
Daar is vast digitaal wel wat aan te doen? Inscannen en met photoshop aan de slag? Of door een professioneel iemand?quote:Op woensdag 25 augustus 2021 20:46 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Mijn foto’s uit die tijd zijn ook allemaal bruin geworden.
Iets met oxidatie van de kleurstoffen.
Dat heb ik wel eens geprobeerd maar je krijgt de kleuren niet helemaal terug. Misschien dat het tegenwoordig met AI beter gaat.quote:Op woensdag 25 augustus 2021 20:49 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Daar is vast digitaal wel wat aan te doen? Inscannen en met photoshop aan de slag? Of door een professioneel iemand?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |