Je hoeft alleen te gaan staanquote:Op woensdag 25 augustus 2021 20:25 schreef Mrsloveable het volgende:
Ik spring nog geen eens van een duikplank af 😄
Ja dat zekerquote:
En dan springen of duikenquote:
Dat kan natuurlijk ook. Wordt het je hobby. Moet even googlen om te zien was wingsuit vliegen isquote:Op woensdag 25 augustus 2021 20:26 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Ja. Ik heb eigenlijk maar een grote angst: dat ik het zo leuk ga vinden dat ik elke week wil springen.
Zo lijkt wingsuit vliegen me ook zo gaaf.
Springenquote:
Dit was mijn behang, denk ik, het had iig die kleurenquote:Op woensdag 25 augustus 2021 20:23 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Ja. Oranje, bruin en groen.
Ja, maar zo stapelen de hobby’s wel op. En ook mijn zak met geld kan een keer leeg.quote:Op woensdag 25 augustus 2021 20:28 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat kan natuurlijk ook. Wordt het je hobby. Moet even googlen om te zien was wingsuit vliegen is
Spring wel van de rand van het zwembad het water inquote:
Elke week neem ik voorzichtig het trapje.quote:Op woensdag 25 augustus 2021 20:31 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Spring wel van de rand van het zwembad het water in
Dat kan ookquote:Op woensdag 25 augustus 2021 20:32 schreef drakin het volgende:
[..]
Elke week neem ik voorzichtig het trapje.
Dan moet van een duikplank toch ook wel lukken?quote:Op woensdag 25 augustus 2021 20:31 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Spring wel van de rand van het zwembad het water in
Die rand is hoog.quote:
Hell noquote:Op woensdag 25 augustus 2021 20:34 schreef engine het volgende:
[..]
Dan moet van een duikplank toch ook wel lukken?En dan bouw je langzaam op tot de 10m plank
Kijk, leuke cadeaus een keer.quote:Op woensdag 25 augustus 2021 20:23 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik heb een multicooker gehad een puzzel, senseo, uiteten bon , bonbons en heel veel bloemen
Al jaren geleden dat ik echt gezwommen hebquote:Op woensdag 25 augustus 2021 20:36 schreef drakin het volgende:
[..]
Die rand is hoog.
Maar zwem jij nog regelmatig?
Dat was die stijl toen ja.quote:Op woensdag 25 augustus 2021 20:30 schreef drakin het volgende:
[..]
Dit was mijn behang, denk ik, het had iig die kleuren
[ afbeelding ]
Ja kost handen vol met geld.quote:Op woensdag 25 augustus 2021 20:30 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Ja, maar zo stapelen de hobby’s wel op. En ook mijn zak met geld kan een keer leeg.
Een hobby mag best wat kosten hoor. En je leeft maar een keer.quote:Op woensdag 25 augustus 2021 20:41 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Ja echt wel. Volgens Notteke ben ik de duurste van ons twee.
Mooie behangkleurtjes had je toenquote:Op woensdag 25 augustus 2021 20:23 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Dat is zeker waar. Maar zodra iets de lucht in kan stijgen de prijzen even hard mee.quote:Op woensdag 25 augustus 2021 20:42 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Een hobby mag best wat kosten hoor. En je leeft maar een keer.
quote:Op woensdag 25 augustus 2021 20:44 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Dat is zeker waar. Maar zodra iets de lucht in kan stijgen de prijzen even hard mee.
Mijn foto’s uit die tijd zijn ook allemaal bruin geworden.quote:Op woensdag 25 augustus 2021 20:23 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |