ikquote:Op donderdag 12 augustus 2021 13:34 schreef scrupuleus het volgende:
Ik neem het terug @:yvonne
We hebben in vbl net de ban van @:Lange_Lans besproken en die bleek eigenlijk niet nodig @:ggmm
Maar ontopic we zijn hier inderdaad ik klb.
Rustig aan jongeman. Hij staat weer sticky.quote:Op donderdag 12 augustus 2021 14:46 schreef Rozevla het volgende:
Waarom heeft dit tering topic geen sticky.
Iedere keer denk ik dat het de SC is.
GODVERDOMME SLECHT BELEID HIER JONGEN
Je mama's puni is wel stickyquote:Op donderdag 12 augustus 2021 14:46 schreef Rozevla het volgende:
Pas op, je vla wordt zuurquote:Op donderdag 12 augustus 2021 14:46 schreef Rozevla het volgende:
bronquote:Het lied is een felle aanklacht tegen racisme en religieuze hypocrisie, met kenmerkende snik vertolkt door wijlen de koningin van het levenslied. Het gaat over een man die uitgerekend aan de vooravond van Kerstmis onderkomen zoekt in de stad, maar vanwege zijn huidskleur overal de deur gewezen wordt. In 'kerkje dat noodde' knielt hij neer bij de ruwhouten kribbe van de Heiland en vraagt zich vertwijfeld af 'of dat kindje zo klein alleen maar voor blanken geboren zou zijn'.
Is een protestactie tegen racisme ook een vorm van racisme?quote:Op vrijdag 13 augustus 2021 09:24 schreef Mylene het volgende:
KLB / Hij Was Maar 'n Neger
Ah, ik lees nu ook dat het protestlied is tegen racisme, totaal verkeerd geïnterpreteerd.
[..]
bron
Het zou op deze wijze niet meer gezongen kunnen worden. Maar wat bedoel jij dan? Alsof een neger altijd wordt uitgesloten door blanken zoals het lied suggereert?quote:Op vrijdag 13 augustus 2021 10:46 schreef Fcu030 het volgende:
[..]
Is een protestactie tegen racisme ook een vorm van racisme?
#durftevragen
Mijn vraag is simpel: is een actie gericht tegen racisme/discriminatie, niet evenzogoed een vorm van racisme/discriminatie?quote:Op vrijdag 13 augustus 2021 11:47 schreef Mylene het volgende:
[..]
Het zou op deze wijze niet meer gezongen kunnen worden. Maar wat bedoel jij dan? Alsof een neger altijd wordt uitgesloten door blanken zoals het lied suggereert?
Ja, is ook wel terecht.quote:Op vrijdag 13 augustus 2021 11:58 schreef Plompzakker het volgende:
Het topic was niet eens gesloten wegens racisme maar vooral wegens linkdump
Okay, maar ik snap hem nietquote:Op vrijdag 13 augustus 2021 11:54 schreef Fcu030 het volgende:
[..]
Mijn vraag is simpel: is een actie gericht tegen racisme/discriminatie, niet evenzogoed een vorm van racisme/discriminatie?
Ik denk van wel.
Ja want niet nodig om daar offtopic te gaan zeuren. Wees blij dat hij één algemene topic heeft voor dit.quote:Op vrijdag 13 augustus 2021 12:25 schreef iamredleader het volgende:
Hoi @:Ama toch wel bijzonder.... "wij" verpesten een topic van Kluun?![]()
![]()
Als je lang genoeg baggerd krijg je een centraal topic. Wtf.quote:Op vrijdag 13 augustus 2021 12:29 schreef Ama het volgende:
[..]
Ja want niet nodig om daar offtopic te gaan zeuren. Wees blij dat hij één algemene topic heeft voor dit.
Dus je hebt liever allemaal losse topics.quote:Op vrijdag 13 augustus 2021 12:31 schreef Verbruikersnaam het volgende:
[..]
Als je lang genoeg baggerd krijg je een centraal topic. Wtf.
Nee dan word je meestal mod...quote:Op vrijdag 13 augustus 2021 12:31 schreef Verbruikersnaam het volgende:
[..]
Als je lang genoeg baggerd krijg je een centraal topic. Wtf.
Jij denkt serieus dat hij in 1 subforum in 1 centraal topic zijn dagboek gaat bijhouden?quote:Op vrijdag 13 augustus 2021 12:29 schreef Ama het volgende:
Ja want niet nodig om daar offtopic te gaan zeuren. Wees blij dat hij één algemene topic heeft voor dit.
Ik snap het niet. Normaalgesproken krijgen ze een ban. Is dit misschien een trollaccount van een vd staffmembers?quote:Op vrijdag 13 augustus 2021 12:40 schreef Ama het volgende:
[..]
Dus je hebt liever allemaal losse topics.
Kluun krijgt ook bans, en is geen kloon van een stafmember. En niet ieder topic van kluun hoeft dicht/verbaggerd te worden omdat het door kluun geschreven is. Als ik zo de TR's zie zitten er bijna mensen die een dagtaak op zich genomen hebben om de pohi van kluun te f5-en om dan een als eerste een TR op een nieuw topic te kunnen zetten.quote:Op vrijdag 13 augustus 2021 12:54 schreef Verbruikersnaam het volgende:
[..]
Ik snap het niet. Normaalgesproken krijgen ze een ban. Is dit misschien een trollaccount van een vd staffmembers?
Okay, een beetje zoals de sc f5en om berichten te verwijderen terwijl het ergens anders wel gewoon gepost mag worden, dat vind ik nog wel een tandje (hihih) triester en hypocrieter.quote:Op vrijdag 13 augustus 2021 13:05 schreef Pharkus het volgende:
[..]
Kluun krijgt ook bans, en is geen kloon van een stafmember. En niet ieder topic van kluun hoeft dicht/verbaggerd te worden omdat het door kluun geschreven is. Als ik zo de TR's zie zitten er bijna mensen die een dagtaak op zich genomen hebben om de pohi van kluun te f5-en om dan een als eerste een TR op een nieuw topic te kunnen zetten.
Wat wel bij kluun nodig is dat het een beetje gekanaliseerd wordt. Niet iedere dag een tandjes topic. Gewoon 1 tandjes topic en dat bijhouden. Er zijn ook andere users die regelmatig updates posten over hun eigenaardigheden/hobby's/reizen/verbouwingen/ziektes etc. in eenzelfde topic(reeks). Is ook niet raar of kluunspecifiek. Dat abid/van gaal adoratie gebeuren weet ik nog niet hoe en of dat nog een plaats moet krijgen.
Door blijven gaan na tig waarschuwingen ook.quote:Op vrijdag 13 augustus 2021 13:08 schreef Verbruikersnaam het volgende:
[..]
Okay, een beetje zoals de sc f5en om berichten te verwijderen terwijl het ergens anders wel gewoon gepost mag worden, dat vind ik nog wel een tandje (hihih) triester en hypocrieten.
Lees pak em beet een half jaar SC eens terug, neem in je achterhoofd dat de ergste bashes al verwijderd zijn en kom me dan uitleggen dat het onderwerp Braddie iets is wat op een normale manier behandeld is?quote:Op vrijdag 13 augustus 2021 19:29 schreef Verbruikersnaam het volgende:
[..]
Heb je serieus mijn bericht gedelete omdat ik vroeg om uitleg wat niet tweezijdig en hypocriet is?
Dat je er nog moeite in stopt johquote:Op vrijdag 13 augustus 2021 20:09 schreef Pharkus het volgende:
[..]
Lees pak em beet een half jaar SC eens terug, neem in je achterhoofd dat de ergste bashes al verwijderd zijn en kom me dan uitleggen dat het onderwerp Braddie iets is wat op een normale manier behandeld is?
Kijk eerst eens goed in de spiegel van de SC alvorens op het onduidelijke en hypocrisie van het beleid af te geven. Wil je wijzen naar VBL SC, lees dan ook daar terug en als het in dezelfde mate van frequentie en aantal (onderhuidse) bashes sprake is mag je met je vinger daarheen wijzen.
Verder wijzen jullie allemaal naar mij als boodschapper, dat is prima, maar ik verzin dit niet allemaal in mijn eentje. Meer dan eens worden de excessen van de SC door users, mods, fa's en a's achter aangekaart en besproken.
Mocht er verder nog iets zijn over dit onderwerp dan mag dat via een mail naar forum@fok.nl .
--------quote:Op maandag 16 augustus 2021 18:09 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Kan je mij wel tr-en vriend, maar je zegt het hier letterlijk zelf.
Bevestig even dat je vind dat de NOS fake news is dan? En om het Afghanistan-filmpje er dan even als voorbeeld bij te nemen. Wat precies in het filmpje is nep-nieuws?
Mimimimi. Je bent gewoon hard geownd.quote:Op maandag 16 augustus 2021 18:13 schreef PS. het volgende:
report betreffende deze post:
[..]
--------
melding:
Ehm dit lijkt me niet echt de bedoeling als moderator?
Is deze TR door andere crew gezien voor meneer hem zelf weer verwijderd?
Je verliest een discussie met een user ( @Fok-it is geen KLB-moderator). Dat is geen TR waard want er is niets policyoverschrijdends gezegd.quote:Op maandag 16 augustus 2021 18:13 schreef PS. het volgende:
report betreffende deze post:
[..]
--------
melding:
Ehm dit lijkt me niet echt de bedoeling als moderator?
Is deze TR door andere crew gezien voor meneer hem zelf weer verwijderd?
Klopt, is het dan wel aan Fok-it om ontopic te vertellen dat ik een TR gemaakt heb?quote:Op maandag 16 augustus 2021 18:17 schreef Erasmus het volgende:
[..]
Je verliest een discussie met een user ( @:Fok-it is geen KLB-moderator). Dat is geen TR waard.
Win je disucsise met goede argumenten.
Misschien niet, maar jouw tr was verder ook niet de bedoeling gezien ik je gewoon inhoudelijke vragen stel waar je op kan antwoorden, ik scheld je niet uit, ik maak je niet belachelijk. Jij claimt alleen iets en ik vraag je naar bewijs ervoor.quote:Op maandag 16 augustus 2021 18:18 schreef PS. het volgende:
[..]
Klopt, is het dan wel aan Fok-it om ontopic te vertellen dat ik een TR gemaakt heb?
Lijkt me niet echt de bedoeling van crew
Waarom lees je trs in klb, laat iemand gewoon lekker trs zetten als diegene dat wilquote:Op maandag 16 augustus 2021 18:19 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Misschien niet, maar jouw tr was verder ook niet de bedoeling gezien ik je gewoon inhoudelijke vragen stel waar je op kan antwoorden, ik scheld je niet uit, ik maak je niet belachelijk. Jij claimt alleen iets en ik vraag je naar bewijs ervoor.
Dan had je mij even een dm kunnen sturen.quote:Op maandag 16 augustus 2021 18:19 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Misschien niet, maar jouw tr was verder ook niet de bedoeling gezien ik je gewoon inhoudelijke vragen stel waar je op kan antwoorden, ik scheld je niet uit, ik maak je niet belachelijk. Jij claimt alleen iets en ik vraag je naar bewijs ervoor.
Je opent een topic niet om in dm verder te gaan neem ik aan. Maargoed, ga er verder ook niet meer op in. Zo'n ramp is het nou ook weer niet. In vergelijking met het klimaat hihahoquote:Op maandag 16 augustus 2021 18:21 schreef PS. het volgende:
[..]
Dan had je mij even een dm kunnen sturen.
Nee wel aangaande de TR, daarom zit in feedback, niet om de discussie in het topic.quote:Op maandag 16 augustus 2021 18:23 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Je opent een topic niet om in dm verder te gaan neem ik aan. Maargoed, ga er verder ook niet meer op in. Zo'n ramp is het nou ook weer niet. In vergelijking met het klimaat hihaho
Dat had idd niet gehoeven, nee. Jouw TR's hadden ook niet gehoeven. Ergo: deze casus is voor mij een storm in een glas water.quote:Op maandag 16 augustus 2021 18:18 schreef PS. het volgende:
[..]
Klopt, is het dan wel aan Fok-it om ontopic te vertellen dat ik een TR gemaakt heb?
Lijkt me niet echt de bedoeling van crew
Nah topic mag dicht hoor, is in mijn ogen wel verziekt.quote:Op maandag 16 augustus 2021 18:28 schreef Erasmus het volgende:
[..]
Dat had idd niet gehoeven, nee. Jouw TR's hadden ook niet gehoeven. Ergo: deze casus is voor mij een storm in een glas water.
Vecht het weer daar (ontopic) uit jongons
Neuh, topic zakt vanzelf wel naar beneden als het niet meer boeiend is.quote:Op maandag 16 augustus 2021 20:37 schreef PS. het volgende:
Nah topic mag dicht hoor, is in mijn ogen wel verziekt.
Dat moet je helemaal zelf weten.quote:Op maandag 16 augustus 2021 20:37 schreef PS. het volgende:
Je moet op het internet links of rechts zijn, er tussen in bestaat niet, want dan moet je ineens antwoorden op allerlei kutargumenten die nergens op slaan. Als je niet links genoeg bent moet je overal een verklaring voor geven terwijl dingen duidelijk zijn, of ben je een wappie, en als je niet rechts genoeg bent ben je een schaap als je de NOS kijkt bijvoorbeeld.
Op internet en zeker op FOK! werken dit soort dingen niet.
Dit ook.quote:Op maandag 16 augustus 2021 20:37 schreef PS. het volgende:
Ik zal het in het vervolg wel laten zo'n topic te openen.
quote:Op dinsdag 17 augustus 2021 14:14 schreef Caland het volgende:
Sinds wanneer is een strontgat uitlikken smeerpijperij?
Ik vraag dit voor @:ggmm
Zo zie je maar weer dat ironie makkelijk verloren gaat in een online discussie. Ik heb deze post er bij genote, zodat er de juiste nuance in je notes zit.quote:Op dinsdag 17 augustus 2021 23:47 schreef CharlesKinbote het volgende:
mag ik vragen welke hersendode mod mij 2 notes heeft gegeven vanwege "transfobe" berichten die overduidelijk bedoeld waren als advocaat-van-de-duivel-achtige, sarcastische uiteenzetting van de hypocrisie van mijn discussiepartner, en een derde note vanwege het citeren van vier regels uit een antifascistisch lied die overduidelijk niet serieus bedoeld waren, noch door mij noch door de artiest?
sta er echt van te kijken hoe fucking toondoof de crew is; en niet de eerste keer. mijn notes schetsen het beeld van een of andere extreemrechtse idioot, terwijl ik volgens mij de enige linkse user ben hier samen met pferdfahrer
hartelijk dankquote:Op woensdag 18 augustus 2021 07:42 schreef Pharkus het volgende:
[..]
Zo zie je maar weer dat ironie makkelijk verloren gaat in een online discussie. Ik heb deze post er bij genote, zodat er de juiste nuance in je notes zit.
Al mijn notes zijn ook ironisch bedoeld ouwe dibbes.quote:Op woensdag 18 augustus 2021 07:42 schreef Pharkus het volgende:
[..]
Zo zie je maar weer dat ironie makkelijk verloren gaat in een online discussie. Ik heb deze post er bij genote, zodat er de juiste nuance in je notes zit.
Per ommegaande al je notes verwijderd, je hebt weer een schone lei.quote:Op woensdag 18 augustus 2021 12:49 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Al mijn notes zijn ook ironisch bedoeld ouwe dibbes.
En er is weer een beetje meer gerechtigheid in de wereld, dankjewel.quote:Op woensdag 18 augustus 2021 13:15 schreef Erasmus het volgende:
[..]
Per ommegaande al je notes verwijderd, je hebt weer een schone lei.
Goede vraag, CMD+F doet hier ook niets bij mij.quote:Op woensdag 18 augustus 2021 14:42 schreef Solotovski het volgende:
Waar is het topic van dikkedaniel over per ongeluk een vriend pijpen?
Verwijderd door de (forum) admin van dienst op dat moment.quote:Op woensdag 18 augustus 2021 14:42 schreef Solotovski het volgende:
Waar is het topic van dikkedaniel over per ongeluk een vriend pijpen?
Wie?quote:Op donderdag 19 augustus 2021 00:03 schreef Erasmus het volgende:
[..]
Verwijderd door de (forum) admin van dienst op dat moment.
Ik ben het hier zo mee eens maatquote:Op zondag 22 augustus 2021 14:44 schreef Fcu030 het volgende:
KLB / Er is iets mis
Is dit nou echt nodig? Het lijkt een beetje een heksenjacht te worden zo. Topic verloopt soepeltjes, geen schaarsgeklede dames en ook geen Abid/van Gaal verheerlijking.
Geen Kluun toch een kans
Er verandert dus eigenlijk niksquote:Op dinsdag 24 augustus 2021 10:26 schreef Pharkus het volgende:
Update policy: MED / Aanvulling op de userpolicy per 24 augustus 2021
Niet echt, maar soms zit de kracht meer in de herhaling.quote:Op dinsdag 24 augustus 2021 10:29 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Er verandert dus eigenlijk niks
Zeggen seriemoordenaars ook.quote:Op dinsdag 24 augustus 2021 10:30 schreef Pharkus het volgende:
[..]
Niet echt, maar soms zit de kracht meer in de herhaling.
Het schijnt ook dat seriemoordenaars wc papier gebruiken na het poepen.quote:
Weet je wie ook poepte? Precies ja, Hitler dus.quote:Op dinsdag 24 augustus 2021 10:40 schreef Pharkus het volgende:
[..]
Het schijnt ook dat seriemoordenaars wc papier gebruiken na het poepen.
Het komt wel erg dicht bij zo.quote:Op dinsdag 24 augustus 2021 11:02 schreef Fcu030 het volgende:
[..]
Weet je wie ook poepte? Precies ja, Hitler dus.
Amper 3 is niet echt een stortvloed te noemen nog.quote:Op dinsdag 24 augustus 2021 14:23 schreef -Sigaartje het volgende:
Kan er aub een einde gemaakt worden aan de stortvloed van Kluuntopics?
You never walk alonequote:Op dinsdag 17 augustus 2021 23:47 schreef CharlesKinbote het volgende:
mag ik vragen welke hersendode mod mij 2 notes heeft gegeven vanwege "transfobe" berichten die overduidelijk bedoeld waren als advocaat-van-de-duivel-achtige, sarcastische uiteenzetting van de hypocrisie van mijn discussiepartner, en een derde note vanwege het citeren van vier regels uit een antifascistisch lied die overduidelijk niet serieus bedoeld waren, noch door mij noch door de artiest?
sta er echt van te kijken hoe fucking toondoof de crew is; en niet de eerste keer. mijn notes schetsen het beeld van een of andere extreemrechtse idioot, terwijl ik volgens mij de enige linkse user ben hier samen met pferdfahrer
Je bent mijn ouwe reus, dus ik ga je niet tegenspreken.quote:Op dinsdag 24 augustus 2021 14:28 schreef Pharkus het volgende:
[..]
Amper 3 is niet echt een stortvloed te noemen nog.
Nou steek maar eens drie komkommers in je kont dan praat je wel anders.quote:Op dinsdag 24 augustus 2021 14:28 schreef Pharkus het volgende:
[..]
Amper 3 is niet echt een stortvloed te noemen nog.
Gehandicapten belachelijk maken en uitlachen mag dus gewoon blijven? dat topic discrimineert gehandicapten waaronder ook de nederlandse atleten die keihard hun best doenquote:Op woensdag 25 augustus 2021 13:55 schreef Plompzakker het volgende:
Even over die nieuwe policy.
In principe verandert er niet zo veel aan de policy. Alleen dat we op bepaalde punten wat beter proberen te handhaven.
Klb wordt dus helemaal geen soort van eo jongerendag, er is hier best wel wat mogelijk wat ook bij klb hoort.
Zoals ik al vaker heb gezegd hier gaat het om een bepaalde balans in stand houden die niet telkens door moet slaan in teveel van hetzelfde aanvalletjes op de man, overal je moeder opmerkingen, en dergelijke. Waar dit wel of niet zou kunnen is afhankelijk van context en interpretatie van de crew. Bijvoorbeeld 1 keer een gtwv of een je moeder grap is echt geen probleem, als het in elk topic weer terugkomt door steeds dezelfde users dan slaat de balans wat door en zal daarop gemodereerd worden.
Klb is ongeveer het drukste forum hier en dat wordt mogelijk gemaakt door de users. Dat willen we ook zo houden. Daarom proberen we wat meer te letten op gedrag wat als vervelend opgevat kan worden, zoals structureel dezelfde aaanvalletjes op de man, grappen/acts die zovaak herhaald worden dat het teveel wordt, en dingen die volgens policy gewoon verboden zijn zoals persoonlijke aanvallen, discriminatie en dergelijke.
TS heeft vooral een mening over de paralympics. En hij krijgt ook genoeg backfirequote:Op woensdag 25 augustus 2021 14:11 schreef Boze_Eend het volgende:
[..]
Gehandicapten belachelijk maken en uitlachen mag dus gewoon blijven? dat topic discrimineert gehandicapten waaronder ook de nederlandse atleten die keihard hun best doen
quote:Op woensdag 25 augustus 2021 14:18 schreef Plompzakker het volgende:
[..]
TS heeft vooral een mening over de paralympics. En hij krijgt ook genoeg backfire
quote:
en dit soort reacties zijn gewoon meningen?quote:
Je had ook even een TR kunnen zetten op die postsquote:Op woensdag 25 augustus 2021 14:26 schreef Boze_Eend het volgende:
[..]
[..]
[..]
en dit soort reacties zijn gewoon meningen?de Nederlandse atleten die nu op de paralymische spelen goud proberen te winnen voor Nederland zullen zich vereerd voelen
ouders van kinderen met het syndroom van down zullen het ook prachtig vinden
lekker positief
Is gewoon een grapje. Mag ook weggehaald natuurlijk, maar is wel gewoon een grapje.quote:Op woensdag 25 augustus 2021 14:26 schreef Boze_Eend het volgende:
[..]
[..]
[..]
en dit soort reacties zijn gewoon meningen?de Nederlandse atleten die nu op de paralymische spelen goud proberen te winnen voor Nederland zullen zich vereerd voelen
ouders van kinderen met het syndroom van down zullen het ook prachtig vinden
lekker positief
Niet?quote:Op woensdag 25 augustus 2021 13:55 schreef Plompzakker het volgende:
"knip"
Klb wordt dus helemaal geen soort van eo jongerendag,
*knip*
Volgens mij niet.quote:Op vrijdag 3 september 2021 07:35 schreef Oostblokkert het volgende:
Bestaat er een topicreeks van asociale dingen die gebeuren in de maatschappij?
Net zoiets als kantoorirritaties?
Je zou eventueel daar kunnen postenquote:Op donderdag 9 september 2021 17:20 schreef Solotovski het volgende:
VBL / [VBL SC #7986] NEGERSEX
En wij mogen het niet over braddie hebben in de sc?
Bekijk het lekker
Neuhquote:Op donderdag 9 september 2021 17:26 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Je zou eventueel daar kunnen posten
Beter maak je gewoon een topic in feedbackquote:Op donderdag 9 september 2021 18:01 schreef Solotovski het volgende:
Ook wel lekker kinderachtig van een fa
Waarom is deze vent nog fa?
Conference league hahahahahaquote:
Dat is me teveel moeitequote:Op donderdag 9 september 2021 18:06 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Beter maak je gewoon een topic in feedback
Ja de mods van KLB zullen even oordelen over een FA. (lol)quote:Op donderdag 9 september 2021 18:01 schreef Solotovski het volgende:
Ook wel lekker kinderachtig van een fa
Waarom is deze vent nog fa?
Je dikke hoerenmoeder musjequote:Op donderdag 9 september 2021 18:40 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ja de mods van KLB zullen even oordelen over een FA. (lol)
Kijk eens dom? Ja, ho maar.
FOK! is een platte niet-authoritaire organisatie waarin medewerkers niet bang hoeven te zijn om hun mening te ventileren, ook al is deze niet in lijn met die van een meerdere; er is een zero-tolerance beleid omtrent intimidatie.quote:Op donderdag 9 september 2021 18:40 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ja de mods van KLB zullen even oordelen over een FA. (lol)
Kijk eens dom? Ja, ho maar.
Zou je niet zoveel moeilijke woorden willen gebruiken? Ik ben maar VBL volk.quote:Op donderdag 9 september 2021 18:44 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
FOK! is een platte niet-authoritaire organisatie waarin medewerkers niet bang hoeven te zijn om hun mening te ventileren, ook al is deze niet in lijn met die van een meerdere; er is een zero-tolerance beleid omtrent intimidatie.
Die reactie was ook niet zo netjes hequote:Op vrijdag 10 september 2021 12:19 schreef pferdfahrer het volgende:
Waarom wordt m'n reactie over Twente weggehaald, heb ik soms iemand op zn Johmase tenen getrapt?
Korreltje zout PZ, korreltje zout.quote:Op vrijdag 10 september 2021 13:24 schreef Plompzakker het volgende:
[..]
Die reactie was ook niet zo netjes he
Daarom is er ook geen ban aangevraagdquote:Op vrijdag 10 september 2021 13:28 schreef pferdfahrer het volgende:
[..]
Korreltje zout PZ, korreltje zout.
quote:Op vrijdag 10 september 2021 13:32 schreef Plompzakker het volgende:
[..]
Daarom is er ook geen ban aangevraagd
Waarom vraag jij geen banaan?quote:Op vrijdag 10 september 2021 13:32 schreef Plompzakker het volgende:
[..]
Daarom is er ook geen ban aangevraagd
Wellicht zijn KPD en Het Keldertje meer iets voor je?quote:Op dinsdag 14 september 2021 12:04 schreef Sfancta het volgende:
KLB / Spin zien bij het kijken van porno
Waarom zou dit topic gesloten worden? CBT is niks geks meer heden ten dagen.
sorry zeggen voor een valse beschuldiging doen we niet meerquote:Op woensdag 15 september 2021 12:03 schreef Plompzakker het volgende:
[..]
Dat idee is onterecht.
Maar topics bestaande uit alleen een dramatisch gedicht waar het ook niet de eerste is die hebben de kans om gesloten te worden. No big deal verder.
En de sluitpost die paste gewoon mooi bij het gedicht. Ik doe soms ook moeite om een topic op een waardige manier te sluiten
Je doet nu nog dramatischer dan in de OP van dat topicquote:Op woensdag 15 september 2021 12:11 schreef Bipolaire_Latif het volgende:
[..]
sorry zeggen voor een valse beschuldiging doen we niet meer
doen we af als no big deal?
geen wonder dat @:jochemsjakie zei dat hij geen cent meer doneerde
geen excuses dusquote:Op woensdag 15 september 2021 12:17 schreef Plompzakker het volgende:
[..]
Je doet nu nog dramatischer dan in de OP van dat topic
quote:Op woensdag 15 september 2021 12:26 schreef Bipolaire_Latif het volgende:
[..]
geen excuses dus
goed weet ik ook dat jullie me liever arm dan rijk zijn
Nee, maar goed ideequote:Op zondag 19 september 2021 22:18 schreef Frozen-assassin het volgende:
Is het nieuwe tactiek om alles meteen te verwijderen zodat crew niet op kritiek van users in hoeft te gaan?
Er is nog een hoop sluimerend onbegrip.
ja tenzij je naam met kluun begintquote:Op zondag 19 september 2021 22:18 schreef Frozen-assassin het volgende:
Is het nieuwe tactiek om alles meteen te verwijderen zodat crew niet op kritiek van users in hoeft te gaan?
Er is nog een hoop sluimerend onbegrip.
Gast we houden niemand over zoquote:Op woensdag 22 september 2021 20:20 schreef Kluun1985 het volgende:
Kan Plompzakken van KLB gehaald worden, aub?
Neequote:Op woensdag 22 september 2021 20:20 schreef Kluun1985 het volgende:
Wie?quote:Op woensdag 22 september 2021 20:20 schreef Kluun1985 het volgende:
Compleet incapabel en verlaagt zich tot partijdigheid en groepjesvormingquote:Op woensdag 22 september 2021 20:21 schreef FlippingCoin het volgende:
Dames en heren voor een positieve noot wil ik graag het moment nemen om uit te spreken dat ik @:plompzakker eigenlijk wel een prima moderator vind heden ten dage.
Dankjewel.
Wat een offensief van kluun al niet voor boost aan je populariteit kan gevenquote:Op woensdag 22 september 2021 20:21 schreef FlippingCoin het volgende:
Dames en heren voor een positieve noot wil ik graag het moment nemen om uit te spreken dat ik @:plompzakker eigenlijk wel een prima moderator vind heden ten dage.
Dankjewel.
Dat is een mening, geen feitquote:Op woensdag 22 september 2021 20:23 schreef Kluun1985 het volgende:
[..]
Compleet incapabel en verlaagt zich tot partijdigheid en groepjesvorming
Ik kan mij niet vinden in de geschetste beeldvorming sorry.quote:Op woensdag 22 september 2021 20:23 schreef Kluun1985 het volgende:
[..]
Ja klopt, Erasmus ook maar wat doe je eraan.quote:Op woensdag 22 september 2021 20:23 schreef Kluun1985 het volgende:
[..]
Je hoeft geen sorry te zeggen hoorquote:Op woensdag 22 september 2021 20:24 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Ik kan mij niet vinden in de geschetste beeldvorming sorry.
Kan je er wel voor zorgen dat er geen modjes naar het offerblok gewezen worden?quote:
Ik wou niet op een confrontatie aansturen.quote:Op woensdag 22 september 2021 20:25 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Je hoeft geen sorry te zeggen hoor
Geniet ervan maatquote:Op woensdag 22 september 2021 20:24 schreef Plompzakker het volgende:
[..]
Wat een offensief van kluun al niet voor boost aan je populariteit kan geven
Let je even opquote:Op woensdag 22 september 2021 20:25 schreef The_Emotion het volgende:
[..]
Kan je er wel voor zorgen dat er geen modjes naar het offerblok gewezen worden?
Nu heb je een GROOT probleemquote:Op woensdag 22 september 2021 20:26 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Ik wou niet op een confrontatie aansturen.
offer feest is volgens mij al geweest. Volgend jaar weerquote:Op woensdag 22 september 2021 20:25 schreef The_Emotion het volgende:
[..]
Kan je er wel voor zorgen dat er geen modjes naar het offerblok gewezen worden?
Nee, Erasmus niet. Die sluit nooit topics van leden. En als die het doet met uitgebreide verklaring. Hulde aan @Erasmus je bent een voorbeeld voor de incapabele mods en admins.quote:Op woensdag 22 september 2021 20:24 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Ja klopt, Erasmus ook maar wat doe je eraan.
Ze kunnen jouw intelligentie gewoon niet aan.
Zijn dan de laatste lammeren naar onze barmhartige vader geleid?quote:Op woensdag 22 september 2021 20:28 schreef murp het volgende:
[..]
offer feest is volgens mij al geweest. Volgend jaar weer
Dit is een mening, geen feit.quote:Op woensdag 22 september 2021 20:30 schreef Kluun1985 het volgende:
[..]
Nee, Erasmus niet. Die sluit nooit topics van leden. En als die het doet met uitgebreide verklaring. Hulde aan @:Erasmus je bent een voorbeeld voor de incapabele mods en admins.
FEIT. Toon me 1 topic die Erasmus zonder uitleg gesloten heeft?quote:Op woensdag 22 september 2021 20:31 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Dit is een mening, geen feit.
Pas nou op straks heb je een ban.
Alleen geen idee hoe ze gehouden worden.quote:Op woensdag 22 september 2021 20:30 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Zijn dan de laatste lammeren naar onze barmhartige vader geleid?
quote:Op woensdag 22 september 2021 20:32 schreef Kluun1985 het volgende:
[..]
FEIT. Toon me 1 topic die Erasmus zonder uitleg gesloten heeft?
quote:Op maandag 20 september 2021 14:18 schreef Erasmus het volgende:
Niveautje Kluun dit met je poeptopics.
quote:
Wat maakt uitleg nou uit.quote:Op woensdag 22 september 2021 20:32 schreef Kluun1985 het volgende:
[..]
FEIT. Toon me 1 topic die Erasmus zonder uitleg gesloten heeft?
Klinkt als perfect geschikt voor modquote:Op woensdag 22 september 2021 20:23 schreef Kluun1985 het volgende:
[..]
heb je verdiend pik.quote:Op woensdag 22 september 2021 20:24 schreef Plompzakker het volgende:
[..]
Wat een offensief van kluun al niet voor boost aan je populariteit kan geven
Waarom staat dat dan niet in KLB / [KLB FAQ] Regels voor Klaagbaak ?quote:Op vrijdag 24 september 2021 16:35 schreef Erasmus het volgende:
[..]
We willen niets van Braddie zien. Geen topics, niks.
Omdat het al een miljoenmiljard keer is herhaald. Maar ik ga ervan uit dat je het oprecht niet wist.quote:Op vrijdag 24 september 2021 16:37 schreef KaBuf het volgende:
[..]
Waarom staat dat dan niet in KLB / [KLB FAQ] Regels voor Klaagbaak ?
Nu kon ik dit niet weten.
Dan verwijs ik je door naar forum@fok.nl omtrent de policy, ik maak de regels niet.quote:Op vrijdag 24 september 2021 16:42 schreef KaBuf het volgende:
Maar er zijn dus regels die niet in het overzicht met regels staan. Dat is toch niet logisch?
De regels verschillen ook per forum, misschien kunnen ze daarvoor een soort flow chart diagram opstellen?quote:Op vrijdag 24 september 2021 16:42 schreef KaBuf het volgende:
Maar er zijn dus regels die niet in het overzicht met regels staan. Dat is toch niet logisch?
Ja zoalsquote:Op vrijdag 24 september 2021 16:52 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
De regels verschillen ook per forum, misschien kunnen ze daarvoor een soort flow chart diagram opstellen?
Ik denk dat we in klb een stuk coulanter zijn dan in een gemiddeld ander forum. Ik denk niet dat jullie het strikter willenquote:Op vrijdag 24 september 2021 16:52 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
De regels verschillen ook per forum, misschien kunnen ze daarvoor een soort flow chart diagram opstellen?
Wat is dat dan voor gare database taal?quote:Op vrijdag 24 september 2021 21:48 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Ja zoals
IF topic from user=vogeltjesdans THEN slotje=null
Of zoiets
SET FORUM;quote:Op zaterdag 25 september 2021 08:43 schreef Plompzakker het volgende:
[..]
Wat is dat dan voor gare database taal?
Delete from posts where topic = 'klb-fb' and inhoud = 'offtopic'quote:Op zaterdag 25 september 2021 12:08 schreef -Sigaartje het volgende:
[..]
SET FORUM;
BY TOPICNR;
IF USER=‘Vogeltjesdans’ THEN
DO;
DELETE;
END;
Heb je alles nog onder controle plompzakker????!!!!!!!!quote:Op zaterdag 25 september 2021 12:33 schreef Plompzakker het volgende:
[..]
Delete from posts where topic = 'klb-fb' and inhoud = 'offtopic'
Vanaf nu geldt dit weer
Ik nomineer jou en charles.quote:Op dinsdag 28 september 2021 22:17 schreef Mortaxx het volgende:
Het is wel tijd voor een extra mod op klb
Je mag solliciterenquote:Op dinsdag 28 september 2021 22:17 schreef Mortaxx het volgende:
Was het een tijd terug al.quote:Op dinsdag 28 september 2021 22:17 schreef Mortaxx het volgende:
Jij mag me voordragenquote:
Geen flauw idee.quote:Op dinsdag 28 september 2021 22:53 schreef vogeltjesdans het volgende:
Trouwens een vraag, ff serieus nu voor de verandering, op mijn laptop krijg ik nou weer constant die meldingen als iemand mij gequote of gelikt heeft. Hoe zet ik dat uit?
https://forum.fok.nl/user/edit_prefs en dan bij overig wat vinkjes uitvinken.quote:Op dinsdag 28 september 2021 22:53 schreef vogeltjesdans het volgende:
Trouwens een vraag, ff serieus nu voor de verandering, op mijn laptop krijg ik nou weer constant die meldingen als iemand mij gequote of gelikt heeft. Hoe zet ik dat uit?
quote:Op woensdag 29 september 2021 12:33 schreef Pharkus het volgende:
[..]
https://forum.fok.nl/user/edit_prefs en dan bij overig wat vinkjes uitvinken.
Hij hoeft toch niet voor elk bericht een nieuw topic aan te maken?quote:Op donderdag 30 september 2021 20:49 schreef vogeltjesdans het volgende:
Even een vraagje. Ik weet dat de topics van baked-aardappeltje niet bijster popular zijn, maar ik vind het wel goed dat hij een kritisch geluid laat horen. Van de toon ervan skan dje iets vinden, maar het lijkt er nu wel sterk op dat ze standaard worden gesloten 'want baked-aardappeltje'.
Zijn ze weer een 'kluuntje aan het doen'quote:Op donderdag 30 september 2021 20:49 schreef vogeltjesdans het volgende:
Even een vraagje. Ik weet dat de topics van baked-aardappeltje niet bijster popular zijn, maar ik vind het wel goed dat hij een kritisch geluid laat horen. Van de toon ervan skan dje iets vinden, maar het lijkt er nu wel sterk op dat ze standaard worden gesloten 'want baked-aardappeltje'.
Welk kritisch geluid? Overal op dit forum worden dit soort 'kritische geluiden' door gelaten tot het extreme aan toe.quote:Op donderdag 30 september 2021 20:49 schreef vogeltjesdans het volgende:
Dit lijkt wel de nieuwe weg die FOK! inslaat. Er wordt aanzienlijk veel meer gebaggerd. En als kers op de taart zie ik dat de leiding gezellig meekletst met de ergste baggeraars van dit forum en de rest gewoon negeert. Moeten ze zelf weten natuurlijk, maar je gaat wel nadenken...quote:Op dinsdag 26 oktober 2021 15:34 schreef Ama het volgende:
KLB / NIET geneukt!! waarom blijft dit soort bullshit open?
Ik zie maar een handjevol users spammen.quote:Op dinsdag 26 oktober 2021 17:43 schreef FlippingCoin het volgende:
Er blijven alleen nog maar kuttopics van bedroevende kwaliteit met kut users over.
RRRRUUUUAAAAARRRRGGGGGHHHHHHquote:Op dinsdag 26 oktober 2021 18:21 schreef Velgje het volgende:
[..]
Ik zie maar een handjevol users spammen.
Hoeveel redenen wil je hebben?quote:Op dinsdag 26 oktober 2021 20:36 schreef Sfancta het volgende:
@:Plompzakker
Even een legitieme reden voor sluiting van dit topic ajb.
KLB / Een moppie zet heel KLB op stelten
Ik ga je eens in de gaten houden vriend.
Gewoon eentje.quote:Op dinsdag 26 oktober 2021 20:50 schreef Plompzakker het volgende:
[..]
Hoeveel redenen wil je hebben?
Afhankelijk van contextquote:Op dinsdag 26 oktober 2021 20:53 schreef Sfancta het volgende:
[..]
Mogen adoratieve topics ook al niet meer?
?quote:Op dinsdag 26 oktober 2021 15:34 schreef Ama het volgende:
KLB / NIET geneukt!! waarom blijft dit soort bullshit open?
Niet echt een pareltjequote:Op zaterdag 30 oktober 2021 18:18 schreef Dries4Ever het volgende:
@:yvonne @:pharkus kan deze user een ban krijgen, iedereen weet dat dit over @:-river- gaat en kan dit topic weggehaald worden?
Beetje raar om dit topic open te laten en maar door te laten etteren
[..]
Staat duidelijk in de slotpost.quote:Op zondag 31 oktober 2021 12:52 schreef tuinkabouter5000 het volgende:
Waarom is deze dicht?:
KLB / BML-meisje uit NL word ingemaakt door zwarte Youtuber.
We leven tegenwoordig in de 21e eeuw he?quote:Op zondag 31 oktober 2021 15:19 schreef Erasmus het volgende:
[..]
Staat duidelijk in de slotpost.
Linkdumpen doe je maar elders.
Kun je even linken waar hij doorgaat?quote:Op zondag 31 oktober 2021 16:49 schreef -river- het volgende:
[..]
En hij komt er gemakkelijk mee weg en gaat vrolijk door.
Dat topic is al gesloten maar het komt dagelijks voor dat hij hier dingen neerzet die naar mij hinten, ben het gewoon helemaal beu. Ik zie enkel nog de optie om zelf op anoniem te gaan want hij komt overal mee weg.quote:Op zondag 31 oktober 2021 21:13 schreef Plompzakker het volgende:
[..]
Kun je even linken waar hij doorgaat?
Dat privé gedoe op een forum gooien is best kansloos namelijk en mag wel stoppen
vd is een onnozele, laat em tochquote:Op zondag 31 oktober 2021 22:45 schreef -river- het volgende:
[..]
Dat topic is al gesloten maar het komt dagelijks voor dat hij hier dingen neerzet die naar mij hinten, ben het gewoon helemaal beu. Ik zie enkel nog de optie om zelf op anoniem te gaan want hij komt overal mee weg.
Dit.quote:Op dinsdag 26 oktober 2021 15:56 schreef -Sigaartje het volgende:
[..]
Dit lijkt wel de nieuwe weg die FOK! inslaat. Er wordt aanzienlijk veel meer gebaggerd. En als kers op de taart zie ik dat de leiding gezellig meekletst met de ergste baggeraars van dit forum en de rest gewoon negeert. Moeten ze zelf weten natuurlijk, maar je gaat wel nadenken...
Waarom bestaat dat topic nog? waarom niet verwijderd?quote:Op zondag 31 oktober 2021 21:13 schreef Plompzakker het volgende:
[..]
Kun je even linken waar hij doorgaat?
Dat privé gedoe op een forum gooien is best kansloos namelijk en mag wel stoppen
Dat is niet de bedoeling iig. Ik zal er iig op letten en @vogeltjesdans bij deze duidelijk maken dat dit niet gewenst is en ik er kort op zit. Ik zie alleen niet altijd alles dus geef me een dm of een tr als het weer gebeurtquote:Op zondag 31 oktober 2021 22:45 schreef -river- het volgende:
[..]
Dat topic is al gesloten maar het komt dagelijks voor dat hij hier dingen neerzet die naar mij hinten, ben het gewoon helemaal beu. Ik zie enkel nog de optie om zelf op anoniem te gaan want hij komt overal mee weg.
en dan nogmaals de vraag waarom bestaat dit topic nog als dat niet de bedoeling is: KLB / Ex nog steeds niet doodquote:Op maandag 1 november 2021 07:28 schreef Plompzakker het volgende:
[..]
Dat is niet de bedoeling iig. Ik zal er iig op letten en @:vogeltjesdans bij deze duidelijk maken dat dit niet gewenst is een ik er kort op zit. Ik zie alleen niet altijd alles dus geef me een dm of een tr als het weer gebeurt
Een FA heeft dat gesloten. Die ga ik niet overrulenquote:Op maandag 1 november 2021 08:10 schreef Dries4Ever het volgende:
[..]
en dan nogmaals de vraag waarom bestaat dit topic nog als dat niet de bedoeling is: KLB / Ex nog steeds niet dood
?
Dan ga je maar achter de schermen in overleg met @Pharkusquote:Op maandag 1 november 2021 08:12 schreef Plompzakker het volgende:
[..]
Een FA heeft dat gesloten. Die ga ik niet overrulen
Niet nodig. Je hebt hem al voor de schermen gehaald nuquote:Op maandag 1 november 2021 08:15 schreef Dries4Ever het volgende:
[..]
Dan ga je maar achter de schermen in overleg met @:pharkus
Gewoon doen.quote:Op maandag 1 november 2021 08:12 schreef Plompzakker het volgende:
[..]
Een FA heeft dat gesloten. Die ga ik niet overrulen
Deletedquote:Op maandag 1 november 2021 08:10 schreef Dries4Ever het volgende:
[..]
en dan nogmaals de vraag waarom bestaat dit topic nog als dat niet de bedoeling is: https://forum.fok.nl/topic/2625403/
?
Het zijn er maar een paar van ene bepaald clubje, met keer op keerx9666564554 keer op keer klonen, triest.quote:Op dinsdag 26 oktober 2021 17:43 schreef FlippingCoin het volgende:
Er blijven alleen nog maar kuttopics van bedroevende kwaliteit met kut users over.
Momenteel ben je de grootste baggeraar zo'n beetje. Dus kijk maar uit met je ge 'dit'.quote:
Is ook niet heel moeilijk met de users hier momenteel. Jaar of 10 geleden viel ik nog niet eens opquote:Op maandag 1 november 2021 11:31 schreef Pharkus het volgende:
[..]
Momenteel ben je de grootste baggeraar zo'n beetje. Dus kijk maar uit met je ge 'dit'.
Het is best wel lieffie hoor. Soms.quote:Op maandag 1 november 2021 11:31 schreef Pharkus het volgende:
[..]
Momenteel ben je de grootste baggeraar zo'n beetje. Dus kijk maar uit met je ge 'dit'.
Dankje tante Yvonne. Volgens mij moeten er een hoop mij niet uit je teamquote:Op maandag 1 november 2021 12:08 schreef yvonne het volgende:
[..]
Het is best wel lieffie hoor. Soms.
Ach, ik vind de kassajuf bij de super ook niet leuk en zij mij niet en toch kom ik er graagquote:Op maandag 1 november 2021 12:10 schreef Sfancta het volgende:
[..]
Dankje tante Yvonne. Volgens mij moeten er een hoop mij niet uit je teamMaar dat is wederzijds
Mijngedacht.quote:Op maandag 1 november 2021 12:11 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ach, ik vind de kassajuf bij de super ook niet leuk en zij mij niet en toch kom ik er graag
Wellicht lief, maar wel een baggeraar.quote:Op maandag 1 november 2021 12:08 schreef yvonne het volgende:
[..]
Het is best wel lieffie hoor. Soms.
Nou vooruit.quote:Op maandag 1 november 2021 15:10 schreef Pharkus het volgende:
[..]
Wellicht lief, maar wel een baggeraar.
Niks mis mee toch. Af en toe aan bannetje pakken, en weer rustig aan doorgaan.quote:Op maandag 1 november 2021 15:10 schreef Pharkus het volgende:
[..]
Hij kijkt mee hoorquote:
Maar een vel leeg papier kan altijd nog een mooie tekening worden.quote:Op maandag 1 november 2021 15:10 schreef Pharkus het volgende:
[..]
quote:Op maandag 1 november 2021 19:14 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Maar een vel leeg papier kan altijd nog een mooie tekening worden.
Dan kun je gewoon nog mod worden.quote:Op maandag 1 november 2021 15:10 schreef Pharkus het volgende:
[..]
Pharkus, redt FOK!quote:Op maandag 1 november 2021 15:10 schreef Pharkus het volgende:
[..]
Hoeveel zit ik er vanaf? Valt me vies tegenquote:Op maandag 1 november 2021 19:45 schreef Plompzakker het volgende:
[..]
Dan kun je gewoon nog mod worden.
Moet hij wel eerst aan de 500 notes komen
Kun je gewoon zelf zienquote:Op woensdag 3 november 2021 15:37 schreef Sfancta het volgende:
[..]
Hoeveel zit ik er vanaf? Valt me vies tegen
Goeie vraag. Ik heb een handig mod knopje maar daarvoor was er ergens ook een link waar je ze allemaal kon lezenquote:
Waar ik notes voor heb gekregen manquote:Op woensdag 3 november 2021 17:20 schreef herverwijderd het volgende:
[..]
In de shop
https://fok.nl/shop/
quote:Op zondag 31 oktober 2021 16:06 schreef tuinkabouter5000 het volgende:
[..]
We leven tegenwoordig in de 21e eeuw he?
Tegenwoordig is het niet mee gebruikelijk om een epistel van 500 woorden mee te sturen met content die je deelt.
Nee, @AbsoluutNietAber is dat.quote:Op woensdag 17 november 2021 19:08 schreef jameshond7 het volgende:
Is @:fugazi_ de kloon van @:fugue ?
Neequote:Op donderdag 18 november 2021 22:18 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Oh hij heeft hem snel verplaatst
Laatmemetrustquote:
Stuur hier een mail over naar forum@fok.nl of open een topic in FB, daar gaan de moderators niet over maar de admins.quote:Op woensdag 17 november 2021 18:24 schreef JochemSjakie het volgende:
Hoezo wordt er niks aan overduidelijke kloon-accounts van (permanent) gebande users gedaan?
Verzoek afgewezenquote:Op maandag 22 november 2021 21:12 schreef Phoenyx-God het volgende:
KLB / Uitgegleden met de fiets door het ijs
Was best wel een leuke lemming (en de eerste) misschien reden om die te heropenen?
Niet gekliktquote:Op zaterdag 27 november 2021 20:58 schreef Phoenyx-God het volgende:
Phoenyx-God in KLB / Vandaag 5 paar pattas gekocht
Ik ben ook soms best geschikt om ruzies af te wenden. Ik wil gewoon dat jullie dat weten en zien
Dit kan ook best in je dagboekquote:Op zaterdag 27 november 2021 20:58 schreef Phoenyx-God het volgende:
Phoenyx-God in KLB / Vandaag 5 paar pattas gekocht
Ik ben ook soms best geschikt om ruzies af te wenden. Ik wil gewoon dat jullie dat weten en zien
Die reactie ook best in jouw dagboekquote:Op zaterdag 27 november 2021 21:30 schreef Plompzakker het volgende:
[..]
Dit kan ook best in je dagboek
Ik ben het met deze user eens. En ja, dat doet wel een beetje pijn in dit geval, maar het mag ook wel eens gezegd worden.quote:Op zondag 28 november 2021 17:05 schreef FlippingCoin het volgende:
Wederom complimenten voor drs. Plompzakker; een behouden vaart.
Was geen troll. Ik kan je de link naar motherless geven maar ik denk dat dat niet mag van de mods. Ik wil wel even zeggen dat ik het enorm vervelend vind dat als ik net een nieuw account heb aangemaakt, dat mensen mij gelijk uitmaken voor een troll. Ik zit hier geen onzin te verkondigenquote:
5 sec penaltyquote:Op zondag 5 december 2021 20:35 schreef TheoddDutchGuy het volgende:
Madretheresa in KLB / Theodddutchguy
Mag duidelijk zijn.
Dingen verdraaien en verzinnen, overal onzin plaatsen over mij en een zogenaamd 11 jarig nichtje, compleet uit de duim gezogen.
Die madrewhatever is niet goed snik.
ik zeg het wel vaker, maar in dit soort gevallen moet je gewoon een zaak startenquote:Op zondag 5 december 2021 20:35 schreef TheoddDutchGuy het volgende:
Mag duidelijk zijn.
Dingen verdraaien en verzinnen, overal onzin plaatsen over mij en een zogenaamd 11 jarig nichtje, compleet uit de duim gezogen.
Gewoon mediationquote:Op zondag 5 december 2021 21:08 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
ik zeg het wel vaker, maar in dit soort gevallen moet je gewoon een zaak starten
Behoorlijk zieke topic inderdaad.quote:Op zondag 5 december 2021 20:35 schreef TheoddDutchGuy het volgende:
Mag duidelijk zijn.
Deze freak stalkt mij naar eigen zeggenquote:Op donderdag 9 december 2021 18:14 schreef Het_Bokje het volgende:
[..]
Ik ging voor de grap eens kijken wat de laatste reactie van FlippingCoin was: Zou die kansloos óf beledigend zijn?
Zowaar beide! Chapeau!
Oh wacht, je hebt het posticoontje aangepast, en het is dus een lolletje--> Doe ik dat ook.
Nice modding die corona topics zijn toch allemaal hetzelfde en verneuken klbquote:Op vrijdag 10 december 2021 09:34 schreef Erasmus het volgende:
Bekvechtbagger met gekanker en gewappie, ik zie wel of ik nog tijd/zin heb om deze teringzooi schoon te maken.
Dank u, waerde VH. Vind dat het ook wel tijd is voor diversere topics.quote:Op vrijdag 10 december 2021 11:06 schreef VarkensHart het volgende:
[..]
Nice modding die corona topics zijn toch allemaal hetzelfde en verneuken klb
Ja als mensen nou eens diverse topics maken met uiteenlopende klachten als ik noem maar iets wilds: tandproblemen!quote:Op vrijdag 10 december 2021 12:38 schreef Erasmus het volgende:
[..]
Dank u, waerde VH. Vind dat het ook wel tijd is voor diversere topics.
Over covid janken kan je in COR of BNW doen, ben geen mod van beiden.
Kluun/sanasoufi heeft eindelijk een permban, laten we dat nou niet doen zegquote:Op vrijdag 10 december 2021 12:40 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Ja als mensen nou eens diverse topics maken met uiteenlopende klachten als ik noem maar iets wilds: tandproblemen!
quote:Op vrijdag 10 december 2021 12:41 schreef Erasmus het volgende:
[..]
Kluun/sanasoufi heeft eindelijk een permban, laten we dat nou niet doen zeg
Wat een nieuwsquote:Op vrijdag 10 december 2021 12:41 schreef Erasmus het volgende:
[..]
Kluun/sanasoufi heeft eindelijk een permban, laten we dat nou niet doen zeg
Samen met @Ama beste mod van heel Fokquote:Op vrijdag 10 december 2021 12:38 schreef Erasmus het volgende:
[..]
Maar mij willen ze niet meer.quote:Op vrijdag 10 december 2021 14:05 schreef JochemSjakie het volgende:
[..]
Samen met @:ama beste mod van heel Fok![]()
Al doet PZ ook leuk mee tegenwoordig.
quote:Op vrijdag 10 december 2021 12:38 schreef Erasmus het volgende:
[..]
quote:Op zondag 26 december 2021 23:00 schreef Phoenyx-God het volgende:
Naardegallemiezen in KLB / Flatulentie in bad
Als ik zoiets zou zeggen zou ik een ban krijgen maar andere mensen blijkbaar niet omdat ze een vagina hebben
quote:
Voor deze opmerkingen ben je niet gebanned, en dus berust jouw stelling niet op waarheid.quote:
Verwijderd account.quote:
Al nieuws naar aanleiding van het "overleg achter de schermen"?quote:Op woensdag 29 december 2021 08:24 schreef Erasmus het volgende:
Ik slot dit even voor overleg achter de schermen.
Modjes ontslaan of geen verkiezingen?quote:Op zondag 2 januari 2022 16:11 schreef Socios het volgende:
[..]
Al nieuws naar aanleiding van het "overleg achter de schermen"?![]()
Die traagheid ieder jaar bij de organisatie van de KLB-Verkiezingen is al een klacht opzich.
Ik stel gewoon voor dat de meest gebande user in 2021 de award voor beste user krijgt. Regel jij m'n tagje?quote:Op zondag 2 januari 2022 17:03 schreef Pharkus het volgende:
Wie gaat er tellen bij die verkiezingen?
Dan kijk je toch niet?quote:Op donderdag 6 januari 2022 19:04 schreef FlippingCoin het volgende:
Klaar met braddie gezeik maar er staat wel in de banner donneer aan braddie?!
Ik vind dit godverdomme niet normaal meer
donneer?quote:Op donderdag 6 januari 2022 19:04 schreef FlippingCoin het volgende:
Klaar met braddie gezeik maar er staat wel in de banner donneer aan braddie?!
Ik vind dit godverdomme niet normaal meer
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |