abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_200939276
Nu heb ik niks tegen NOS an sich. Neutrale verslaggeving wat soms wat de linkse kant op draait maar oké, in die tijd leven we nu eenmaal. Verder worden ook daar wel eens wat foutjes gemaakt, ben er niet fel op tegen.

Maar dan heb je voor de ''jongeren'' nog NOS op 3. Zeg maar een tussenstap tussen het jeugdjournaal en het grote mensen journaal. Echt bedoeld voor vegan woke hippies die nog niet weten wat het leven is. Het zijn geen onderwerpen die een normaal mens bezig houden, maar vooral de linkse maatschappij. Een paar hippe net afgestudeerden die doen net alsof ze hoogleraar op een universiteit zijn, en ze hebben overal verstand van.

Het enige wat je dan ook op dat kanaal ziet is : nja kijk zelf maar even naar de onderwerpen van de afgelopen maanden. Titels zeggen eigenlijk al genoeg. 1 filmpje is genoeg om je oordeel er over te geven.

Ohja, ik stem zeker niet rechts en heb ook niks tegen links. Ik zit een beetje in het midden, maar dit soort ''onderzoeks'' (want er komen soms feitelijk onwaarheden in voor) journalistiek is echt propaganda voor linkse ''studenten''
  Moderator maandag 16 augustus 2021 @ 17:31:27 #2
451823 crew  Plompzakker
HAAAAAAA!
pi_200939312
Daarom kijk ik nooit naar de nos. De oplossing is zo makkelijk
Deze user is best OK als je hem normaal aanspreekt via DM.
pi_200939319
quote:
1s.gif Op maandag 16 augustus 2021 17:31 schreef Plompzakker het volgende:
Dit gaat over een sidekick van, NOS zelf is een verhaal apart, en gaat dit topic niet over.
pi_200939356
Ik zie Afghanistan en de klimaatcrisis voorbij komen. Hoe zijn dat geen onderwerpen waar de normale burger zich mee bezig houdt?
“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”
  maandag 16 augustus 2021 @ 17:35:53 #5
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_200939370
Nos moet je Dan ook zoveel mogelijk vermijden, TS.
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
pi_200939386
quote:
0s.gif Op maandag 16 augustus 2021 17:34 schreef Fok-it het volgende:
Ik zie Afghanistan en de klimaatcrisis voorbij komen. Hoe zijn dat geen onderwerpen waar de normale burger zich mee bezig houdt?
Heb je de filmpjes gezien? Kom dan maar eens terug.

Het gaat over neutrale verslaggeving, wat ik geen van de gevallen gedaan is in die filmpjes.

Afghanistan wordt neergezet als een prachtig land voor de Amerikanen kwamen, en de klimaatcrisis is weer eens schromelijk overdreven, alsof we allemaal binnen 3 jaar smelten. Dat filmpje begint al met '' DE AARDE STAAT IN DE FIK''

[ Bericht 2% gewijzigd door #ANONIEM op 16-08-2021 17:38:21 ]
  maandag 16 augustus 2021 @ 17:38:36 #7
496450 Bart.Messen
De elegantie zelve.
pi_200939420
NOS kijken. :')
Mijn echte naam begint met een D en eindigd op een O.
pi_200939445
quote:
0s.gif Op maandag 16 augustus 2021 17:37 schreef PS. het volgende:

[..]

Het gaat over neutrale verslaggeving, wat ik geen van de gevallen gedaan is in die filmpjes.

Afghanistan wordt neergezet als een prachtig land voor de Amerikanen kwamen, en de klimaatcrisis is weer eens schromelijk overdreven, alsof we allemaal binnen 3 jaar smelten. Dat filmpje begint al met '' DE AARDE STAAT IN DE FIK''
Die staat ook in de fik. Heb je niet opgelet de afgelopen weken?
“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”
pi_200939462
quote:
0s.gif Op maandag 16 augustus 2021 17:40 schreef Fok-it het volgende:

[..]
Die staat ook in de fik. Heb je niet opgelet de afgelopen weken?
Er zijn wat meer bosbranden dan gebruikelijk (want die zijn er elk jaar.)

Als jij in je dorp 3 woningbranden in een maand hebt, staat dan je hele dorp in de FIK?

Precies :)
  Moderator maandag 16 augustus 2021 @ 17:41:43 #10
451823 crew  Plompzakker
HAAAAAAA!
pi_200939464
quote:
0s.gif Op maandag 16 augustus 2021 17:31 schreef PS. het volgende:

[..]
Dit gaat over een sidekick van, NOS zelf is een verhaal apart, en gaat dit topic niet over.
Kijk dan niet. Ik heb ook geen zin om me door een belerende geitenwollensok te laten vertellen wat ik moet vinden en doen. Ik kijk dit soort troep daarom ook niet
pi_200939486
quote:
1s.gif Op maandag 16 augustus 2021 17:41 schreef Plompzakker het volgende:

[..]
Kijk dan niet. Ik heb ook geen zin om me door een belerende geitenwollensok te laten vertellen wat ik moet vinden en doen. Ik kijk dit soort troep daarom ook niet
Eens, maar het kwam voorbij, dus ik wou mijn hart hier even over luchten, daarvoor is KLB toch ^O^
pi_200939510
quote:

[..]

Er wordt gewoon letterlijk de geschiedenis van Afghanistan uitgelegd? Ik snap echt niet hoe je daar in kan zien dat Afghanistan als `prachtig' wordt neergezet
pi_200939526
quote:
0s.gif Op maandag 16 augustus 2021 17:44 schreef Fok-it het volgende:

[..]
Er wordt gewoon letterlijk de geschiedenis van Afghanistan uitgelegd? Ik snap echt niet hoe je daar in kan zien dat Afghanistan als `prachtig' wordt neergezet
Thumbnail zegt genoeg, en het begin van de video ook. Maar ik vermoed dat je het nog steeds niet hebt gekeken.

Het gaat er ook meer om dat die netgeenpubers even denken te moeten vertellen hoe het allemaal zit.

[ Bericht 7% gewijzigd door #ANONIEM op 16-08-2021 17:46:12 ]
pi_200939533
quote:
0s.gif Op maandag 16 augustus 2021 17:45 schreef PS. het volgende:

[..]
Thumbnail zegt genoeg, en het begin van de video ook. Maar ik vermoed dat je het nog steeds niet hebt gekeken.
Vermoed lekker weg zou ik zeggen
pi_200939589
quote:

[..]
, en de klimaatcrisis is weer eens schromelijk overdreven, alsof we allemaal binnen 3 jaar smelten. Dat filmpje begint al met '' DE AARDE STAAT IN DE FIK''
Net gekeken. Ik zie niet wat er overdreven aan is? Die "grap" is een pakkend begin dat past bij het format en tevens als brug dient naar de vele bosbranden. Dat is ongeveer vijf seconden na die uitspraak. Heb je tot zover zelf gekeken?

Edit: "alsof we na drie jaar smelten". Ze komen met hapklare cijfertjes die dat niet eens suggereren. De extreemste voorspelling is een uitschieter van 45+ graden in Nederland in deze eeuw.
Extremistisch gematigd.
pi_200939615
quote:
0s.gif Op maandag 16 augustus 2021 17:49 schreef P8 het volgende:

[..]
Net gekeken. Ik zie niet wat er overdreven aan is? Die "grap" is een pakkend begin dat past bij het format en tevens als brug dient naar de vele bosbranden. Dat is ongeveer vijf seconden na die uitspraak. Heb je tot zover zelf gekeken?
Zeker, deze video is overigens een maand oud he, nog voor de recente bosbranden was het al paniek.
pi_200939639
quote:
0s.gif Op maandag 16 augustus 2021 17:51 schreef PS. het volgende:

[..]
Zeker, deze video is overigens een maand oud he, nog voor de recente bosbranden was het al paniek.
Natuurlijk. Wetenschap zorgt voor paniek he. Maar als jij wetenschap overdreven vind en voor woke linksen zou je je OP moeten aanpassen. Want ik `vermoed'' dat je heel wat minder met `linksen'hebt dan je zelf claimt. Klimaat kent overigens geen politieke voorkeur hoor.
pi_200939643
quote:
0s.gif Op maandag 16 augustus 2021 17:51 schreef PS. het volgende:

[..]
De menselijke invloed op het klimaat is al meer dan vijftig jaar een punt van zorg voor klimaatwetenschappers...
Extremistisch gematigd.
  Moderator maandag 16 augustus 2021 @ 17:54:39 #19
451823 crew  Plompzakker
HAAAAAAA!
pi_200939669
quote:
0s.gif Op maandag 16 augustus 2021 17:42 schreef PS. het volgende:

[..]
Eens, maar het kwam voorbij, dus ik wou mijn hart hier even over luchten, daarvoor is KLB toch ^O^
Dat klopt ook. De klacht is ook terecht
pi_200939671
quote:
0s.gif Op maandag 16 augustus 2021 17:52 schreef Fok-it het volgende:

[..]
Natuurlijk. Wetenschap zorgt voor paniek he. Maar als jij wetenschap overdreven vind en voor woke linksen zou je je OP moeten aanpassen. Want ik `vermoed'' dat je heel wat minder met `linksen'hebt dan je zelf claimt. Klimaat kent overigens geen politieke voorkeur hoor.
quote:
0s.gif Op maandag 16 augustus 2021 17:53 schreef P8 het volgende:

[..]
De menselijke invloed op het klimaat is al meer dan vijftig jaar een punt van zorg voor klimaatwetenschappers...
Nou mooi dat jullie een punt denken te hebben over dat klimaaronderwerp, gaan we even verder naar de rest van de video's oké?
pi_200939684
quote:
0s.gif Op maandag 16 augustus 2021 17:54 schreef PS. het volgende:

[..]
[..]
Nou mooi dat jullie een punt denken te hebben over dat klimaaronderwerp, gaan we even verder naar de rest van de video's oké?
Niet echt, je hebt ze zelf niet eens gekeken
pi_200939730
quote:
14s.gif Op maandag 16 augustus 2021 17:55 schreef Fok-it het volgende:

[..]
Niet echt, je hebt ze zelf niet eens gekeken
Jawel hoor, ik heb gewoon bewijs, in tegenstelling tot de onderwerpen die NOS op 3 behandeld.

pi_200939743
quote:
0s.gif Op maandag 16 augustus 2021 17:59 schreef PS. het volgende:

[..]
Jawel hoor, ik heb gewoon bewijs, in tegenstelling tot de onderwerpen die NOS op 3 behandeld.

[ afbeelding ]
Ah allemaal slinkse propaganda? Hahaha, ja jij zit echt in het midden..
pi_200939783
quote:
0s.gif Op maandag 16 augustus 2021 18:00 schreef Fok-it het volgende:

[..]
Ah allemaal slinkse propaganda? Hahaha, ja jij zit echt in het midden..
Wat doe je nou raar? Ik maak een klacht, jij bent het er niet mee eens, prima toch.

Maar beschuldig mij niet van iets waarvan ik gewoon bewijs heb dat ik alles gezien heb. Dan ben je wmb af. Mag je wel mod zijn, je hoeft mijn topic niet te verneuken.
pi_200939786
quote:
0s.gif Op maandag 16 augustus 2021 17:54 schreef PS. het volgende:

[..]
[..]
Prima. Welke nu?
Extremistisch gematigd.
pi_200939795
quote:
0s.gif Op maandag 16 augustus 2021 18:03 schreef P8 het volgende:

[..]
Prima. Welke nu?
Te bloot op de olympische spelen vind ik wel een leuke :7
pi_200939797
quote:
0s.gif Op maandag 16 augustus 2021 18:02 schreef PS. het volgende:

[..]
Wat doe je nou raar? Ik maak een klacht, jij bent het er niet mee eens, prima toch.

Maar beschuldig mij niet van iets waarvan ik gewoon bewijs heb dat ik alles gezien heb. Dan ben je wmb af. Mag je wel mod zijn, je hoeft mijn topic niet te verneuken.
Dat doe je zelf al door te claimen dat deze filmpjes niet berusten op feiten?
pi_200939869
quote:
0s.gif Op maandag 16 augustus 2021 17:59 schreef PS. het volgende:

[..]
Kan je mij wel tr-en vriend, maar je zegt het hier letterlijk zelf.

Bevestig even dat je vind dat de NOS fake news is dan? En om het Afghanistan-filmpje er dan even als voorbeeld bij te nemen. Wat precies in het filmpje is nep-nieuws?
pi_200939888
quote:
0s.gif Op maandag 16 augustus 2021 18:03 schreef PS. het volgende:

[..]
Te bloot op de olympische spelen vind ik wel een leuke :7
En jouw kritiek hierop is?
Extremistisch gematigd.
pi_200939899
Dan kijk je niet.
pi_200939947
quote:
0s.gif Op maandag 16 augustus 2021 18:09 schreef Fok-it het volgende:

[..]

Bevestig even dat je vind dat de NOS fake news is dan? En om het Afghanistan-filmpje er dan even als voorbeeld bij te nemen. Wat precies in het filmpje is nep-nieuws?
@Fok-it voor radicaaltjesslayer. _O_ Tag nu aub. @yvonne
pi_200940110
Die kerel met baard is wel zwaar irritant ja
  maandag 16 augustus 2021 @ 18:55:34 #33
339901 LordofLeaves
conjurer of cheap tricks
pi_200940619
Ze kunnen beter weer Tiktak uitzenden.
“A wizard is never late, nor is he early .He arrives precisely when he means to.”
pi_200940663
quote:
0s.gif Op maandag 16 augustus 2021 18:55 schreef LordofLeaves het volgende:
Ze kunnen beter weer Tiktak uitzenden.
Was wel informatiever ja. :Y
  maandag 16 augustus 2021 @ 18:59:22 #35
339901 LordofLeaves
conjurer of cheap tricks
pi_200940682
quote:
0s.gif Op maandag 16 augustus 2021 18:58 schreef PS. het volgende:

[..]
Was wel informatiever ja. :Y
En propaganda vrij!
“A wizard is never late, nor is he early .He arrives precisely when he means to.”
  Moderator maandag 16 augustus 2021 @ 18:59:42 #36
451823 crew  Plompzakker
HAAAAAAA!
pi_200940688
quote:
0s.gif Op maandag 16 augustus 2021 18:09 schreef Fok-it het volgende:

[..]

Dat hoef je niet zo nodig te openbaren.
pi_200941445
quote:
0s.gif Op maandag 16 augustus 2021 17:29 schreef PS. het volgende:
Ik zit een beetje in het midden, maar dit soort ''onderzoeks'' (want er komen soms feitelijk onwaarheden in voor) journalistiek is echt propaganda voor linkse ''studenten''
Geef eens een voorbeeld van feitelijke onwaarheden in die filmpjes dan? De presentatiestijl is inderdaad wel erg “hip” en dat is een kwestie van smaak, maar feitelijke onjuistheden heb ik niet gezien.
Op donderdag 7 juli 2022 12:47 schreef LordofLeaves het volgende:
Bij deze ben jij de marimba van KLB. :P
pi_200941666
quote:
0s.gif Op maandag 16 augustus 2021 18:02 schreef PS. het volgende:

[..]

Je bent gewoon de zoveelste wappie, Wappie!
Weg met de riooljournalistiek. Klik er niet op. Ze vergiftigen de maatschappij.
pi_200941708
Wanneer komt Purno de Purno er weer op, dat was tenminste televisie kijken op niveau.
pi_200942227
Ach over 20 jaar is iedereen een lichtbruine, genderneutrale vegan in een elektrische auto. Wen er maar vast aan.
pi_200943324
quote:
0s.gif Op maandag 16 augustus 2021 20:31 schreef Sapstengel het volgende:
Ach over 20 jaar is iedereen een lichtbruine, genderneutrale vegan in een elektrische auto. Wen er maar vast aan.
Gelukkig hebben we de Taliban nog!
pi_200944712
quote:
1s.gif Op maandag 16 augustus 2021 17:31 schreef Plompzakker het volgende:
Toch is het beter om je via verschillende kanalen op de hoogte te houden. Je hoeft er niet mee eens te zijn, maar het is desondanks interessant om je ervan te vergewissen welke invalshoek anderen hebben als het een bepaald onderwerp aangaat.

Dat is feitelijk ook de belangrijkste reden waarom ik op Fok kom: het soort mensen dat ik veel zie posten in fora als NWS en POL, kom ik (god zij geprezen) niet tegen binnen mijn familie, vrienden en collegae. Als ik niet hier zou komen, zou ik dus volledig missen hoe de lagere sociale klassen soms tegen bepaalde onderwerpen aankijken.
  maandag 16 augustus 2021 @ 22:25:02 #43
372149 VarkensHart
Het geweten van fokkend Nederl
pi_200944777
Terechte klaag
  Moderator maandag 16 augustus 2021 @ 22:28:21 #44
451823 crew  Plompzakker
HAAAAAAA!
pi_200944854
quote:
0s.gif Op maandag 16 augustus 2021 22:22 schreef Sodemieters het volgende:

[..]
Toch is het beter om je via verschillende kanalen op de hoogte te houden. Je hoeft er niet mee eens te zijn, maar het is desondanks interessant om je ervan te vergewissen welke invalshoek anderen hebben als het een bepaald onderwerp aangaat.

Dat is feitelijk ook de belangrijkste reden waarom ik op Fok kom: het soort mensen dat ik veel zie posten in fora als NWS en POL, kom ik (god zij geprezen) niet tegen binnen mijn familie, vrienden en collegae. Als ik niet hier zou komen, zou ik dus volledig missen hoe de lagere sociale klassen soms tegen bepaalde onderwerpen aankijken.
Dat beeld is ook wel te vormen zonder die klokhuis verhaaltjes van de nos
pi_200945064
quote:
1s.gif Op maandag 16 augustus 2021 22:28 schreef Plompzakker het volgende:

[..]
Dat beeld is ook wel te vormen zonder die klokhuis verhaaltjes van de nos
:D

Is dit nou expres, om het door mij geschetste beeld te bevestigen? Je past er in ieder geval mooi in, ironisch of niet.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')