Je bent zelf hard op wegquote:Op woensdag 25 augustus 2021 16:35 schreef MCH het volgende:
@:drakin vandaag nog niet gezien, zou ze toch bannetje hebben van onze cruela?
Het boeit (jij) ook niet zoquote:
Je bent weer aan het stoken.quote:Op woensdag 25 augustus 2021 16:35 schreef MCH het volgende:
@:drakin vandaag nog niet gezien, zou ze toch bannetje hebben van onze cruela?
Ja maar dat kunnen we wel "handlen".quote:Op woensdag 25 augustus 2021 17:12 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Soms komt er een gekkie tussen door
Zekersquote:Op woensdag 25 augustus 2021 17:13 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ja maar dat kunnen we wel "handlen".
Ik ben het deels met je meequote:Op woensdag 25 augustus 2021 17:19 schreef MCH het volgende:
Je moet ook gewoon begrijpen dat modereren in een sc niet nodig is
Leuke dag. Geen zon, maar ook geen regenquote:Op woensdag 25 augustus 2021 17:22 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Hoe was het? Lekker weer gehad daar?
Ah mooi zo..quote:Op woensdag 25 augustus 2021 17:23 schreef mazaru het volgende:
[..]
Leuke dag. Geen zon, maar ook geen regen
Daar laat je je dag toch niet door vergallenquote:Op woensdag 25 augustus 2021 17:24 schreef mazaru het volgende:
Wel een domper door die stomme mondkapjes
Dat zie je totaal verkeerdquote:Op woensdag 25 augustus 2021 17:30 schreef MCH het volgende:
[..]
Stiekem ben jij het altijd met mij eens maar dat is niet goed voor je rebelse karakter
Gezellig!quote:Op woensdag 25 augustus 2021 17:31 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Ik ben naar mijn zus geweest
Er zijn ook leuke mondkapjesquote:Op woensdag 25 augustus 2021 17:24 schreef mazaru het volgende:
Wel een domper door die stomme mondkapjes
Nee totaal niet. Maar ik zal blij zijn als ik van de boot af ben en dat ding weer af kan doenquote:Op woensdag 25 augustus 2021 17:29 schreef MCH het volgende:
[..]
Daar laat je je dag toch niet door vergallen
Ja. En dan te denken dat je zowat een jaar met dat ding op rond moest lopen in elke supermarkt en waar ook.quote:Op woensdag 25 augustus 2021 17:33 schreef mazaru het volgende:
[..]
Nee totaal niet. Maar ik zal blij zijn als ik van de boot af ben en dat ding weer af kan doen
Welneequote:
Hebben ze internet op de Waddenzee?quote:Op woensdag 25 augustus 2021 17:33 schreef mazaru het volgende:
[..]
Nee totaal niet. Maar ik zal blij zijn als ik van de boot af ben en dat ding weer af kan doen
Ik wist het gelijk. Oh omdat die foto ook ergens anders staatquote:
40+ / Foto's als kind #4quote:Op woensdag 25 augustus 2021 17:51 schreef D. het volgende:
[..]
Jij hebt zijn contouren vast beter bekeken op de meet
Een nieuwequote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |