Dit eigenlijk wel, kijk er zelf ook niet naar hoor, maar als die atleten het leuk hebben prima tochquote:Op woensdag 25 augustus 2021 09:42 schreef waardeoordeel het volgende:
Je hoeft er ook niet naar te kijken. Het is vooral bedoeld om een minder fortuinlijke groep ook een kans op topsport te geven en voor hun is dat het ook.
Onterecht waardeoordeel.
De Special Olympics waren in juni al.quote:Op woensdag 25 augustus 2021 09:35 schreef -Sigaartje het volgende:
Goh, ik dacht dat jij ook meedeed.
Dit.quote:Op woensdag 25 augustus 2021 09:46 schreef TDS0198 het volgende:
TS is jaloers omdat deze mensen ondanks hun beperking wel iets bereikt hebben in hun leven
snapjequote:Op woensdag 25 augustus 2021 10:45 schreef Marsenal het volgende:
Ik zag bij de opening een romp met een hoofd maar zonder benen of armen op een omgevallen rolstoelwiel balanceren, en daar dansten een paar verstandelijk beperkten omheen verkleed als sushi en toen kon ik een lach niet onderdrukken, het was gewoon een rariteitenkabinet.
Ja superknap ja.quote:Op woensdag 25 augustus 2021 10:53 schreef VarkensHart het volgende:
[..]
snapje
Maar goed, het is natuurlijk wel heel knap wat ze doen he
Kijken is niet verplicht.quote:Op woensdag 25 augustus 2021 09:33 schreef VarkensHart het volgende:
Soms denk ik dat die spelen als komedie bedoelt zijn joh. Wat je er rond ziet lopen/rollen/waggelen het is echt ongelooflijk.
De prestaties die ze neerzetten zijn ook niet zo goed als iedereen altijd zegt. Veel wordt aangedikt omdat het anders zielig is voor die mensen.
Klacht paralympische spelen
Antiklacht 5ifteen
quote:Op woensdag 25 augustus 2021 11:34 schreef Werkman het volgende:
[..]
Kijken is niet verplicht. Heb ik ook niet gezegd.
En gun een ander ook wat. Doe ik ook
Iedereen kan invalide worden. Klopt
Er bestaan wat dat betreft geen twee soorten. Dus wel, anders had je gene aparte spelen voor deze mensen.
Thx broerquote:Op woensdag 25 augustus 2021 12:02 schreef JochemSjakie het volgende:
[..]
Je gaat steeds meer op een boze boomer lijken.
Ik hoop dat je nooit hoeft mee te maken dat je zelf gehandicapt wordt, je vrouw, je kinderen of wat dan ookquote:Op woensdag 25 augustus 2021 10:45 schreef Marsenal het volgende:
Ik zag bij de opening een romp met een hoofd maar zonder benen of armen op een omgevallen rolstoelwiel balanceren, en daar dansten een paar verstandelijk beperkten omheen verkleed als sushi en toen kon ik een lach niet onderdrukken, het was gewoon een rariteitenkabinet.
quote:Op woensdag 25 augustus 2021 09:42 schreef waardeoordeel het volgende:
Je hoeft er ook niet naar te kijken. Het is vooral bedoeld om een minder fortuinlijke groep ook een kans op topsport te geven en voor hun is dat het ook.
Onterecht waardeoordeel.
quote:Op woensdag 25 augustus 2021 09:44 schreef RedFever007 het volgende:
[..]
Dit eigenlijk wel, kijk er zelf ook niet naar hoor, maar als die atleten het leuk hebben prima toch
quote:
quote:Op woensdag 25 augustus 2021 09:46 schreef TDS0198 het volgende:
TS is jaloers omdat deze mensen ondanks hun beperking wel iets bereikt hebben in hun leven
quote:
quote:Op woensdag 25 augustus 2021 11:34 schreef Werkman het volgende:
[..]
Kijken is niet verplicht.
En gun een ander ook wat.
Iedereen kan invalide worden.
Er bestaan wat dat betreft geen twee soorten.
gelukkig is fok nog niet helemaal naar de klote door reacties als dezequote:Op woensdag 25 augustus 2021 12:02 schreef JochemSjakie het volgende:
[..]
Je gaat steeds meer op een boze boomer lijken.
Wat zeik je nou, ik zit goddomme al 15 jaar in een rolstoel.quote:Op woensdag 25 augustus 2021 12:23 schreef Boze_Eend het volgende:
[..]
Ik hoop dat je nooit hoeft mee te maken dat je zelf gehandicapt wordt, je vrouw, je kinderen of wat dan ook
maar door dit soort shit te posten, zou ik geen medelijden met je hebben als het wel gebeurde
Is mijn topic niet woke genoeg? Snel, probeer me te cancelen bij de blauwenquote:Op woensdag 25 augustus 2021 12:26 schreef Boze_Eend het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
gelukkig is fok nog niet helemaal naar de klote door reacties als deze
maar wat een kut topic
|
Forum Opties | |
---|---|