Ik was er ook erg blij mee.quote:Op woensdag 25 augustus 2021 21:44 schreef Steven_Stil het volgende:
[..]
Vooruitstrevende skelter wel.
Is een tijdje in geweest, volgens mij kon je ze ook zo laten afdrukkenquote:Op woensdag 25 augustus 2021 21:45 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Mijn vader deed dat volgens mij zelf. Ik heb het wel vaker gezien bij oude foto's.
de race driewielerquote:Op woensdag 25 augustus 2021 21:44 schreef Steven_Stil het volgende:
[..]
Vooruitstrevende skelter wel.
Mijn edelouderquote:Op woensdag 25 augustus 2021 21:45 schreef cafca het volgende:
[..]
Voor 1600 werd er nauwelijks iets opgeschreven, tenzij het adel was ofzo
quote:Ruthger Vousten of Vuysten, geboren in 1445. Hij trouwde met Heilwich.
Heeft waarschijnlijk in de kamer gehangen, blootgesteld aan de elementenquote:Op woensdag 25 augustus 2021 21:48 schreef engine het volgende:
Voor 1980 is dat wel erg bruinZo zagen foto's die m'n oma liet zien eruit.
Die verkleuring varieert ook nogal. Ik heb oudere foto's die niet verkleurd zijn.quote:Op woensdag 25 augustus 2021 21:48 schreef engine het volgende:
Voor 1980 is dat wel erg bruinZo zagen foto's die m'n oma liet zien eruit.
Heilwich, wat een mooie aparte naamquote:
Zelf afgedrukt?quote:Op woensdag 25 augustus 2021 21:51 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Die verkleuring varieert ook nogal. Ik heb oudere foto's die niet verkleurd zijn.
Bijzonder, dat het zo ver teruggaat.quote:
Nee. Bij een fotograaf in het dorp denk ik.quote:
Ja, dat was een goede administratie destijds. Want het gros gaat inderdaad niet verder terug dan de 17e eeuw, als het meezit.quote:Op woensdag 25 augustus 2021 21:53 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Bijzonder, dat het zo ver teruggaat.
De voorouder met dezelfde achternaam is mijn oudovergrootouder Gerhardus, maar die tak heb ik (vooralsnog) maar tot 1735quote:
Goedkoop papier waarschijnlijk.quote:Op woensdag 25 augustus 2021 21:54 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Nee. Bij een fotograaf in het dorp denk ik.
Van Schut waarschijnlijk.quote:Op woensdag 25 augustus 2021 21:56 schreef Steven_Stil het volgende:
[..]
Goedkoop papier waarschijnlijk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |