Wie?quote:Op woensdag 22 september 2021 20:20 schreef Kluun1985 het volgende:
Kan Plompzakken van KLB gehaald worden, aub?
Compleet incapabel en verlaagt zich tot partijdigheid en groepjesvormingquote:Op woensdag 22 september 2021 20:21 schreef FlippingCoin het volgende:
Dames en heren voor een positieve noot wil ik graag het moment nemen om uit te spreken dat ik @:plompzakker eigenlijk wel een prima moderator vind heden ten dage.
Dankjewel.
Wat een offensief van kluun al niet voor boost aan je populariteit kan gevenquote:Op woensdag 22 september 2021 20:21 schreef FlippingCoin het volgende:
Dames en heren voor een positieve noot wil ik graag het moment nemen om uit te spreken dat ik @:plompzakker eigenlijk wel een prima moderator vind heden ten dage.
Dankjewel.
Dat is een mening, geen feitquote:Op woensdag 22 september 2021 20:23 schreef Kluun1985 het volgende:
[..]
Compleet incapabel en verlaagt zich tot partijdigheid en groepjesvorming
Ik kan mij niet vinden in de geschetste beeldvorming sorry.quote:Op woensdag 22 september 2021 20:23 schreef Kluun1985 het volgende:
[..]
Ja klopt, Erasmus ook maar wat doe je eraan.quote:Op woensdag 22 september 2021 20:23 schreef Kluun1985 het volgende:
[..]
Je hoeft geen sorry te zeggen hoorquote:Op woensdag 22 september 2021 20:24 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Ik kan mij niet vinden in de geschetste beeldvorming sorry.
Kan je er wel voor zorgen dat er geen modjes naar het offerblok gewezen worden?quote:
Ik wou niet op een confrontatie aansturen.quote:Op woensdag 22 september 2021 20:25 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Je hoeft geen sorry te zeggen hoor
Geniet ervan maatquote:Op woensdag 22 september 2021 20:24 schreef Plompzakker het volgende:
[..]
Wat een offensief van kluun al niet voor boost aan je populariteit kan geven
Let je even opquote:Op woensdag 22 september 2021 20:25 schreef The_Emotion het volgende:
[..]
Kan je er wel voor zorgen dat er geen modjes naar het offerblok gewezen worden?
Nu heb je een GROOT probleemquote:Op woensdag 22 september 2021 20:26 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Ik wou niet op een confrontatie aansturen.
offer feest is volgens mij al geweest. Volgend jaar weerquote:Op woensdag 22 september 2021 20:25 schreef The_Emotion het volgende:
[..]
Kan je er wel voor zorgen dat er geen modjes naar het offerblok gewezen worden?
Nee, Erasmus niet. Die sluit nooit topics van leden. En als die het doet met uitgebreide verklaring. Hulde aan @Erasmus je bent een voorbeeld voor de incapabele mods en admins.quote:Op woensdag 22 september 2021 20:24 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Ja klopt, Erasmus ook maar wat doe je eraan.
Ze kunnen jouw intelligentie gewoon niet aan.
Zijn dan de laatste lammeren naar onze barmhartige vader geleid?quote:Op woensdag 22 september 2021 20:28 schreef murp het volgende:
[..]
offer feest is volgens mij al geweest. Volgend jaar weer
Dit is een mening, geen feit.quote:Op woensdag 22 september 2021 20:30 schreef Kluun1985 het volgende:
[..]
Nee, Erasmus niet. Die sluit nooit topics van leden. En als die het doet met uitgebreide verklaring. Hulde aan @:Erasmus je bent een voorbeeld voor de incapabele mods en admins.
FEIT. Toon me 1 topic die Erasmus zonder uitleg gesloten heeft?quote:Op woensdag 22 september 2021 20:31 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Dit is een mening, geen feit.
Pas nou op straks heb je een ban.
Alleen geen idee hoe ze gehouden worden.quote:Op woensdag 22 september 2021 20:30 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Zijn dan de laatste lammeren naar onze barmhartige vader geleid?
quote:Op woensdag 22 september 2021 20:32 schreef Kluun1985 het volgende:
[..]
FEIT. Toon me 1 topic die Erasmus zonder uitleg gesloten heeft?
quote:Op maandag 20 september 2021 14:18 schreef Erasmus het volgende:
Niveautje Kluun dit met je poeptopics.
quote:
Wat maakt uitleg nou uit.quote:Op woensdag 22 september 2021 20:32 schreef Kluun1985 het volgende:
[..]
FEIT. Toon me 1 topic die Erasmus zonder uitleg gesloten heeft?
Klinkt als perfect geschikt voor modquote:Op woensdag 22 september 2021 20:23 schreef Kluun1985 het volgende:
[..]
heb je verdiend pik.quote:Op woensdag 22 september 2021 20:24 schreef Plompzakker het volgende:
[..]
Wat een offensief van kluun al niet voor boost aan je populariteit kan geven
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |