Dit gaat over een sidekick van, NOS zelf is een verhaal apart, en gaat dit topic niet over.quote:Op maandag 16 augustus 2021 17:31 schreef Plompzakker het volgende:
Daarom kijk ik nooit naar de nos. De oplossing is zo makkelijk
Heb je de filmpjes gezien? Kom dan maar eens terug.quote:Op maandag 16 augustus 2021 17:34 schreef Fok-it het volgende:
Ik zie Afghanistan en de klimaatcrisis voorbij komen. Hoe zijn dat geen onderwerpen waar de normale burger zich mee bezig houdt?
Die staat ook in de fik. Heb je niet opgelet de afgelopen weken?quote:Op maandag 16 augustus 2021 17:37 schreef PS. het volgende:
[..]
Heb je de filmpjes gezien? Kom dan maar eens terug.
Het gaat over neutrale verslaggeving, wat ik geen van de gevallen gedaan is in die filmpjes.
Afghanistan wordt neergezet als een prachtig land voor de Amerikanen kwamen, en de klimaatcrisis is weer eens schromelijk overdreven, alsof we allemaal binnen 3 jaar smelten. Dat filmpje begint al met '' DE AARDE STAAT IN DE FIK''
Er zijn wat meer bosbranden dan gebruikelijk (want die zijn er elk jaar.)quote:Op maandag 16 augustus 2021 17:40 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Die staat ook in de fik. Heb je niet opgelet de afgelopen weken?
Kijk dan niet. Ik heb ook geen zin om me door een belerende geitenwollensok te laten vertellen wat ik moet vinden en doen. Ik kijk dit soort troep daarom ook nietquote:Op maandag 16 augustus 2021 17:31 schreef PS. het volgende:
[..]
Dit gaat over een sidekick van, NOS zelf is een verhaal apart, en gaat dit topic niet over.
Eens, maar het kwam voorbij, dus ik wou mijn hart hier even over luchten, daarvoor is KLB tochquote:Op maandag 16 augustus 2021 17:41 schreef Plompzakker het volgende:
[..]
Kijk dan niet. Ik heb ook geen zin om me door een belerende geitenwollensok te laten vertellen wat ik moet vinden en doen. Ik kijk dit soort troep daarom ook niet
Er wordt gewoon letterlijk de geschiedenis van Afghanistan uitgelegd? Ik snap echt niet hoe je daar in kan zien dat Afghanistan als `prachtig' wordt neergezetquote:Op maandag 16 augustus 2021 17:37 schreef PS. het volgende:
[..]
Heb je de filmpjes gezien? Kom dan maar eens terug.
Het gaat over neutrale verslaggeving, wat ik geen van de gevallen gedaan is in die filmpjes.
Afghanistan wordt neergezet als een prachtig land voor de Amerikanen kwamen, en de klimaatcrisis is weer eens schromelijk overdreven, alsof we allemaal binnen 3 jaar smelten. Dat filmpje begint al met '' DE AARDE STAAT IN DE FIK''
Thumbnail zegt genoeg, en het begin van de video ook. Maar ik vermoed dat je het nog steeds niet hebt gekeken.quote:Op maandag 16 augustus 2021 17:44 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Er wordt gewoon letterlijk de geschiedenis van Afghanistan uitgelegd? Ik snap echt niet hoe je daar in kan zien dat Afghanistan als `prachtig' wordt neergezet
Vermoed lekker weg zou ik zeggenquote:Op maandag 16 augustus 2021 17:45 schreef PS. het volgende:
[..]
Thumbnail zegt genoeg, en het begin van de video ook. Maar ik vermoed dat je het nog steeds niet hebt gekeken.
Net gekeken. Ik zie niet wat er overdreven aan is? Die "grap" is een pakkend begin dat past bij het format en tevens als brug dient naar de vele bosbranden. Dat is ongeveer vijf seconden na die uitspraak. Heb je tot zover zelf gekeken?quote:Op maandag 16 augustus 2021 17:37 schreef PS. het volgende:
[..]
, en de klimaatcrisis is weer eens schromelijk overdreven, alsof we allemaal binnen 3 jaar smelten. Dat filmpje begint al met '' DE AARDE STAAT IN DE FIK''
Zeker, deze video is overigens een maand oud he, nog voor de recente bosbranden was het al paniek.quote:Op maandag 16 augustus 2021 17:49 schreef P8 het volgende:
[..]
Net gekeken. Ik zie niet wat er overdreven aan is? Die "grap" is een pakkend begin dat past bij het format en tevens als brug dient naar de vele bosbranden. Dat is ongeveer vijf seconden na die uitspraak. Heb je tot zover zelf gekeken?
Natuurlijk. Wetenschap zorgt voor paniek he. Maar als jij wetenschap overdreven vind en voor woke linksen zou je je OP moeten aanpassen. Want ik `vermoed'' dat je heel wat minder met `linksen'hebt dan je zelf claimt. Klimaat kent overigens geen politieke voorkeur hoor.quote:Op maandag 16 augustus 2021 17:51 schreef PS. het volgende:
[..]
Zeker, deze video is overigens een maand oud he, nog voor de recente bosbranden was het al paniek.
De menselijke invloed op het klimaat is al meer dan vijftig jaar een punt van zorg voor klimaatwetenschappers...quote:Op maandag 16 augustus 2021 17:51 schreef PS. het volgende:
[..]
Zeker, deze video is overigens een maand oud he, nog voor de recente bosbranden was het al paniek.
Dat klopt ook. De klacht is ook terechtquote:Op maandag 16 augustus 2021 17:42 schreef PS. het volgende:
[..]
Eens, maar het kwam voorbij, dus ik wou mijn hart hier even over luchten, daarvoor is KLB toch
quote:Op maandag 16 augustus 2021 17:52 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Natuurlijk. Wetenschap zorgt voor paniek he. Maar als jij wetenschap overdreven vind en voor woke linksen zou je je OP moeten aanpassen. Want ik `vermoed'' dat je heel wat minder met `linksen'hebt dan je zelf claimt. Klimaat kent overigens geen politieke voorkeur hoor.
Nou mooi dat jullie een punt denken te hebben over dat klimaaronderwerp, gaan we even verder naar de rest van de video's oké?quote:Op maandag 16 augustus 2021 17:53 schreef P8 het volgende:
[..]
De menselijke invloed op het klimaat is al meer dan vijftig jaar een punt van zorg voor klimaatwetenschappers...
Niet echt, je hebt ze zelf niet eens gekekenquote:Op maandag 16 augustus 2021 17:54 schreef PS. het volgende:
[..]
[..]
Nou mooi dat jullie een punt denken te hebben over dat klimaaronderwerp, gaan we even verder naar de rest van de video's oké?
Jawel hoor, ik heb gewoon bewijs, in tegenstelling tot de onderwerpen die NOS op 3 behandeld.quote:Op maandag 16 augustus 2021 17:55 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Niet echt, je hebt ze zelf niet eens gekeken
Ah allemaal slinkse propaganda? Hahaha, ja jij zit echt in het midden..quote:Op maandag 16 augustus 2021 17:59 schreef PS. het volgende:
[..]
Jawel hoor, ik heb gewoon bewijs, in tegenstelling tot de onderwerpen die NOS op 3 behandeld.
[ afbeelding ]
Wat doe je nou raar? Ik maak een klacht, jij bent het er niet mee eens, prima toch.quote:Op maandag 16 augustus 2021 18:00 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ah allemaal slinkse propaganda? Hahaha, ja jij zit echt in het midden..
Prima. Welke nu?quote:Op maandag 16 augustus 2021 17:54 schreef PS. het volgende:
[..]
[..]
Nou mooi dat jullie een punt denken te hebben over dat klimaaronderwerp, gaan we even verder naar de rest van de video's oké?
Dat doe je zelf al door te claimen dat deze filmpjes niet berusten op feiten?quote:Op maandag 16 augustus 2021 18:02 schreef PS. het volgende:
[..]
Wat doe je nou raar? Ik maak een klacht, jij bent het er niet mee eens, prima toch.
Maar beschuldig mij niet van iets waarvan ik gewoon bewijs heb dat ik alles gezien heb. Dan ben je wmb af. Mag je wel mod zijn, je hoeft mijn topic niet te verneuken.
Kan je mij wel tr-en vriend, maar je zegt het hier letterlijk zelf.quote:Op maandag 16 augustus 2021 17:59 schreef PS. het volgende:
[..]
Jawel hoor, ik heb gewoon bewijs, in tegenstelling tot de onderwerpen die NOS op 3 behandeld.
En jouw kritiek hierop is?quote:Op maandag 16 augustus 2021 18:03 schreef PS. het volgende:
[..]
Te bloot op de olympische spelen vind ik wel een leuke
@Fok-it voor radicaaltjesslayer.quote:Op maandag 16 augustus 2021 18:09 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Kan je mij wel tr-en vriend, maar je zegt het hier letterlijk zelf.
Bevestig even dat je vind dat de NOS fake news is dan? En om het Afghanistan-filmpje er dan even als voorbeeld bij te nemen. Wat precies in het filmpje is nep-nieuws?
Was wel informatiever ja.quote:Op maandag 16 augustus 2021 18:55 schreef LordofLeaves het volgende:
Ze kunnen beter weer Tiktak uitzenden.
En propaganda vrij!quote:
Dat hoef je niet zo nodig te openbaren.quote:Op maandag 16 augustus 2021 18:09 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Kan je mij wel tr-en vriend, maar je zegt het hier letterlijk zelf.
Bevestig even dat je vind dat de NOS fake news is dan? En om het Afghanistan-filmpje er dan even als voorbeeld bij te nemen. Wat precies in het filmpje is nep-nieuws?
Geef eens een voorbeeld van feitelijke onwaarheden in die filmpjes dan? De presentatiestijl is inderdaad wel erg “hip” en dat is een kwestie van smaak, maar feitelijke onjuistheden heb ik niet gezien.quote:Op maandag 16 augustus 2021 17:29 schreef PS. het volgende:
Ik zit een beetje in het midden, maar dit soort ''onderzoeks'' (want er komen soms feitelijk onwaarheden in voor) journalistiek is echt propaganda voor linkse ''studenten''
Je bent gewoon de zoveelste wappie, Wappie!quote:Op maandag 16 augustus 2021 18:02 schreef PS. het volgende:
[..]
Wat doe je nou raar? Ik maak een klacht, jij bent het er niet mee eens, prima toch.
Maar beschuldig mij niet van iets waarvan ik gewoon bewijs heb dat ik alles gezien heb. Dan ben je wmb af. Mag je wel mod zijn, je hoeft mijn topic niet te verneuken.
Gelukkig hebben we de Taliban nog!quote:Op maandag 16 augustus 2021 20:31 schreef Sapstengel het volgende:
Ach over 20 jaar is iedereen een lichtbruine, genderneutrale vegan in een elektrische auto. Wen er maar vast aan.
Toch is het beter om je via verschillende kanalen op de hoogte te houden. Je hoeft er niet mee eens te zijn, maar het is desondanks interessant om je ervan te vergewissen welke invalshoek anderen hebben als het een bepaald onderwerp aangaat.quote:Op maandag 16 augustus 2021 17:31 schreef Plompzakker het volgende:
Daarom kijk ik nooit naar de nos. De oplossing is zo makkelijk
Dat beeld is ook wel te vormen zonder die klokhuis verhaaltjes van de nosquote:Op maandag 16 augustus 2021 22:22 schreef Sodemieters het volgende:
[..]
Toch is het beter om je via verschillende kanalen op de hoogte te houden. Je hoeft er niet mee eens te zijn, maar het is desondanks interessant om je ervan te vergewissen welke invalshoek anderen hebben als het een bepaald onderwerp aangaat.
Dat is feitelijk ook de belangrijkste reden waarom ik op Fok kom: het soort mensen dat ik veel zie posten in fora als NWS en POL, kom ik (god zij geprezen) niet tegen binnen mijn familie, vrienden en collegae. Als ik niet hier zou komen, zou ik dus volledig missen hoe de lagere sociale klassen soms tegen bepaalde onderwerpen aankijken.
quote:Op maandag 16 augustus 2021 22:28 schreef Plompzakker het volgende:
[..]
Dat beeld is ook wel te vormen zonder die klokhuis verhaaltjes van de nos
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |